لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترين هتل های ديزنی ورلد همراه با رتبه بندی های آنها
بهترين هتل های ديزنی ورلد همراه با رتبه بندی های آنها

بهترين هتل های ديزنی ورلد همراه با رتبه بندی های آنها

دریاچه بونا ویستا، فلوریدا یكی از اولین تصمیماتی كه شما به هنگام برنامه ریزی برای مسافرت به والت دیزنی ورلد در اورلاندوی فلوریدا اتخاذ می كنید، در عین حال می تواند یكی از سخت ترین تصمیمات نیز باشد: اینكه در كجا اقامت نمایید؟

با در برداشتن بیش از 24 مجتمع تفریحی با مالكیت دیزنی، برای هر خانواده با هر سطح بودجه ای، از كودكان علاقه مند به كاراكترهای كارتونی گرفته تا بزرگسالان مشتاق شرایط لوكس و مجلل، امكاناتی هستند كه برای آنها قابل ارائه باشند. بنابراین با آشنایی با این لیست، با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.
دلوكس

رتبه 7: مجتمع تفریحی كانتمپرری (معاصر)
هتل كانتمپرری (معاصر)، یكی از اصلی ترین هتل های دیزنی ورلد، دارای لذتی است كه جاهای دیگر نمی توانند داشته باشند – با این وجود حتی اشاره به مونوریلی كه در داخل تالار اصلی مجتمع توقف می كند نیز نمی كنیم.
این هتل، تنها جائی است كه می توانید در آن با پای پیاده به پارك مجیك كینگدم دسترسی داشته باشید، جائی كه در انتهای شب و زمانی كه نمی توانید در صف ایستاده و منتظر سوار شدن به مونوریل بمانید، قابل دسترسی است.
چشم اندازهای این مجتمع قرون وسطایی و در عین حال با طرح مدرن، هیچ نمونه مشابهی ندارد.
تلاش كنید تا یك اتاق رو به پارك رزرو نمایید تا بتوانید چشم اندازهایی پانورامیك از پارك مجیك كینگدم را همراه با آتش بازی های شبانه در آن تماشا كنید و اگر در اتاق دیگری اقامت خواهید كرد، رزرو كردن رستوران كالیفرنیا گریل در بالاترین طبقه این مجتمع برای صرف شام بسیار با ارزش است، رستورانی كه موسیقی محیط آن با چشم انداز روی بالكن بسیار عالی و تأثیرگذار است.

ایستگاه مونوریل و طراحی باز سالن اجتماعات اصلی، كمی حس بی نظمی به این مجتمع داده است، كه باعث شده در رتبه بندی ما در انتهای لیست قرار گیرد، اما خوشبختانه این اختلال راهی به اتاق هایی كه در سطرهای قبلی در موردشان صحبت شد، نیافته است.
The Grand Floridian is one of the only on-site hotels with a spa.

رتبه 6: مجتمع تفریحی و اسپای گراند فلوریدین
از لحظه ای كه به این مجتمع كه گل سرسبد دیزنی ورلد است، نزدیك می شوید، حس عجیبی بر شما غلبه می كند.
میهمانان در همان لحظه ورود به لابی گران قیمت و الهام گرفته از دوره ملكه ویكتوریا، بوی خوش گل شبدر سبز و عود را استشمام می كنند، این لابی همان سالنی است كه بعداز ظهرها یك گروه موسیقی جاز بر روی صحنه ویژه ای در آن، به اجرای موسیقی می پردازند.
مجتمع تفریحی گراند فلوریدین از امكاناتی متفاوت با دیگر مجتمع های گروه دیزنی ورلد برخوردار است، امكاناتی همانند قایقی به طول 52 فوت كه به صورت ساعتی در دریاچه اطراف كرایه داده می شود یا رستوران ویكتوریا اند آلبرت كه تنها رستوران مركز فلوریدا است كه دارای درجه بندی كیفی 5 جواهر می باشد.

تنها یك ایستگاه مونوریل از مبدأ پارك مجیك كینگدم به این مجتمع وجود دارد و همچنین زمان های پیك (فصولی كه بیشترین گردشگر به این منطقه سفر می كنند) در این هتل هزینه بالایی را شامل می شود – یعنی بالاترین هزینه های مربوط به اتاق های استاندارد در كل دیزنی ورلد.
#5 Disney's BoardWalk Inn

رتبه 5: مهمانخانه بورد واك
این مجتمع كه از جمله مجتمع های تفریحی دیزنی می باشد و بیشتر مناسب افراد بزرگسال است، به همراه مركز سرگرمی و رستوران مجاور آن در اواخر قرن بیستم طراحی گردیده اند.
طراحی كلی به خوبی اجرا شده است،‌ اگرچه سحرآمیز بودن آن اغلب كمی غیرعادی به نظر می رسد – به خصوص سرسره ای به شكل یك دلقك و نیمكت های بچگانه آن همراه با تله های دندانه ای در سراسر منطقه.
بهترین ویژگی این مجتمع تفریحی موقعیت مكانی آن است كه با پارك اپكوت و استودیوهای هالیوود فاصله ناچیزی دارد.

گردشگاه بورد واك دارای مركزی برای صرف غذا می باشد. اما مسیر منتهی به آن از بسیاری از اتاق ها می تواند طولانی باشد و معمولاً شب ها و تعطیلات آخر هفته، مملو از حضور مردمان محلی و دیگر بازدید كنندگان است.
 Disney's Polynesian Village Resort

رتبه 4: مجتمع تفریحی دهكده پلینیزیایی
مجتمع تفریحی دهكده پلینیزیایی كه یكی از گران قیمت ترین زیرمجموعه های والت دیزنی ورلد می باشد،‌ در ساحل سِوِن سیز لاگون (تالاب هفت دریا) احداث گردیده و با قرار گرفتن در مسیر مونوریل دیزنی فاصله بسیار كمی با مجیك كینگدم دارد.
در این مجتمع كه طراحی آن به واسطه دكوراسیون باطراوت، سرزنده و احساسی، انعكاسی از سبك دهه 1970 فرهنگ تیكی می باشد، از میهمانان به گرمی و با حلقة گل استقبال می شود.
گزینه های متنوع غذا در این هتل از نقاط قوت آن می باشد، مانند خوردن نوعی بستنی زیر درخت آناناس كنار استخر و كافه كونا كه تونگا تُست جزئی جدایی ناپذیر از سرویس صبحانه می باشد (این نان تست فرانسوی پر شده با موز همراه با كمپوت توت فرنگی را می توانید در اتاق خود نیز میل نمایید).

فرهنگ تیكی در هیچ كجای دیگر به مانند كافه تریدر سامز گروگ گروتو یافت نمی شود، مكانی دنج با انواع نوشیدنی های دلپذیر، خدمتكارانی سرزنده و سوغاتی های ویژه.
Disney's Animal Kingdom Lodge

رتبه 3: انیمال كینگدم لاج (اقامتگاه قلمروی حیوانات)
این مجتمع خود را به عنوان جایی كه می توانید در آن با دیدن دسته های زرافه و بزهای كوهی در حال چرا از روی بالكنِ اتاقتان، از خواب بیدار شوید، از دیگر مجتمع ها متمایز نموده است. لابی و پاسیو كناری آن مساحتی به اندازه 46 هكتار را به خود اختصاص داده اند، بنابراین حتی اگر میهمانان هزینه 150 دلاری ویژه به ازای هر شب را پرداخت نكنند،‌ باز هم می توانند از دیدن این چشم انداز لذت كافی را ببرند.
متخصصان حوزه تصورات ذهنی كمپانی دیزنی، برای ساخت این مجتمع تفریحی، حدود 24 مجتمع افریقایی را از نزدیك بازدید كرده اند تا برای كار طراحی خود الهام بگیرند، نتیجه این طراحی، در بر داشتن بیش از 380 اثر هنری افریقایی در بخش های عمومی مجتمع و 4000 اثر دیگردر اتاق های میهمانان بوده است.
بزرگسالان بازدید كننده از خوردن غذاهای رستوران جیكو، كه تركیبی از غذاهای افریقایی، هندی و مدیترانه ای را داشته و بزرگترین منوی نوشیدنی افریقایی در سراسر ایالات متحده را ارائه می نماید، لذت خواهند برد.

یك ایراد عمده و قابل توجه در این مجتمع، كمبود در گزینه های حمل و نقل عمومی است – برخلاف دیگر مجتمع های دلوكس كه قایق یا خدمات مونوریلی ارائه می دهند، تنها وسیله در این هتل سرویس اتوبوسرانی دیزنی است – اما جالب بودن و هزینه تقریباً پایین آن، این كمبود امكانات را جبران نموده است.
رتبه 2: مجتمع تفریحی یات اند بیچ كلاب
Disney's Yacht and Beach Club Resort

این مجتمع های بهم پیوسته دارای بسیاری از امكانات می باشد، از جمله بندر استورمالانگ، یك پارك آبی با وسعت 3 هكتار همراه با یك استخر با كف شنی، رودخانه آرام، و یك سرسره 230 فوتی كه به وضوح این استخر را تبدیل به یكی از بهترین استخرها در بین مجموعه های مشابه نموده است.
رستوران این مجموعه فروشگاه بیچز اند كریم سودا را نیز در خود دارد كه محل فروش نوعی بستنی شكلاتی مشهور است. مجتمع های این منطقه در امتداد دریاچه دیزنی بورد واك قرار دارند و این یعنی شما می توانید بدون ازدحام جمعیت، به مراكز سرگرمی و رستوران های آن دسترسی داشته باشید.

وقتی آمادگی رفتن به پارك این مجتمع را داشتید، باشگاه های هتل یات اند بیچ كلابز مسیری سریع را به سمت اپكوت برای شما فراهم می آورد و یا اینكه از منطقه هالیوود سوار یك قایق شوید، یا اینكه از خدمات اتوبوسرانی برای رفتن به سمت مجیك كینگدم و انیمال كینگدم بهره ببرید.
Disney's Wilderness Lodge

رتبه 1: مجتمع وایلدرنس (صحرایی)
میهمانان در این هتل از فاصله كمی كه با بندر مجیك كینگدم دارند، سود می برند، اما در محیطی جدا شده و منزوی، كه احساس دور بودن از آن را در میهمانان به وجود می آورد.
طراحی این هتل كه با درختان كاج بلند احاطه گردیده است، احساس حضور در هتل های پارك های ملی ایالات متحده را با ویژگی های بلند پروازانه اش به مركز فلوریدا آورده است، یك هتل با لابی شیك، آتشكده ای سنگی به ارتفاع 82 فوت و یك جفت ستون حكاكی شده به شكل پیچیده.
اتاق های مجتمع وایلدرنس كه از نظر هزینه ای به صرفه ترین مجتمع دلوكس در دیزنی ورلد می باشد، توسط تخته های حكاكی شده بالای تختخواب و كاشی های الهام گرفته از فرهنگ امریكایی آراسته شده اند. بسیاری از اتاق ها دارای بالكن هایی می باشند كه چشم اندازهایی از نواحی آتشفشانی ساخته دست بشر، آبشارها یا شهر بِی لِیك را برای میهمانان فراهم آورده اند.

اما بهترین ویژگی این هتل، سفر بدون توقف با قایق از لنگرگاه آن به سمت مجیك كینگدم می باشد كه معمولاً این سفر ظاهراً طولانی و خسته كننده در نهایت و شب هنگام موقع رسیدن به آنجا، بسیار دلپذیر می باشد.
متوسط
Disney's Caribbean Beach Resort
رتبه 5: مجتمع كارابیئن بیچ (ساحل كارابیئن)

كارابیئن بیچ پراكنده ترین مجتمع دیزنی با حدود قیمتی متوسط می باشد، مجتمعی كه دارای 5 شاخه مختلف از ساختمان های ویژه میهمانان بوده و نام های آنها از نام جزایر مختلف كارابیئن گرفته شده اند، مانند مارتینیك و آروبا.
اتاق های استاندارد در این هتل دارای تِم های استوایی كم جلوه تری هستند، اما میهمانان علاقه مند به ماجراجویی ممكن است اقامتگاه های با تِم دزد دریایی همراه با تختخواب هایی به شكل كشتی و تزئیناتی شبیه به صندوق های گذاشته شده روی هم برای ذخیره جواهرات را انتخاب كنند.
اصلی ترین بخش مجتمع یعنی اولد پورت رویال اخیراً بازسازی شده و مكانی مناسب برای استراحت و غذا خوردن می باشد – اگرچه از بسیاری از اتاق ها بسیار دور است.

این مجتمع در پاییز سال جاری با افتتاح دیزنی اسكایلاینر كه یك سیستم حمل و نقل آبی است نظرات را به خود جلب خواهد كرد، این وسیله كه كانون اصلی آن در مجتمع تفریحی كارابیئن بیچ قرار دارد، میهمانان را به اپكوت و منطقه هالیوود منتقل می كند.
Disney's Fort Wilderness Resort and Campground

رتبه 4: مجتمع تفریحی و اردوگاه فورت وایلدرنس
این مجتمع به عنوان تركیبی از كابین ها و اردوگاه ها، منحصربفردترین زیرمجموعه دیزنی ورلد می باشد.
كابین ها ظرفیت گنجایش 6 نفر را داشته و دارای آشپزخانه و كباب پز زغالی می باشد و این برای خانواده ها شرایط عالی را فراهم می كند تا از روزمرگی های زندگی دور شده و با سرعت كمتری جلو رفته و از خوشی ها لذت ببرند (خصوصاً اینكه مستخدمین خودشان ظرف ها را می شویند).
اگر دلتان نمی خواهد كه در طول مسافرتتان آشپزی نمایید، با ماشین گلف خود به سمت آر اند جِی در بخش جنوبی بروید تا مرغ بریان میل نمایید – همین غذا در سالن موسیقی هوپ – دی – دوو نیز دردسترس است.
بدون توجه به اینكه در كجا اقامت می كنید، حضور در این مجتمع را در روزهای كریسمس از دست ندهید. میهمانان با دكوراسیونی ویژه ایام تعطیلات روبه رو می شوند، به طوری كه نورپردازی های بسیر زیبا نظر همگان را به خود جلب می كنند.

یك ماشین مخصوص گلف را كرایه كرده و به تنهایی گردشی در اطراف و گوشه و كنارهای مجتمع داشته باشید و شب هنگام در نزدیكی آتش اردوگاه توقف كنید و قارچ های برشته را با خلال سیب زمینی سرخ شده میل نمایید.
Disney's Coronado Springs Resort

رتبه 3: مجتمع تفریحی كورونادو اسپرینگز
این هتل به عنوان اولین هتل در دیزنی ورلد جهت حفظ برخی از آداب و رسوم، احساس حضور در یك هتل دلوكس را به میهمان داده و در عین حال قیمت آن نیز در سطح متوسط و به صرفه می باشد. اتاق های آن كه اخیراً بازسازی شده اند، ‌دارای دكوراسیونی چوبی، سرزنده و درخشان، سطحی با طرح چِورون و حمام های بزرگ می باشند.
استخر این مجتمع، یكی از بهترین نقاط آن است. اگر علاقه مند به استفاده از سرسره 123 فوتی نیستید، می توانید در منطقه ای هرمی شكل به ارتفاع 50 فوت شبیه به خرابه های دوران مایان و یا در بزرگترین استخر آب گرم در دیزنی ورلد با گنجایش 22 مسافر به استراحت بپردازید.

مجتمع كورونادو اسپرینگز لذت های فصل تابستان سال جاری را با افتتاح برج گران دستینو برای میهمانان خود گسترش می دهد، برجی با 15 طبقه كه منزلگاه رستوران تولِدو خواهد بود و غذاهای اسپانیایی و چشم اندازی فوق العاده از مجتمع دیزنی ورلد را برای میهمانان فراهم می آورد.
رتبه 2: مجتمع پورت اورلئانز – كنار رودخانه
Disney's Port Orleans Resort - Riverside

رودخانه ساساگولا از میان این مجتمع تفریحی عبور می كند، مجتمعی كه با قدم زدن در یكی از چندین مسیر آرام و ساكت آن، یافتن مكانی برای استراحت بسیار آسان می باشد – مكانی مناسب پس از بازگشت از پارك بسیار شلوغ و پرازدحام.
مجتمع پورت اورلیئانز ریورساید، دارای دو بخش مجزا می باشد: لاش الیگیتور بایو منزلگاه اتاق های استاندارد می باشد در حالی كه منیكیورد مگنولیا بند هم دارای اتاق های استاندارد است و هم اتاق “رویال”.

انواع لوازم این اقامتگاه های الهام گرفته شده از زندگی پرنسس ها با جواهراتی به رنگ ها و شكل های فوق العاده تزئین شده اند، مانند شیرآبی كه شكلی همانند چراغ جادوی علاءالدین دارد. اما نفس گیرترین جزء، تخته سحرآمیز بالای تختخواب مجهز به فیبرنوری است كه با اشاره سرانگشتان، تصاویری از آتش بازی های گوناگون را برای میهمانان به نمایش می گذارد.
Disney's Port Orleans Resort - French Quarter

رتبه 1: مجتمع تفریحی پورت اورلئانز – فرنچ كوارتر
طراحی رومانتیك پورت اورلئانز فرنچ كوارتر با داشتن راهروهای مجهز به چراغ های گازی، نرده های ساخته شده از آهن و فواره های جالب، یكی از بهترین هاست.
در باشگاه اسكات كت به استراحت بپردازید، باشگاهی كه آخر هفته ها موسیقی زنده به سبك جاز در آن اجرا می شود، و یا می توانید به استخری به سبك ماردی گراس برای داشتن اوقاتی مفرح مراجعه نمایید. همچنین می توانید از دسترسی داشتن به امكاناتی متنوع در بخش پورت اورلئانز ریورساید كه با این مجتمع فاصله بسیار كمی دارد، لذت ببرید.

ردپای فشرده فرنچ كوارتر در این مجتمع، حالتی خاص به آن داده است – و این واقعیت را نیز مشخص می نماید كه این مجتمع تنها مكان در دیزنی ورلد است كه می توانید از خوردن شیرینی های ویژه و میكی شكل لذت ببرید.
ارزش
Disney's All-Star Resorts

رتبه 3: مجتمع های تفریحی آل استار
این سه هتل تفریحی، یعنی آل استار موویز، آل استار میوزیك و آل استار اسپورتس، سه هتل و زیرمجموعه به صرفه دیزنی می باشند.
طرح بندی در اینجا به مانند تمام مجتمع های تفریحی ارزشی دیزنی، لطیف و نافذ می باشد. كودكان مجسمه های بزرگتر از حالت عادی كاراكترها و نمادهای مورد علاقه شان را دوست می دارند و زمین فوتبال در مجموعه آل استار اسپورتس برای به انتها رساندن مابقی انرژی باقیمانده در انتهای روز بسیار عالی و مناسب می باشد.

آل استارها در بخش های زیادی از طول سال، خدمات اتوبوسرانی را به میهمانان خود ارائه می دهند و این مجتمع ها به خاطر گروه های بزرگی كه برای دیدن رویدادهای ورزشی جوانان به آنجا سفر می كنند، معروف و شناخته شده هستند. قبل از رزرو اتاق، حتماً تقویم زمان های پیك و شلوغ و برنامه ریزی ها و زمانبندی های رقابت ها را چك كنید.
Pop Century Resort

رتبه 2: مجتمع پاپ سنچری
طرفداران فرهنگ و سبك پاپ در قرن بیستم، از نمایش ها و مجسمه هایی مانند كپسول زمان در لابی این مجتمع لذت خواهند برد، نمایشی كه نشان از ظرف های مخصوص حمل غذا، اسباب بازی و خاطرات آثار موسیقی در آن دوران دارند.
این طرح بندی ها به محوطه مجتمع هم می رسد، جائی كه یك تلفن سه طبقه به شكل كاراكتر كارتونی میكی ماوس با غرور در بیرون یك ساختمان ایستاده است.
در داخل ساختمان، اتاق ها اخیراً به خاطر امكان قرارگیری یك تختخواب استاندارد كوئین و یك تختخواب تاشوی كوئین، بازسازی شده اند – امكانی بسیار عالی برای مسافرانی كه تنها نیاز به یك تختخواب داشته و دوست دارند كه فضای در دسترس بیشتری در اتاق داشته باشند.
حمام ها به شكلی متفكرانه و با قفسه ها و كمدهای متعدد برای مرتب نگاه داشتن وسایلتان، درب كشویی برای جدا كردن بخش استراحت و خوابیدن و یك دوش دوگانه بالاسری به حالت بارش باران طراحی گریده اند.

نرخ اقامت و هزینه های خدمات اتوبوسرانی در این مجتمع كه نسبت به سرویس های آل استار پرهزینه تر نیست، باعث شده كه این مجتمع گزینه ای مناسب برای مسافرانی باشد كه بودجه محدود دارند.
Disney's Art of Animation Resort

رتبه 1: مجتمع آرت آو انیمیشن
جدیدترین مجتمع با سطح ارزشی در دیزنی به نام آرت آو انیمیشن، اتاق هایی با طرح كارتون هایی مانند “پری دریایی كوچولو”، “در جستجوی نِمو”، “ماشین ها”، “شیرشاه” و نیز مجسمه هایی بزرگ از كاراكترهای فیلم های سینمایی پرطرفدار در بیرون ساختمان را به میهمانان ارائه می دهد.
این مجتمع دارای اتاق های تكی و سوئیت بوده (چرا كه گاهی بزرگسالان نیازمند اتاقی هستند كه دارای یك درب واقعی باشد) و از یكی از متنوع ترین منوهای غذایی در كل مجموعه برخوردار است. به استخر بیگ بلو بروید و در زیر آب به دقت به صدای قایق مخصوص ماهیگیری گوش كنید.
مجتمع های تفریحی آرت آو انیمیشن و پاپ سنچری، به مانند ساحل كارابیئن در صورت افتتاح در اواخر سال 2019 به مكانی مناسب برای اقامت تبدیل خواهند شد و برای میهمانان امكانی جدید در زمینه حمل و نقل برای رفتن به اپكوت و استودیوهای هالیوود را فراهم خواهند آورد.

11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر