لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آشنایی با پروژه هتل برلیان مهدیشهر
آشنایی با پروژه هتل برلیان مهدیشهر

آشنایی با پروژه هتل برلیان مهدیشهر

مقدمه
هر گوشه و کنار از ایران دارای جاذبه هایی است که هر یک در جایگاه خود بسیار دیدنی و تماشایی است. برخی از این جاذبه ها قدیمی و تاریخی و برخی جدید و به روز است؛ برخی طبیعی و برخی ساخته ی دست بشر است. اما نکته ی مشترکی که همگی دارند اینکه جذاب و تماشایی اند. یکی از جاذبه های جدید ایران که در استان سمنان شهرستان مهدیشهر واقع شده هتل برلیان است که البته در دست ساخت است و مراحل تکمیل آن هنوز به پایان نرسیده اما انتظار می رود به یک مکان دیدنی تفریحی اقامتی تبدیل شود و بتواند مسافران به استان سمنان را به سمت خود جذب کند.

در حال حاضر برای اقامت در استان سمنان می توان در مرکز آن یعنی شهر تاریخی سمنان اقامت کرد. برای اقامت در سمنان پیشنهاد می شود وارد سایت معتبر ایران هتل آنلاین شوید و نام سمنان را در کادر تعبیه شده در سایت بنویسید و بر دکمه ی جست و جو در مقابل آن کلیک کنید. اکنون می توانید لیست تمام هتل های سمنان را ببینید. در همین صفحه مشخصات کلی هر هتل مانند قیمت و آدرس و نیز امکان درخواست رزرو فراهم است اما چنانچه برای اولین بار است که قصد رزرو یک هتل را دارید پیشنهاد می شود بر هتل مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات کاملی در مورد آن را بدست آورید و بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام به رزرو بفرمایید. ایران هتل آنلاین علاوه بر اینکه به شما این تضمین را می دهد که با بهترین قیمت ممکن می توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید شما را از تخفیفات خوبی هم بهره مند می سازد. از طرفی برای کاربرانی که عضو سایت هستند تخفیفات بیشتری هم در نظر می گیرد.
یکی از بهترین هتل های سمنان هتل جهانگردی ان است که در میدان معلم – بلوار بسیج – جنب جهاد کشاورزی قرار دارد. هتل جهانگردی سمنان یکی از باسابقه ترین هتل ها در صنعت هتلداری است که در سال 1386 بازسازی شده است. این هتل دارای 36 باب اتاق اقامتی در قالب 2 طبقه می باشد. هتل سه ستاره ی جهانگردی سمنان در نزدیکی بیمارستان کوثر این شهر قرار گرفته است. این هتل با کادری باتجربه و مهمان نواز و خوش برخورد به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی می کند. هتل جهانگردی سمنان از کاربرانی که قبلا مهمان آن بوده اند امتیاز بسیار خوب دریافت کرده است. این امتیاز نشان از سطح بالایی از پاکیزگی هتل، برخورد بسیار خوب کارکنان، غذاهای خوشمزه و موقعیت دسترسی مناسب دارد و در کل اینکه مهمانان قبلی تا حد بالایی از آن راضی بوده و در این هتل آرامش و اسایش داشته اند و از اقامت در آن بسیار لذت برده اند.
هتل برلیان مهدیشهر
سمنان شهری تاریخی است که علاوه بر هتل های چند ستاره اقامتگاه های بومگردی هم دارد که افراد علاقه مند به زندگی در یک فضای سنتی می توانند با رزرو یکی از این اقامتگاه ها تجربیات جالبی به دست آورند. یکی از این اقامتگاه های سنتی اقامتگاه بوم گردی سرای جام سمنان است که در کیلومتر 60 کمربندی سمنان به دامغان – روستای جام قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی سرای جام سمنان واقع در روستای جام این استان است. روستای جام بین دو شهر سمنان و دامغان واقع شده و تا شهر سمنان حدود 60 کیلومتر فاصله دارد. اقامتگاه بومگردی سرای جام سمنان یکی از خانه های قدیمی و شخصی واقع در روستای جام است که قدمتی بالغ بر 100 سال دارد. این خانه ی تاریخی در سال 1392 برای پذیرایی از دوستداران اقامتگاه های سنتی، مطابق با بافت قدیمی روستا بازسازی شده است. اقامتگاه سرای جام سمنان دارای یک حیاط اصلی است و 4 باب اتاق اقامتی در محوطه ی حیاط آن واقع شده است که منظره ی زیبا و دلنشینی دارد. لازم به ذکر است برای حفظ هر چه بیشتر شیوه ی معماری سنتی و بافت قدیمی اقامتگاه، اتاق ها فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند. اما هیچ جای نگرانی نیست چون حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در حیاط اقامتگاه تعبیه شده است.

جاهای دیدنی شاهرود با عکس و آدرس
ادامه مطلب

معرفی کلی
استان سمنان استانی واقع در مرکز ایران دارای اب و هوایی گرم است. این استان دارای شهرهای دیدنی و تاریخی بسیاری است. از جمله جاذبه های دیدنی سمنان می توان به چشمه های اب گرم، پیغمبران، آهوان، بسطام، جنگل های ابر و اولنگ و دشت شاد و نام نیک، زیستگاه توران، مجن و آبشار تنگه ی داستان، خوش ییلاق، فرحزاد و تاش و چشمه ی هفت رنگ و … اشاره کرد.

یکی از شهرهای دیدنی و پرطرفدار سمنان شهرستان مهدیشهر است که با توجه به قرارگیری در ارتفاعات، اب و هوایی به نسبت بهتر از سمنان دارد. این شهرستان دارای جاذبه هایی از جمله آب انبار سنگسر، امامزاده عبدالله شهمیرزاد، امامزاده قاسم سنگسر، چهل تن روستای درجزین، دژ شهمیرزاد، شیر قلعه شهمیرزاد (در ۳ کیلومتری شمال غربی شهمیرزاد-مهدیشهر، غار دربند و کافر قلعه سنگسر است.
هتل برلیان مهدیشهر
هتل برلیان مهدیشهر

هتل برلیان هتلی است که در حال ساخت در شهر زیبای مهدیشهر از استان سمنان می باشد. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در بازدید از مراحل ساخت این هتل تازه در حال ساخت چنین بیان کرد که راه اندازی هتل ها و اقامتگاه ها در شهرهای مختلف از استان زمینه ساز جذب گردشگران به ان می باشد.
طبق گزارش خبرنگاران حاضر در محل و به نقل قول از روابط عمومی اداره ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی این استان، در روز پنجشنبه مصادف با 28 تیر ماه 1397 در ادامه ی فرمایشات خود گفت: ایجاد زیرساخت و راه اندازی هتل ها و اقامتگاه های مناسب و با کیفیت در سطح سمنان زمینه ی جذب گردشگر به سمت این استان را فراهم می کند. اداره ی کل میراث فرهنگی، راه اندازی هتل در شهرهای مختلف استان را اسان می کند و در صدد فراهم کردن زیر ساخت های گردشگری هتل ها و تاسیسات گردشگری استان بر می آید.
مدیر پروژه ی هتل برلیان مهدیشهر منصور یوسفیان است که در مورد ساخت این هتل چنین گفت که کار ساخت این هتل از ابتدای سال جاری یعنی سال 97 شروع شده و تا پایان سال 99 به اتمام می رسد. طبق گفته های او این هتل سه ستاره دارای 50 اتاق اقامتی است و در زمینی به مساحت 11 هزار و 600 متر مربع در حال احداث است. او حجم سرمایه گذاری در این پروژه را حدود 43 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با راه اندازی این هتل زمینه ی اشتغال برای 108 نفر فراهم می شود. ساخت این هتل زیبا که در منطقه ی دربند مهدیشهر در حال ساخت است، بعد از شش ماه یعنی از ابتدای سال 97 تا شهریور ماه حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهرستان مهدیشهر در فاصله ی 20 کیلومتری از مرکز استان سمنان قرار گرفته است و به علت شرایط اب و هوایی و حضور در ارتفاعات شمالی استان سمنان دارای آب هوای خوب و مستعدی برای جذب گردشگر می باشد. شهرستان مهدیشهر در حال حاضر دارای چهار هتل فعال می باشد که یکی از آنها تنها چند ماه است که افتتاح شده است. این در حالی است که با راه اندازی سه هتل جدید دیگر در آن موافقت شده است.

آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی سرخه سمنان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر