لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 مورد از بهترین هتل های ساحلی دا نانگ در ویتنام
10 مورد از بهترین هتل های ساحلی دا نانگ در ویتنام

10 مورد از بهترین هتل های ساحلی دا نانگ در ویتنام

آیا شما نیز برای آفتاب گرفتن در برخی از بهترین سواحل ویتنام در تابستان آینده برنامه ریزی کرده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است با ادامه این مطلب همراه باشید.

دو مسافت یک ساعته مسافرت با هواپیما از شهر هانوی، پایتخت ویتنام، به منطقه مشهور «دا نانگ» (Da Nang) که گاهی «دانانگ» نیز خوانده می شود خواهید رسید که دسترسی آسانی به شهر باستانی «هوی آن» (Hoi An) که در زمره میراث باستانی یونسکو قرار گرفته، ساحل اعتیاد آور «بان می» (banh mi) و دیگر سواحل زیبای منطقه را برای شما فراهم می سازد. وقتی از منحصربفرد بودن این سواحل صحبت می کنیم منظورمان امواج آرام، شن های سفید پودری و تعداد زیادی اقامتگاه رو به ساحل است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. اما سوال این است که در بهشتی به این زیبایی کجا باید اقامت کرد؟ در حالی که در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 10 مورد از بهترین هتل های ساحلی منطقه «دا نانگ» در ویتنام آشنا کنیم از شما دعوت می کنیم که برای رزرو آنلاین بهترین هتل های ایران به سامانه ایران هتل مراجعه کنید و تجربه منحصربفردی در زمینه رزرو آنلاین هتل را تجربه نمایید.
1- هتل InterContinental Danang Sun Peninsula Resort

هتل InterContinental Danang Sun Peninsula Resort که در منطقه حفاظت شده طبیعی Son Tra Peninsula Nature Reserve در شمال شرق شهر واقع شده، یکی از منحصربفردترین و آرامش بخش ترین اقامتگاه‌های منطقه است. این هتل که توسط بیلی بنزلی، طراح شناخته شده جهانی در زمینه معماری هتل، طراحی شده دارای 201 اتاق شبیه پاویلیون و ویلا است که همگی در سراسر نقاط اطراف ته جنگلی «کوهستان میمون» (Monkey Mountain) پراکنده شده اند. این نام بامسما از آنجا نشأت می گیرد که به احتمال زیاد در این منطقه با لشکری از میمون های دم دراز پا قرمز روبرو خواهید شد که به خاطر صورت های سرخ آجری و ریش های سفید بلند خود شناخته می شوند.

این هتل از آن نوع هتل هایی است که دل کندن از آن دشوار است. در این هتل مجلل غذاهایی که توسط پیر گاگنایره، سرآشپز مشهور فرانسوی، تهیه شده همراه با جلسات تای چی در صبح های زود، پیاده روی در جنگل همراه با راهنما و استخرهای بی پایان در انتظار شما خواهد بود. در پای کوهستان میمون، یک ساحل 700 متری خصوصی و یک کافه در هوای باز وجود دارد که دسترسی به آن از طریق یک مسیر شیشه ای معلق فراهم شده است.
2- هتل Four Seasons Resort The Nam Hai
Four Seasons Resort The Nam Hai, Hoi An
یکی دیگر از بهترین هتل های این منطقه در ویتنام اقامتگاه Four Seasons Resort The Nam Hai در «هوی آن» است که دارای 100 ویلای بسیار بزرگ است که 40 مورد از آن ها دارای استخرهای خصوصی است. این هتل در حدود 20 کیلومتری جنوب دا نانگ قرار دارد که در سال 2016 بازسازی شدهاست. از این رو در این اقامتگاه مجلل می توانید روی طبیعت زیبای اطراف و طراحی داخلی الهام گرفته شده از معماری و هنر محلی و همجنین سبک معماری که ادای دینی است به قبرستان پادشاهی «Tu Duc» در «هوی» (Hué) و در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار گرفته، حساب ویژه ای باز کنید. اقامتگاه Four Seasons در هنگام ورود مهمانان با چای تازه، حوله های آرامش بخش و ماساژ در تراس روباز خود از شما پذیرایی خواهد کرد و می توانید از باغ های استوایی 86 هکتاری آن نیز نهایت لذت را ببرید. برای کسانی که به گشت و گذار در منطقه علاقه دارند نیز هتل مذکور برنامه هایی را ترتیب داده که بنابر خواست مهمانان برنامه ریزی می شود و از آن میان می توان به سفر به روستای تاریخی «Phuoc Hai» اشاره کرد، جایی که می توانید همراه با ساکنان محلی ماهیگیری کرده و پارو زدن با قایق های سبدی سنتی ویتنامی ساخته شده از چوب بامبو را تجربه کنید. اگر هم بخواهید در هتل استراحت کنید گزینه های زیادی خواهید داشت: 3 استخر بسیار بزرگ، یک ساحل سفید و آرام یک کیلومتری، کلاس آشپزی، 4 زمین تنیس، زمین بسکتبال و یک مرکز آب درمانی بسیار مجهز. در مرکز آب درمانی Heart of the Earth که در آن از تکنیک های «زِن» (Zen) الهام گرفته شده است نیز با 8 پاویلیون مواجه خواهید شد که همگی اطراف یک حوضچه پر از گل نیلوفر شناور مانده اند.
3- هتل Fusion Maia
Fusion Maia
هتل Fusion Maia یک اقامتگاه رویایی برای کسانی است که برای اهداف درمانی به این نقطه از ویتنام می آیند و در آن همه چیز از نگاه سلامتی و بهداشت مورد ملاحظه قرار می گیرد، از غذاهایی که سرو می شوند گرفته تا فعالیت های مفرح. این هتل در انتهای بخش جنوبی ساحل زیبای «My Khe» واقع شده و بسیاری از مسافران تنها برای تجربه مرکز آب درمانی مجهز آن به این هتل مراجعه می کنند. مسافران می توانند هر تعداد جلسه آب درمانی متنوع که بخواهند را سفارش داده بدون این که برای آن ها هزینه اضافی بپردازند. از برنامه های این مرکز درمانی می توان به ماساژهایی برای ریلکس کردن ماهیچه ها، خواب درمانی، درمان های عمومی سر، بو درمانی صورت، ماساژ پا، ماسک ریشه نیلوفر آبی و آلوئه ورا، ماساژ بامبو و غیره اشاره کرد که برای امتحان کردن تمام آن ها باید هفته ها در این هتل اقامت داشته باشید. علاوه بر این می توانید به هر تعدادی که دلتان خواست در کلاس های روزانه یوگا در ساحل، روش های مدیتیشن تای پی و جلسات درمانی موسوم به «تمرین قهرمان» شرکت کنید. همچنین هر ویلا استخر خصوصی خود را دارد و سرویس صبحانه در هر زمان و هر مکانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
4- هتل Naman Retreat
هتل Naman Retreat که در سواحل منطقه و در میان دو زمین گلف قرار گرفته است به خاطر طراحی مطابق با محیط زیست منطقه شناخته می شود. در هر بخش از معماری این اقامتگاه مجلل با چوب بامبو مواجه خواهید شد. در ورودی این هتل یک لابی طاقدار وجود دارد که با سقف های بلند و پیچیده خود که از چوب های بامبو بافته شده ساخته شده به مهمانان خوشامد می گوید، در حالی که رستوران ها و کافه های روباز دارای دکورهایی متعددی ساخته شده از چوب بامبو هستند. ویلای رو به ساحل نیز گزینه دیگری است که در صورت تمایل می توانید با اقامت در آن صبح خود را با قدم زدن در ساحل آغاز کنید. علاوه بر اتاق های سه گانه و بسیار زیبا طراحی شده، این هتل دارای امکانات بسیار زیاد دیگری نیز هست، از جمله دربان های خصوصی، حمل و نقل رایگان، ارائه نوشیدنی هنگام ورود و غذاهای سفارشی و متنوع. بعد از این که یک روز را به گشت و گذار در شهر تاریخی «هوی آن» اختصاص دادید، مرکز آب درمانی «Pure Spa» بهترین جایی در هتل است که می توانید برای در کردن خستگی خود انتخاب کنید. فضای اطراف این اقامتگاه شما را در طبیعت زیبا غرق خواهد کرد.
5- هتل Pullman Danang Beach Resort
Pullman Danang Beach Resort
یکی دیگر از اقامتگاه های بزرگ و پرطرفدار این منطقه از ویتنام هتل Pullman Danang Beach Resort است. این هتل بزرگ و زیبا که به تازگی بازسازی شده است در ساحل خصوصی «Bac My An» واقع شده و دارای سرویس غریق نجات، زمین بازی ساحلی برای کودکان و بسیاری فعالیت های مفرح آبی از جمله غواصی، کایاک سواری، جت اسکی و موج سواری است. در داخل اقامتگاه، مهمانان با انواع مختلفی از چوب و طراحی محلی مانند پارچه ها، هنر و سرامیک های ویتنامی مواجه خواهند شد. اگر در یکی از اتاق های رو به ساحل مجموعه نشسته اید به شما توصیه می کنیم به یکی از اتاق های طبقه اول اقامتگاه بروید که به باغ های متعدد مجموعه مشرف هستند. بهترین گزینه برای خانواده ها، رزرو خانه های روستایی یک یا دو خوابه است که در یک روستای ساحلی کوچک در نزدیکی مجموعه واقع شده اند. این خانه های روستایی تجربه اقامتی متفاوتی را با باغ های خصوصی، اسکله های روباز، اتاق های نشیمن و حمام های منحصربفرد خود برای شما رقم خواهند زد.
6- اقامتگاه و مرکز آب درمانی Hyatt Regency Danang
Hyatt Regency Danang Resort and Spa
برای کسانی که به دنبال سرویس های متفاوت در زیر آفتاب هستند اقامتگاه و مرکز آب درمانی Hyatt Regency Danang را توصیه می کنیم. این هتل مناسب خانواده دارای 5 استخر، یک کمپ بازی برای کودکان، پاویلیونی روباز برای تمرینات یوگا، زمین های تنیس، چندین رستوران، سرویس شستشوی لباس، مرکز فیتنس، مرکز آب درمانی مجهز و دسترسی مستقیم به ساحل است. تمامی 375 اتاق و ویلای این مجموعه رو به دریا بوده و بسار جادار هستند که در همه آن ها با ملحفه های سفید کتانی، کفپوش های چوبی و فانوس های بامبویی ویتنامی مواجه خواهید شد. برای یک فضای آرامش بخش تر بهتر است از اتاق های «Regency Club» استفاده کنید تا از داشتن استخر خصوصی، نگهبان خصوصی و سرویس های متنوع نوشیدنی بهره مند شوید.
7- اقامتگاه Grandvrio Ocean
Grandvrio Ocean Resort Danang
اقامتگاه زیبای Grandvrio Ocean که مانند یک روستا طراحی شده است از مفهوم هتلداری ژاپنی با عنوان «اوموتناشی» (omotenashi) الهام گرفته شده که بر اساس آن سرویس های ارائه شده باید طوری باشد که مهمانان حس کنند احترام یک خاندان سلطنتی را دریافت می کنند. فضای این مجموعه نیز جالب است، با سقف هایی که از موزاییک های نارنجی ساخته شده و در اطراف مجموعه نیز درخت های خرمای سبز کاشته شده است. کل مجموعه در وسط دو منطقه «دا نانگ» و «هوی آن» واقع شده که گستره ای تمیز و زیبا از ساحل شنی است. اما زیبایی اصلی اقامتگاه Grandvrio به خاطر تنوع آن است و به خاطر اتاق های متفاوتش با قیمت های متغیر تجربه های مسافران خود را تنوع می بخشد. اتاق های استاندارد بسیار راحت و زیبا هستند در حالی که ویلاهای لاکچری دارای استخر خصوصی، باغ و اتاق های غذاخوری در فضای آزاد هستند. این اقامتگاه بهترین گزینه برای خانواده هاست زیرا فعالیت های بسیار زیادی برای کودکان در نظر گرفته شده است، همچنین زمین والیبال ساحلی، میز اسنوکر و فعالیت های آبی متنوع.
بیشتر بخوانید:
8- اقامتگاه Premier Village Danang Resor
Premier Village Danang Resort
یک گزینه اقامتی که برای گروه ها و خانواده های بزرگ تر مناسب است، اقامتگاه Premier Village Danang Resor است که در کناره ساحل «My An» واقع شده و با یک جنگل انبوه استوایی احاطه شده است. این ویلا که تماماً از ویلا تشکیل شده است ترکیبی از باغ، ساحل و خانه های روستایی ساحلی است. همه آن ها دارای آشپزخانه و استخر خصوصی و همچنین دکوراسیون مدرن هستند. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به مرکز آب درمانی، مرکز فیتنس، اجاره دوچرخه، بازی های رومیزی و کلوب کودکان اشاره کرد. یکی از ویژگی های جالی این مجموعه با نام «Nautica Beach Club» اسکله ای مرتفع رو به ساحل است که تختخواب های روزانه، سرویس غذایی و یک کافه ساحلی از امکانات همراه آن هستند.
9- اقامتگاه ساحلی Victoria Hoi An
Victoria Hoi An Beach Resort and Spa
اقامتگاه ساحلی و مرکز آب درمانی Victoria Hoi An ترکیبی از زیبایی های دنیای قدیمی دوره استعمار ویتنام و هنر و معماری مدرن کشور است. هنر به کار رفته در طراحی لابی و مکان های عمومی مجموعه بسیار خیره کننده است، جایی که درهای چوبی کنده کاری شده و رنگ های قرمز تند فضا، حس خاصی را به این فضاها می بخشند. در سراسر مجموعه شاهد استخرهای متنوعی هستیم که در میان درختان خرما قرار گرفته و کافه ای که کنار هر کدام از این استخرها قرار گرفته باعث می شود که از نوشیدنی های تازه برخوردار باشید. همچنین این هتل سرویس خودرویی خصوصی برای گشت وگذار در اطراف این منطقه را در اختیار مسافران قرار می دهد که از آن ها می توانید برای رفتن به روستاهای اطراف استفاده کنید.
10- هتل Vinpearl Premium
Vinpearl Premium Da Nang

هتل Vinpearl Premium در سواحل نقره ای «Non Nuoc» واقع شده و در آن از سبک معماری و طراحی قرن بیستم فرانسه استفاده شده است. اتاق های آن با مبلمان و تزیینات چوبی خود شما را به 100 سال پیش خواهند برد. زیباتر از همه ویلاهای باغدار چهار خوابه مجموعه است که باعث می شود حس کنید در خانه شخصی خود در اروپا هستید. استخرهای خصوصی، تابلوهای هنری متنوع و نماهای پانورامیک از دریا و ساحل نیز از دیگر چیزهایی است که در این هتل به چشم خواهید دید.

جشن ماسلنیتسا یا جشن پایان زمستان در روسیه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر