لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان، تسکینی بر درد بیماران
هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان، تسکینی بر درد بیماران

هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان، تسکینی بر درد بیماران

کلانشهر اصفهان به سبب دارا بودن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار همواره مورد توجه گردشگران است به گونه ای که در فصول پرسفر رزرو هتل های اصفهان کار آسانی نخواهد بود. لازم به ذکر است همه افراد به منظور تفریح و گشت و گذار به شهر یاد شده سفر نمی کنند بلکه ممکن است برخی برای انجام امور اداری، درمان بیماری، جلسه کاری و غیره عازم اصفهان شوند. شهرک سلامت اصفهان را می توان تحولی در دنیای سلامت این شهر دانست. شهرک سلامت با نگاه ویژه به بیماران و پزشکان، اقدامی هوشمندانه برای کاهش مشکلات این دو قشر است که در فازهای چند گانه ساخته شده و در حال تکمیل است. فاز سوم این پروژه عظیم، ایجاد هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان است.

هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان کجاست؟

هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان آدرس بسیار سرراستی دارد. با هر وسیله نقلیه ای که به اصفهان سفر می کنید، باید به اتوبان بابایی بروید. بعد از روگذر حکیم شفایی، به بلوار سلامت می رسید که شهرک سلامت اصفهان در آنجا قرار دارد. این هتل 4 ستاره در داخل همین شهرک است؛ البته باید گفت که هتل نام برده شده هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است، بنابراین اگر برای درمان به این شهر سفر می کنید، برای دسترسی به سایر هتل های اصفهان به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.
در سال های اخیر، با توجه به رشد جمعیت اصفهان و ازدیاد پزشکان در این شهر، مشکلات فراوانی و گوناگونی ایجاد شده است. به طوری که مراجعه یک بیمار و یا پزشک به مطب به دشواری صورت می گیرد. ازجمله این مشکلات می توان ترافیک سنگینی که در مرکز شهر اصفهان به دلیل تجمع پزشکان در این منطقه به وجود می آید را مثال زد. همچنین گاهی ممکن است بیمار برای یافتن یک جای پارک مناسب ساعت ها در حال جستجو کردن باشد. برای عده ای از بیماران نیز این مشکلات برای رسیدن به مطب پزشک منجر به صدمات جبران ناپذیر و ناخواسته ای خواهد شد.
1683378475 534 هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان، تسکینی بر درد بیماران
از سوی دیگر ساختمان مطب برخی از پزشکان بسیار نامناسب است؛ زیرا ممکن است آپارتمان های مسکونی با اندکی بازسازی تبدیل به یک مطب شوند و امکان استفاده از امکانات پزشکی در آنها مقدور نباشد. وجود پله های بسیار زیاد، نبودن آسانسور، کم بودن فضا برای نشستن بیماران و هزاران دلیل دیگر مسائلی هستند که هم بیماران و هم پزشکان را دچار خستگی و اضطراب می کنند. تجربیاتی که کشورهای توسعه یافته برای حل این مشکل داشته اند نشان داده است که ایجاد یک شهرک سلامت به منظور بهره مند شدن از پزشکان متخصص و همچنین آخرین دستاوردهای پزشکان و ایجاد یک سری بنا با امکانات پیشرفته برای رفاه حال بیماران بسیار کارآمد است. از این رو شرکتی با نام پرستیژلند بر روی ایجاد پروژه شهرک سلامت سرمایه گذاری کرد. این پروژه برای اولین بار در ایران و در شهر اصفهان اجرا شد. کلنگ آغاز ساخت شهرک سلامت در سال 1390 در حضور شهردار اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مقامات زده شد و عملیات اجرایی پروژه در سال 91 آغاز گشت.

فازهای چندگانه شهرک سلامت

فاز اول پروژه که ساختمانی هفت طبقه است، برای بهبود حال و هوای محیط بیمارستانی دارای قسمت های جالبی است. در پارت 1، پارکینگ در زیرزمین، رستوران های ارگانیک، گالری هنری، هایپرمارکت، فروشگاه، آژانس هواپیمایی، داروخانه، بیمه و سایر موارد در طبقه همکف می باشند. پذیرش هر بیمار و خدمات لازم در همین طبقه انجام می شود. سایر طبقات مربوط به انواع کاربری های معین پزشکی است.
فاز دوم که یک ساختمان 7 طبقه دیگر است خدمات مربوط به پرتونگاری، آزمایشگاه های طبی، داروخانه، رستوران، فروشگاه، سالن کنفرانس و کلوپ پزشکان به منظور استراحت و پذیرایی از آنان را ارائه می دهد.
فاز سوم این شهرک سلامت، بیمارستان فوق تخصصی است. این فاز شامل مجموعه ای بیمارستانی از تخصص قلب، زنان و مامایی، کودکان و همچنین اتاق های عمل برای جراحی های مختلف است. در این مجموعه 400 تخت به همراه تجهیزات لازم وجود دارد.
فاز چهارم تأسیس هتلی 4 ستاره برای رفاه پزشکان داخلی و خارجی است. پزشکانی که برای حضور در کنفرانس ها به ایران سفر می کنند و یا در برنامه های درمان مشارکت می کنند. بیماران غیر بومی اصفهان و همراهان آن ها نیز می توانند از خدمات این هتل استفاده کنند. هتل 4 ستاره شهرک سلامت اصفهان در حال ساخت است و شهرک سلامت با بهره مندی از سرمایه گذاران خارجی و داخلی در حال اجرا می باشد. 2 طرح درمانی این شهرک شامل فاز اول و بیمارستان تخصصی در سال 96 افتتاح شد.

4.4/5 - (5 امتیاز)
هتل 5 ستاره در مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر