لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> زیباترین جاذبه های توریستی در شهر سن دیگو
زیباترین جاذبه های توریستی در شهر سن دیگو

زیباترین جاذبه های توریستی در شهر سن دیگو

سن دیگو یکی از قدیمی ترین شهر های کالیفرنیای جنوبی می باشد که به خاطر داشتن آب و هوای سالم و معتدل و همچنین با طراحی فعالیت های متفاوت توانسته است، بازدیدکنندگان را به خوبی سرگرم کند. این شهر با جاذبه های بی نظیر و فراوانی که دارد، مکان مناسبی برای سفر در تمام طول سال محسوب می شود. شهر ساحلی سن دیگو برای تمام سلیقه ها، برنامه و تفریح دارد، که برای نمونه می توان به استراحت در کنار ساحل، خرید از فروشگاه های بزرگ و نمایش حیوانات در باغ وحش بزرگ سن دیگو یا دنیای آبی حیوانات اشاره کرد. در ادامه زیباترین و برترین جاذبه های توریستی این شهر را معرفی می کنیم تا با آمادگی و اطلاعات بیشتر، با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید:
10 – باغ وحش پارک سافاری سن دیگو – San Diego Zoo Safari Park
پارک سافاری سن دیگو در نزدیکی شهر اسکاندیدو واقع شده است. گفتنی است که این پارک یکی از برترین و محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر سن دیگو محسوب می شود. این پارک با مساحت وسیع 1200 آکر، دارای 300 گونه ی مختلف از حیوانات می باشد، به ویژه حیواناتی که در حال منقرض شدن و نابودی می باشند. حیوانات دور از زیستگاه طبیعی، در این پارک پرورش می یابند و پس از رشد به طبیعت وحش برگردانده می شوند. توریست ها سوار بر تراموا و واگن های برقی یا با کمک بالن با هوای گرم از این پارک بزرگ دیدن می کنند. گردشگران می توانند دویدن چیتا یا یوزپلنگ را در 70 مایل در ساعت تماشا کنند یا درون باغ وحش در کنار حیواناتی مانند لمور قدم بزنند و از قفس های بزرگ حیوانات بازدید کنند. کاوش در پارک سافاری سن دیگو نه تنها برای گردشگران جوان جذابیت زیادی دارد بلکه برای افرادی که هنوز هم حس جوانی دارند نیز یک سرگرمی بی نظیری به شمار می رود و از گردش در حیات وحش تجربه ای متفاوت به دست خواهند آورد.
9 – شهر قدیمی سن دیگو – Old Town San Diego
Old Town San Diego
گفته می شود که آمریکایی های بومی و اصیل در طول هزاران سال در این بخش قدیمی شهر زندگی می کرده اند، که با عنوان شهر قدیمی شناخته می شود. این شهر تا سال 1542 کشف نگردیده بود و بعد ها توسط کاشف های اسپانیایی کشف گردید. شهر قدیمی خاستگاه کالیفرنیا محسوب می شود، این شهر اولین اقامتگاه دائمی اسپانیایی ها در کالیفرنیا بوده است، و پدر جونیپرو سرا اولین ماموریت مذهبی خود را در این شهر از تپه ی پریسیدیو شروع نمود. امروزه گردشگران برای بازدید از مناطق تاریخی و استعماری به سوی شهر قدیمی سفر می کنند. خانه ها و عمارات قدیمی شهر که قدمت آنها به قرن 19 میلادی باز می گردد ، هم اکنون به موزه ها، مغازه ها یا رستوران هایی تبدیل شده اند و در خدمت توریست ها می باشند. گفتنی است که خانه های خشتی به عنوان کلیسا، بر جذابیت و زیبایی شهر قدیمی افزوده است. شهر قدیمی با جاذبه های تاریخی سالانه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می کند.
8 – بنای یادبود ملی کابریو – Cabrillo National Monument
Cabrillo National Monument
بنای یادبود ملی کابریو در پوینت لوما واقع شده است و در بزرگداشت ژوان رودریگز کابریو، کاشف و جهانگرد اسپانیایی که در سال 1542 در خلیج سن دیگو به خشکی رسید، ساخته شده است. گفتنی است که رودریگز کابریو، اولین اروپایی می باشد که وارد خاک سواحل غرب شد، که امروزه ایالت متحده امریکا نامیده می شود. بنای یادبود ملی کابریو برنامه ها و تفریحات بیشماری برای بازدیدکنندگان و توریست ها دارد تا از بازدید خود لذت ببرند. این برنامه ها طیف گسترده ای دارند که از تماشای وال های خاکستری رنگ اقیانوس آرام که در طول فصل زمستان در این حوالی شنا می کنند گرفته تا طبیعت گردی در کنار خطوط ساحلی به امتداد دو مایل و تماشای مناظر و چشم انداز های فوق العاده زیبای شهر و خلیج. در اطراف این بنای یادبود استخر های جزر و مد دار نیز به چشم می خورند، همچنین فانوس دریای لوما پوینت نیز در این حوالی قرار دارد که مورد بازسازی قرار گرفته است، این اولین فانوس دریایی می باشد که در ساحل غرب ساخته شده است.
7 – ساوحل لا جولا – La Jolla Shores
La Jolla Shores
سواحل لا جولا یکی از بهترین و زیبا ترین سواحل شهر سن دیگو محسوب می شوند. سواحل لا جولا اغلب محل تجمع و تفریح اشراف و ثروتمندان می باشد و به نام گوهر سن دیگو شهرت یافته اند، اما این جواهر پنهان تنها هنگام بازدید می درخشد و چشم انداز های زیبای آن را می توانید مشاهده کنید. این سواحل معروف فاصله ی زیادی ندارند و به خاطر تنوع سرگرمی ها و برنامه های آبی، در میان مردم محلی و توریست ها محبوبیت زیادی به دست آورده اند. گردشگران می توانند در آب های فیروزه ای به شنا پرداخته، موج سواری کنند، در عمق کم غواصی کرده یا به کایاک سواری بپردازند. لذت و خوشی با غروب آفتاب به پایان نمی رسد و مسافران در کنار ساحل به پارتی، پخت و پز ساندویچ و کباب مشغول می شوند. گفتنی است که دانشگاه معروف کالیفرنیا در این ناحیه واقع شده است و سالانه هزاران توریست از سراسر جهان از این منطقه بازدید می کنند.
6 – ناحیه گسلمپ – Gaslamp Quarter
Gaslamp Quarter
ناحیه ی گسلمپ اولین مرکز خرید و تفریحات شبانه در سن دیگو بوده و اولین رستوران های شهر در این ناحیه شروع بکار کردند. قدمت این ناحیه به سال 1850 میلادی باز می گردد، در آن دوران مردی از سان فرانسیسکو، به نام ویلیام ایچ. دیویس خانه ای برای خانواده اش بنا کرد و تصمیم گرفت این زمین را روزگاری به شهر تبدیل کند. ویلیام ایچ. دیویس شکست خورد، اما خانه ی او همچنان باقی ماند. هفده سال بعد یک مرد دیگر اهل سان فرانسیسکو در این ناحیه ساکن گشت و به تلاش ادامه داد تا اینکه موفق شد نواحی اطراف دریا را گسترش و رشد دهد. سالیان بعد این منطقه ی رشد یافته به مرکزی برای قماربازی و افراد بی بند و بار تبدیل شد. پس از گذشت دهه ها، این ناحیه ی ويكتوريايي در ظاهر و هم در نام و اعتبار پاکسازی گردید و با عنوان ناحیه ی گسلمپ شناخته شد. امروزه بیش از 200 رستوران در این ناحیه وجود دارد، همچنین بوتیک ها و گالری های هنری زیادی را می توانید مشاهده کنید. گفتنی است که این ناحیه در فهرست ملی تاریخی ثبت شده است و به عنوان قلب و مرکز تاریخی سن دیگو شهرت دارد.
5 – پارک بالبوا – Balboa Park
Balboa Park
پارک بالبوا شباهتی به دیگر پارک ها ندارد. این پارک فضای سبز بیشماری دارد، همچنین گیاهان و جانوران خاصی بطور طبیعی در این پارک وجود دارند. گردشگران می توانند 15 مجموعه موزه را در این پارک مشاهده کنند. از دیگر جاذبه های این پارک بزرگ می توان به چرخ و فلک، مسیر ریلی مینیاتوری، باغ وحش معروف سن دیگو و تئاتر قدیمی و تاریخی گلوب و غیره اشاره کرد. در میان موزه ها، دو موزه هنری وجود دارد و دیگر موزه ها به تاریخ طبیعی، هوا و فضا و علم اختصاص دارند، همچنین موزه ی معروف انسان نیز در این پارک قرار دارد. باغ های زیادی در این پارک وجود دارد که به گیاهان بومی، رز ها، کاکتوس ها اختصاص دارند همچنین باغ یادبود سربازان جنگ و باغ کودکان را نیز در این مجموعه می توانید مشاهده کنید. این پارک نه تنها از جاذبه های توریستی محبوب سن دیگو می باشد بلکه یکی از بزرگ ترین پارک های جهان نیز به شمار می رود. پارک بالبوا بزرگ ترین پارک شهری ایالت متحده بوده و رستوران ها و مسیر های مخصوص دوچرخه سواری و طبیعت گردی زیادی دارد، که بازدیدکنندگان را به وجد می آورد.
4 – موزه یو اس ‌اس میدوی – USS Midway Museum
USS Midway Museum
موزه یو اس ‌اس میدوی در اسکله ی بارانداز ارتش اقع شده است، این موزه فرصت بی نظیری را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا بتوانند از دماغه تا دنباله ی یکی از بزرگ ترین ناو های هواپیمابر موجود در ارتش ایالت متحده امریکا را از نزدیک کاوش کنند. نزدیک به چهار میلیون سرباز نیروی دریایی در بین سال های 1945 و 1992، تا بازنشستگی این ناو، در این کشتی بزرگ هواپیمابر خدمت کرده اند. از تاریخ 2004 میلادی این ناو به یکی از محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری سن دیگو تبدیل شد و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از این کشتی، به سوی این شهر سفر می کنند. گفتنی است که موزه یو اس ‌اس میدوی یکی از پر بازدیدکننده ترین موزه های کشتی جهان می باشد. تور های گردشگری با حضور راهنما توریست ها را به قسمت های مختلف هدایت می کنند و از مکان های خواب و استراحت افسران کشتی، اتاق موتور و گالری ها دیدن می کنند. گردشگران ماجراجو فرصت بی نظیری برای تجربه ی پرواز های شبیه سازی شده در کامپیوتر را نیز می توانند به دست آورند.
3 – جزیره کرونادو – Coronado Island
Coronado Island
جزیره کرونادو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جزایر سن دیگو می باشد. مسافران ترجیح می دهند که در فضای آرام شهر به گردش بپردازند. پل سن دیگو کرونادو جزیره کوچک را به شهر سن دیگو متصل کرده است. گردشگران با پرسه زدن در کنار ساحل یا با دوچرخه های اجاره ای و گردش در اطراف شهر می توانند بخشی از جذابیت و زیبایی این جزیره را تماشا کنند. گفتنی است که موزه ی تاریخ و هنر کرونادو در این جزیره واقع شده است که بهتر است فرصت بازدید آن را از دست ندهید. مغازه ها و گالری های هنری به وفور در این جزیره کشتی ها به چشم می خورد و در خلیج می توانید مناظر زیبایی از سن دیگو را تماشا کنید. بازدید از هتل معروف دل کرونادو را فراموش نکنید، گفته می شود که سبک معماری امرالد سیتی در داستان جادوگر شهر اُز، از این هتل الهام گرفته است. گردشگران می توانند از جاذبه های بیشمار و دوست داشتنی جزیره لذت ببرند.
2 – دنیای آبی یا سی ‌ورلد سن دیگو – SeaWorld San Diego
SeaWorld San Diego
دنیای آبی یا سی ‌ورلد سن دیگو در سال 1964 میلادی بازگشایی شد و از آن زمان تاکنون بیش از 130 میلیون گردشگر از سراسر جهان از این جاذبه ی جالب دیدن کرده اند. سی ‌ورلد سن دیگو برترین و معروف ترین جاذبه ی شهر سن دیگو می باشد و یکی از محبوب ترین پارک های حیات دریایی در سراسر جهان نیز محسوب می شود. مردم از طریق تماشای نمایش ها و اجرا ها می توانند درباره اقیانوس های جهان و موجوداتی که در آن زندگی می کنند، مانند دلفین ها، کوسه های قاتل، شیر ماهی، پنگوئن ها و خرس های قطبی، اطلاعات خوبی به دست آورند. همچنین سوار شدن بر سرسره قطار غلتان، قایق رانی و بازدید از کشتی شکسته و غرق شده و هلیکوپتر سواری شبیه سازی شده در قطب شمال از سرگرمی های جالبی می باشند که می توانید در سی ‌ورلد سن دیگو تجربه کنید. نمایش و اجرای شامو (Shamu) یا نهنگ قات، از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه ی دنیای آبی می باشد که می توانید فواره های رقصان، و بازی های ماهرانه کوسه های قاتل را تماشا کنید. توریست ها در دنیای آبی حیات موجودات دریایی را از نزدیک نظاره کرده و اطلاعات خوبی درباره این موجودات به دست می آورند.
1 – باغ وحش سن دیگو – San Diego Zoo
San Diego Zoo

باغ وحش سن دیگو یکی از معروف ترین باغ وحش های جهان محسوب می شود که بیش از 4 هزار حیوان و بیش از 800 گونه ی مختلف از حیوانات در آن زندگی می کنند. آب و هوای آفتابی در محیط دریایی کالیفرنیای جنوبی، برای زندگی بسیاری از حیوانات مکان مناسبی می باشد. گفتنی است که تمام نمایش های اصلی باغ وحش سن دیگو در محیط و فضای آزاد برگزار می گردد و به همین خاطر جذابیت بیشتری دارد. بسیاری از حیوانات در این باغ وحش بزرگ و محافظت شده، نگهداری می شوند و بسیاری از گونه های در خطر انقراض پس از رشد و پرورش در زیستگاه طبیعی آنها و در حیات وحش رها می شوند تا به زندگی عادی خود در دل طبیعت ادامه دهند. در باغ وحش سن دیگو می توانید نمایش حیوانات را در محیط طبیعی زندگی و خارج از قفس را شاهد باشید. بدون شک با سفر به شهر ساحلی سن دیگو که قدمتی طولانی دارد تجربه ای متفاوت به دست خواهید آورد.

اولین پارک برفی سرپوشیده امریکای شمالی در نیوجرسی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر