لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 6 نکته در مورد سفر ماه عسل
6 نکته در مورد سفر ماه عسل

6 نکته در مورد سفر ماه عسل

اگر بتوانید به هر جایی که می خواهید بروید، کجا را انتخاب می کنید؟ این اولین مشکلی است که زوج ها هنگام انتخاب سفر ماه عسل با آن رو به رو می شوند. مطمئن باشید که این مشکل سختی نیست اما می تواند استرس زا باشد. چگونه می توان دنیایی از گزینه های مختلف را به یک سفر به یاد ماندنی برای دو فرد بسیار متفاوت تبدیل کرد؟ در این بخش 6 نکته در مورد سفر ماه عسل را ذکر می کنیم.

1. یک زمان خاص به خودتان اختصاص دهید

نه پدر و مادر و نه دوست و بچه همراهتان باشد و فقط خودتان دو نفر به سفر بروید. (به طور ایده آل بهتر است این کار را 12 ماه سال انجام دهید و سعی کنید متکی به ابزارهای الکترونیکی جدید نباشید) از یکدیگر سوالات رویایی بپرسید مانند اینکه همیشه می خواستید کجا بروید؟ جواب می تواند چیزی مانند غواصی در سیشل یا یک سپری کردن یک هفته در جشنواره مرد سوزان و یا سفر به پیست اسکی پنج ستاره باشد.

2. بودجه خود را تعیین کنید

Fix your budget
میانگین بودجه ماه عسل ایرلندی ها بین 4 تا 9 هزار یورو است اما شما می توانید با سفر در فصول خلوت تعطیلات خوبی با هزینه کمتر داشته باشید؛ در ضمن با رزرو آنلاین هتل از قبل می توانید در بودجه خود صرفه جویی کنید. Barry Hammond می گوید: مردم فکر می کنند ماه عسل به معنای سفر طولانی است اما نیازی به این کار نیست. در سفرهای کوتاه تر هم می توان زمان زیادی داشت. لازم به ذکر است علاوه بر داشتن پس انداز، از مهمانان مراسم عروسی بخواهید تا چیزهایی که نیاز دارید را به عنوان هدیه بخرند یا پول نقد هدیه دهند، چون مهمترین چیزی که نیاز دارید پول کافی است.

3. شرایط آب و هوایی را بررسی کنید

 Watch the weather
Andre Migliarini از وب سایت thesafariexpert.com می گوید: زمان مشخص می کند کجا بروید. بسیاری از مراسم ازدواج در ماه های جولای و اوت برگزار می شوند، برای مثال وقتی در آفریقای جنوبی هوا زمستانی است ممکن است در مناطق نزدیک اقیانوس هند مانند مالدیو هوا مرطوب باشد. Caroline O’Toole از Galway’s Fahy Travel Worldchoice می گوید: تعطیلات آخر هفته در مقاصدی نزدیک به محل سکونت می تواند ایده خوبی باشد. زوج هایی را می بینیم که 4 یا 5 روز بعد از عروسی در ماه تابستان سفر کوتاه مدتی می روند و بعدا در ماه ژانویه، فوریه یا مارس که شرایط آب و هوایی بهتر می شود، یک سفر طولانی تر می روند.

4. بهتر است صحبت کنید

 It’s good to talk
همانند هر خرید بزرگی، یک نظر تخصصی برای تکمیل تحقیقات شما ضروری است. حداقل با سه آژانس مسافرتی برای بررسی واقعی قیمت ها، تدارکات، ویزا، واکسیناسیون و بیمه صحبت کنید. با این روش یک نظر تخصصی برای شما ارائه می شود و باعث می شود از این به بعد بر اساس تجربیات، پیشنهادات شخصی نیز داشته باشید. توصیه Jill Maguire این است که زیاد مسئولیت به عهده نگیرید . بسیاری از زوج ها می خواهند کارهای خاص زیادی در مدت کوتاه انجام دهند اما واقعیت این است که سفر بسیار خسته کننده است. سعی کنید از هر فراخوانی با گزینه های سخت دوری کنید و در عوض پیشنهادات رقیب را گردآوری کنید.

5. خجالتی نباشید

بله، باید به افراد دوروبرتان بگویید در حال رزرو بلیط ماه عسل هستید؛ در صورت عدم اطلاع به اطرافیان ممکن است برخی از دوستان و اعضای خانواده تان قصد داشته باشند پس از مراسم عروسی به دیدن شما بیایند و ناخواسته سفرتان خراب شود. شما بودجه زیادی دارید و این خیلی خوب است چراکه هتل ها امکانات خاصی مانند اتاق هایی با امکانات مناسب، مشروبات و شکلات برای زوج ها در نظر گرفته اند.

6. با یکدیگر تصمیم گیری کنید

Check in with each other
آیا ماه عسلتان در جهتی پیش می رود که هر دو دوست دارید؟ این سوال را به طور مرتب از خودتان بپرسید. اگر یکی از شما خواستار زندگی شهری باشد، فایده ای ندارد که به مالدیو بروید. سفر به دو یا سه مقصد چگونه است؟ مثلا یک سفر ترکیبی به ساحل یا شهر از راه دریایی. در نهایت، مقصد یک پس زمینه برای سفر شما است. با یکدیگر تحقیق کنید وعاقلانه خرج کنید اما نگران انتخاب یک تعطیلات رویایی نباشید. چیزی که واقعا مهم است مقصد نیست بلکه زمان و فضایی است که در کنار هم از آن لذت ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مجلل ترین هتل های دنیا برای ماه عسل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر