لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 10 مقصد گردشگری ويژه ماجراجويی در نوروز 98
10 مقصد گردشگری ويژه ماجراجويی در نوروز 98

10 مقصد گردشگری ويژه ماجراجويی در نوروز 98

امسال از مكان زندگی خود كه اتفاقاً در آن احساس راحتی نیز می كنید، جدا شده و به یكی از این مقاصد گردشگری برای ماجراجوئی سفر كنید و مطمئن باشید كه روزمرگی ها و عادات شما را زیر و رو خواهند كرد. 5 مكان پرطرفدار را در لیست خود علامت بزنید، بر روی یك تخته سنگ بزرگ شب را بگذرانید و یا شجاعت قایق رانی در آب های سفید و مواج را بدست بیاورید – این نوع مسافرت ها،‌ با سفرهای معمولی شما با اتوبوس متفاوت هستند. با آشنایی با این لیست می توانید با وبسایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.
صحرانوردی فعال در تانزانیا، جی ادونچرز
اگر به دنبال گذراندن تعطیلات خود در تانزانیا بوده و رشته ماجراجوئی هایی از بالارفتن از كوه كلیمانجارو گرفته تا نشستن در یك خودروی صحرایی در كل روز را جزء برنامه های سفر خود داشته باشید، آنگاه سری به شركت جی ادونچرز مراجعه و برنامه سفر صحرانوردی فعال در تانزانیا را بررسی نمایید. گروه های 12 نفری یا كمتر در یك برنامه گردش آبی در رودخانه موملا به قایقرانی می پردازند، به بالای یك قله آتشفشانی صعود می كنند و از میان منطقه پارك ملی مانیارا دوچرخه سواری می نمایند. در انتهای سفر، سوار بر خودروهای صحرایی،‌ از لذت صحرانوردی سنتی در این نقطه از جهان بهره مند خواهید شد – شامل گردش در یكی از معروف ترین مناطق حفاظت شده در جهان به نام انگرونگورو.
ماجراجوئی در ازبكستان، اینترپید تراول
Uzbekistan Adventure, Intrepid Travel
پس از اینكه كشور ازبكستان فرآیند پیچیده اخذ ویزا را تغییر داده و در سال 2018 آن را تبدیل به یك فرآیند ساده ویزای الكترونیكی (e-visa) نمود، شرایط دسترسی و ورود به آن نسبت به گذشته بسیار تسهیل گردید. با استفاده از برنامه های شركت اینترپید تراول، به طریقی بسیار معتبر و قابل اعتماد از سفر به این كشور آسیای مركزی و ماجراجوئی در آن لذت ببرید، به نحوی كه اقامت با یك خانواده بومی و نیز گذراندن یك شب در یك چادر مغولی از جمله این برنامه هاست. تور سفر به ازبكستان از پایتخت این كشور یعنی شهر تاشكند شروع می شود و در ادامه با سفر به دهكده های كوچكتر، نواحی روستایی و كوهستان نوراتا ادامه می یابد.
آوت باند پرسوت سیریز
The Outbound Pursuit Series
دوستان خود را برای نسخه ای پیشرفت كرده از اردوی تفریحی در آوت باند پرسوت سیریز گرد هم جمع كنید. حفره های آتشكده و اسمور (نوعی خوراكی شكلاتی) هنوز هم مثل قبل مهیا می باشند، اما راه های جدیدتری ایجاد شده اند تا آدرنالین، ساعات خوش و سرگرمی های شما نسبت به دوران گذشته چندبرابر گردند. یك تعطیلات آخر هفته طولانی مدت را در اوتا،‌ كالیفرنای شمالی و یا كارولینای شمالی انتخاب كنید،‌ در همه این سفرها هم اردوی تفریحی جزء برنامه سفر می باشد و هم اردوهای لوكس تر و مجلل تر. شما امكان امتحان كردن فعالیت هایی مانند راه رفتن روی طناب، مسابقه دو، بالارفتن از صخره، كوهنوردی و نیز كلاس هایی در خصوص بسته بندی، عكاسی در شب، دوره كمك های اولیه و دیگر مهارت های مفید بیرون از منزل را خواهید داشت.
جستجوگر حیات وحش آلاسكا، آلاسكا وایلدلند ادونچرز
Wild Alaska Explorer, Alaska Wildland Adventures
اگر زمان كمی برای تعطیلات در اختیار دارید و همچنین دلتان می خواهد كه تمام عظمت هایی كه ایالت های بزرگ امریكا به گردشگران ارائه می دهند را به صورت اجمالی ببینید، در برنامه سفر شركت آلاسكا وایلدلند ادونچرز به نام جستجوگر حیات وحش آلاسكا ثبت نام نمایید. تنها در شش روز، این امكان برایتان فراهم می گردد كه در جنگل بارانی پیاده روی كنید، طلا استخراج كنید، به سورتمه سواری بپردازید، در میان یخچال های طبیعی قایق سواری نمایید، از یك آلپ توندرا كوهنوردی نمایید و امواج آب های سفید و خروشان را به چالش بكشید.
5 جای دیدنی و پرطرفدار جاده ابریشم، اگزودوس تراولز
The Five Stans of the Silk Road, Exodus Travels
ا برنامه سفر شركت اگزودوس تراولز به نام 5 جای دیدنی و پرطرفدار جاده ابریشم، از مناطق پربازدید و پرازدحام بسیار دور شوید. در طول سه هفته از این مسافرت های فوق العاده، از خاك جمهوری های سابق اتحاد جماهیر شوروی در آسیای مركزی (تركمنستان،‌ ازبكستان، ‌قزاقستان، تاجیكستان و قرقیزستان) عبور می كنید. انتظار دیدن مكان هایی مانند منطقه همیشه شعله ور “درب جهنم” در تركمنستان، مخروبه های اسلامی جاده عظیم ابریشم، اردوهای سنتی در خیمه های مغولی و غیره را داشته باشید. این مسافرت به میزبانی عكاس، مكتشف و تهیه كننده معروف تلویزیونی، جورج كورونیس، برگزار می شود كه در طول آن، نكاتی در خصوص عكاسی را نیز به شما یاد می دهد تا بتوانید لحظاتی فوق العاده و به یاد ماندنی را ثبت كنید.
سریلانكا را كشف كنید – معابد، مزارع كشت چای و صحرانوردی، آر. ای. آی ادونچرز
Discover Sri Lanka – Temples, Tea Trails, and Safari, REI Adventures
سریلانكا به سرعت در حال تبدیل شدن به یك مقصد جدید و جذاب برای ماجراجوئی است. با استفاده از تور شركت آر. ای. آی ادونچرز، این كشور را كشف نمایید. روزهای حضور شما با دوچرخه سواری در مسیرهای دهكده ای، كوهنوردی برای رسیدن به یك قلعه سنگی 1500 ساله و ردیابی كردن پلنگ ها در تور صحرانوردی سپری می شوند. سفر مزبور این امكان را برای شما فراهم می آورد كه تا حدی با مردمان محلی آشنا شوید – با چگونگی تهیه غذاهای سیلانی (سریلانكایی) در خانه بومیان آشنا شده و با اعضای قوم ودا در طول گردش در جنگل های آنها می توانید ملاقاتی داشته باشید.
آبشارهای ویكتوریا تا صحرانوردی فعال در دلتای اوكاوانگو، بك رودز
Victoria Falls to Okavango Delta Active Safari, Backroads
سه كشور منحصربفرد با چهار روش مختلف مورد كاوش قرار می گیرند: این یك فرضیه اساسی در برنامه سفر ماجراجویانه شركت بك رودز می باشد. این مسافرت 9 روزه، از پروازهای چارتری اختصاصی به منظور فراهم آوری امكان اكتشاف سرزمین هایی وسیع برای شما استفاده می كند. در امتداد رودخانه زامبزی دوچرخه سواری خواهید كرد، در پارك ملی ویكتوریا فال گردش خواهید نمود، در دلتای رودخانه اوكاوانگو به قایقرانی خواهید پرداخت و در ماشاتو صحرانوردی خواهید كرد. در ساعات پایانی روز در یك خانه لوكس كنار رودخانه ای و اردوگاه های مجهز به چادر اقامت خواهید داشت،‌ جائی كه مشاهده كردن حیات وحش می تواند در طول شب نیز ادامه داشته باشد.
اردو بر روی صخره، كنت مانتن ادونچر سنتر
Cliff Camping, Kent Mountain Adventure Center
بازی های جذاب شما در اردوهای تفریحی از طریق ثبت نام برای برنامه سفر اردو بر روی صخره ها كه توسط شركت كنت مانتن ادونچر سنتر ارائه می گردد، (به معنای واقعی كلمه) به ارتفاعاتی جدید انتقال می یابد. راهنماها شما را به منطقه ای در جنگل ملی كلورادو روزولت می برند، جائی كه شما انتخاب می كنید كه درست مقابل با اردوگاه به بالای ارتفاعات كوهنوردی كرده و با طناب فرود بیایید، یا اینكه دقیقاً به صورت عمودی صخره نوردی را برای بالا رفتن تجربه نمایید. هر كدام را كه انتخاب كنید، شب را روی یك تختخواب معلق آویزان از یك صخره عمودی خواهید گذراند. صبح از خوردن صبحانه بر روی صخره و دیدن چشم انداز پارك كوهستانی اطراف پیش از فرود با طناب، لذت خواهید برد.
ماجراجوئی در كردستان عراق، ام. تی. سوبك
Iraqi Kurdistan Adventure, MT Sobek

گردشگران علاقه مند به سفرهای ماجراجویانه، كردستان عراق را به عنوان مقصدی برای خود انتخاب می كنند. كسانی كه در برنامه های جدید سفر شركت ام. تی. سوبك به نام تور ماجراجوئی در كردستان عراق شركت می كنند، از چشم اندازهایی بسیار زیبا در منطقه ای كه كمتر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، لذت خواهند برد. از طریق كوهنوردی، قایقرانی كایاك و حفاری این منطقه را كشف خواهید كرد و زمان زیادی نیز در اختیار خواهید داشت تا از گنجینه های فرهنگی آن دیدن كنید.

آیا نگران این هستید كه به منطقه ای جنگ زده سفر می كنید؟ با مراجعه به بخش سوالات پرتكرار در وب سایت، تور مورد بحث را مورد بررسی قرار داده و از این طرق می توانید باعث آرامش خاطر خود گردید: “شما به یك منطقه نیمه خودمختار در كردستان عراق (KRI) سفر می كنید كه در زمینه صنعت گردشگری و اقتصادی به سرعت در حال شكوفایی است”.
ماجراجوئی در سواحل و دیگر برجستگی های پاپوا گینه نو، ترانس نیوگینی تورز
Coastal to Highlands Papua New Guinea Adventure, Trans Niugini Tours

سفر كردن به پاپوا گینه نو، ماجراجوئی های بسیاری در دل خود دارد – این كشور، در منطقه ای دوردست در اقیانوس آرام جنوبی و شمال استرالیا قرار گرفته است. هیجان های این جزیره موجب ترشح آدرنالین فراوانی می شود و مكانی نیست كه فقط و فقط به استراحت كردن و حمام آفتاب در سواحل آن اكتفا كنید (اگرچه در یك ساحل شنی فوق العاده زیبا می توانید این كار را نیز انجام دهید). بخش های مختلف و متنوع پاپوا گینه نو را از طریق تور ماجراجوئی در سواحل و دیگر برجستگی های پاپوا گینه نو شركت ترانس نیوگینی تورز از نزدیك ببینید. در كوكوپو غواصی خواهید كرد، در اطراف دهكده كوهستان هاگن به كوهنوردی خواهید پرداخت و یك پرواز چارتری به رودخانه كاراواری انجام خواهید داد تا بتوانید در آن رودخانه به كشتی سواری بپردازید.

سفر با همسر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر