لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ۵ نکته برای داشتن یک سفر تضمینی و بدون درگیری مادر و دختری
۵ نکته برای داشتن یک سفر تضمینی و بدون درگیری مادر و دختری

۵ نکته برای داشتن یک سفر تضمینی و بدون درگیری مادر و دختری

رابطه هر مادر و دختری در نوع خود خاص و متفاوت است و با هم سفر کردن، جدا از سن و سال، خاطرات و پیوند های محکمی را بین هر دو ایجاد می کند. اما با وجود عوامل استرس زای سفر مانند- تاخیر پرواز و یا جت لگ- احساسات ممکن است سریع تر فوران کند مخصوصا اگر با فردی که رابطه نزدیک و صمیمی ( و گاهی اوقات پیچیده) دارید، سفر کنید.
من و مادرم با هم سفر می کنیم، اما روش های مسافرت متفاوتی با هم داریم. اولین مسافرت مادرم در سن 26 سالگی بود که به همراه پدرم با هواپیما به کشور دیگری سفر کرد و تا سن ۴۰ سالگی از کشور خارج نشد. به عنوان کسی که در ۶ ماهگی در هواپیما بوده و تا قبل از ۲۳ سالگی در دو کشور مختلف زندگی کرده، مسافرت کردن و رزرو هتل بسیار راحت و دلپذیر است.

در اینجا آنچه که من از مسافرت با مادرم در مکان هایی مثل آریزونا و استرالیا یاد گرفتم را بازگو خواهم کرد.
زمانبندی همه چیز است

حتی اگر به عنوان یک مادر و دختر با هم زندگی نمی کنید، در هنگام سفر کردن به راحتی می توانید روابط عادی مادر و دختری را شکل دهید. من تقریبا در هر مرحله از زندگی ام با مادرم سفر کرده ام و چیزهای خوب و بدی را در این بین تجربه کردم. برنامه سفرتان را مطابق با نیاز های هر دوی تان تنظیم کنید. در اینجا دو روشی را معرفی می کنیم که می تواند به شما در زمانبندی مسافرت مادر و دختری شما کمک کند:
• زمان اضافی برای فعالیت های دیگر اختصاص دهید: بیش از حد برای سفر مادر و دختری خود برنامه ریزی نکنید. این نکته، ایده خوبی در هر مرحله از زندگی است که دلایل خودش را نیز دارد. اگر با دختر کوچکتر تان سفر می کنید پس ممکن است به زمان بیشتری برای تعویض پوشک یا سر و کله زدن با دختر نوجوان عصابی تان داشته باشید. اما اگر با یک مادر مسن سفر می کنید، این را باید نظر بگیرید که با سرعتی آهسته تر راه بروید و یا تعداد استراحت های بیشتری در بین فعالیت های تان داشته باشید

• در زمان مناسب مسافرت کنید: اگر به دنبال یک سفر مادر و دختری سالیانه هستید، به خاطر داشته باشید که هر مرحله از زندگی پاداش ها و چالش های منحصر به فرد خود را به شما نشان می دهد. اگر شما به دنبال تجربه و ثبت خاطرات برای همه عمرتان هستید، زمانی را انتخاب کنید که در یک فاصله سنی ایده آل و متناسب با نوع مقصد تان باشید، زمان مناسبی که هر دو طرف بتوانند بیش ترین لذت و استفاده را از مقصد داشته باشند. به این معنی که برای مثال برای رفتن به ناپا صبر کنید تا دختر تان به سن قانونی برای مشروب خوردن برسد و تا زمانی که هنوز مادرتان توان کافی برای پیاده روی و فعالیت را دارد به ماچو پیچو سفر کنید.
مقصد و فعالیت های خود را آگاهانه انتخاب کنید:
Mother-Daughter Travel

توصیه من برای برنامه ریزی یک مسافرت مادر و دختری که هر دو بزرگسال هستند این است که مقصدی را انتخاب کنید که کاملا برای هر دوی شما جدید باشد. در این صورت، یک نفر به دلیل اینکه قبلا در این مکان بوده به تنهایی کنترل کامل سفر را بر عهده نمی گیرد ( یک نیروی محرکی که به راحتی می تواند به بحث و مشاجره منجر شود).
مقاصدی که می توانند برای مسافرت های مادر و دختری کاملا ایده آل باشند عبارتند از:
• برای مسافران فعال: سدونا، آریزونا
• برای یک بازگشت آرام : انگلستان
• برای غیر برنامه ریزان: سفرهای تفریحی دریایی در اروپا ( به ویژه فرانسه یا پرتغال)
• برای مادران اهل مد: توداس لاس سانتوس، باخا کالیفرنیا، مکزیک
• برای دوستداران سواحل: باربادوس
• برای خرید کردن: لندن، انگلستان
• برای جویندگان حیات وحش: جزیره ونکوور، کانادا یا گالاپاگوس، اکوادور
• برای علاقه مندان به فضای باز: مین

برای سفر به لندن چگونه وسایل خود را جمع آوری کنیم
ادامه مطلب

یکدیگر را دست کم نگیرید
Mother-Daughter Travel

من همیشه از چیزهایی که در هنگام سفر کردن با مادرم از او یاد میگیرم شگفت زده می شوم. اخیرا در موقع شام در چارلزتون، او به من گفت که یک حساب اینستاگرام ایجاد کرده ( او قسم می خورد که هرگز این کار قبلا انجام نداده است ) که در نهایت بحث عمیق ما به این ختم شد که او چگونه می تواند از آن برای پیدا کردن رستوران ها در شهر های جدید و یا کنترل زندگی فرزندان خود استفاده کند.
یک دفعه دیگر که او واقعا مرا شگفت زده کرد، هنگامی بود که من در استرالیا زندگی می کردم. مادرم کسی نیست که یک دفعه وارد یک هواپیما شود. بنابراین، هنگامی که به تنهایی وارد سیدنی شد، من کاملا شوکه شده بودم. در حالی که ما اوقات فراموش نشدنی را در استرالیا داشتیم اما این موضوع آنقدر حرکت مهمی بود که در ذهن من ثبت شده و آن را هرگز فراموش نخواهم کرد.
بعد از سفر مادر و دختری که در پاییز گذشته به آریزونا داشتیم، پدرم مرا صدا زد و پرسید: “با مادرت چه کار کردی؟ او قصد دارد که برای زمستان به اسکات دایل نقل و مکان کند….”. برای کسی مثل مادرم که آسایش خانه قدیمی اش در ساحل شرقی را دوست دارد حتی بیان کردن این موضوع، خود کار بزرگی بود.

از طرف دیگر، مادرم، که مانند یک مادر معمولی عمل می کند و همه چیز را سازماندهی می کند، اما وقتی که من تدارکات سفر را منطقی برنامه ریزی می کنم، همیشه از این که چقدر سفر کردن و یا پرواز کردن با من آسان است، شگفت زده می شود. پس، من هم می توانم او را سورپرایز کنم.
در انتظارات خود واقعگرا باشید
Mother-Daughter Travel

هنگامی که به عنوان یک مادر و دختر سفر می کنید، مهم است که قبل از اینکه اتاقی را رزرو کنید با آلرژی های غذایی، شرایط پزشکی و یک سطح واقع گرایانه از فعالیت هایی که مناسب هر دو شما باشد، آگاه باشید و همچنین برای تشخیص اینکه همیشه می توانید برای بار دوم با شریک خود، دوستان و یا در سنین مختلف به این مقصد سفر کنید.

چند سال پیش شدت حساسیت مادرم نسبت به لبنیات بیشتر شد و این مسئله باعث ایجاد تغییراتی در نحوه بیرون رفتن ما برای صرف شام شد. به عنوان کسی که از کشف یک مقصد جدید از طریق غذا لذت می برد و هر چیزی را می خورد، این خود بزرگ ترین سازشی بود که ما باید در سفرمان انجام می دادیم.

انتظار داشتن اینستاگرام ایده آلی را نداشته باشید
در عوض، انتظار خاطرات بهتری را داشته باشید. در سفر ما به آریزونا، متوجه شدم که به طور قابل توجهی مشغولیت کم تری نسبت به تلفن همراه ام داشتم و اهمیت چندانی نسبت به پست کردن عکس در رسانه های اجتماعی نداشتم. وقتی از مادرم خواستم که در گردش از من عکس بگیرد، دقیقا آن عکسی که من انتظار داشتم، نشد اما برایم مهم نبود. امیدوارم یک روز فرزندم نیز درباره من همین را بگوید فارغ از اینکه آخرین تکنولوژی رسانه های اجتماعی چیست.

ترفند هایی که از شما مسافر بهتری می سازد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر