لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> فرود اجباری پرواز هواپیمایی یونایتد به دلیل آلوده شدن تمامی سرویس های بهداشتی توسط یک مسافر
فرود اجباری پرواز هواپیمایی یونایتد به دلیل آلوده شدن تمامی سرویس های بهداشتی توسط یک مسافر

فرود اجباری پرواز هواپیمایی یونایتد به دلیل آلوده شدن تمامی سرویس های بهداشتی توسط یک مسافر

یکی از مسافرین آژانس هواپیمایی یونایتد بعد از به وجود آوردن موقعیت نامطلوب در سرویس های بهداشتی این هواپیما، موجب فرود نا خواسته یکی از پرواز های این هواپیمایی شد.
این پرواز در روز پنجشنبه بعد از اینکه مسافری تمامی سرویس های بهداشتی را آلوده کرده از مسیر اصلی خود منحرف شد.
تد استیونز، پلیس فرودگاه بین المللی به CBS وابسته به KTVA گفته که پرواز یونایتد 895 که از شیکاگو به مقصد هانگ کانگ در پرواز بود مجبور به یک فرود ناخواسته در شهر آنکورج (جنوب ایالت آلاسکا – امریکا) شد، چون ” مسافری تمام سرویس های بهداشتی را آلوده کرد”.
پلیس فرودگاه گفت که مسافر یک مرد میانسال بوده و پس از آلوده کردن سرویس های بهداشتی سعی در تمیز کردن آنها با لباس خود را داشته است.
در جایی دیگر در روزنامه واشنگتن پست، یونایتد اعلام کرده که این پرواز مجبور به یک توقف خارج از برنامه به دلیل حضور “یک مسافر خرابکار” شد. بنا به اظهارات این هواپیمایی، این مسافر با خدمه پرواز همکاری خوبی داشته و با مقامات مسئول درمحل فرود این هواپیما نیز گفتگو کرده است. پلیس به KTVA گفت که این مرد در بیمارستانی تحت ارزیابی روانی قرار گرفته و هیچ اتهامی نسبت به او تنظیم نگردیده است.
KTVA گزارش کرده که پرواز یونایتد در تمام طول شب در شهر آنکورج توقف داشته است. همچنین هواپیمایی یونایتد، 245 مسافر این پرواز را در هتلی اسکان داده و به آنها در برنامه ریزی مجدد سفرشان نیز کمک کردند. این پرواز در روز جمعه شهر آنکورج را به مقصد هنگ کنگ ترک کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر