لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> آیا از اتاق هتلتان خوشتان آمده است؟ پس بخشی از آن را با خود به خانه ببرید!
آیا از اتاق هتلتان خوشتان آمده است؟ پس بخشی از آن را با خود به خانه ببرید!

آیا از اتاق هتلتان خوشتان آمده است؟ پس بخشی از آن را با خود به خانه ببرید!

بیشتر تجربه ی ما پس از انتخاب و رزرو هتل ها، معمولاً در خارج از آن ها بدست می آید، اما امروزه تعداد بیشتری از هتل ها قصد دارند، که خود را هر چه بیشتر وارد زندگی روزمره ی ما در خانه کنند.

اتاق های ” فروشگاهی ” در هتل ها، آیتم هایی از قبیل محصولات آرایشی و بهداشتی و هم چنین آثار هنری و لوازم خانگی را برای خرید مهمانان خود ارائه می کنند، که به شما این فرصت را می دهد که بخشی از تعطیلات خود را برای همیشه همراه خود به خانه ببرید .

” هنری هارتولدت ، Henry Harteveldt ” ،تحلیلگر صنعت گردشگری و بنیان گذار شرکت پژوهشی ” اتمسفر ، Atmosphere ” ،در این باره می گوید: ” در حال حاضر، هتل ها تمام توان خود را بر روی اطلاع رسانی و تبلیغ برای فروشگاه های آنلاین خود و افزایش فروش محصولات برند خود در آن ها گذاشته اند. این میزان توجه به فروشگاه های آنلاین آن ها با وبسایت های رزرو اتاق برابری می کند!”
برای بعضی از هتل ها، این به معنای امکان خرید لوازم استاندارد یک اتاق مانند؛ صابون ها، شامپو ها و حتی آثار هنری و تزئینی، برای عموم، می باشد. در جدی ترین حالت ممکن، تمام فضای یک اتاق هم می تواند به یک فضای نمایشی و محلی برای امتحان محصولات تبدیل شود و تجربه ای خاص را برای مهمانان فراهم کند. چیزی که در هیچ فروشگاه دیگری به این شکل و شمایل وجود ندارد. زمانی که شما چیزی را که در سفر به آن علاقه مند شده اید را از سایت هتل خریداری می کنید، پیام بسیار مهمی را به کارکنان آن می رسانید.

” مایکل وایز ،Michael Weiss ” ،مدیر ارشد فروشگاه آنلاین هتل های بین المللی ” ماریوت ، Marriott ” می گوید: ” این کار به طور غیر مستقیم این پیام را به ما می دهد، که آن میهمانان می خواهند تا تجربه ی هتل خود را به خانه ببرند و این یک ستایش بسیار شگفت انگیزی از جانب آن هاست. “
– هر چیزی را که می خواهید بخرید ! از بالشت های هتل گرفته تا ظروف !
 hotel pillows

بعضی از گروه های هتل های زنجیره ای مدت بسیاری است، که امکانات داخلی اتاق های خود را به مهمانان می فروشند. بازدید کنندگان از هتل ” وستین ، Westin ” ، که خود از سال 2016 میلادی، یکی از هتل های برند بین المللی ” ماریوت ” می باشد، سال هاست که می توانند تجربه ی خوابیدن در اتاق های این هتل را با خرید تشک های خوش خواب، بالشت ها و ملافه های انحصاری این هتل بازسازی کنند!
امروزه، 13 مورد از 30 برند گروه بین المللی ” ماریوت “، کالا های خدماتی خود را بر روی وبسایت هایشان به فروش گذاشته اند . از تشک و بالشت گرفته، تا آینه های مخصوص آرایش. آقای ” وایز ” در این باره می گوید: ” من فکر می کنم، که حتی کسانی که تمام خرید های خود را آنلاین انجام می دهند هم، ایده ی خریداری کردن یک تشک بعد از یک شب خوابیدن بر روی آن را به امتحان کردن آن فقط به مدت پنج دقیقه و در داخل مغازه ترجیح می دهند.”

و اما کالا های تجاری ” ماریوت ” فقط به وسایل تخت خواب محدود نمی شود. این کمپانی به درخواست مشتری های خود پاسخ داده است و دامنه ی محصولات خود را بسیار گسترش داده است. به طور مثال، مشتری های هتل ” کورتیارد ،Courtyard ” می توانند تجربه ی ” بیسترو ، Bisto ” این هتل را، به شکل لیوان ها و ظروف شیشه ای زیبای آن به خانه ی خود ببرند. در خود هتل ” ماریوت “، تجربه ی مثبتی که با ساعت اتاق ، پرده های حمام و چراغ خوابی، که در کنار خود داشته اید، همگی در خانه قابل بازسازی هستند .
– گرامافون ، اسپیکر بلوتوثی و دیگر کالا های مشابه .
Bluetooth speakers

در حالی که هتل ” ماریوت ” تجربه های مشابهی را در خانه ی شما تداعی می سازد، دیگر هتل های بوتیک مانند طراحی های خاص خود را به سادگی وارد زندگی روزمره ی شما می کنند. اما با قیمت هایی که توسط خودشان تعیین شده است!
” شینولا ، Shinola ” ،یک فروشگاه طرح های خاص و لوکس در شهر دیترویت آمریکا می باشد، که از سال 2011 میلادی فعالیت خود را شروع کرده است و هتلی را در مرکز شهر دیترویت افتتاح کرده است، که تجربه ای ملموس تری را برای مشتری های خود فراهم می کند! مهمانان هتل ” شینولا ” فرصت زندگی و خرید محصولات با کیفیت این برند را دارند، که به ساعت های رو میزی و حوله های ساخته شده از پشم ” آلپاکا ،Alpaca ” ،گرامافون های مدرن و اسپیکر های بلوتوثی هم محدود نمی شود !

از گروه هتل های ” ادیشن ،Edition ” ،که شامل 9 شعبه ی لوکس می شود نیز، می توانید لوازم بسیار خاصی مانند اثر هنری بولینگ را، که در شعبه ی ساحل میامی این هتل نیز قرار دارد، خریداری کنید! یکی از هدایای خرید این اثر، پارچه های خزی است، که به طور اختصاصی برای شهر های بارسلونا، شانگهای، نیویورک و لندن طراحی شده است.
– بخشی از تعطیلات خود را به خانه بیاورید !
Bring home a part of your vacation rental

حتی شرکت های اجاره ی آپارتمان هم فضا های تحت مالکیت خود را به اتاق های شوی کوتاه مدت تبدیل کرده اند. برای ” دومیو ، Domio ” ، که یکی از همین کمپانی ها به حساب می آید و سرویس های هتل – آپارتمان آن ها در 7 شهر مختلف آمریکا فعالیت می کنند، فراهم کردن فرصتی برای میهمانان خود برای آوردن بخشی از طراحی های این برند با خود به خانه، یکی از هدف های اصلی این شرکت می باشد. ” جی رابرتز ،Jay Roberts ” ،که یکی از بنیان گذاران و مدیر ارشد ” دومیو ” است، در این باره می گوید: ” با خود بردن بخشی از ” دومیو “، می تواند آن لحظه های مثبتی را که زمان با ما بودن تجربه کرده اید را برایتان دوباره احیا کند. ”

مهمانان ” دومیو ” می توانند کاغذ دیواری ها و آثار هنری و تزئینی سفارشی طراحی شده ی شعبه ی تازه تأسیس این هتل آپارتمان در شهر ” نیو اورلینز ،New Orleans ” را هم اکنون خریداری کنند. وسایل بهداشتی، آیینه ای تمام قد و عریض، که برای گروه های بزرگی که قصد دارند با هم بیرون بروند ساخته شده است و هم چنین تخت های تبدیل به مبل شونده هم بخشی از کالا های حاضر در فروشگاه آن ها می باشد.
Fülhaus

” فول هوس ، Fülhaus ” ، نام یک شرکت طراحی داخلی استارتاپی می باشد ، که پکیج های لوازم خانگی با نام ” هاوس این ا باکس ، Haus – in – a – box ” را برای شرکت های مدیریت هتل ها و آپارتمان های اجاره ای فراهم کرده است، که به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا از میان اتاق های طراحی شده ی آن ها یکی را برای خرید و امتحان برگزینند و بعد در صورت رضایت در وبسایت آن ها خریداری کند.
حتی میزبانان مستقل شرکت ” ایر بی ان بی ، Airbnb ” هم فرصت را غنیمت شمرده اند و شروع به فروش محصولات خود کرده اند.
در خانه های ییلاقی ” مک کینلی ، Mc Kinley ” شرکت ” مونتاک ، Montauk ” ، تمامی آیتم های موجود در خانه قابل خریداری هستند . بعضی از این لوازم عتیقه های با ارزش می باشند و بعضی دیگر توسط صاحب ملک طراحی و ساخته شده اند. در وبسایت یکی دیگر از شرکت های اجاره ی اسکان در شهر ” برنادینو ، Bernadino ” ایالت کالیفرنیا با نام ” کازا مامی ، Casa Mami ” ،بسیاری از وسیله های موجود در خانه ها در لیست وبسایت لینک شده اند تا خرید آن ها را برای مشتریان خود آسان سازند .

11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در تایلند
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر