لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> فراری ورلد دبی، تجربه هیجان در رویایی سرخ رنگ
فراری ورلد دبی، تجربه هیجان در رویایی سرخ رنگ

فراری ورلد دبی، تجربه هیجان در رویایی سرخ رنگ

همسایه عربی و کوچک کشورمان در دامنه خلیج فارس چند سالی است که با جدیت تمام در حال خلق شگفتی های منحصربفرد است. شگفتی هایی همانند ساختن جزیره های خوش آب و هوا، پیست های اسکی عظیم، برج های بلند و گاها خوفناک، مال های عظیم و مراکز تفریحی منحصربفرد. در میان جاذبه های متعدد این بار شما را به تفریحی دیوانه وار با طعمی از سرعت و آدرنالین دعو ت می کنیم. جایی همه چیز همانند یک فراری در رویایی از سرعت غوطه ور است. فراری ورلد تنها شهربازی موضوعی فراری در جهان است و از همان سال 2007 که ساخت و طراحی اش کلید خورد این انتظار می رفت که جزیره یاس در حال تدارک دیدن شگفتی جدیدی است. این شگفتی پارکی سرپوشیده با الهام از خودروی لوکس فراری بود که در ساخت آن چیزی در حدود دو برابر برج ایفل فولاد برد. بیایید گشتی در این شهربازی هیجان انگیز بزنیم. اگر قصد رزرو هتل های ایران از هتل های تهران گرفته تا دورترین شهرها را دارید حتما سری به ایران هتل آنلاین بزنید.

بخش اول: تجربه سرعت

Formula Rossa
فراری ورلد تصمیمش را گرفته و در همان بدو ورودی هیجان انگیزترین بخش خود را ارائه کرده است، یک ترن هوایی! البته این ترن هوایی سریعترین ترن دنیاست که تنها در عرض 4.9 ثانیه شما را از آرامشی صفر کیلومتری به جنون سرعت 240 کیلومتر بر ساعت می رساند. پمپاژ آدرنالین تنها بخشی از هیجان موجود بر پیچ و خم های این ترن هوایی بی نظیر است. تجربه ای که خود طراحان بازی آن را معادل با تجربه یک مسابقه فرمول یک آن هم در حد کلاس اسکودریا فراری می دانند.
فراری ورلد دبی
Flying Aces
حدستان درست است، اینجا همه چیز به مانند خود فراری معجونی از سرعت و هیجانی دیوانه وار است. حالا که قدم در دنیای فراری های سرخ رنگ گذاشته اید. ترن دومی که در انتظار شماست یک ترن حلقوی است آن هم با سرعتی 120 کیلومتری، اگرچه سرعت پایین تری را تجربه می کنید اما شما این سرعت دیوانه وار را در حالت وارونه تجربه خواهید کرد. این دنیای وارونه شیبی 51 درجه ای داشته و 63 متر طول دارد و بلندترین ترن هوایی حلقوی جهان است. تجربه ای که از پرواز خلبان تکخال ایتالیایی کنت Baracca الهام گرفته است.
فراری ورلد دبی
Fiorano GT Challenge
یک چالش هیجان انگیز آن هم با سرعتی معادل بر 95 کیلومتر بر ساعت! اینجا همه چیز به صورت کاملا واقعی بازسازی شده است و مسیری که درآن حرکت می کنید همانند یک مسیر مسابقه واقعی است و شما در فراری مدل اف 430 نشسته اید. درست مثل یک مسابقه واقعی!
فراری ورلد دبی
تجربه رانندگی با فراری

اگر فکر می کنید که نشستن پشت فرمان یک فراری حالا حالا برایتان میسر نیست بهتر است حتما سری به این بخش هیجان انگیز بزنید. البته اگر بخواهید این تجربه هیجان انگیز را تجربه کنید بهتر است از قبل فکری برای رزرو اقدام کنید و نیم ساعتی قبل از زمان مقرر در این بخش حضور داشته باشید. داشتن گواهینامه یکی از اصول این بخش است که حتما باید رعایت شود. قبل از شروع رانندگی یک دوره کوتاه آموزشی نیز برای شما برگزار می شود. البته در این مرحله باید فرمی را امضا کنید که نشان می دهد در صورت بروز حادثه مسئولیت این امر متوجه شماست اما اگر به حرف های راهنمایتان در طول رانندگی توجه کنید تنها خاطره ای خوش برایتان به جای خواهد ماند.
بیشتر بخوانید:

فراری ورلد دبی
چالش اسکودریا
تجربه رانندگی آن هم در حد کلاسی همانند فرمول یک با یک ماشین فراری آنقدر جذاب هست که حداقل یکبار هم که شده این چالش را امتحان بکنید و به این شبیه ساز سری بزنید. برای شرکت در این چالش حتما باید ثبت نام کنید بنابراین بهتر است عجله کنید چرا که این تجربه جذاب زمان های محدودی را در اختیارتان می گذارد. استفاده از شبیه ساز معمولی در همان بلیط پارک تعبیه شده است که حداقل 1.3 متر ارتفاع دارد اما برای استفاده از شبیه ساز ویژه باید مبلغ اضافه تری را پرداخت کنید.
فراری ورلد دبی
چالش وی آر
یک تجربه هیجان انگیز رانندگی آن هم در محیطی سه بعدی، تحربه ای جذاب که توان رانندگی تان را به رخ خواهد کشید.

جاهای دیدنی دبی با عکس
ادامه مطلب

Turbo Track
اگر فکر می کنید کمی از هیجانتان کاسته شده، خوب به توربو ترک خوش آمده اید. تجربه ای منحصربفرد که حتما برای چند لحظه ضربان قلبتان را از شدت پمپاژ خون متوقف خواهد کرد. توربو ترک در یک کلام شما را به آغوش آسمان پرتاب کرده و بعد از یک تجربه گرانش صفر درجه باز هم شما را به آغوش زمین باز می گرداند. تجربه ای منحصربفرد که فقط از فراری ورلد برمی آید. سفری عمودی تا ارتفاع 60 متری با سرعتی بالغ بر 100 کیلومتر بر ساعت! فکر میکنم همین جمله به اندازه کافی وسوسه برانگیز است.
فراری ورلد دبی
آکادمی کارتینگ
یادتان باشد حتما در ابتدای روز به فراری ورلد مراجعه کرده و در قسمت کارتینگ ثبت نام کنید. مسابقات کارتینگ همیشه خدا جذاب است اما در فراری ورلد این جذابیت به اوج خودش می رسد. مسابقه ای جذاب در مسیری به طول 290 متر که مهارت هایتان را به نمایش می گذارد و شما را در موقعیت های جدیدی قرار می دهد.

بخش دوم: تفریحات خانوادگی
فراری ورلد دبی
سریع مثل جادو
یک شبیه سازی چهاربعدی هیجان انگیز و نفس گیر از همراهی با نلو! نلو شخصیتی فانتزی است که سوار بر فراری قرمز شما را به مقاصد دست نیافتنی می برد که تاکنون هیچ فراری قدم در آن نگذاشته است. از کند و کاو در غارهای یخی گرفته تا بالا رفتن از صخره های مخوف و حتی شیرجه زدن در اقیانوسی بی انتها و شما در تمام این مدت نور، رطوبت، گرما و صداها را حس کرده و دائما تکان خواهید خورد.

چرخی در ایتالیا
لذت سواری با فراری را در سرزمین این رویای قرمز رنگ تجربه کنید. شبیه سازی چند حسی که شما را به طبیعت زیبای ایتالیا با چشم اندازی از تاکستان ها، شهر ها، روستا ها، کوه ها و دره ها برده و تجربیات جذابی را برایتان در جاده های بی نهایت رقم می زند.

رانندگی با قهرمانان
اگر بارها پشت کنسول های بازی با سرعت دیوانه واری حرکت کرده اید بهتر است تجربه تان را کنار بگذارید و اینجا در یک سبیه سازی بی نظیر در یک مسابقه فرمول یک ایتالیایی شرکت کنید. نور، صدا و حرکت های مداوم شما را با یک فراری تا اوج هیجان خواهد برد.

تایر چرخنده
یک تجربه دوستانه و یا خانوادگی دلچسب و هیجان انگیز. تایرهایی عول پیگر که همانند تایرهای مسابقات فرمول یک شروع به چرخیده خواهند کرد. در طی این پیچ و تاب ها شما سوار بر این تایرهای غول آسا گاهی با تایرهای مجاور برخورد خواهید کرد پس بهتر است محکم سرجایتان بنشینید و از این چرخش دیوانه وار لذت ببرید.

جزایر مصنوعی دبی شگفت انگیز ترین دیدنی امارت
ادامه مطلب

تعویض تایر
اگر بارها در مسابقات فرمول یک دیده اید که چطور با سرعتی باور نکردنی تایرهای ماشین مسابقه را تعویض می کنند پس حتما سری به این بخش بزنید و این چالش را از نزدیک تجربه کنید. البته شما زمان محدودی در اختیار دارید، درست مثل شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک!

چالش RC
یک چالش سرگرم کننده دیگر کنترل هاز از راه دور و ماشین ها و قایق های کنترلی که در میان جزایر شناور ایتالیایی قرار گرفته ان. شما فرمانده این عملیات هستید و ریش و قیچی دست شماست و پس تنها توانایی هایتان را به نمایش بگذارید.

Made in Maranello
حالا که تا اینجا آمده اید بهتر است سری به کارخانه فراری بزنید. اتفاقی که قبلا تنها مختص سهامداران این شرکت بود. شما تمامی مراحل تولید از طراحی های اولیه تا پردازش قطعات و حتی رنگ آمیزی و لحظه تست فراری را در این تور مجازی خواهید دید.

گالری فراری
تاریخ با طعم فراری! اینجا یک مکان رویایی برای آن هایی است که عاشق ماشین های خاص و لوکس هستند آن هایی که دراصطلاح عامیانه ماشین باز نامیده می شوند. اگر بارها و بارها داستان های افسانه ای از این ماشین رویایی را شنیده اید می توانید این افسانخ ها را از نزدیک ببینید. پیاده روی در بین این مجموعه شگفت انگیز برای خیلی ها هیجان انگیز است.
فراری ورلد دبی
مسابقات بزرگ بنو
این مرحله جذاب هم می تواند یک تفریح دسته جمعی به یاد ماندنی باشد. محیطی جادویی، شگفت انگیز با جلوه های ویژه و شخصیت های فراموش نشدنی که لذت یک سواری دسته جمعی و کاملا تعاملی را نصیبتان می کند. اگر به دنبال برنده شدن هستید پس بهتر است دست به دست هم بدهید.
فراری ورلد دبی
بازی های موتور میدوی
یک پرتاب عمیق به سال های 1950 میلادی و بازی هایی نوستالژیک و کلاسیک. اگر به دنیای بازی های قدیمی علاقمندید حتما سری به این بخش بزنید. اینجا همه چیز در همان حوالی متوقف شده است.

نمایشی برای همه
در این بخش می توانید سری به سینمای فوق مدرن فراری ورلد بزنید و زندگی طراح و سازنده فراری را از نزدیک ببینید اما اگر به دنبال سرگرمی برای کودکانتان هستید، حتما سری به دنیای عروسک های خلیل بزنید. در این بخش برنامه ها و تئاترهای موضوعی هم با موضوعاتی حول محور فراری برگزار می شود که در نوع خود جالب توجه است.

بخش سوم: قهرمانان کوچک
فراری ورلد دبی
سرزمین نلو
دنیایی بازی و سرگرمی مختص کودکان دلبند شما با تجربه ای در یک محیط امن. فراری برای هر سن و سالی سرگرمی مناسبی تدارک دیده است.

کمپ آموزشی مختص کودکان
اغلب تفریحات هیجان انگیز این سرزمین جادویی مختص بزرگسالان است اما در این بین کودکان هم فراموش نشده اند تا بتوانند علاوه بر تفریح و لذت بردن در کنار خانواده تجربه های هیجان انگیزی نیز داشته باشند. بالا رفتن از صخره های عمودی برای کودکان بالغ تر و پل معلق برای خردسالان. اینجا هم همه تفریحات رنگ و بوی فراری را دارند و کودکان می آموزند که چطور همانند فراری سریع باشند و مسائلشان را حل کنند! همه کودکان در این بخش به تجهیزات ایمنی مجهز می شوند.

Junior GT
رانندگی ماشین های مسابقه برای هر سن و سالی هیجان انگیز است. با خیال راحت کودکتان را به این بخش بسپارید تا با دیدن آموزش های لازم پش فرمان یکی فراری نقلی بنشیند و استعدادهایش را بیازماید. این بخش یکی از هیجان انگیزترین قسمت های فراری ورلد برای کوکان است.

سالن اپرای دبی Dubai Opera Hall
ادامه مطلب

Junior Grand Prix
یک بخش هیجان انگیز دیگر که هیچ وقت از ذهن کودک دلبندتان پاک نخواهد شد. در این قسمت هم پس از پخش فیل های آموزشی و صحبت های مربیان حرفه ای بچه ها خودشان را برای یک مسابقه فرمول یک درست و حسابی آماده می کنند تا از هیجان و سرعت نهایت لذت را ببرند. این قسمت با برگزاری یک مسابقه بین بچه ها هیجان را به اوج می رساند.
فراری ورلد دبی
کارواش خلیل
این بخش هم برای کودکان خردسالی تعبیه شده است که توانایی رانندگی ندارند. سرسره و گاهی هم ماشین های کنترلی و پدالی برای آن هایی که هنوز در پیچ و خم کشف کردن هستند.

زنگ ایتالیا
بگذارید کودکانتان با شما لذت رانندگی را تجربه کنند. پشت فرمان یک فراری کالیفرنیا 250 بنشینید و با فراری قدیمی و خوش فرمتان به سال 1958 بروید. در این قسمت فرمان اتومبیل در دست کودکان است و شما هم یک مسافرید. ایتالیای کوچک با تورها، آهنگ ها، سواحل زیبا و مناظر مشهوری از ایتالیا زیبا زیر پای شماست.

غذاخوری
حتما بعد از این همه هیجان و تفریح احساس گرسنگی می کنید. فراری ورلد رستوران ها و کافه های متعددی دارد که همگی شان رگ و ریشه ایتالیایی دارند. از کافه ها گرفته تا پاستا پزی ها و غذاهای بین المللی. در شش رستوران این مجموعه قطعا یک وعده غذای دلخواهتان را خواهید یافت. از رستوران ماما روسلا گرفت تا کافه سینما علاوه بر سرو غذاهای خوش طعم و اصیل محیطی دلچسب را نیز برایتان تدارک دیده اند.

تجربه خرید در فراری
خرید پای ثابت تفریح های انسان ها در سراسر کره زمین است. بزرگترین خرده فروشی محصولات فراری در جهان در فراری ورد قرار دارد. اگر به دنبال محصولات مارکدار اصل هستید هرآنچه از فراری و محصولات جانبی اش در نظر دارید اینجا به راحتی آن را خواهید یافت.
خدمات جانبی
مجموعه فراری لند امکانات جانبی همچون پارکینگ، نمازخانه، اتاق سیگار، اتاق تعویض پوشاک کودکان، دستگاه ATM، قفسه و حتی کالسکه کودک نیز تدارک دیده تا به هنگام گشت و گذار در این مجموعه متوجه هیچ کمبودی نشوید و فقط لذت ببرید.
فراری ورلد دبی
قوانین
همانند تمامی مراکز تفریحی دنیا این مجتمع عظیم نیز قوانین خاص خود را دارد. به هنگام مراجعه به این مرکز تفریحی حتما پوشش مناسبی بر تن داشته باشید، نوشیدنی و یا مواد غذایی خود را به داخل نبرید، از بردن حیوانات اجتناب کنید و آداب ایستادن در صف را مراعات کرده و از هرگونه رفتار خلاف شانی همانند جا به جا کردن نوبت و جا زدن بپرهیزید.
ساعات بازدید
فراری ورد ابوظبی همه روزه از ساعت 11 تا 20 هر روز درهایش را به روی بازدیدکنندگان می گشاید.
فراری ورلد دبی
خرید بلیط
بلیط یک روزه: AED 295
بلیط یک روزه برای دو پارک: AED 395 ( با خرید یک بلیط می توانید به راحتی هم از فراری ورلد و هم از یکی از پارک های دیگر جزیره یاس یا ابوظبی نهایت لذت را ببرید)
بلیط دو روزه برای دو پارک: AED 435
بلیط های متنوع دیگری نیز در این ارائه می شود که بسته به شرایط شما می تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد. برای اطلاعات بیشتر حتما سری به وب سایت این مجتمع تفریحی عظیم بزنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر