لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح هتل یخی بازی تاج و تخت در لاپلند فنلاند
افتتاح هتل یخی بازی تاج و تخت در لاپلند فنلاند

افتتاح هتل یخی بازی تاج و تخت در لاپلند فنلاند

تجربه ای قطبی: در هر یک از اتاق ها، مجسمه ای یخی مربوط به یکی از شخصیت های سریال محبوب بازی تاج و تخت به نمایش گذاشته شده است؛ مثل این مجسمه ی کابوس وار که شخصیت وایت والکر را نشان می دهد.

طرفداران سریال “بازی تاج و تخت” که آرزوی دیدن هفت پادشاهی افسانه ای این سریال را داشتند، حالا با افتتاح هتل جدیدی در لاپلند فنلاند، می توانند پادشاهی “وستروس” را تجربه کنند.
شبکه اچ بی او منطقه اسکاندیناوی (که مانند شبکه سی ان ان، تحت مالکیت تیم وارنر است) با دهکده برفی هتلهای لاپلند تیمی تشکیل دادند تا با استفاده انحصاری از برف و یخ، هتلی به سبک و با مضمون سریال “بازی تاج و تخت” بسازند.

این هتل که در اقامتگاه کیتیلا و200 کیلومتر بالاتر از مدار شمالگان است، حدود 90 دقیقه تا هلسینکی فاصله دارد و دارای 24 اتاق است که 10 تای آنها مخصوص مهمانانیست که اقامت شبانه دارند.
:مقاله مرتبط

  • 10 هتل يخی جذاب و جالب در جهان

هتل بازی تاج و تخت
هتل بازی تاج و تخت

هتل یخی دهکده ی برفی

اتاقهای هتل یخی دهکده ی برفی مجسمه هایی دارند که از “بازی تاج و تخت” الهام گرفته اند.

این مجسمه ها توسط مجسمه سازانی حرفه ای از سراسر دنیا طراحی شده اند. در هر اتاق مجسمه ای یخی مربوط به این سریال محبوب که براساس مجموعه کتاب های “نغمه آتش و یخ” اثر جرج ر.ر. مارتین تهیه شده است، به نمایش گذاشته شده است؛ نظیر بازسازی تالار صورتهای براووس و یا نمونه ای از تخت آهنین که توسط جرج کلگان “کوه” محافظت می شود.
هتل بازی تاج و تخت
هتل بازی تاج و تخت

یک وایت واکر خبیث، با چشمان آبی درخشان، یکی از مجسمه های برجسته ی این هتل است؛ اگرچه ممکن است برای بعضی وحشتناک باشد که با منظره سرسره یخی به شکل اژدها از خواب بلند شوند.
بدلیل اینکه دمای محیط داخل به منفی 5 درجه سانتگراد میرسد، کیسه خوابهای حرارتی با کیفیت بالا و همچنین صبح ها آب توت داغ در دسترس مهمانان وجود دارد تا آنها گرم نگه دارد.

اگرچه به خاطر شرایط بسیار سرد هتل، توصیه میشود که مهمانان، حداکثر یک شب در این هتل اقامت کنند اما اتاقکهای هیزمی گرمی نیز وجود دارد تا امکان اقامت طولانی تر در دهکده برفی را فراهم آورد.

تجربه وستروس نهایی

هتل بازی تاج و تخت
هتل بازی تاج و تخت
هتل بازی تاج و تخت
مهمانان میتوانند از رستوران، سینما، کلیسای کوچک و بار که کاملا از یخ و برف ساخته شده است، هم دیدن کنند.

گروه هتلهای لاپلند

مهمانان از تور همراه با راهنما در دهکده برفی، صبحانه بوفه ای در رستوران هیزمی و دریافت گواهینامه برای زنده نگه داشتن این خاطره نیز بهره مند میشوند.
هتل بازی تاج و تخت مسافران میتوانند در هتل برفی اقامت شبانه داشته باشند یا فقط سفری روزانه به دهکده برفی داشته باشند که دارای مساحتی حدود 20000 متر مربع است.
این دهکده هرروز پذیرای مسافران است و دارای سینما، کلیسا و یک بار شمالی است که نوشیدنی ها را در لیوانهایی سرو می کنند که از یخ درست شده اند و رستورانش وسایل غذاخوری یخی و منویی شامل استیک گوزن شمالی دارد.
هتل بازی تاج و تخت

کیتیلا مکانی عالی برای دیدن نورهای شمالی است و دهکده برفی سافاری با اتومبیلهای برفی نیز ارائه میدهد تا میهمانان بتوانند تصویری کلی از جاذبه های طبیعی گرین لند داشته باشند. فعالیتهایی نظیر سورتمه سواری با گوزن شمالی و کلاسهای مجسمه¬ سازی با یخ نیز جز خدمات دهکده برفی است.
هزینه ورودی 18 دلار است و تور همراه با راهنما برای گروههای حداکثر 30 نفره حدود 78 دلار قیمت دارد.
دهکده برفی که در ماه دسامبر شروع به کار میکند تا 30 آوریل 2018 باز است و قیمت اتاقها در هتل یخی از 200 دلار شروع میشود.

10 جاذبه برتر گردشگری در هلسینکی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر