لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 9 مکان برتر استرالیا برای اقامت
9 مکان برتر استرالیا برای اقامت

9 مکان برتر استرالیا برای اقامت

کشور استرالیا به خاطر زیبایی های طبیعی و شهرهای تمیز اش شناخته می شود. جذاب ترین مکان های این قاره قرمز با ادغام شدن با محیط اطراف خود برای شما بهترین تجربه ممکن از استرالیا را رقم می زنند. از لژ های ساخته شده در دهانه تنگه حفاظت شده ملی گرفته تا هتل هایی جنب کوچه هایی با نقاشی های دیواری، شما انواع مختلفی از امکانات را در این هتل های شگفت انگیز پیدا خواهید کرد. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
9- هتل شانگری-لا، سیدنی
هوشمندانه سفر کنید. هتل شانگری-لا ممکن است یک فضای بیرونی نسبتا معمولی داشته باشد، اما این اتاق ها، سرویس دهی، تاریخچه این هتل و منظره بیرونی این هتل است که شما برای آن پولی پرداخت می کنید. در کنار خانه قدیمی گمرک و قدیمی ترین بخش سیدنی که به نام سنگ ها معروف است، هتل شانگری-لا بر فراز بندر سیدنی گسترده شده است. بیشتر اتاق های این هتل، یک نمای مستقیم از خانه نمادین اپرای سیدنی دارند و هتل درست بر روی جاده منتهی به پل بندر سیدنی ساخته شده است. بنابراین قدمی بر روی پل بزنید، یک وعده غذایی را در هتل میراث تاریخی استرالیا میل کنید و سپس از اتاق تان به تماشای غروب خورشید بر فراز خانه اپرای بنشینید.


8-لژ کاپلا، جزیره لرد هاو
Capella Lodge, Lord Howe Island
به نقطه ما بین بریسبین و سیدنی سفر کنید و سپس به طرف شرق به سمت اقیانوس پیش روید و در آنجا شما جزیره لرد هاو را پیدا خواهید کرد. این جزیره شبیه نسخه استرالیایی از جزیره هاوایی است. دو کوه بزرگ از اقیانوس بیرون زده اند که یک مرداب آبی لاجوردی رنگ را در سمت شرقی جزیره در خود نگه می دارند که در آنجا لژ کاپلا را پیدا خواهید کرد. جنوبی ترین صخره های مرجانی جهان این جزیره را احاطه کرده اند که فضایی مناسب برای امواج آرام و غواصی فراهم می کنند. این لژ، مجموعه ای از سوئیت های متنوعی را ارائه می دهد که به خوبی در محیط طبیعی جزیره ترکیب شده اند. شما قطعا تمایلی به سپری کردن تمام وقتتان درون این سوئیت ها و در این بهشت استوایی ندارید و به همین دلیل این لژ امکانات غذا خوری در فضای باز و اسپا را به شما ارائه می دهد.
7- گرند چانسلور، ملبورن
Grand Chancellor, Melbourne
شهر بزرگ و قدیمی استرالیا را با پای پیاده از گرند چانسلور کاوش کنید. کوچهCocker ، جایی است که در آنجا هنرمندان محلی ساختمان ها و خیابان ها را با برخی از بهترین نقاشی های دیواری دنیا پوشانده اند. کمی جلوتر رودخانه را خواهید دید که می توانید منزلگاه بازی های تنیس اوپن استرالیا را در ورزشگاه Rod Lavar Arena تجربه کنید. چند دقیقه بعد و بالای رودخانه، برج ایورکا که بلندترین ساختمان نیم کره جنوبی می باشد را پیدا خواهید کرد. اتاق های گرند چانسلور مردانه و راحت هستند. اما نکته برجسته این هتل این است که در هر زمانی از سال می توانید از شنا کردن و تماشای منظره خط افق ملبورن لذت ببرید.
6-Saffire Freycinet، تاسمانیا
Saffire Freycinet, Tasmania
این هتل فوق العاده مدرن خود می تواند یک مقصد گردشگری باشد. معماری فولادی ساختمان اصلی را تشکیل می دهد در حالی که سوئیت های هتل در یک تپه مشرف به ساحل خلیج کوچک تاسمانیا ساخته شده اند. تقریبا یک ساعت رانندگی از شهر هوبارت، تنها شهر تاسمانیا، این هتل قرار دارد. امکانات رفاهی این هتل به همراه منظره خیره کننده ای از هر اتاق، این هتل را مکانی عالی برای بدست آوردن یک آرامش کامل تبدیل کرده است. اسپای معروف این هتل که برنده جایزه نیز شده اند، خدماتی را به شما عرضه می کنند که مشرف به خلیج نیز هستند و شما می توانید صدف های تازه ای را میل کنید در حالی که تا زانو پای خود را در رودخانه قرار داده اید. نگران نباشید، کارکنان این هتل حوله های سفید را برای شما فراهم می کنند. این نوعی از خدمات و تجربیاتی است که می توانید در این هتل در تاسمانیا تجربه کنید.
5- کلبه بلوط های ابریشمی، کویینزلند شمالی
Silky Oaks Lodge, Far North Queensland
کویینزلند شمالی برای اکتشاف مکان مناسب است. مسافران می توانند با رانندگی در مسیر خود به پارک ملی Daintree و عبور از Cairns و حرکت به سمت ساحل، به تنگه Mussman سفر کنند. در دهانه تنگه، لژ های لاکچری بلوط های ابریشمی را پیدا خواهید کرد. این لژ ها، اقامتگاه هایی هستند که در کودکی رویا آن را می دیدید. معماری چوبی محکم این هتل با جنگل های اطراف آن به خوبی ادغام شده اند به طوری که ممکن است فکر کنید که کل ساختمان یک خانه درختی است. آب های زلال و کریستالی رودخانه Mussman در زیر هتل شناور هستند. شما می توانید تاریخچه بومی قدیمی این منطقه را که از دره سرازیر می شود، احساس کنید جایی که می توانید با کمک یک راهنمای بومی، سفری رویایی در این مکان داشته باشید. باد های سرد از سوی تنگه می وزند و لژ بلوط های ابریشمی را محاصره کرده اند تا آن را در برابر گرمای استوایی محافظت کنند.


4- اقامتگاه کئولیا، جزیره همیلتون
Qualia Resort, Hamilton Island
بسیاری از مردم ساحل بهشت سفید را در جزایر Whitsunday را زیباترین ساحل دنیا در نظر می گیرند. اقامتگاه کئولیا، در جزیره همسایه، نزدیک ترین جایی است که شما به نوار از شن های سفید نمادین جزیره غیر مسکونی Cumberlandپیدا خواهید کرد. این اقامتگاه زیبا، نسبتا کوچک است اما به دلیل معماری منحصر به فرد آن فضای بسیار وسیعی دارد. این تفریحگاه به طور کامل از چوب های محلی ساخته شده است و بسیاری از بخش های تفریحی آن به فضای زیبای بیرون باز می شوند تا طبیعت را به تجربه این اقامتگاه ترکیب کنند. این هتل منحصر به فرد برای ماجراجویان مناسب است. شهر Whitsundays را جستجو کنید و نوک جنوبی دیواره بزرگ مرجانی را در سفره ای دریایی روزانه کاوش کنید. رنگ آبی اقیانوس باور نخواهید کرد در حالی که در استخر بیکران اقامتگاه کئولیا شنا می کنید و به نظر می رسد که به درون دریا می ریزد.
3- Longitude 131، آیرس راک
Longitude 131, Ayers Rock
این هتل ها به منظور احترام به مکان بومی و مقدس اولورو ساخته شده است، در غیر این صورت به صخره آیرز راک نیز مشهور هستند. اولورو یک صخره واحد است که به طور مستقل بر روی زمین نشسته است و به بزرگی یک کوه است. این مکان مقدس در خود کشور استرالیا قرار دارد و شما تنها مسافران وفادار را در اینجا خواهید یافت. این اقامتگاه، مجموعه ای از چادرهای دوستدار محیط زیست است که به تجهیزات لوکس، ملحفه و واحدهای تهویه هوا مجهز شده اند. غذا خوردن در بیرون از این سوئیت ها و در زیر سایه آیرز راک صورت می گیرد. تجربه این سوئیت ها، شما را به زیبایی طبیعی بیابان های اطراف آن مرتبط می کند.
2- پارک هایت، سیدنی
 Park Hyatt, Sydney
هتل پارک هایت، هتل شنگری-لا را هم در محل خود قرار می دهد. در سمت راست پل بندری سیدنی، هتل پارک هیات سیدنی با یک نمای شفاف از خانه نمایدین اپرا سیدنی قرار دارد. اما این منظره تنها از طرف آب های اطراف اسکله مدور Quay است که تجربه بصری بیشتری را برای شما فراهم می کند. این هتل در دامنه تپه بنا شده و با وجود داشتن اتاق هایی که همانند پله هایی بر بالای سر هم قرار دارند، شما منظره های مرتفع هتل شنگری-لا را به دست نخواهید آورد. پارک هیات با داشتن امکانات رفاهی استانداردی مانند اسپا، رستوران و بار های با کیفیت بالا، این هتل یک تجربه فوق العاده از سیدنی می باشد.
1-لژ اقیانوس جنوبی، جزیره کانگورو ها
Southern Ocean Lodge, Kangaroo Island

لژ اقیانوس جنوبی به اندازه دور است که هیچ اثری از تمدن را در استرالیای جنوبی نمی بینید. در قسمت جنوبی جزیره کانگورو آدلاید، این لژ ها یکی دیگر از اقامتگاه های سازگار با محیط زیست به شمار می روند. این جزیره کانگورو به عنوان جزایر گالاپاگوس شناخته می شود. این جزیره با حیوانات بومی استرالیا مانند کانگورو های نمادین پوشانده شده است. ممکن است حتی یک برخورد نزدیک نیز با آنها داشته باشید. هر سوئیت دارای نمایی به سمت اقیانوس است چون اتاق ها بر روی صخره ها ساخته شده اند. در مرتفع ترین نقطه هتل، تالار اصلی را پیدا خواهید کرد که در آن یک وان بسیار داغ قرار دارد که به آب های سرد اقیانوس جنوبی مشرف است. شما می توانید به قطب جنوب نگاه کنید، و به صدای بخش های کشف نشده اقیانوس گوش فرا دهید و در آسودگی کامل باشید.

8 تجربه تفریحی فراموش نشدنی در نیوزیلند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر