لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 شهر با بیشترین میزان جیب بری در جهان
10 شهر با بیشترین میزان جیب بری در جهان

10 شهر با بیشترین میزان جیب بری در جهان

جیب برها همه جا وجود دارند و از همه بیشتر به گردشگران علاقه دارند که کیف پول هایشان برای خرید سوغاتی معمولا پر از پول است. اگر می خواهید بدانید در کدام شهرهای جهان کیف دستی و کیف پولتان در خطر است تا هوشمندانه سفر کنید، با این مقاله از وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید. لیست 10 شهری که بر اساس آمار بیشترین خطر جیب بری در آنها وجود دارد به ترتیب زیر است.

1. خیابان لا رامبلا، بارسلونا، اسپانیا

میزان جیب بری در این محله را می توان به راحتی با محبوبیت ورزش حرفه ای و شناخته شده ای مثل فوتبال هم تراز دانست. پس اگر می خواهید در آفساید یا خارج از محدوده بمانید هشیار باشید و از وسایلتان مراقبت کنید.

2. رم، ایتالیا
Rome, Italy

بناهای بی نظیر باستانی، فرهنگی و تاریخی توجه توریست ها را جلب می کند. پس تعجبی نیست که رم به عنوان دومین شهر در میان 10 شهر برتر جیب بری قرار دارد. صدها نفر از افرادی که متحیر به فواره ی تِرِوی یا معبد پانتئون خیره شده اند فرصت مناسبی را برای جیب برها فراهم می کنند که دوربین یا وسایل دیگر آنها را از کیفشان قاپ بزنند.

3. پل تاریخی چارلز، پراگ، جمهوری چک
Charles Bridge

انبوهی از توریست ها هر روزه از سرتاسر جهان از پل چارلز که امروزه به تصویری از شهر پراگ تبدیل شده است گذر می کنند. پس قبل از این که تصمیم به گرفتن عکسی پانوراما از کاخ مشهور پراگ از روی پل بگیرید، مطمئن شوید دوربینتان در جای امنی قرار دارد.

4. مادرید، اسپانیا
Madrid

هرج و مرج، خودروها و هزاران نفر از مردم داخل شهر، تصویری از مادرید امروزی است. تمام زمانی را که در حال پیاده روی در خیابان های باریک مادرید هستید باید مراقب باشید که خودرویی شما را زیر نکند. جیب برها نیز اغلب از این موقعیت و شلوغی استفاده می کنند. پس حواستان به خودروها و هم چنین به کیفتان باشد.

5. پاریس، فرانسه
Paris

شهر معروف دیگری که توریست ها هر ساله عاشق بازدید از آن هستند. برج ایفل و مونا لیزا نه تنها توجه گردشگران بلکه جیب برها را نیز به خود جلب می کنند. پس هنگام بازدید از پایتخت فرانسه حواستان به این مسئله باشد. مخصوصا در مترو، مسافرین باید بیش از حد مراقب باشند.

6. فلورانس، ایتالیا
Florence, Italy

هیچ بعید نیست افرادی که در حال تحسین بدنه ی مجسمه ی داوود اثر میکل آنجلو هستند، حواسشان از متعلقات خود پرت شود. پس حتی در این شهر زیبای تاریخی نیز مراقب باشید. در غیر این صورت احتمالش زیاد است که به جای مجسمه، وادار به تحسین ایستگاه پلیس محلی شوید که مطمئنا خوشایندتان نخواهد بود.

7. بوینس آیرس، آرژانتین
Buenos Aires, Argentina

“برای کیف پولت در آرژانتین گریه نکن”، می تواند جایگزینی “برای آهنگ معروف برای من گریه نکن آرژانتین” باشد. شهروندان صمیمی شهر را با کودکان زیادی “صمیمی” و بزرگسالانی که به هیچ چیزی جز محتویات کیف شما علاقه مند نیستند اشتباه نگیرید.

8. آمستردام، هلند
 Amsterdam, Netherlands

فراموش کردن مکان تقریبی خود در این شهر پر از تفریح با وجود چیزهای زیادی که برای انجام دادن و جاهای زیادی که برای دیدن دارد امکان پذیر است. با دیدن زیبایی های شهر و جو آرام آن، هوشیاری خود را از دست ندهید. جیب برها اغلب از غفلت توریست هایی که در حال ستایش این شهر دلربا هستند بهره می برند.

9. آتن، یونان
Athens, Greece

به مانند دیگر شهرهایی که انبوهی از توریست ها را به سمت خود جذب می کنند، افراد زیادی به مکان های شناخته شده ی یونان سر می زنند، که شامل جیب برها هم می شود. آکروپولیس جایی است که اگر به یونان سفر می کنید حتما باید ببینید، و البته مراقب نیز باشید.

10. هانوی، ویتنام
Hanoi, Vietnam
نوبت یکی از کشورهای آسیاست. محله های قدیمی و مسحور کننده، هانوی را به مکانی جذاب برای گردشگران تبدیل نموده است. پس باز هم حواس خود را جمع کنید و مراقب باشید.

چگونه یک توریست خوب باشیم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر