لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اشتاین ام راین شهری زیبا در سوئیس
اشتاین ام راین شهری زیبا در سوئیس

اشتاین ام راین شهری زیبا در سوئیس

شهر اشتاین ام راین یکی دیگر از شهرهای زیبا و سرسبز سوئیس است. این شهر دارای طبیعتی بکر و چشم نوازی می باشد که می توانید از منظره آن استفاده کنید. شهر اشتاین ام راین دارای مکان های تاریخی فراوانی می باشد که یادآور تاریخ کهن این شهر می باشد. بر روی دیوارهای این شهر می توانید آثار تاریخی بی شماری را مشاهده کنید. این شهر می تواند به عنوان یک مکان گردشگری جذاب باشد. اگر می خواهید به مسافرت بروید بهتر است این شهر را انتخاب کنید.

ایران نیز می تواند پذیرای گردشگران کشورهای اروپایی بخصوص سوئیس باشد. گردشگران خارجی می توانند ابتدا به تهران بیایند و در هتل های تهران اقامت کنند. تهران دارای هتل های فراوانی است که هر کدام از آنها دارای امکانات رفاهی و تفریحی کاملی می باشند. هتل سوئیس، گرند هتل تهران، هتل استقلال، هتل پامچال و… از هتل های معروف و عالی تهران می باشد. گردشگران بعد از تهران می توانند به جزیره ی زیبا کیش بروند و از ساحل و طبیعت آن لذت ببرند. برای اقامت نیز از هتل های کیش استفاده کنند. هتل های ترنج کیش، مارینا پارک، پارمیس، میراژ و… از هتل های زیبا و ۵ ستاره کیش می باشد.

جاذبه دیدنی
اشتاین ام راین سوئیس دارای چشم اندازه های بسیار زیبا و خیره کننده است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در اطراف این شهر رودخانه زیبا و باصفایی وجود دارد که دارای آبی زلال و شفاف است. اگر به کنار این رودخانه بروید به راحتی می توانید چهره خود را در آن مشاهده کنید. در این مکان می توانید عکس هایی زیبایی به عنوان یادگاری بیندازید و در آرشیو عکس های خود نگهداری کنید. در نزدیکی دریاچه کنستانس دهکده کوچکی قرار دارد که می توانید برای ماهیگیری به این شهر مراجعه کنید و یک روز زیبا و به یادماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. این دریاچه بعد از طی مسیری به رود راین سرازیر می شود و تصویری چشمگیری به جا می گذارد.

اگر به شهر اشتاین ام راین سفر کنید با ساختمان های مختلفی روبه رو می شوید که به زمان قرون وسطا می رسد. این ساختمان های قدیمی چهره ی جذابی به شهر داده است و همین امر باعث جذب گردشگران بی شماری به این شهر شده است. در این شهر با سردرهای زیبا و نقاشی شده ای مواجه می شوید که نشان دهنده ی فرهنگ و هنر این شهر می باشد. هر گردشگری با وارد شدن به این شهر به سردرهای نقاشی شده و همچنین پنجره هایی که به صورت برجسته تزئین شده است، روبه رو می شوند و این آثار نشان دهنده فرهنگ، ثروت و سلیقه افراد این شهر می باشد.
اشتاین ام راین

تاریخچه اشتاین ام راین

در ابتدا اشتاین ام راین شهری کوچک بدون هیچ امکانات رفاهی و تفریحی بود ولی با گذشت زمان این وضعیت فرق کرد. در قرن یازدهم میلادی این شهر با توسعه چشمگیری مواجه شد و روز به روز در زمینه اقتصادی پیشرفت می کرد. شروع توسعه این شهر در زمان امپراطوری هنری دوم و با انتقال صومعه‌‌ی بندیکتی سن جرج آغاز شد. در گذشته اشتاین ام راین دارای موقعیت مهم استراتژیکی بود، به همین دلیل هنری دوم صومعه را منتقل کرد. با انتقال صومعه بندیکتی سن جرج، هنری دوم به این صومعه مجوزهای مختلفی اعطا کرد و همین امر باعث پیشرفت شهر شد. این شهر با وجود مجوزهای مختلف صومعه توانست به سرعت در تجارت پیشرفت کند و در نتیجه این شهر به مرکز بازرگانی بزرگی تبدیل شد. می توانیم اشتاین ام راین را به عنوان یک دهکده ی کوچک زیبا نیز در نظر بگیریم.

ساکنان این دهکده حدودا به سه هزار نفر می رسد که به شادی در این مکان زندگی می کنند. در این منطقه بیشتر ساختمان ها به زمان قرون وسطا برمی گردد که به صورت متمرکز در کنار یکدیگر جای گرفته اند. با مشاهده ظاهر این ساختمان ها به راحتی می شود فهمید که مسئولین این دهکده به خوبی از این آن ها نگهداری کرده است. میدان راتائوسپلاتز در این دهکده به عنوان جواهری زیبا در مرکز آن قرار گرفته است. وجود این میدان چشم انداز دیگری به اشتاین ام راین داده است. مکان قرار گیری این میدان بسیار زیبا و تاریخی می باشد زیرا در اطراف آن خانه های قدیمی با سردرهای جذاب و نقاشی شده وجود دارد و همچنین این میدان در نزدیکی تالار شهر واقع شده است. وجود خانه های مختلف با ترکیب رنگی متفاوت باعث ایجاد جذابیت دوچندان این دهکده شده است. ساختمان های این شهر هر کدام دارای معماری متفاوتی می باشد که یه ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کرده است.
اشتاین ام راین
اطلاعات جغرافیایی
اشتاین ام راین یک شهر کوچک و باصفا است که در شمال شرقی کشور سوئیس قرار گرفته است. در غرب دریاچه کنستانس این شهر کوچک قرار گرفته است که باعث ایجاد طبیعت زیبایی برای این شهر شده است. این شهر کوچک و دارای جمعیت کمی می باشد به همین دلیل می توان از لفظ دهکده برای آن استفاده کرد. جمعیت این دهکده بر اساس سرشماری که در سال ۲۰۰۸ انجام شده حدود سه هزار نفر است. مساحت این دهکده حدودا ۶ کیلومتر مربع است.

آب و هوای این دهکده به دلیل مجاورت با دریاچه کنستانس مرطوب و معتدل است. اشتاین ام راین مکان بسیار عالی برای یک پیاده روی دوستانه در حاشیه رودخانه است. مکان منحصر بفرد جغرافیایی این دهکده باعث وجود طبیعتی زیبا و دلنشین شده است و هر ساله گردشگران زیادی به این دهکده می آیند تا از طبیعت آن استفاده کنند. یکی دیگر از جاذبه های این شهر وجود کالسکه هایی است که می توانید با استفاده از آنها در شهر گردش کنید و حس و حال قرون وسطایی داشته باشید.
اشتاین ام راین

مکان های و آثار دیدنی
اشتاین ام راین دارای آثار و مکان های دیدنی زیادی می باشد که می توانید با یک گردش ساده در شهر مشاهده کنید. هیچ شکی وجود ندارد که این شهر دارای ساختمان های زیادی از زمان قرون وسطایی می باشد. به غیر از این ساختمان های زیبا اشتاین ام راین مکان ها و آثار دیدنی فراوانی دارد. در ادامه به تعدادی از مناطق و آثار دیدنی اشتاین ام راین اشاره می کنیم.
ویسر ادلر
ویسر ادلر یکی از آثار قدیمی که از دوره رنسانس به یادگار به جا مانده است. ویسر ادلر یک نقاشی دیواری زیبا است که بعضی ها متقعدنداین آثار در سال ۱۴۱۸ میلادی ایجاد شده است. همچنین توماس اشمیت در سال ۱۵۲۰ تصویری بر روی این دیوار نقاشی کرده است. در این نقاشی می توانید تصاویر معروف و چشمگیری را مشاهده کنید از این تصاویر می تواند به تصاویر معروفی مانند زبان راستی، قدرت، صداقت، وحدت و تصاویری از کتاب دکامرون اثر بوکاچیو مشاهده کنید.
اشتاین ام راین
سونه

سونه یکی دیگر از مکان های تاریخی و قدیمی این شهر می باشد. قدمت این بنا به سال ۱۴۴۸ میلادی برمی گردد و همچنین دارای قاب بندی های چوبی است که آن ها نیز متعلق به ۱۷۵۹ میلادی است. اگر دقیق تر به اسناد تاریخی نگاه کنید متوجه خواهید شد این بنا در ابتدا یک مکان مسکونی بود و در طی سال ها از آن به عنوان رستوران و مهمانخانه استفاده شد. بر روی این بنا پنجره ای عظیم که بدون پایه قرار گرفته است و همچنین وجود نقاشی زیبا بر روی دیوار آنکه به سال ۱۹۰۰ میلادی بر می گردد باعث جذابیت دوچندان این مکان شده است. یکی دیگر از جذابیت این بنا وجود سی اشمیت در این نقاشی است، سی اشمیت نقاشی است که گفتگو اسکندر کبیر با دیوژن را به تصویر کشیده است. داستان دیوژن فیلسوف یونانی به این دلیل معروف است، که اسکندر از فیلسوف یونانی می خواهد تا هر آنچه از وی می خواهد را بگوید ولی دیوژن می گوید کنار برو و جلوی نور آفتاب را نگیر و با اینکار اسکندر را تحقیر کرد. این بنا نیز بر اساس این داستان به نام جلوی نور خورشید را نگیر، نام گذاری شده است.
اشتاین ام راین

شوارتزس‌هورن
شوارتزس‌هورن یک بنای باشکوه و زیبایی است که در قسمتی از اشتاین ام راین قرار گرفته است. قدمت تاریخی این بنا به قرن ۱۵ میلادی بازمی گردد. این بنا دارای سه طبقه است که دو طبقه آن با استفاده از چوب قاب بندی شده است. این ساختمان نیز همانند دیگر ساختمان ها دارای نقاشی زیبایی بر روی دیوار خود است. قدمت این نقاشی به سال ۱۹۱۴ میلادی بازمی گردد. این ساختمان محل تولد بارون شوارتزس‌هورن در سال ۱۶۶۴ است. این نقاشی ورود بارون به این شهر را به تصویر کشیده است. کریپن ولت یکی از قدیمی ترین درهای این خانه که از تاریخ ۱۳۰۲ در این مکان قرار گرفته بود و هم اکنون در موزه دنیای ملیت نگهداری می شود.

زوریخ، شهر نادیده گرفته شده اروپایی و مقصد بعدی سفرهای غذایی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر