لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> بهترین هتل در قشم
بهترین هتل در قشم

بهترین هتل در قشم

قشم جزیره زیبایی است که در پهنه آب های نیلگون خلیج فارس آرامیده است. جزیره ای بی هیاهو و آرام که نشستن در کنار ساحل زیبا و نیلگونش و چشم دوختن به درهم کوبیدن امواج دریا یکی از زیباترین تکرارهای دنیا است. قشم جاذبه های طبیعی بسیار زیادی دارد و به جزیره عجایب هفتگانه ایران شهرت دارد. سفر به این جزیره می تواند یکی از بهترین و خاطره سازترین سفرهای آدمی باشد؛ از این رو بسیاری از افراد می خواهند با اقامت در هتل های قشم سفر خود را به بهترین شکل تکمیل کرده و از تک به تک لحظات سفرشان نهایت استفاده را ببرند.

جاهای دیدنی قشم

بی شک هنگامی که به قشم سفر می کنید یکی از دیدنی ترین مکان هایی که بازدید از آن سفر شما را خاطره انگیزتر خواهد کرد، دره ستارگان است که یکی از عجایب هفتگانه قشم بوده و ازجمله پدیده های منحصر به فرد زمین شناسی محسوب می شود؛ دره ای که بر اثر فرسایش زمین توسط آب های سطحی و تندبادها به وجود آماده است و در حدود 5 کیلومتری ساحل جنوبی جزیره قرار دارد. این دره بیش از 2 ملیون سال قدمت دارد و با تندیس های بلند قامت وعجیبش، تصاویری زیبا را در ذهنمان برجای میگذارد.
جنگل حرا قشم
جنگل حرا یکی از جلوه های کمیاب و اسرارآمیز طبیعت است که ریشه های درختانش در آب فرو رفته است. این جنگل در تنگه خوران، بین جزیره قشم و بخشی از استان هرمزگان در گسترده ای معادل 200 کیلومترمربع وجود دارد و به واسطه بازدید آن قایق سواری را نیز تجربه خواهید کرد.
جاذبه دیگر گردشگری در جزیره قشم غار نمکدان است که به دلیل رسوب نمک، مناظری زیبا برای گردشگران ایجاد کرده است. بازدید از این غار که لقب طولانی ترین غار نمکی جهان به آن نسبت داده شده است، برای بسیاری از افراد جالب و حیرت آور خواهید بود. لازم به ذکر است سنگ نمک های استخراج شده از غار مذکور از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند.

اقامت در قشم

اسکان در قشم هنگام سفر همیشه یکی از چالش های پیشرو مسافران است. بسیاری از افراد از قیمت هتل در این جزیره آگاه نیستند و نمی توانند برنامه ریزی صحیحی برای سفر خود داشته باشند. انتخاب بهترین هتل در قشم می تواند لذت سفر را دو چندان کند. قطعا در افراد مختلف معیارهای انتخاب متفاوتی برای تعیین بهترین هتل وجود دارد و به همین دلیل بهترین راه حل، مشورت با بیش از نیم ملیون نفر مسافر و خواندن نظرات مردم درباره هتل های قشم می باشد که این گنجینه ارزشمند در سایت ایران هتل آنلاین قابل دسترس است. با استفاده از سایت ایران هتل آنلاین می توانید هوشمندانه بهترین هتل قشم را براساس معیارهای خود انتخاب کرده و با کمترین قیمت اقدام به رزرو آن نمایید؛ علاوه بر اطلاع از قیمت هتل ها در قشم، مهمانان گرامی می توانند تمامی امکانات مربوط به هتل مانند گالری تصاویر، خدمات و غیره را نیز در سایت مشاهده کرده و با خیالی آسوده راهی جنوب کشور عزیزمان شوند.

سخن پایانی

قشم یکی از جزایر زیبای جنوب کشور است که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی بوده و طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد؛ از این رو مسافران زیادی به دنبال پیدا کردن بهترین هتل در قشم هستند تا بتوانند سفری لذت بخش را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل جم، پروژه ای لوکس در دیار آب و آفتاب، سواحل بندر کنگان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر