لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> دانشگاه راهبرد شمال
دانشگاه راهبرد شمال

دانشگاه راهبرد شمال

دانشگاه راهبرد شمال در جاده لاکان، 500 متر بالاتر از پل طالشان، در جنوب شهر رشت، ساختمانی زیبا با سنگ های سفید و سرخ، قامت برافراشته است. این ساختمان، متعلق به دانشگاه راهبرد شمال یکی از پرطرفدارترین دانشگاه های شمال کشور است که هر ساله دانشجویان زیادی را از شهرهای مختلف جذب می کند.
دانشگاه راهبرد شمال رشت، با چشم اندازی زیبا از جنگل های سبز خطه گیلان و در محیطی دوست داشتنی، هر سال در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع، معماری و… دانشجو می پذیرد.
این دانشگاه، هر سال علاوه بر دانشجویان، شاهد حضور خانواده های زیادی است که برای دیدار با فرزندان خود به این ناحیه سفر می کنند. پیدا کردن محل اقامتی خوب و مناسب، یکی از چالش ها و دغدغه های این خانواده ها است. آن ها که می خواهند با رزرو هتلی در نزدیکی دانشگاه راهبرد شمال رشت، علاوه بر تازه کردن دیدار با فرزند دلبند خود، از آب و هوای مطبوع این منطقه نیز بهره لازم را ببرند.
ایران هتل آنلاین در سایت خود چنین امکانی را برای مسافران مهیا کرده است تا به آسانی، فهرست تمامی هتل های نزدیک به دانشگاه راهبرد رشت رامشاهده کرده و اطلاعات کاملی درباره این هتل ها به دست بیاورند. سایت ایران هتل آنلاین، با این ابزار موفق شده بخش عظیمی از نیاز کاربران خود را برای رزرو هتل برآورده ساخته و به یاری مسافران جاده لاکان بشتابد تا”هوشمندانه سفر کنند”.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بوفه صبحانه هتل میزبان بابلسر؛ انواع خوراکی مناسب همه ذائقه ‌ها
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر