لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> پروژه هتل ورزش یاسوج
پروژه هتل  ورزش یاسوج

پروژه هتل ورزش یاسوج

یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد. این شهر از شهرهای سردسیر ایران است که در آن میزان ریزش برف و باران به طور سالیانه زیاد است. به همین دلیل منابع آبی زیادی دارد. یاسوج که به شهر آبشارهای خروشان معروف است پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است و گردشگران بسیاری در فصل بهار و تابستان به سمت این خطه از ایران سفر می کنند تا از جاذبه های دیدنی آن لذت ببرند.

امروزه تنها جاذبه های طبیعی و تاریخی در شهرهای مختلف ایران جلب توجه نمی کند بلکه بناهایی ساخته شده یا در دست ساخت است که خود یکی از دلایل جذب گردشگر می باشد. ساخت هر بنایی در قالب یک پروژه ی مهم مطرح می شود که ممکن است در مسیر ساخت خود فراز و نشیب هایی داشته باشد. یکی از این پروژه ها پروژه ی هتل “ورزش” یاسوج است که در ادامه راجع به مسیری که طی کرده و موقعیتی که اکنون در آن قرار دارد بیشتر صحبت می کنیم.
از جمله جاذبه های طبیعی شهر یاسوج می توان به ابشار یاسوج در فاصله ی کمی از مرکز شهر، پیست اسکی کاکان در ۱۸ کیلومتری یاسوج و نزدیکی روستای کاکان، تنگ تامرادی با ابشارهای زیبایش در 55 کیلومتری یاسوج، دریاچه ی کوه گل در میان کوهستان دنا در ۳۲ کیلومتری یاسوج و ۸ کیلومتری شهر سی ‌سخت، دره ی المون در 50 کیلومتری یاسوج و پارک کوهستان در کنار جاده ی یاسوج – اقلید اشاره کرد. برای اقامت در این شهر زیبا با این همه جاذبه ی دلربا وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید. نام یاسوج را در کادر جست و جوی آن تایپ کنید. بعد از کلیک بر دکمه ی جست و جو لیست بهترین هتل های یاسوج را می بینید. بر هر یک کلیک کنید تا اطلاعات مورد نیاز در مورد آن را به دست آورید و سپس هر کدام را که مناسب تر می دانید انتخاب و رزرو بفرمایید. در این میان می توانید به نظر کاربران هم اعتماد کنید چون این نظرات متعلق به مهمانانی است که قبل از شما در این هتل اقامت داشته اند و تجربیات خود را در قالب امتیازدهی به ویژگی های مختلف هتل بیان کرده اند.

سوفیتل در مرکز شهر سنگاپور
ادامه مطلب

یکی از بهترین این هتل ها هتل پارسیان آزادی یاسوج است که در بلوار نماز – رو به روی تپه ی پارک ساحلی قرار دارد. تلفن تماس جهت رزرو این هتل 476233 – 021 می باشد. هتل پارسیان آزادی یاسوج در سال 1376 شروع به کار کرد و در سال 1393 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. طی این تعمیرات کلی که در بخش هایی مانند لابی و رستوران و برخی اتاق های هتل صورت گرفت تعدادی اتاق دیگر به این مجموعه اضافه شد. این هتل دارای 72 واحد اقامتی در قالب 4 طبقه است. هتل چهار ستاره ی پارسیان آزادی یاسوج از لحاظ موقعیت مکانی در قسمت جنوبی این شهر و بر فراز تپه ای مشرف به رودخانه ی بشار واقع شده است که به دلیل دوری از ازدحام و شلوغی شهر، اقامتی آرام و دلنشین را برای مهمانان فراهم می کند. لازم به ذکر است همان طور که از نام این هتل پیداست عضو گروه هتل های پارسیان می باشد. این هتل از میزان پاکیزگی مناسب، کارکنان مجرب، غذاهای خوشمزه و باکیفیت و امکانات به نسبت خوبی برخوردار است در نتیجه می تواند آرامش و آسایش را برای مهمانان و مسافران یاسوج به ارمغان آورد و خاطرات خوشی را از سفر به شهر زیبای یاسوج در کلبه ی ذهن آنها بسازد.
هتل ورزش یاسوج
پروژه ی هتل “ورزش” یاسوج
پروژه ی هتل “ورزش” یاسوج پروژه ای است که عمر آن به حدود 11 سال می رسد. این پروژه مربوط به ساخت هتلی می شود که بتواند میزبان افرادی باشد که در زمان رخداد رویدادهای ورزشی وارد استان می شوند و درخور عزت و احترامند. پروژه ی هتل “ورزش” یاسوج مدتی است چشم انتظار حمایت مسئولان برای تامین بودجه به منظور ادامه ی کار و روند ساخت می باشد. مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در این باره چنین اظهار داشته که هتل ورزش یاسوج پس از گذشت 11 سال از زمان آغاز خود تنها 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این گفته ای است که در اواخر آذر ماه 1397 یعنی حدود سه ماه پیش بیان شده است. طبق گزارشی که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده، ایشان یعنی سید محمد تقی علوی هنگام بازدید از هتل ورزش یاسوج بیان کرده این پروژه ی استانی با همان پیشرفت 60 درصدی در سال 1398 به بهره برداری خواهد رسید. این خبر خوبی استف مخصوصا برای کسانی که بیش از ده سال است انتظار افتتاح این هتل را می کشند.. طبق ادامه ی اظهارات وی متوجه می شویم که این پروژه با بودجه ای در حد یک میلیارد و 800 میلیون تومان در زمینی به مساحت 4600 متر مربع به وسیله ی دفتر فنی و مهندسی اداره ی کل استان در دست احداث و ساخت است. همان طور که اشاره شد کار احداث این پروژه از سال 1386 شروع شده پس حدود 11 سال است که به طول انجامیده است. پروژه ی هتل “ورزش” یاسوج تا به امروز سه میلیارد تومان هزینه در بر داشته و برای افتتاح آن به سه میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است پس قطعا بودجه ی یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی که برای آن در نظر گرفته شده کفایت نمی کند تا این پروژه به ثمر برسد و افتتاح شود.
طبق گفته های مدیرکل ورزش و جوانان استان، در صورتی که مبلغ مورد نیاز تامین شود و مسئولین استانی و کشوری از این پروژه که نقش چشم گیری در توسعه ی زیرساخت ‌های عمرانی و ورزشی استان کهگیلویه و بویر احمد دارد حمایت کنند و آن را مورد لطف خود قرار دهند بعد از یازده سال بالاخره این پروژه در سال آینده که چیزی به فرا رسیدن آن باقی نمانده یعنی سال 1398افتتاح می شود و به جامعه ی ورزش استان تحویل داده خواهد شد. جناب علوی عدم وجود خوابگاه در استان کهگیلویه و بویر احمد را یکی از اصلی ترین مشکلات اداره ی کل و هیات‌ های ورزشی در میزبانی از مهمانان در زمان رخداد رویدادهای مهم استانی و کشوری عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با این جمله که چشم انتظار حمایت‌ های استاندار و معاونین در تخصیص اعتبار و بودجه ی لازم برای افتتاح این پروژه هستیم به پایان گفته های خود رسید و نهایتا کلام خود را با این جمله که در صورت افتتاح هتل ورزش یاسوج، استان کهگیلویه و بویر احمد و شهر یاسوج قابلیت های میزبانی در زمان رخداد رویدادهای مهم کشوری و بین المللی را دارا می شود.

بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر