لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> داستان بازگشت ديدنی ترين منطقه كارائيب به عرصه حيات
داستان بازگشت ديدنی ترين منطقه كارائيب به عرصه حيات

داستان بازگشت ديدنی ترين منطقه كارائيب به عرصه حيات

جزیره كارائیب سِینت بارثلمی كه عموماً از آن تحت عنوان سِینت بارتس یاد می شود، بار دیگر به مشتریان خود ارائه خدمات خواهد نمود.
جزیره مزبور، كه یك جاذبه مسافرتی با اهمیت برای افراد شناخته شده و ثروتمند جهانی است، پس از بازسازی صدمات ناشی از توفان مشهور ایرما در سال 2017 یك بار دیگر برای میزبانی از مسافران آماده است.
اگرچه تأثیری كه این توفان بر این منطقه گذاشت به میزان اثر آن بر پورتوریكو و برخی از جزایر دیگر نبود، اما بسیاری از 28 مجتمع هتلی سِینت بارتس صدمات شدید دیده و مسئولین آنها مجبور به تعطیلی این هتل ها شدند. بسیاری از هتل های تعطیل شده در حال حاضر بازگشایی گردیده اند و حتی نسبت به شرایط قبل از توفان نیز از وضعیت بهتری برخوردار هستند.

جزیره مزبور كه تركیبی از جزایر فرانسوی و بخشی از جزایر لیوارد است، دارای جمعیتی حدوداً 10000 نفری بوده و وسعت آن تقریباً 6/9 مایل مربع است.

گوستاوا هم دهكده اصلی و هم پایتخت این منطقه بوده و بقیه نقاط جزیره دارای بخش هایی تپه ای و نیز سربالایی و سراشیبی و جاده هایی پر پیچ و خم است. طبق نظر مدیر كمیته گردشگری سِینت بارتس و معاون بخش محلی دستگاه اجرایی، نیلز دوفا، صنعت گردشگری اصلی ترین صنعت در این جزیره است.
مسافران به این منطقه سفر می كنند تا هم نقاط مختلف را ببینند و هم دیده شوند – و همچنین از حضور در 17 ساحل با شن های سفید و جاذبه های دیگری مانند غواصی و قایق سواری لذت ببرند.

اما سِینت بارتس غیر از این جزایر فوق العاده و كلاسیك، از بسیاری از جاذبه های دیگر نیز برخوردار است. در این مطلب 5 دلیل اصلی سفر به این منطقه در سال 2019 ارائه خواهد گردید. شما می توانید با مراجعه به سایت های فعال در حوزه رزرو هتل های ایران، اطلاعات مفیدی در مورد جزایر مختلف كشور نیز كسب نمایید.

هتل های حیرت انگیز

هتل های سِینت بارتس – كه اكثراً كمتر از 60 اتاق را در بر دارند – به خاطر ارباب رجوع ها و مشتریان مشهور خود (مانند بیانسی، جون بون جووی، گوئن استفانی و میراندا كِر) و نیز مناطقی زیبا برای عكاسی، به نوعی مكان هایی افسانه ای هستند. خود این هتل ها و اطراف آنها جاذبه هایی برای گردشگران می باشند.
The glamorous hotels

انتظار نرخ های بالا و شوكه كننده برای اتاق ها داشته باشید. اما در صورتی كه هزینه آنها برایتان مهم نباشد، اطمینان داشته باشید كه این مجتمع ها از مجلل ترین مكان های جهان به شمار می روند.
بسیاری از آنها پس از توفان بازسازی شده اند و ظاهری جدید و امكاناتی نو را نیز در بر گرفته اند. حتی اگر شما جزء میهمانان ویژه هم نباشید (بعداً در مورد سفرهای مقرون به صرفه صحبت خواهد شد)، باز هم می توانید از وعده های غذایی و همچنین نوشیدنی ها استفاده كرده و با دیگر مسافران و میهمانان به گرمی تعامل و مصاحبت داشته باشید.

چه كسی می تواند پیش بینی كند؟ حتی این احتمال وجود دارد كه بتوانید با یك یا دو ستاره جهانی از نزدیك دیداری داشته باشید.

برترین ها از نظر ما:

لِسِرنو، كه یك مجتمع 39 اتاقه در ساحل گراند كول د ساك می باشد، پس از توفان، به طرز سنگینی صدمه دید و دوباره بازسازی گردیده است. پس از توفان ویرانگر ایرما، 6 اتاق دیگر و همچنین یك رستوران ساحلی با غذاهای دریایی، یك كافه، اسپا، باشگاه و بوتیك لباس مردانه، لباس شنا و كلكسیونی زیبا از جعبه های سیگار به این هتل اضافه شده است.

علم زیبایی شناسی در اینجا مربوط به دوران معاصر است، اما با در برداشتن صنایع چوبی و سنگی در سراسر آن ویژگی هایی از دوره های گذشته را نیز در خود دارد. در پشت پرده طراحی مبلمان سفارشی این مجتمع چه در فضاهای عمومی و چه در اتاق میهمانان، رد پای كریستین لیاگر كه یك متخصص معروف فرانسوی در زمینه طراحی داخلی است، دیده می شود.

لِتوینی، كه بر روی تپه ای در خلیج جدا افتاده آنس دتوینی قرار گرفته است، رو به دریا قرار داشته و واقع شدن آن در سطحی بالاتر نسبت به دریا، بر جذابیت آن افزوده است. 22 اتاق این مجتمع به مانند ویلاهایی كوچك هستند: هر كدام دارای یك اتاق خواب، یك اتاق نشیمن بزرگ به همراه فضایی بزرگ برای نشستن و آشپزخانه و نیز بالكنی بزرگ همراه با یك استخر شیب دار و صندلی های متعددی برای استراحت می باشد.
default.aspx

باشگاه ساحلی آن، جدیدترین جاذبه این مجموعه است.
این باشگاه با قرارگیری در فاصله ای حدود دو دقیقه با خودرو یا هفت دقیقه پیاده از منطقه اصلی، می تواند از طریق اتوبوس رایگان مجتمع نیز در دسترس میهمانان قرار گیرد. باشگاه ساحلی مورد بحث كه فقط در طول روز آماده ارائه خدمات می باشد، باریكه شنی طبیعی داشته و صندلی های استراحت و رستوران غذاهای سبك مانند تن ماهی و جوجه كباب از دیگر امكانات آن است.

هتل كریستوفر، در آرام ترین ساحل شمالی این جزیره، دارای 42 اتاق و 3 ویلای جدید بوده و در طول سال جاری افتتاح خواهد گردید. طراحی های بكاررفته در آن دارای احساسی طبیعی بوده و سنگ های مرمرین خاكستری، صنایع چوبی،‌ رزین و سنگ های مختلف بر زیبایی های آن افزوده است، دو رستوران و یك استخر بزرگ در این مجموعه وجود دارند: باشگاه ساحلی معمولی مانگو انواع سالاد و غذاهای سبك دیگر را به میهمانان ارائه داده و استراحتگاه كریستو نیز متمركز بر ارائه غذاهای گوشتی ارگانیك و سبزیجات می باشد.
The Sisley Spa at Hotel Christopher is the spot to get away from it all.

اسپای سیسلی یكی از بهترین نقاط دهكده برای ماساژ یا بهره مندی از ماسك های صورت است. این اسپا دارای پنج اتاق ماساژ رو به دریا و دوش های آب در بخش های بیرونی آن می باشد.
مسئولین چوال بلانك، با مالكیت ال. وی. ام. اچ. می توانند ادعا كنند كه این مجتمع مجلل ترین مجموعه این جزیره می باشد (حداقل تا زمان بازگشایی ادن روك) و به شكلی احداث شده كه بر روی اقیانوس اما در میان باغ های انبوه قرار گرفته است.

طراح معروف فرانسوی به نام جاكس گرانج اتاق های رو به ساحل و سوئیت های 61 اتاق این مجموعه را طراحی كرده است (42 تا از این اتاق ها در حال حاضر آماده ارائه خدمات بوده و مابقی از فصل پائیز در دسترس خواهند بود). اتاق ها احساسی فیروزه ای را منتقل كرده و مبلمان آنها تركیبی از سبك های مختلف می باشد كه باعث شده نسبت به هتل های معمولی، متمایز گردند.
The rooms in Cheval Blanc have a notable mix of styles.

این مجتمع همچنین شامل یك اسپای با برند گارلِین، یك رستوران ساحلی با انواع سالادهای فوق العاده و ساحلی طولانی است.
اِدِن روك، هتلی كه قویاً انتظار می رود به نمادی برای این منطقه تبدیل گردد و طبق گفته مدیرعامل این هتل یعنی فابریس مویزان، احتمالاً در ماه نوامبر و پس از تأخیرهای متعدد بازگشایی خواهد شد. مسئولین این مجتمع از لئوناردو دیكاپریو به عنوان یكی از میهمانان خود نام برده اند و همچنین در لیست ارائه شده،‌ نام های شناخته شده دیگری نیز دیده می شوند.
این هتل 37 اتاق داشته و یك كافه شنی بازسازی شده با منوی جدیدی كه توسط جین جورجز تهیه شده را دارا است (كسی كه اتفاقاً خودش در این جزیره یك خانه دارد).

همچنین این مجموعه یك كافه رِمی كه به احترام رِمی دهائنن نام گذاری شده است را در بر خواهد داشت،‌كسی كه در دهه 1960 مالكیت این هتل و همچنین بوتیكی بزرگ از اجناس شركت های معروفی مانند دیپتیك، هابلوت و غیره را در اختیار داشته است.
كوهنوردی و پیاده روی های فوق العاده در مناطقی خوش منظره
The scenic hikes and walks

كسانی كه اهل فن هستند، می دانند كه سِینت بارتس بهشت علاقه مندان به كوهنوردی است.
هلن برنیر، كه یك راهنمای محلی است، عنوان می دارد كه این جزیره دارای 15 مكان مخصوص كوهنوردی و پیاده روی است، كه از شیب ملایم گرفته تا مسیرهایی شیبدار برای پیاده روی های 30 دقیقه ای و همچنین مسافرت های بسیار سخت 4 ساعته متغیر است.
وی می گوید: “این پیاده روی ها روشی منحصربفرد برای كسب تجربه ای متفاوت از حضور در جزیره زیبای سِینت بارتس می باشند. شما قدم در دامنه های كوهستانی خواهید گذاشت، بزهای كوهی وحشی را خواهید دید و می توانید در طول مسیر در كنار استخرهای طبیعی توقف كرده و به استراحت بپردازید”.
پاداش حضور در این جزیره، احساس حضور در جهانی ماورای رستوران ها و هتل های پرجمعیت و شلوغ است، كه مناطقی عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر طبیعی می باشند. بسیاری از هتل ها نقشه هایی مخصوص كوهنوردی و پیاده روی را در دسترس مسافران قرار می دهند كه جزئیات تمام مسیرهای در دسترس را به نمایش می گذارند.
یكی از بهترین جاذبه های برنیر، پیاده روی دو ساعته در مسیر پتیت كول د ساك در بخش شرقی ساحل است.

هلن در ادامه مصاحبه افزود: “شما در امتداد خط ساحلی حیرت آوری كه دارای صخره ها و مناظری از دریا است، ‌قدم می زنید و درست وقتی كه هوا شروع به گرم شدن می كند، استخری طبیعی پدیدار می شود كه می توانید به داخل آن شیرجه بزنید تا خستگی تان در رفته و خنك شوید”.
خرید در فروشگاه های محلی
Our top picks include:

تمام فروشگاه ها در سِینت بارتس بدون هزینه ارزش افزوده هستند كه باعث شده برای مسافرانی كه علاقه شدید به خرید كردن دارند و اصطلاحاً مشتاق خرید درمانی هستند، بسیار ویژه باشد.
گوستاوا مملو از فروشگاه های طراح های مشهور است اما طبق گفته دوفا از كمیته گردشگری، این جزیره دارای بوتیك های محلی نیز می باشد.
این فروشگاه ها هم در گوستاوا هستند و هم در دهكده سِینت جین. آنها بازه ای متنوع از اجناس همانند جواهرات دست ساز، لوازم حمام، لباس های مخصوص ساحل و لباس های معمولی تابستانی مانند مایو و تی شرت را به فروش می رسانند.
یك طراح محلی جواهرات به نام فابین میوت كه یك فروشگاه در گوستاوا دارد، به خاطر گردنبندها، دستبندها و دیگر جواهرات كه در ساخت آنها از مروارید و سنگ های ارزشمند استفاده می نماید، به شكل وسیعی در سراسر جهان مشهور و معروف شده است.

محصولات محافظ پوست و زیبایی برند لین سِینت بارث، كه از مواد و تركیبات طبیعی در خط تولید خود بهره می گیرد، در فروشگاهی در گوستاوا به فروش رسیده و علاقه مندان خود را نیز دارد. از رژ لب این فروشگاه استفاده كنید، رژی كه از نیشكر تهیه شده است.
غذا و خوراكی
The food
حوزه كارائیب به خاطر غذاهای فراموش شدنی (كیفیت پایینی) كه دارد،‌ دارای شهرت است، اما سِینت بارثلمی همیشه یك استثنا بوده است، منطقه ای كه حتی بسیاری از مسافران نكته سنج نیز بر این باورند كه غذاهای ارائه شده در رستوران های آن بی همتا هستند. در سِینت بارتس بیش از 80 مكان برای صرف غذا وجود دارد. بسیاری از همین رستوران ها در گوستاوا واقع شده اند، حال آنكه برخی دیگر در جاده اصلی و یا روی تپه ها احداث شده اند و البته بسیاری از هتل هایی كه در سراسر منطقه پراكنده گردیده اند، دارای رستوران می باشند.

برترین ها از نظر ما:

بونیتو سِینت بارث، یك رستوران معروف فرانسوی كارابیئنی در مركز گوستاوا با آبنماهایی در اطراف آن، منویی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد كه شامل طیفی از انواع غذاها، از غذاهای خام دریایی مانند جویشز (ماهی خام لیمویی) گرفته تا غذای ساده ماهی و گوشت، می باشد. لیست نوشیدنی های این رستوران نیز گسترده – و البته گران قیمت – است. یك شام برای دو نفر همراه با یك لیوان نوشیدنی حدود 200 دلار هزینه در بر خواهد داشت.
Our top picks include:

نیكی بیچ سِینت بارث مكانی برای برگزاری میهمانی هاست، بله، اما باشگاه ساحلی ساحل سِینت جین كه خیلی ها به دنبال آن هستند، غذای خوب و عالی هم دارد. غذاهای جدید در این رستوران، سوشی و جوجه كباب را در نیز در بر گرفته است، اما منوی آن وسیع بوده و شما از پیتزاها، استیك ها یا غذاهای دریایی لذت خواهید برد. نوشیدنی های لذت بخش این رستوران نیز پیشنهاد می گردند. یكی از نوشیدنی های این رستوران به نام موجیتو را حتما امتحان كنید. یك وعده غذایی برای دو نفر همراه با یك لیوان نوشیدنی برای هر كدام حدود 160 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

رستوران تامارین در یك باغ فوق العاده زیبا در اطراف یك درخت بلند قامت تمبر هندی كه به عنوان ستون اصلی آن است، احداث گردیده است. غذا خوردن در این مكان برابر است با دور شدن از فضای جهان واقعی و حضور در یك فضای رویایی. منوی اكثراً فرانسوی این رستوران انواع متعددی از غذاهای تازه و درخشان را در بر دارد، مانند تن ماهی زرد همراه با انبه و بادام سوخاری و ماهی كاد پخته شده همراه با هسته كاج و گوجه فرنگی های خشك شده زیر آفتاب. لیست بلند بالای نوشیدنی ها نیز در این رستوان بسیار اثرگذار است. یك وعده غذایی برای دو نفر همراه با یك لیوان نوشیدنی بر هر كدام حدود 160 دلار هزینه در بر خواهد داشت.
Our top picks include:
رستوران فرانچویس پلانتیشن در ویلا ماری كه بر روی تپه ای در بالادست ساحل كلومبیر احداث شده است، مكانی فوق العاده برای صرف یك نهار در كنار آب می باشد. غیر از جاذبه اصلی این رستوران كه غذای خوشمزه و ساده فرانسوی است، محیط اطراف آن نیز چراغانی و رنگارنگ بوده و پر از درختان انبه است. اگر یكی از لاك پشت های محلی به شما نزدیك شد، جیغ نزنید. آنها فقط می خواهند یك گاز از آواكادوی تُست شما بزنند.

بخش های به صرفه
با توجه به قیمت های بالا در سِینت بارتس، این جزیره همیشه برای كسانی كه به عنوان گردشگر موقت به آنجا سفر می كنند غیر قابل دسترسی است (به خاطر عدم وجود تسهیلات و امكانات اردو)، اما روش هایی وجود دارند تا با وجود بودجه محدود، امكان سفر به اینجا وجود داشته باشد.

به عنوان مثال شركت اقامتی ایر بی. ان. بی. بیش از 300 مكان برای اجاره در این جزیره ارائه داده است كه شامل اتاق های شخصی در ویلاهایی مجلل، كلبه های شخصی و ساده اما در عین حال آپارتمان هایی راحت می باشند. طبق داده های شركت، قیمت متوسط برای هر شب اقامت 267 دلار است، اما بسیاری از گزینه های مورد بحث با هزینه ای كمتر از 150 دلار قابل دسترس هستند.
بیشتر بخوانید:
Our top picks include:

همچنین تمامی ساحل ها در سِینت بارتس برای دسترس عموم آزاد هستند و بنابراین بازدید كنندگان می توانند بدون صرف هزینه به آنها دسترسی داشته باشند.
كسانی كه اقامتگاه هایی را اجاره می كنند می توانند لوازم مورد نیاز صبحانه را از خواربار فروشی ها تهیه نمایند (مارش یو. در سِینت جین و ای. اس. بی. با مكان های متعدد، در این زمینه از مشهورترین مقاصد هستند) و با انتخاب پنیر، نان و دیگر موارد برای صرف یك وعده غذایی در طول روز مقداری پول پس انداز نمایید. یك بطری نوشیدنی نیز به این لیست اضافه كنید و به این ترتیب می توانید مقدمات پیك نیك برای نهار خود را بدون صرف هزینه های گزاف فراهم آورید.
می توانید در محل اقامت خود مانده و شام را هم خودتان تهیه نمایید و یا به یكی از معمولی ترین غذاخوری ها در جزیره مراجعه كنید.
برای تهیه چیزبرگر، سیب زمینی سرخ كرده و غذاهای خوشمزه دیگر می توانید به غذاخوری لا سلكت در مركز گوستاوا مراجعه كنید. رستوران پاپاز پیتزا یكی دیگر از رستوران های مقرون به صرفه است. پس از صرف شام، به باگاتل بروید، مكانی كه در آن مردمان زیادی تا ساعات پایانی شب مشغول خوشگذرانی، رقص و پایكوبی هستند.

یك نكته مفید دیگر: از اواخر ماه آوریل تا اواسط دسامبر از این منطقه بازدید به عمل بیاورید، این همان زمانی است كه سفرها در اوج خود نیستند و هتل ها پایین ترین نرخ اقامت ها را به همراه بسته هایی جذاب ارائه می دهند.
روش سفر به این جزیره
Our top picks include:

هیچ گونه پرواز مستقیمی از ایالات متحده به سِینت بارتس وجود ندارد. مسافران می توانند سفری هوایی به جزیره همجوار آن یعنی سِینت مارتین داشته باشند و پس از آن با یك پرواز شاتل 15 دقیقه ای شركت وین ایر یا سِینت بارث كامیوتر، به فرودگاه سِینت بارثلمی وارد شوند. قیمت بلیط رفت و برگشت معمولاً كمتر از 200 دلار است.
روش كم هزینه تر سفر با كشتی است: قیمت سفرهای رفت و برگشت كه توسط شركت گرِیت بِی اكسپرس و یا وویجر انجام می گیرند، بسته به بندرگاهی كه در آن پهلو می گیرد، به ازای یك سفر 45 تا 75 دقیقه ای عموماً بین 85 تا 110 دلار است.
اگر مشكلی از بابت بودجه وجود نداشته باشد، لوكس ترین روش سفر، پرواز به سان خوان در پورتوریكو و پس از آن سوار شدن به یك هواپیمای 8 نفره چارتری مربوط به شركت هوانوردی تریدویند است، شركتی كه روزانه بین 15 تا 30 مسافرت یك ساعته را از مبدأ سان خوان به مقصد جزیره داشته و سفر با آن شبیه به سفر با جت است.
مسافران به محض فرود، در مقابل درب خروجی هواپیما توسط یك دربان شركت تریدویند خوش آمدگویی می شوند. وسایل آنها پس از چند لحظه با دقت به سالن استراحت مسافران حمل می شود، سالنی كه در آن برای مسافرانِ در حال انتظار برای پرواز، انواع نوشیدنی ها و غذاها سِرو می شوند.
در طول پرواز نیز نوشیدنی برای مسافران سِرو می گردد. هزینه این مسافرت لوكس رفت و برگشت حدود 1341 دلار به ازای هر نفر می باشد.

زیباترین دانشگاه های جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر