لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> رمانتیک ترین شهر های ایالت متحده امریکا
رمانتیک ترین شهر های ایالت متحده امریکا

رمانتیک ترین شهر های ایالت متحده امریکا

ایالت متحده دارای شهر های کوچک و رمانتیک محبوبی می باشد که سالانه هزاران گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند. توریست ها می توانند با رزرو آنلاین هتل لحظات دوست داشتنی و به یادماندنی را سپری کنند. در ادامه شهر های کوچک و رمانتیک ایالت متحده امریکا را معرفی می کنیم، با ما همراه باشید:
12 – جزایز آملیا آیلند، فلوریدا (Amelia Island, Florida)

آملیا آیلند، در فاصله ی چند مایلی از ساحل فلوریدا قرار دارد و دارای 13 مایل خطوط ساحلی بی نظیر و رمانتیک می باشد. گردشگران و زوج های جوان می توانند در این ناحیه اسب سواری کنند یا در کنار هم قدم بزنند. در میان خیابان های مرکزی شهر پرسه بزنید و مغازه های بوتیک و رستوران های شگفت انگیز در عمارت های ویکتوریایی را تماشا کنید یا به بازدید از موزه ی معروف آملیا آیلند بروید تا درباره ی تاریخ گذشته ی این جزیره اطلاعات مفیدی به دست آورید. در کنار ساحل بی نظیر آملیا غروب خورشید را نظاره کنید و یا در تور های کایاک سواری و طبیعت گردی شرکت کنید تا از حیات وحش این شهر کوچک لذت ببرید.

11 – سنت سایمونز، جورجیا (St. Simons, Georgia)
St. Simons Island Credit: Rain0975 St. Simons Island St. Simons, Georgia
شهر کوچک سنت سایمونز در یکی از جزایر کوچک گلدن جورجیا واقع شده است. این شهر مکان مناسبی برای سفر رمانتیک و عاشقانه می باشد. این جزیره مملو از مکان های دنج و عاشقانه می باشد و زوج های جوان در کنار هم و در زیر سایه ی درختان بلوط یا در سواحل زیبا با شن های سفید و درخشان، لحظات به یاد ماندنی را سپری می کنند. برای صرف ناهار به همراه یکدیگر راهی کافه ها و رستوران های اطراف شده یا پیک نیکی دو نفره را ترتیب می دهند. گردشگران می توانند با اجاره دوچرخه در اطراف شهر گشته و از مغازه های آنتیک خرید کنند.


10 – شهرستان بیوفورت، کارولینای جنوبی (Beaufort, South Carolina)
Beaufort
شهرستان بیوفورت یکی از جاذبه ها و شگفتی های کارولینای جنوبی به شمار می رود. گفتنی است که شهرستان بیوفورت، یکی از قدیمی ترین شهر های این ایالت محسوب می شود. بیوفورت، در سال 1709 میلادی تاسیس شد و گردشگران می توانند در گوشه و کنار شهر با تاریخ گذشته آن آشنا شوند و از تماشای خانه های قدیمی که اغلب به مسافرخانه تبدیل شده اند، لذت ببرند. زوج های جوان عصر های رمانتیک را در پارک آبی چمبر می گذرانند و به چشم انداز زیبای آب های نیلی چشم می دوزند و با درشکه سواری در شهر، با تاریخ بیوفورت آشنا می شوند.


9 – کارمل بای د سی، کالیفرنیا (Carmel-By-The-Sea, California)
Carmel-By-The-Sea, California
کارمل بای د سی، یک خط ساحل و بهشت زمینی محسوب می شود که در کالیفرنیا نظیر ندارد. این منطقه ی ساحلی مملو از درختان سرو بوده و شن های سفید درخشانی دارد. گفتنی است که شهر کارمل بای د سی در شبه جزیره مونتری قرار دارد. گردشگران اغلب اوقات خود را در گالری های هنری، تئاتر و موسیقی و یا استراحت در کنار ساحل و تماشای غروب زیبا، سپری می کنند. زوج های جوان با اقامت در کلبه های ساحلی دسترسی راحت و آسانی به مرکز شهر دارند و سفر خوشی را می توانند رقم بزنند.


8 – بار هاربر، ایالت مین (Bar Harbor, Maine)
Bar Harbor, Maine
بار هاربر مکان مناسبی برای زوج های طبیعت دوست می باشد. جاذبه های زیبای طبیعت در این ناحیه و پارک ملی آکادیا گردشگران را شگفت زده می کند. صخره های گرانیتی، درختان کاج و طیف گسترده ای از حیات وحش را می توانید در اطراف این شهر کوچک تماشا کنید. قدمت شهر بار هاربر به قرن 19 میلادی می رسد. این شهر روزگاری مقصد مسافرتی تابستانی برای افراد ثروتمند به شمار می رفت. رستوران ها، اقامتگاه ها و مغازه های خوبی در اطراف ساحل وجود دارد. زوج ها اغلب از طبیعت گردی در مسیر های کنار ساحل یا از دوچرخه سواری لذت می برند.


7 – فرایدی هاربر، واشینگتن (Friday Harbor, Washington)
Friday Harbor
فرایدی هاربر در مجمع الجزایر سن ژوان واشنگتن واقع شده است و مکان دوست داشتنی و مناسبی برای زوج های جوان به شمار می رود. زوج ها اغلب این مقصد گردشگری را برای ماه عسل انتخاب می کنند. فرایدی هاربر، مقصدی رمانتیک می باشد، خانه های چوبی که قدمت آنها به دهه 1900 می رسد، زیبایی خاصی به این شهر ماهیگیری داده اند و رستوران ها و گالری های زیادی در انتظار گردشگران می باشد. گردشگران در کنار کانال معروف سن ژوان ناهار میل می کنند و سوار بر کروز به تماشای جاذبه های شگفت انگیز جزیره می پردازند.


6 – مونتاوک، نیویورک (Montauk, New York)
Montauk
مونتاوک شهر کوچک و خوبی برای رهایی از شلوغی و ازدحام شهر های بزرگ می باشد. این شهر جاذبه های رمانتیک فراوانی دارد. به سوی فانوس دریایی بروید و با عبور از 200 پله ی قدیمی این بنا، غروب زیبای آفتاب را در افق آتلانتیک در کنار هم تماشا کنید. در کنار ساحل بنشینید و کوسه ماهی یا خوک های آبی را تماشا کنید.


5 – پراوینس تاون، در ايالت ماساچوستز (Provincetown, Massachusetts)
Provincetown, Massachusetts (Hotel Prices & Photos)
پراوینس تاون شهر کوچک ساحلی می باشد که مقصدی رمانتیک و جذاب برای زوج های جوان به شمار می رود. این شهر ساحلی در قسمت شمالی دماغه کاد واقع شده است و مکانی رویایی برای هنرمندان نیز محسوب می شود. طبیعت گردی و دوچرخه سواری در کنار ساحل از فعالیت های رایج می باشد. گردشگران با قدم زدن در کنار ساحل آرام بخش به تماشای غروب آفتاب می پردازند و با گردش در مرکز شهر از بوتیک ها و مغازه های شیرینی فروشی خرید می کنند.


4 – اِستُو، ورمانت (Stowe, Vermont)
Stowe, Vermont
گردشگرانی که به دنبال مقصدی رمانتیک و مهم تر فضایی آرام و زیبا می باشند، بدون شک بهترین گزینه را انتخاب کرده اند. زوج ها در اطراف کوهستان منسفيلد از طبیعت بکر و شگفت انگیز استو لذت می برند. بهتر است در طول ماه های گرم سال به این ناحیه سفر کنید تا از فضای دلنشین آن بیشتر لذت ببرید. اغلب توریست ها در این ناحیه ی کوهستانی از حیات وحش و پارک های ملی بازدید می کنند.


3 – شهر کوهستانی تلیوراید، ایالت کلرادو (Telluride, Colorado)
Telluride, Colorado
گفتنی است که صلح و آرامش را می توانید در شهر کوهستانی تلیوراید بیابید. این شهر تنها یک خیابان اصلی دارد، این شهر کوچک توریستی در نزدیکی جنوب غربی ایالت کلرادو واقع شده است که می توانید در کوهستان سن ژوان از طبیعت و چشم انداز های زیبا لذت ببرید. تصاویر این شهر کوچک را اغلب در کارت پستال ها مشاهده می کنید، جاذبه های طبیعی بیشمار و شگفت انگیز زیادی در این ناحیه وجود دارد که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. زوج ها در کنار هم و با قدم زدن در میان مرکز شهر سفری به یاد ماندنی را ثبت می کنند.


2 – پورت تاونسند، واشنگتن (Port Townsend, Washington)
Port Townsend
پورت تاونسند یک بندر ویکتوریایی در شبه جزیره المپیک می باشد. در این بندر زیبا خانه هایی از سنگ و آجر که قدمت آنها به دهه 1800 میلادی باز می گردد را مشاهده خواهید کرد. گردشگران در کنار خیابان های تماشایی پرسه می زنند و مناظر زیبای ساحلی را نظاره می کنند. همچنین با بازدید از مرکز دریانوردی اطلاعات جالبی به دست می آورند. توریست ها می توانند در این شهر توریستی به کایاک سواری و غواصی بپردازند.


1 – تراوس سیتی، میشیگان (Traverse City, Michigan)
Traverse City, Michigan

تراوس سیتی در قسمت شمال شرقی دریاچه ی میشیگان واقع شده است. این شهر زیبا پایتخت گیلاس جهان محسوب می شود. فعالیت و سرگرمی های بیشماری برای مسافران در فضای باز فراهم می باشد که برای نمونه می توان به طبیعت گردی در مسیر های زیبای پارک دریاچه ملی اشاره کرد. زوج های جوان در فصل پاییز در میان شاخ و برگ های رنگارنگ غوطه ور شده و عکس های زیبایی به یادگار می گذارند. گردشگران بهتر است که در زمان فستیوال ملی گیلاس که سالانه در پایتخت گیلاس برگزار می شود، از این شهر دیدن کنند و از هنر های محلی در موزه بازدید کرده یا در اپرای ویکتوریای شهر به تماشای کنسرت ها بپردازند. زوج های جوان با شرکت در جشنواره های معروف به ویژه جشنواره ی گیلاس، سفری متفاوت و خاص را تجربه خواهند کرد. اغلب گردشگران تراوس سیتی را به عنوان مقصد ماه عسل انتخاب می کنند.

هائیتی؛ سواحل زیبا، قلعه هایی بر فراز قله ها، طبیعت بکر و جادوگری
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر