لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> افتتاح بلند ترین هتل دنیا در دبی
افتتاح بلند ترین هتل دنیا در دبی

افتتاح بلند ترین هتل دنیا در دبی

به گزارش CNN،‌ بلندترین هتل جهان به طور رسمی در دبی افتتاح شد – با ارتفاعی به بلندای ابرها بر فراز شهر.
هتل جِوُرا، یكی از جدیدترین نقاط دیدنی در ناحیه مالی امارات متحده عربی است – با ارتفاع باورنكردنی 356 متر (1168 پا).
گردشگران علاقه مند به مكان های مرتفع، از قبل مطلع هستند كه برج جِوُرا با اختلافی كم از دیگر هتل دبی پیش افتاد – هتل جی دبلیو ماریوت ماركیز، كه فقط یك متر كوتاه تر بوده و پیش از این عنوان بلندترین هتل جهان را در اختیار داشت.
ساختمان این هتل مجلل دارای نمایی از طلا بوده و شامل یك باشگاه ورزشی، سونا، استخر و 5 رستوران جالب و قابل توجه می باشد.

هتلی بر فراز آسمان
بلندترین هتل جهان بلندترین هتل جهان

این هتل كه دارای سبك آرت-دكو در طراحی است، 528 اتاق دارد که به سه دسته تقسیم می شوند: اتاق دلوكس (46 متر مربع)، دلوكس یك خوابه (62 متر مربع) و سوئیت دو خوابه (85 متر مربع).
هتل 4 ستاره جِوُرا برای خدمت رسانی به نیازمندی های تفریحی و تجاری طراحی شده است – دارای استخری با چشم انداز زیبا ، یك كافه رستوران و یک اغذیه فروشی می باشد – اما یك مركز تجاری و اتاق جلسه هم دارد.
دستپخت های مختلف و متعددی نیز در آن یافت می شود – غذاخوری جِوُرا در تمام طول روز آماده ارائه سرویس می باشد، ضمن اینكه بالاترین رستوران هتل از بالای پشت بام ، دارای چشم اندازی پانورامیك و وسیع است.
علی رغم ارتفاع بسیار بلند و سرگیجه آور در جِوُرا – این ساختمان، بلندترین هتل جهان نبود. لقب بلندترین هتل جهان در اختیار دریتز كارلتون در كشور هنگ كنگ می باشد – هتلی 5 ستاره كه در طبقات 102 تا 118 مركز تجارت جهانی این كشور با ارتفاع 488 متر قرار دارد.
اخیراً هتل جِوُرا رسماً در كتاب ركوردهای جهانی گینس به عنوان بلندترین هتل جهان ثبت شد – و با لقبی كه در اختیار دارد، آماده رزرواسیون می باشد.

جایراج گورسیا، مدیر عامل هتل جِوُرا در یك سخنرانی اعلام كرد: “از اینكه درهای هتل جِوُرا را به روی مسافرین می گشاییم، بسیار هیجان زده هستیم. این پروژه، یك پروژه مملو از اشتیاق و احساسات بوده و در نهایت ما آماده به اشتراك گذاری دیدگاه خود با مردم جهان هستیم. ما قاعده ای منحصربفرد را خلق كرده ایم، قاعده ای كه ضیافتی با كیفیت 4 ستاره را ارائه كرده و به دنبال ثبت فراموش نشدنی ترین لحظات برای میهمانان می باشد.”
بلندترین هتل جهان بلندترین هتل جهان

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل سنتی عتیق اصفهان - هتلی دنج و زیبا در قلب شهر اصفهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر