لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> شهر سبز رامسر
شهر سبز رامسر

شهر سبز رامسر

هر چقدر هم که نقشه سیاسی کشورمان را زیر رو کنید، بین شهرها و استان های شمالی مان به خصوص در همجواری شهر رامسر شهر سبزی را نخواهید یافت! اگرچه وجب به وجب رامسر با آن طبیعت شکوهمند و دلبرانه اش سبزِ سبز است، اما این شهر سبز داستان جداگانه ای دارد. اگر شماهم از آن دست آدم هایی هستید که در طول سال حتما باید یکبار هم که شده خودتان را به دامن پرمهر البرز برسانید و یا در مجاورت خزر دل هایتان را به دریا بزنید و در انبوه جنگل هایش گاهی اوقات از سر عمد خودتان را غرق کنید رامسر قطعا گزینه مناسبی برای شماست!

بهشتی که خودش را با ناز تمام به سمت عروس شهرهای شمالی کشورمان رسانده و در وجاهت و زیبایی چیزی کم ندارد. رامسر اما به همین وجاهت و زیبایی اش بسنده نکرده و گام های بلندپروازانه ای برداشته است. عروس زیبای دامان البرز در 5 کیلومتری مرزهای غربی اش شهر سبزی بنا کرده که به سرعت قد کشیده و حالا پا به پای رامسر چشم ها را خیره خود کرده است. اگر دلتان می خواهد کمی رویا را با معجون طبیعت رامسر مخلوط کنید و یا خودتان را به هیجانی از جنس آدرنالین در ساحل زیبای خزر میهمان کنید و یا یک خاطره رمانتیک را بر بلندای البرز رقم بزنید و به دنبال شهر سبز رامسر آدرس را جستجو می کنید، دست تان را به ما بدهید.
شهر سبز رامسر
مجتمع تفریحی اقامتی شهر سبز
طرح اولیه این شهر بزرگ در سال 1379 کلید خورد و اگرچه مجوزها در سال 1386 صادر شد اما در سال 1387 به سرعت اولین و مهم ترین فاز این شهر زیبا با نام تله کابین رامسر افتتاح شد. شهرت تله کابین رامسر با نمای استثنایی اش دهان به دهان پیچید و پای خیلی ها را به این شهر سبز رساند. سال ها پشت سر هم گذشت و این شهر زیبا روز به روز گسترده تر شد. حالا از لب دریا و ساحل زیبای خزر گرفته تا ارتفاع 700 متری بر فراز قله رویایی ایل میلی این شهر سبز است که گسترانده شده و هرچه را که از یک شهر تفریحی انتظار دارید در دل خود فراهم آورده است. شهر از سه بخش ساحلی، کوهپایه ای و کوهستانی تشکیل شده و برای هر سلیقه ای حتما چیزی در آستین دارد.
سایت ساحلی
سایت ساحلی
ایل میلی با آن هیبت گیرایش استوار ایستاده و درختان با هجومی به رنگ سبز سرتاسر قامتش را پوشانده اند. اگرچه مه قله ایل میلی را پوشانده اما هوایی مطبوع در ساحل خزر لانه کرده و دریا با شکوه تمام خودش را لب ساحل به ایل میلی رسانده است. این دریا با این همه زیبایی و شکوه قطعا یک باشگاه ساحلی تمام عیار را هم می طلبد که از قضا هیجان را هم به آرامش ساحل محجوب خزر گره بزند و اوقات مفرحی را خلق کند. باشگاه ورزش های دریایی شهر سبز درست همان چیزی است که در ساحل انتظارش را می کشید، با تفریحاتی مهیج و متنوع.
1683367455 251 شهر سبز رامسر
جت اسکی
ساعات کار: 9 الی 21
هزینه بلیط: 80.000 تومان
زمان استفاده: در هر دور 15 دقیقه برای هر نفر
جت اسکی
اسکی روی آب
ساعات کار: 9 الی 21
هزینه کلاس آموزشی: 100.000 تومان
هزینه بلیط: 80.000 تومان
زمان: در هر دور 15 دقیقه برای هر نفر
1683367455 786 شهر سبز رامسر
قایق های تندرو
ساعات کار: 9 الی 21
هزینه بلیط: 30.000 تومان
زمان استفاده: در هر دور 15 دقیقه برای هر نفر
قایق های تندرو
شاتل دریایی
ساعات کار: 9 الی 21
هزینه بلیط: 40.000
زمان استفاده: برای هر نفر 15 دقیقه در هر دور
شاتل دریایی
کشتی تفریحی
ساعات کار: 9 الی 21
هزینه بلیط: 50.000
زمان استفاده: 1 ساعت برای هر نفر
تنها کشتی لوکس با مقاصد گردشگری که در دریای زیبای خزر تردد می کند ، کشتی تفریحی مایا است. کشتی لوکس و زیبایی که با نمای 360 درجه کافه و رستورانش حتما چشمتان را خیره خواهد کرد. کافه قنادی، فست فود و کافه های این کشتی تفریحی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به همراه سرو میان وعده به خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد.
کشتی تفریحی
بخش ساحلی اما هنوز ادامه دارد، اسکله ای به شکل دو ماهی پیچ و تاب خورده، آب نماهای موزیکال، آلاچیق های ساحلی، بازارچه های ساحلی با انواع محصولات محلی و صنایع دستی، فست-فود، کافی شاپ، رستوران سنتی تله بام، رستوران رامسر پلازا، فروشگاه نوبرت، سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها، شعبات بانک ها، دستگاه های خودپرداز و ورودی زیرگذر و ورودی تله کابین رامسر همگی در بخش ساحلی قرار دارند تا هرآنچه که نیاز دارید به راحتی در دسترس تان قرار بگیرد.
تله کابین رامسر
تله کابین رامسر
وزن مجاز کابین: 320 کیلوگرم
هزینه بلیط رفت و برگشت: 40.000 تومان(برای کودکان زیر 4 سال رایگان است)
طول تله کابین: 700 متر
قطعا هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین بخش این مجموعه وسیع همان تله کابینی است که شهرتش دهان به دهان پیچیده است. این تله کابین درست از همان بخش ساحلی آغاز شده و از سینه کش ایل میلی و از فراز درختان بالا می رود و آن بالا بالاها یک جایی در نزدیکی قله ایل میلی متوقف می شود.
تله کابین رامسر
این مسیر دو کیلومتری در طی 12 دقیقه طی می شود و شما 12 دقیقه فرصت دارید تا بی-نظیرترین نمای 360 درجه ای از شهر رامسر و سایر شهرهای اطراف، ایل میلی، دریای خزر و ساحل رویایی و شلوغش، انبوه درختان سربفلک کشیده، هیجان و غوغای آدم ها، و بازی نور و برگ ها را از آن بالا ببینید و این تصاویر بدیع را در ذهنتان حک کنید.
اینکه تله کابین رامسر در انتها به کجا می رود را حتما در ادامه خواهید دید.
تله کابین رامسر
پل معلق
بیایید قبل از بالا رفتن با تله کابین کمی زمین را بیشتر بکاویم. حالا که بخش ساحلی را پشت سر گذاشته ایم، یا سوار بر ماشین شخصی تان شده و از مسیر زیرگذر عازم بخش کوهپایه ای شوید و یا مثل ما که همیشه خدا طالب هیجانیم خودتان را به پل معلقی بسپارید که با تکان های تندش هر لرزش را در زیر پاهایتان حس خواهید کرد. تجربه عبور از این پل معلق را به همین راحتی از دست ندهید!
پل معلق
سایت کوهپایه ای
از پل که بگذرید قدم در دنیای تازه ای می گذارید دنیایی سراسر هیجان که پر از سرگرمی های جور واجور است.
سایت کوهپایه ای
شهربازی بزرگترها
یک شهربازی مهیج با هیجانی وصف ناپذیر که حتما شما را با تفریحات متعدد و مهیج خود سر ذوق خواهدآورد.
شهربازی بزرگترها
پاندول فضایی
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 15.000 تومان
شرایط: سن 12 الی 40 سال، قد بالای 150 سانتی متر و وزن کمتر از 75 کیلوگرم
پرتاب تا ارتفاع 20 متری با قوس 180 الی 220 درجه
پاندول فضایی
قلعه وحشت
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 20.000 تومان
شرایط: سن 12 الی 50 سال، سلامت کامل جسمی
برج سقوط(سقوط آزاد)
برج سقوط(سقوط آزاد)
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 15.000 تومان
شرایط: سن 15 الی 40 سال، قد از 140 سانتی متر به بالا و وزن کمتر از 75 کیلوگرم
شبیه سازی شرایط سقوط با سرعت سقوط از یک آپارتمان هفت طبقه!
برج مبارز
برج مبارز
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 15.000 تومان
شرایط: سن 15 الی 40 سال، قد 150 سانتی متر به بالا و وزن کمتر از 75 کیلوگرم
ارتفاع 30 متری و چالشی فراتر از هیجان !
ایستگاه پینت بال آرتمیس
ایستگاه پینت بال آرتمیس
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 30.000 تومان
شرایط: گلوله اضافه 15.000 تومان
زمان استفاده: 30 دقیقه با 50 گلوله برای هر نفر
سینمای شش بعدی
سینمای شش بعدی
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 15.000 تومان
بزرگترین سالن سینمای چند بعدی کشور مجهز به آخرین نسل از صندلی های شتاب دهند که قریب به دو برابر جاذبه زمین توان دارد و شما را در دنیایی از دلهره و هیجان به حرکت درمی آورد. وجود کنسول های بازی شبیه ساز نسل هفتم و کنسول های ویدئو گیم نسل ششم در این سینمای شش بعدی سبب شده تا لحظات مهیج و مفرحی را در یک رالی شبیه سازی شده اما به شدت واقعی تجربه کنید. این تجربه مهیج را از دست ندهید.
پیست کارتینگ راکارت
پیست کارتینگ راکارت
ساعات کار: 10 الی 22:30
هزینه بلیط: 30.000 تومان
زمان استفاده: شش دقیقه برای هر نفر
جاده ای به طول 600 متر و عرض 8 متر که با استاندارهای روز جهانی طراحی شده است. وجود یک کافی شاپ در محیط کارتینگ تماشای آن را نیز دلچسب کرده است.
ATV، موتورهای چهار چرخ
ATV، موتورهای چهار چرخ
ساعات کار: 10 الی 24
هزینه بلیط: 30.000 تومان
زمان استفاده: 6 دقیقه برای هر نفر
یک رالی دلچسب با موتورهایی همه جارو که در جاده ای استاندارد با منظره ای دلچسب انجام خواهد شد. پیست رالی جاده ای است که درست در انتهای شهربازی قرار گرفته است.
شهربازی سرزمین آرزوها(مخصوص کودکان)
شهربازی سرزمین آرزوها(مخصوص کودکان)
ساعات کار: 10 الی 24
شهربازی این مجموعه قطعا یکی از مهیج ترین شهربازی های استان مازندران است. شهربازی مناسب کودکان که با انواع و اقسام سرگرمی ها مجهز شده است. ماشین کوهستان، قطار کرم میوه، ستاره دریایی، چرخ و فلک زمینی، سفینه فضایی، ترامپولین، سفینه و فنجان چای هر کدام با هزینه بلیط 6000 تومان مخصوص کودکان و سرسره چرخان و ماشین ضربه ای با هزینه بلیط 12.000 تومان مخصوص کودکان و بزرگسالان از جمله تفریحات و سرگرمی های مهیج موجود در این شهربازی رویایی و کودکانه است.
سالن کنسرت حرفه ای
تنها سالن کنسرت حرفه ای که می توانید در سراسر کشور پیدا کنید، سالن کنسرت و همایش شهر سبز است. در اغلب روزهای تعطیل، مناسبت ها و اعیاد این سالن میزبان خوانندگان و هنرمندان طراز اولی است که عموما کنسرت ها و برنامه های پرشوری برگزار می کنند.
تله فتو
تله فتو
در جای جای این شهر سبز و زیبا گروه های حرفه ای را خواهید دید که کارشان ثبت لحظات ماندگار است. دوربین های به روز و مجهز، شبکه وای فای، دکورهای خاص و زیبا و یک آتلیه گریم که چهره کودکتان را دگرگون خواهد کرد. انتخاب با شماست می توانید عکستان را بر روی یک تخته شاسی یا یک ماگ زیبا و یا حتی بر روی یک درایو داشته باشید، آنچه مهم است ثبت این لحظات زیباست.
علاوه بر این دنیای مهیج می توانید کافی شاپ، آژانس های گردشگری، سالن همایش، ساختمان های اداری مجموعه و پارکینگ را هم در این قسمت پیدا کنید.
بر فراز کوهستان
بر فراز کوهستان
ساحل و دامنه زیبای ایل میلی را با همه تفریحات هیجان انگیز، کافه ها، رستوران ها و مراکز خریدش پشت سر گذاشته و کم کم عازم سومین بخش از این شهر زیبا و وسیع می شویم. بام این مجموعه آخرین بخشی است که حتما باید به آن سر بزنید و از دیدن مناظر بی بدیل بر فراز ایل میلی لذت ببرید. برای رسیدن به این بخش تنها راه ممکن همان استفاده از تله کابین زیبای رامسر است. تله-کابین در ارتفاع 700 متری ایل میلی متوقف می شود.
پارک جنگلی هزارپله ایل میلی
پارک جنگلی هزارپله ایل میلی
یک پارک جنگلی رویایی و بی نظیر در سراسر سرزمین شمالی کشورمان که از ارتفاع 700 متری آغاز شده و تا ارتفاع 900 متری ایل میلی بالا رفته است.
پارک جنگلی هزارپله ایل میلی
چشم اندازی منحصربفرد از دریا، جنگل، کوه و شهرهایی که زیرپایتان می مانند و هوایی دلچسب که در این صعود رویایی همراهی تان می کند.
زیپ لاین
زیپ لاین
ساعات کار: 9:30 الی 20:30
هزینه بلیط مسیر کامل: 50.000 تومان
هزینه بلیط نیمه مسیر: 40.000 تومان
هزینه بلیط زیپ لاین اول: 30.000 تومان
در اوج زیبایی هیجان را تجربه کنید. سقوطی حیرت انگیز از میان انبوه درختان پارک جنگلی هزار پله، بر فراز دریا آن هم در آغوش ایل میلی حتی بالاتر از خط تله کابین. مسیری به طول 450 متر با عبور از دو پل چوبی معلق و یک رویای هیجان انگیز.
کافی شاپ و رستوران
کافی شاپ و رستوران
حالا که بر فراز ایل میلی این صحنه های رویایی را از نزدیک می بینید خودتان را به صرف یک چای و یا یک وعده غذایی دلچسب میهمان کنید.
فروشگاه صنایع دستی
لذت خرید صنایع دستی و محصولات محلی آن هم در ارتفاع 700 متری ایل میلی.
بام هتل
بام هتل
قطعا حضور در چنین فضای زیبا و دل انگیزی با انبوه درختان فرو رفته درمه، دریایی وسیع آرام گرفته در دامان کوه و هوایی دلچسب و مفرح هر مسافری را ترغیب می کند تا شبی را در این بهشت خیال انگیز به صبح برساند. در میان هتل های رامسر، هتل 4 ستاره بام سبز رامسر بر فراز ایل میلی گزینه مناسبی برای گذران یک شب استثنایی است.
سوئیت های VIP
سوئیت های VIP
چند سوئیت رویایی با طراحی های چشم نواز از برترین معماران جهان و امکاناتی کامل که حتما نظر مساعد هر مسافری را جلب خواهد کرد.
کلبه های جنگلی
هر یک از این سوئیت های زیبا طراحی و نام گذاری متفاوتی دارد.
کلبه های جنگلی
اگر دلتان می خواهد به سان مردمان کوهستان نشین شب را در یک کلبه جنگلی آن هم در جنگلی مه گرفته در میان انبوه درختان دلربا با سکوتی دلچسب و هوایی فراتر از لذت بخش سپری کنید می توانید یکی از کلبه های این مجموعه را رزرو کنید.
1683367460 939 شهر سبز رامسر
این هتل لوکس که ساختمان اصلی اش دارای شش طبقه در نمای جنوبی و سه طبقه در نمای شمالی است در واقع ایستگاه آخر تله کابین رامسر است که در طبقه پنجم هتل قرار دارد.
1683367460 77 شهر سبز رامسر
علاوه بر داشتن یک کافی شاپ و رستوران بین المللی امکاناتی همچون سالن های بیلیارد و اسنوکر و همچنین یک مرکز ماساژ حرفه ای با نام ارکیده نیز دارد تا اقامتتان را تمام و کمال کند.

جنگل های دالخانی رامسر، بهشتی درمیان کوه های مه آلود
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر