لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتلی با طرح و تِم باربی ، تجربه ای لوكس و مفرحی را در اختیار مسافران قرار می دهند
هتلی با طرح و تِم باربی ، تجربه ای لوكس و مفرحی را در اختیار مسافران قرار می دهند

هتلی با طرح و تِم باربی ، تجربه ای لوكس و مفرحی را در اختیار مسافران قرار می دهند

(شركت عروسك سازی ماتل آخرین و به روزترین تجربه لوكس و تفریحی با قالب عروسك باربی را به افتخار شصتمین سالروز تولد این عروسك نمادین روانه بازار نموده است. با بررسی وب سایت های رزرو آنلاین هتل،‌ می توانید در مورد برخی از هتل های ایران كه ویژگی هایی اینچنینی دارند نیز اطلاعاتی كسب كنید.
طرفداران این عروسك معروف و پرطرفدار در فاصله بین ماه های مارس تا دسامبر 2019 در كشور مكزیك می توانند در هتل هیلتون منطقه سانتافة مكزیكوسیتی، یك سوئیت اختصاصی را رزرو نمایند كه در قالب زندگی عروسك باربی مهیا شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

این اتاق تِم دار، كه ساخت آن 20 هفته به طول انجامید، با یك استخر كوچك داخلی همراه با یك ماشین نمادین باربی و كلكسیونی از عروسك های تولید شده طی این شش دهه تجهیز و تزئین شده است.

جهان باربی
میهمانان از روی یك فرش صورتی رنگ نزدیك به بخش پذیرش هتل وارد می شوند، جائی كه مجسمه ای بسیار بزرگ از كفش های معروف این عروسك در معرض نمایش عموم گذارده شده است.
غیر از امكان انتخاب بین بودن در كنار استخر یا لباس پوشیدن در ماشین باربی، میهمانان همچنین می توانند از روی منوی صورتی رنگ رستوران هتل به نام مادرا غذاهای لذیذی را نیز انتخاب كنند، غذاهایی مانند پیتزا با طرح قلب، كیك های قرمز رنگ وِلوِت و بستنی توت فرنگی.

آندرس كورنگلد مدیرعامل هتل هیلتون مكزیكوسیتی در این رابطه عنوان كرده كه: “باربی علاقه مند به مسافرت، لذت بردن از طبیعت و همچنین توجه به محیط زیست بدون چشم پوشی كردن از اقامتگاه هایی پیچیده است. مسافران در حال حاضر می توانند این سوئیت لوكس و رویایی را رزرو نمایند”.
هتل با تم باربی

این اولین باری نیست كه شركت ماتل با هتل هیلتون همكاری دارد.
در سال 2014 یك اتاق با تِم باربی در هتل هیلتون شهر بوینس آیرس راه اندازی شد كه دارای یك حمام اسپا بود و همچنین سوئیت كارتونی “توماس اند فرندز” را نیز در سال 2016 در هتل هیلتون میدتاون شهر نیویورك افتتاح كردند.

تجربه حضور در سوئیت با تِم باربی در هتل هیلتون مكزیكوسیتی در حدفاصل بین هفتم ماه مارس و بیست و یكم ماه دسامبر قابل دسترسی بوده و شروع قیمت ها از 189 دلار به ازای هر شب در طی روزهای هفته و 229 دلار برای روزهای آخر هفته خواهد بود.
هتل با تم باربی

همكاری جدید هتل كلاس كی. هلسینكی با شركت تولید لبنیات والیو در كشور فنلاند منجر به ساخت سوئیت بستنی شكل صورتی رنگ عجیب و غریبی شده كه اتاق های آن با فریزرهایی پر از بستنی تجهیز گردیده اند.
شركت تولید كننده عروسك های باربی اولین پروژه خود را در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی امریكن در نهم مارس 1959 به انجام رساند.
شركت ماتل اخیراً اعلام كرده كه بازیكن رشته ورزشی تنیس به نام نائومی اوزاكا و بازیگر معروف امریكایی به نام یارا شهیدی عروسك های مخصوص به خود (با چهره خود) را در شصتمین سالگرد تولید این عروسك دریافت خواهند كرد.

چگونگی رزرو هتل در نزدیکی مناطق محبوب شهر شیراز
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر