لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل سنتی وکیل، میزبان گردشگران شهر شیراز
هتل سنتی وکیل،  میزبان گردشگران شهر شیراز

هتل سنتی وکیل، میزبان گردشگران شهر شیراز

شهر زیبا و با صفای شیراز، گنجینه ای ارزشمند از فرهنگ پارسی است. در هر فصل سال که به شیراز سفر کنیم، فضای دلپذیر شهر، ماهرانه دلربایی می کند. این شهر یکی از مقصدهای پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی و خارجی است. آرامگاه باشکوه شاعران نامدار ایرانی، تخت جمشید، مجموعه زندیه و باغ های مصفا، از دلایل مجذوبیت گردشگران به این شهر می باشد. شیراز با برخورداری از هتل های لوکس، سنتی و حتی اقامتگاه های بوم گردی، پذیرای طیف وسیعی از سلایق مختلف است. همچنین هتل های زیادی در این شهر نیز در حال ساخت هستند که از جمله آنها می توان به هتل سنتی وکیل شیراز اشاره کرد.
هتل سنتی وکیل در سه راه نمازی واقع است و این موقعیت مکانی مناسب، موجب دسترسی آسان به آرامگاه شاهچراغ و بازار وکیل می شود.
هتل وکیل شیراز در 3 طبقه بنا شده و دارای 33 واحد اقامتی خواهد بود.

این هتل در اسفند ماه 1396 افتتاح و به بهره برداری رسید و اکنون امکان رزرو هتل سنتی وکیل شیراز فراهم شده است.

رزرو هتل های شیراز

روز به روز به متقاضیان سفر به شیراز افزوده می‌شود؛ چراکه این شهر باصفا یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران از نظر تاریخ و فرهنگ است. مسجد نصیرالملک، خانه زینت الملوک، باغ نارنجستان قوام، حمام و بازار وکیل، تخت جمشید، زندیه، آرامگاه سعدی و حافظ از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر توریست‌پذیر هستند که از اقصی نقاط دنیا گردشگران را به سوی خود می‌کشانند. این را هم در گوشه ذهن خود داشته باشید که شهر شیراز و به خصوص مردمانش، بسیار مهمان‌نواز هستند. برای اقامت در این شهر نیز اصلاً با مشکل مواجه نخواهید شد! شاید شنیده باشید که اقامتگاه‌هایی لوکس با امکانات و خدمات پیشرفته در شیراز بنا گردیده که نمونه آن‌ها هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز، هتل چمران شیراز و هتل وکیل شیراز است. هر یک از هتل های شیراز را انتخاب کنید اقامتی خوش و به‌یادماندنی به شما هدیه می‌دهند که شاید تا سالیان سال خاطراتش را از یاد نبرید!

عکس هایی از مراحل ساخت این هتل سنتی را مشاهده می کنید.

کافه هتل میزبان بابلسر؛ مکانی دنج برای باهم بودن
ادامه مطلب

هتل در حال ساخت وکیل شیراز
هتل وکیل شیراز
عکس هتل سنتی وکیل شیراز
تصویر هتل وکیل شیراز

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر