لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> ۱۵ شهر برتر سوییس
۱۵ شهر برتر سوییس

۱۵ شهر برتر سوییس

با وجود تعداد دریاچه های زیبا و فراوان٬ کوه ها و رودخانه ها که در سوییس وجود دارد٬ باعث تعجب نیست که بسیاری از شهرهای آن چشم اندازهای چشمگیری داشته باشند. قصرها و کلیساها با سقف های قرمز و خیابان های سنگ فرش شده٬ شما را به سمت چشم اندازهای باشکوه تر می برند. ترکیبی از موزه ها و گالری های جدید و قدیم٬ بارها و رستوران ها شهرهای سوییس را به زنده ترین شهرها برای بازدید کردن تبدیل کرده است. قطعا در صورتی که به تمامی شهرهای ایران سفر و از هتل های ایران بازدید کرده اید و به دنبال تجربه ای جدید هستید، سوئیس را به شما پیشنهاد می کنیم.

۱۵. Biel – Bienne

احتمالا بیشترین دوزبانه ها را در کل کشور٬ در این شهر پیدا می کنید. در زبان آلمانی آن را به اسم Biel می شناسند و نصف دیگری از ساکنین٬ آن را با نام فرانسویش Bienne می شناسند. در حالی که بیشتر افرادی که از اینجا عبور می کنند٬ این مکان شگفت انگیز را در پای کوه های Jura و با چشم اندازی به دریاچه ی Biel که باعث زیبایی این مکان شده است٬ می شناسند. اضافه بر این چشم اندازی که به کوه آلپ دارد٬ یک شهر قدیمی زیبا دارد که برای عکاسی صحنه های خوش منظری دارد که توریست ها می توانند در آن قدم بزنند. وقتی که اینجا هستید٬ شاید دلتان بخواهد مقداری از نوشیدنی های محلی را تست کنید و برای شنا کردن به دریاچه بروید. Biel – Bienne یک پایگاه عالی برای اکتشاف کوه ها و Drei-Seen-Land می باشد.

۱۴. Sion
Sion
در ساحل Rhone قرار دارد و Sion یک شهر کوچک است که به زیبایی در Rhone Valley قرار دارد. این شهر یک وجه مدرن و یک وجه قدیمی دارد که وجه قدیمی آن متمایزتر است و دو تپه ی چشمگیر دارد. در بالای این ها یک قصر خرابه و یک کلیسای قرن ۱۳ وجود دارد؛ اینها قطعا نمایی زیبا به کوه های آلپ دارند و از پشتشان دیده می شود. با توجه به تاکستان های اطراف شهر٬ نوشیدنی نقش مهمی را در زندگی اجتماعی آن ها ایفا می کند و بسیاری از رستوران های بزرگ و کافه های محیطی٬ نوشیدنی نقش مهمی در لیست غذاهایشان دارد. از اینجا چند راه پیاده روی جذاب به دور دره وجود دارد.

۱۳. Fribourg
Fribourg
فریبورگ شهری زیبا و خیره کننده است و به دو قسمت تقسیم می شود. این شهر مطمئنا برای تماشا کردن عالی است و تعداد زیادی چشم انداز از خود شهر دارد. در بالای ارتفاعات رودخانه ی Samara دو پل خوش منظر قسمت غربی فرانسوی زبان شهر را به قسمت شرقی آلمانی زبان متصل می کنند. یک شهر قدیمی بزرگ مربوط به قرون وسطا با کلیسای جامع دارد که بالاتر از هرچیز دیگری است و همچنین چند موزه ی جالب٬ استحکامات تاثیرگذار و معماری زیبا از دیگر ویژگی های آن است. به لطف وجود تعداد زیادی دانشجو٬ زندگی شبانه ی زنده ای نیز در این شهر برای لذت بردن بازدیدکنندگان در جریان است.

کوردوبا؛ شهری اسپانیایی با بیش ترین آثار باستانی ثبت شده در یونسکو
ادامه مطلب

۱۲. Interlaken
Interlaken
موقعیت باورنکردنی این شهر که بین دو دریاچه ی آلپاین با کوه هایی پوشیده از برف قرار دارد٬ اینجا را به شهری باشکوه برای بازدیدکردن در سوییس تبدیل کرده است. اگرچه خود شهر کوچک است اما با وجود مغازه های سوغاتی و منظره های دیدنی آن که مردم را به سمت خود می کشد٬ شهری توریستی به حساب می آید. اینجا راهی به سمت منطقه ی Jungfrau می باشد و در اینجا می توانید به قایق سواری در آب های خروشان بپردازید یا از آبشار به پایین بروید و در اطراف دریاچه های دوست داشتنی و قله های کوه ها پیاده روی کنید.

۱۱. Chur
Chur
قدیمی ترین شهر در سویس شهر Chur می باشد و با کوه های آلپ محاصره شده است و چندین راه بزرگ برای پیاده روی در کوه های نزدیک وجود دارد. خود شهر کوچک است و در روز به راحتی می توانید در آن قدم بزنید و همچنین شهر قدیمی که بدون شک نکته ی برجسته ی اینجا است. در اینجا می توانید به راحتی مکان هایی برای استراحت کردن و بارها و رستوران های خوبی در میان ساختمان های قدیمی پیدا کنید. در ماه های زمستانی در کوهستان ها مکتن هایی عالی برای اسکی کردن وجود دارد مثل St Moritz و Davos که زیاد هم دور نیستند.

۱۰. Thun
Thun

در کنار ساحل رودخانه ی Aare قرار دارد و این شهر توسط کوه ها محاصره شده است و شبیه شهر Swiss اولیه است. با داشتن یک قلعه ی مشرف به شهر٬ ساختمان های قدیمی در کنار رودخانه و کافه های لب ساحل اینجا مکانی جذاب برای گشت و گذار است. این شهر انرژی خاصی دارد و مغازه های صنایع دستی منحصر به فردی در خیابان های آن وجود دارد.

۹. Bellinzona
Bellinzona
با سه قلعه ی قرون وسطایی در اطراف شهر و مکان زیبایش در نقطه ای که چند دره به هم متصل می شوند٬ باعث تعجب است که Bellinzona با وجود تعداد بالای جاذبه هایش تعداد بازدیدکنندگان کمی دارد. شهر قدیمی مکانی عالی برای گشت و گذار است و کوچه های پیچ در پیچش منزلگاه کلیساهای قرون وسطا٬ کافه های صمیمانه و ناقوس های کلیسا هستند. – که همگی به این شهر حس و حال جذابی می دهد. در اینجا زمانی ایتالیایی ها حکمرانی می کردند. ترکیبی از فرهنگ ایتالیایی و سوییسی در این الماس مخفی ترکیب شده است.

۸. St. Gallen
St. Gallen
خیابان های شیب دار باستانی St Gallen برای لذت بردن علاقمندان به تاریخ مناسب است. میدان های خوش منظر آن و کوچه های سنگ فرش شده ی آن در اطراف قسمت قدیمی شهر شما را به مقابل برج های کلیسا می رساند. جاذبه ی اصلی کتابخانه ی زیبای دوران باروک است که در کلیسا واقع است و حاوی کتاب های زیادی است که متعلق به دوران قرون وسطی می باشند. این مکان آموزشی در بین تپه های سبز رنگ قرار دارد به طوری که کوه ها از دور قابل مشاهده هستند.

زیباترین پل های پاریس
ادامه مطلب

۷. Lugano
Lugano
در قسمت ایتالیایی زبان سوییس واقع شده و Lugano در سواحل دریاچه ی Lugano قرار دارد و در اطرافش فضایی کوهستانی وجود دارد. به خاطر وجود بوتیک ها٬ بارها و رستوران های درجه ی یک٬ Lugano مکانی شیک و زیبا برای دیدن کردن است. خیابان های سنگفرش مارپیچش از قلب Piazza Della Riforma و تفرجگاه های ساحلی آن که چشم انداز زیبایی بر دریاچه دارد٬ از جاذبه های این شهر هستند. با وجود یک کلیسای جامع خوب و پیاده روی روی کوه های مجاور٬ Lugano ارزش بسیار زیادی برای توقف و بازدید کردن را دارد.

۶. Lausanne
Lausanne
زندگی شلوغ در Lausanne٬ این شهر تعداد دانشجوهای زیادی دارد و این باعث شده است تا زندگی در این شهر جذابتر شود. در این شهر احساس خوشحالی و جوانی موج می زند و شهری عالی برای داشتن زندگی شبانه است. اینجا بیش از یک شهر دانشگاهی است٬ Lausanne به زیبایی بر روی تپه های مجاور دریاچه ی ژنو قرار دارد.این شهر شیب های ملایمی دارد و معماری گاتیک آن چشم نواز است و باعث ارتقای شهر شده است. همچنین موزه هایی بسیار عالی در شهر وجود دارد و می توانید در بسیاری از کافه ها و بارها که در امتداد ساحل قرار دارند٬ به استراحت کردن بپردازید – Lausanne برای هرکسی چیزهایی دارد.

۵. Geneva
Geneva
دومین شهر بزرگ در کشور٬ شهری ثروتمند و مکانی بین المللی است که احساس لوکسی را برایتان به همراه دارد. خانه ی سازمان های متعدد بین المللی مثل اتحادیه ی اروپا و بانک جهانی است. در خیابان های این شهر تلالوی توانگری را مشاهده می کنید. در کنار دریاچه ی ژنو قرار دارد و این شهر دارای هتل ها٬ بوتیک ها و رستوران های گران قیمت فراوانی برای انتخاب کردن بازدیدکنندگان است و البته این شهر وجه دیگری نیز دارد. با رفتن به نزدیکی مکان هایی مثل Les Grottes و Quartier des Paquis بارهایی با جوی پر انرژی را پیدا خواهید کرد – دنیایی به دور از راهروهای محافظه کار اتحادیه ی اروپا.

۴. Basel
Basel
در ساحل Rhine واقع شده و این شهر یک مکان استراتژیک در مرز فرانسه و آلمان است و ثروت زیادی در شهر انباشته شده و تجارت در خیابان های شهر در جریان است. در نتیجه٬ اینجا ساختمان های قدیمی خوبی دارد و جو مثبت در این مکان در جریان است. در اینجا همچنین چند موزه و گالری شگفت انگیز دارد. اگرچه مانند برن آنچنان خوش منظر نیست ولی بازل یک شهر قدیمی دوست داشتنی دارد که ارزش بازدید کردن دارد و همچنین دارای معماری عالی قدیمی و جدید است. برای حس کردن احساس ساکنین اینجا به Kleinbasel بروید و از غذای خود در کنار ساحل رودخانه لذت ببرید.

آمفی تاتر كولوسئوم در روم بنایی بی نظیر در كشور ایتالیا
ادامه مطلب

۳. Bern
Bern
پایتخت خوش منظر سوییس٬ یک مکان رویایی است. قدم زدن در خیابان های پیچ دار سنگفرش شده ی شهر قدیمی شما را از کنار چشمه ها و برج های ناقوص و ساختمان های قدیمی عبور می دهد. بسیاری از سازه ها بیش از پانصد سال عمر دارند و به زمانی برمیگردند که برن پس از آتش سوزی بازسازی شد – طراحی و معماری یکپارچه بخشی است که باعث می شود شهر اینچنین چشمگیر باشد. در برن٬ حدود بیش از شش کیلومتر گذرگاه های طاقدار وجود دارد و به آن حس متمایزی می دهد و اینجا تعداد زیادی بار٬ رستوران و مغازه وجود دارد. با رفتن به گذشته٬ این شهر تعداد زیادی موزه دارد که ارزش بازدید کردن دارند. برن مکانی زیبا بر روی شبه جزیره ی احاطه شده توسط درختان رودخانه ی Aare می باشد و اینها به جذابیت برن می افزایند.

۲. Lucerne
Lucerne
این شهر زیبا کاملا خیره کننده است و این زیبایی به لطف کوه های اطراف و دریاچه ی درخشانش می باشد. اینجا چشم اندازهای بسیار عالی زیادی دارد و اضافه بر تصاویر چشم نوازش٬ Lucerne محیطی قرون وسطایی دارد و این به حس جذابیت آن می افزاید. کوچه های پیچ در پیچ شهر قدیمیش راه به سمت ساحل رودخانه دارد که از مرکز عبور می کند و ساحل در نور خورشید بسیار به بهشت شباهت دارد. پل Chapel که مربوط به قرن ۱۴ می باشد٬ برای بازدید کردن بسیار محبوب است و همچنین در اینجا موزیک زنده اجرا می شود.

۱. Zurich
Zurich
بزرگترین شهر در سوییس در ساحل دریاچه ی Zurich قرار دارد. اینجا رودخانه ی Limmat وجود دارد که از میان این شهر پیچ می خورد و همچنین کوه های پوشیده از برف که در افق دیده می شوند. در این مکان دلربا٬ شهر پر جنب و جوش و مکانی زنده است و برای زندگی کردن و همچنین بازدید کردن به عنوان یک گردشگر عالی است. Zurich ترکیبی عالی از قدیم و جدید است٬ همانطور که فرهنگ هیپ و هنرهای تصویری به طور کامل با مرکز تاریخی بی نظیر آن ترکیب شده است. این شهر مد روز همچنین مراکز خرید عالی٬ مثل کافه های شیک و زندگی شبانه ی زنده ای نیز دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر