لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> راهنمای خرید در دبی( 5 مرکز خریدی که نباید از دست بدهید)
راهنمای خرید در دبی( 5 مرکز خریدی که نباید از دست بدهید)

راهنمای خرید در دبی( 5 مرکز خریدی که نباید از دست بدهید)

شهر دبی که بزرگترین و پرجمعیت¬ترین شهر امارات متحده است، در اصل شهری عربی است اما جز نظامهای سرمایه¬داری نیز محسوب میشود و این نظام سرمایه داری یعنی خرید کردن- از مراکز خرید پر زرق و برق گرفته تا بازارهای سنتی در سایر مناطق. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
اگر شما هم مسافرید و قصد خرید دارید، این پنج مکان جز جاهایی است که باید سری به آنها بزنید:

1- دبی مال

اینجا با 1200 مغازه و طبقه¬ای برای خرده فروشی به مساحت بیش از نیم میلیون متر مربع، بزرگترین مرکز خرید جهان است. در قسمت برندهای لوکس این مرکز خرید، فرصتی برای استفاده از کارت اعتباری نیست. برندهایی نظیر: گوچی، دیور، پرادا، بربری و … . اما زمانیکه صحبت از گرانی افراطی است، گلد سوق (بازار طلا و جواهرات) حرف اول را میزند.
جالبترین نکته درباره این بازار طلا این است که در ظاهر، کسی از این همه فلز باارزش که در پشت ویترین هایی با شیشه¬های معمولی هستند، محافظت نمیکند.
آدرس دبی مال: امارات متحده عربی، دبی 113444، نزدیک پل سوق البحار، مرکز شهر دبی، جاده المصلی. تلفن: 00971800382246255
2- سوق مدینه جمیرا

خریداری در حال قدم زدن در سوق جمیرا؛ بازاری با مغازه¬های صنایع دستی در داخل تفریحگاه مدینه جمیرا.
این بازار پر پیچ و خم با محصولات گران قیمت و با کیفیت در مجاورت هتل ساحلی جمیرا قرار دارد که از قلیانهای گرانقیمت گرفته تا وسایل عتیقه و جواهرات در آن فروخته میشود و به این قسمت از شهر دبی، رنگ و روی بازارهای خاورمیانه ای داده است. در اینجا خبری از شلوغی و سر وصدا یا دالانهای کثیف و اجناس تقلبی نیست.
خریدارها میتوانند در راهروهای معطر و با تهویه مطبوع بچرخند و درحین خرید بدون دغدغه¬، در یکی از چندین بار و رستوران موجود در این مجموعه استراحت کنند.
اینجا تبدیل به پاتوقی اجتماعی شده است که اگر قیمتها کاهش شدید داشته باشند، بازدیدکنندگان میتوانند هدیه¬ای باکیفیت با قیمتی نجومی تهیه کنند پس تعجبی ندارد که افراد محلی و مهاجرین از اینجا خرید نمی¬کنند.
آدرس سوق مدینه جمیرا: امارات متحده، دبی، جاده جمیرا.
تلفن: 0097143668888
3- مرکز خرید برجمان
مرکز خرید دبی
مرکز برجمان، دارای مغازه های کلاسیک گران قیمتی نظیر کارتیه و همچنین، باغهای خارجی است.
این مرکز خرید گرانقیمت در منطقه¬ی فقیرتری از دبی قرار دارد ولی محل عرضه برندهایی نظیر کارتیه، بولگاری، ورساچه و لوئیس ویتون است. برندهای با قیمت متوسطی نظیر گس و DKNY نیز در اینجا عرضه میشوند.
برخلاف وجود کالاهای لوکس اساسی در این مرکز خرید، اینجا حس و حال متفاوتی نسبت به سایر مجموعه-های عظیم دارد. دلیل این تفاوت، باغهای محوطه بیرونی این مرکز خرید است که در دبی چیز نایابی است و به شما اجازه میدهد تا در بین خریدهای گران و پرخرجتان در این باغ گردش کنید.
آدرس مرکز برجمان: امارات متحده، دبیف جاده خالد بن ولید.

تلفن: 0097143520222
بیشتر بخوانید:

4- مرکز خرید ابن بطوطه
مرکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه بر اساس نام دانشمند و سیاح عرب قرن 14 نامگذاری شده است.
مرکز خرید ابن بطوطه حتما ارزش دیدن دارد. در اینجا علاوه بر بازدید از فروشگاههای آشنایی نظیر تاپ شاپ، نکست، اچ&ام و اکسسورایز؛ میتوانید از از دکورهای دیدنی و عجیبی که از سفرهای ابن بطوطه، کاشف مراکشی قرن چهاردهم، الهام گرفته شده اند، دیدن کنید.
در این مرکز، ماکت عظیمی از کشتی و فیل قابل مشاهده است که در کنارشان توضیحاتی وجود دارد که داستان سفرهای ابن بطوطه را شرح میدهند. بخش “پارس” این مرکز خرید، گنبد نقاشی شده با دست حیرت انگیزی دارد و بخش “مصر”، دیوارهایی پوشیده از خط هیروگلیف.
آدرس مرکز خرید ابن بطوطه: امارات متحده، دبی، جاده شیخ زائد- تقاطع غیر همسطح 5.6.
تلفن: 0097143621900

افتتاح پارک استودیو میلیارد دلاری برادران وارنر در ابوظبی
ادامه مطلب

5- سوق بر دبی
مرکز خرید دبی
مهارت چانه زنی خود را در سوق بر دبی امتحان کنید.
این بازار در امتداد آبراهه بور دبی واقع شده است و در آن شال پشمینه، دشداشه، ادویه جات و انواع هدیه فروخته میشود. این بازار در منطقه توریستی قرار دارد ولی محل خوبی است تا مهارت چانه زنی خود را با فروشندگان خونگرم این مغازه ها تمرین کنید. در انتهای این بازار به دید کلی جذابی درباره جوامع محلی میرسید.
در انتهای این بازار به معبد شری ناناتژی جایات و کوچه ی هندوها میرسید که دستفروشان حلقه¬های گل، شیرینیهای هندی و عود و اسفند میفروشند. عکسهای هولوگرافیک شیوا (یکی از خدایان هندو) و قوطیهای کوچک بیدی (نوعی سیگارت کوچک) به چند دلار فروخته میشوند.
آدرس سوق بور دبی: پشت مسجد بزرگ، نزدیک خیابان علی ابن ابی طالب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر