لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> هشت نکته برای انجام دادن کارها در حین سفر
هشت نکته برای انجام دادن کارها در حین سفر

هشت نکته برای انجام دادن کارها در حین سفر

با وجود اینکه مردم دنیا هر روز هفته مشغول کار هستند، بهانه آوردن برای تعطیل کردن ساعاتی که در سفر و در هواپیما برای کسب وکار هستید بی ارزش شده است. در حقیقت، این ساعات بهترین زمان برای انجام کار ها می باشد.
همزمان با رشد آژانس مسافرتی خلاق من با عنوان مقاصد زیبا، مدت زمانی را که من در خارج از کشور به سر میبردم افزایش پیدا کرد، که به معنای کاهش عملکرد من در راستای انجام پروژه ها بود.

هنگامی که شما در جلسات شلوغ شرکت می کنید، بهترین راه برای حفظ بهره وری، آماده سازی و حفظ یک برنامه عادی برای انجام کارها است. در اینجا به ذکر هشت نکته در جهت به حداکثر رساندن بهره وری کارمندان در حین سفر می پردازیم. با در نظر گرفتن این نکات شما می توانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

1-برنامه ریزی کنید.
پیش از سفر، یک برنامه قوی از رویدادها و جلسات پیش روی تهیه کنید تا زمان های آزادیی راا مشخص کنید که می توانید به طور مفید از آنها برای برقراری تماس های تلفنی مهم، جلسات اضافی و یا محتوای نوشتاری استفاده کرد. زمانی که در یک منطقه زمانی متفاوت هستید، ممکن است لازم باشد که این تماس های تلفنی را زودتر و یا دیرتر با ادراه تان برقرار کنید.

محل اقامت تان را برای هر شب اقامت تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که نحوه رفت و آمد تان از قبل برنامه ریزی شده باشد تا از اتلاف وقت برای پیدا کردن هتل و در دسترس بودن بلیط در طی سفر جلوگیری کنید. دانستن این نکته هم چنین سطح استرس شما را کاهش می دهد و باعث می شود بتوانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی کار های دم دستی کنید.
2-برنامه سالمی داشته باشید.

سفر ها مکرر، به ویژه هوایی، می تواند بر سیستم ایمنی شما تاثیر بگذارد و باعث شود که شما بیشتر مستعد بیماری شوید. سعی کنید یک برنامه سالم برای به حداکثر رساندن سطح بهره وری خود داشته باشید. اگر جت زده شده اید و نمی توانید بخوابید،کمی ورزش کردن شما را بیدار می کند.

اگر چه انتخاب و حمل فست فود و وعده های غذایی ناسالم در حین سفر راحت و کم دردسر تر است، اما این نوع غذاها می توانند شما را خسته کنند. اسنک و وعده های غذایی سالم را انتخاب کنید، مقدار زیادی آب بنوشید تا از کمبود آب بدن جلوگیری کرده باشید و از مصرف کافئین زیاد، الکل و تنباکو در حین سفر جلوگیری کنید زیرا می تواند باعث افزایش احساس خستگی در شما شود. در هر جایی که ممکن است در فضای باز ورزش کنید تا نیروی حیاتی شما را افزایش داده و حال و هوای شما را بهتر کند.
3- خواب کافی داشته باشید.
Get plenty of sleep
داشتن یک برنامه خواب کافی، برای افزایش سطح بهره وری ضروری است. در هنگام پرواز، ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا بدن و ذهن تان با مناطق زمانی مختلف سازگار شود. نکته بسیار مهم این است که زمان ساعت مچی و یا گوشی تان را قبل از حرکت تنظیم کنید تا از قبل و از نظر ذهنی با زمان مقصد جدید تان تطبیق پیدا کنید.

4-زمانی را برای تفریح و استراحت اختصاص دهید.

زمانی را برای جستجوی کشور مقصد اختصاص دهید و خودتان را در فرهنگ محلی آن منطقه غرق کنید. این کار علاوه بر اینکه شما را با تجربه های جدید آشنا می کند، خلاقیت شما را تحریک می کند و حتی ممکن است ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد کند که بتوانید آن ها را بر روی کاری که انجام می دهید، اعمال کنید. هنگامی که من در جاده هستم و یا در حال گرفتن عکس، همیشه به دنبال پیدا کردن فرصت هایی برای گرفتن ویدئو و پست کردن تصاویر مقاصد زیبا در شبکه های اجتماعی هستم.

5- فرصت های ارتباطی بیشتری را ایجاد کنید.
من همیشه به دنبال روش هایی جدید برای گسترش شبکه ارتباطات ام هستم، هم در رسانه های اجتماعی و هم در بین مردم. بودن در جاده، فرصتی مناسب برای ملاقات با افراد جدید از طبقات مختلف اجتماعی می باشد.

چه در فرودگاه باشید و یا در هتل تان و یا در حال جستجوی مقاصد جدید، زمانی را برای گسترش شبکه ارتباطی تان اختصاص دهید و با افرادی که در طول مسیر ملاقات می کنید، گفتگویی داشته باشید. آنها می توانند به طور حرفه ای به شما کمک کنند اگر در یک زمینه مشابه کار کنید و می توانند یک دیدگاه جدید در مورد کاری که در حال انجام آن هستید، ارائه دهند.

6- از آخرین اخبار و رویداد ها با خبر باشید.

در اشتراک اخبار و رویدادها که هر روز بر روی صحفه گوشی تان ظاهر می شوند، عضو شوید. این مسئله برای اطمینان از اینکه محتوا هایی که ایجاد می کنید و یا موضوعاتی که در جلسات مطرح می کنید، به روز و مرتبط باشند، ضروری هستند. این موضوع نشان می دهد که شما از آخرین اخبار آگاه هستید، که برای صحبت کردن با مشتریان جدید و بالقوه ضروری است.
7-به پادکست های آموزشی گوش کنید.
Listen to podcasts
اگر سفر شما، نیاز به رانندگی زیادی دارد، به ناچار فرصت این را نخواهید داشت که کارهای زیادی انجام دهید. شما می توانید از این زمان برای گوش دادن به پادکست های آموزشی و یا الهام بخش مانند برنامه TED روزانه استفاده کنید. هنگامی که در جاده هستید، شنیدن دیدگاه های دیگران و تجربه آن ها در زندگی شخصی و یا حرفه ای علاوه بر اینکه احساسی باشد می تواند با ارزش نیز باشد.

8- هیاتی برای انجام کارها تعیین کنید.
این مهم ترین موردی است که من از آن پیروی می کنم. زمانی که یک شرکت را راه اندازی می کنید، به سختی می توانید همه کارها را هدایت کنید اما از طریق واگذاری آنها به دیگران می توانید این وظایف را از لیست خود حذف کنید.

کار در سفر برای بک پکرها (بخش اول)
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر