لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی برترین هتل های جزیره کائوآئی
معرفی برترین هتل های جزیره کائوآئی

معرفی برترین هتل های جزیره کائوآئی

یکی از جزایر هشت‌ گانه مجمع‌ الجزایر هاوایی، جزیره کائوآئی بهشتی باشکوه و سرسبز است که با داشتن چشم انداز های شگفت انگیز و جاذبه های بی نظیر توانسته میزبان هزاران توریست ماجراجو از سراسر جهان باشد. جهانگردان برای تجربه سفری پر از هیجان و به یاد ماندنی می بایستی اقامتی امن و آرام بخش داشته باشند، هتل های بهشت کائوآئی مانند هتل های ایران به اندازه ی کافی لوکس و مجهز می باشند و با خدمات ویژه از مهمانان استقبال می کنند. از هتل های لاکچری تا کلبه های آرام و تفرجگاه ها، گزینه های زیادی برای انتخاب توریست ها وجود دارد، فرقی ندارد که به دنبال اقامتی رمانتیک و رویایی باشید یا همراه با خانواده سفر کنید، در هر صورت می توانید اقامتگاه مناسبی را بیابید.

جزیره کائوآئی به داشتن جاذبه هایی همچون صخره های ناپالی که در میان ساحل شمال غربی قرار گرفته، می بالد. کائوآئی قدیمی ترین جزیره در میان جزایر هشت‌ گانه مجمع‌ الجزایر هاوایی می باشد که با فوران آتش فشان ها تشکیل شده است و هتل های جزیره نسبت به هتل های پر ازدحام و شلوغ دیگر جزایر مانند ماوی، اواهو و بیگ آیلند در محیطی آرام، دنج و رویایی قرار دارند. ساحل جنوبی جزیره آفتابی ترین بخش بوده و دارای هتل ها و اقامتگاه های 5 و 4 ستاره در ناحیه پویپو، در امتداد سواحل زیبا و شگفت انگیز است. سواحل شمالی جزیره اغلب ابری می باشد اما زیبایی رنگین کمان ها، سرگرمی های پر از هیجان و ماجراجویانه و اقامتگاه های بی نظیر موجب شده، مسافران زیادی به سوی شمال جزیره نیز سفر کنند. در امتداد ساحل کوکونات اقامتگاه ها و هتل های ارزان و مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که فاصله زیادی با فرودگاه ندارند و موقعیت خوبی برای کاوش و گردش در میان جاذبه های جزیره دارند. در ادامه برترین هتل های کائوآئی را معرفی می کنیم تا انتخاب خوبی داشته باشید.

اگر به دنبال خانه های کوچک ساحلی، استخر هایی با کف شنی، زمین بازی گلف، رستوران های عالی و اسپا های باشکوه و بی نظیر می باشید با ما همراه باشید:


1 – هتل لوکس پرینسویل هانالی، پرینسویل (Princeville at Hanalei, Princeville)

گفتنی است که هتل لوکس پرینسویل هانالی مشرف به سوی صخره های با عظمت و زیبای ناپالی می باشد. این هتل با 252 اتاق در قسمت خلیج هانالی در ساحل شمالی جزیره واقع شده است و خدمات لوکس و مجهزی دارد. در پشت پنجره اتاق های هتل می توانید چشم انداز ها و جاذبه های طبیعی جزیره را تماشا کنید، حمام های اتاق نیز رو به مناظر زیبایی می باشد تا هنگام دوش گرفتن با تماشای مناظر زیبا آرامش داشته باشید. این هتل لوکس استخر بی نهایت بزرگی دارد که یکی از زیبا ترین استخر های محسوب می شود و اسپای هتل یکی از برترین اسپا های ایالت متحده به شمار می رود. در رستوران هتل می توانید ماهی تازه که در جزیره صید می شود را میل کنید. در جزیره می توانید به زیپ لاین سواری، طبیعت گردی در اطراف آبشار کالیهیوای، پیک نیک و دیگر ماجراجویی ها بپردازید و یا در یکی از زمین های بازی گلف سرگرم شوید.

هتل گرند حیات کائوآئی ریزورت اند اسپا، پویپو

2 – هتل گرند حیات کائوآئی ریزورت اند اسپا، پویپو
(Grand Hyatt Kauai Resort & Spa, Poipu

این هتل یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های منطقه پویپو می باشد که در ساحل آفتابی جنوب جزیره واقع شده است. هتل گرند حیات کائوآئی ریزورت اند اسپا استاندارد ها و ویژگی های خاصی دارد. کارکنان هتل نام و آوازه مشهوری دارند و باغ های زیبای هتل، آبشار ها و جاذبه های زیبا در محوطه هتل از مسافران استقبال می کنند. گفتنی است که 602 اتاق این هتل لوکس اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و با استفاده از طرح های زیبای هاوایی تزئین شده اند، اتاق ها دارای تلویزیون های هوشمند، بطری های آب قابل بازیافت و بالکن های خصوصی می باشند. گردشگران می توانند در استخر تالاب هتل که کف شنی دارد آرامش یابند، در آنارا اسپا که از گیاهان خوشبو و تازه استفاده می شود از خدمات زیبایی و تندرستی بهره مند گردند، یا در زمین بازی گلف هتل سرگرم شوند. علاوه بر تالاب ها آب شور هتل می توانید در استخر های آب شیرین مناسب خانواده ها شنا کنید. مسافران می توانند از ساحل کشتی های شکسته که چند قدمی با هتل فاصله دارد، بازدید کنند. این هتل لوکس دارای 10 رستوران می باشد که هر یک غذا های متفاوتی از هاوایی و ایتالیایی تا غذا های آسیایی را طبخ می کنند. گفتنی است که هتل گرند حیات کائوآئی ریزورت اند اسپا دوستدار محیط زیست بوده و بیشترین انرژی مورد نیاز خود را از صفحه های خورشیدی تهیه می کند. استخر های هتل با استفاده از انرژی ذخیره شده از سیستم تهویه هوا گرم می شوند. گردشگران و دوستداران محیط زیست می توانند در این هتل معروف اقامت کنند و لحظات خوشی را تجربه کنند.

كوا كی هتل و ریزورت در ساحل پویپو، پویپو

3 – كوا كی هتل و ریزورت در ساحل پویپو، پویپو
(Ko’a Kea Hotel & Resort at Poipu Beach, Poipu)

هتل لوکس و اعیانی كوا كی در امتداد سواحل زیبای پویپو در ساحل جنوبی کائوآئی قرار دارد. كوا كی هتل دارای 121 اتاق مدرن همراه با ایوان های خصوصی است، اتاق ها با امکانات خوبی مجهز شده اند و دارای تلویزیون های بزرگ هوشمند، دستگاه قهوه ساز، حمام های مرمرین، اینترنت وای فای پر سرعت، و غیره می باشند. كوا كی هتل و ریزورت در ساحل پویپو مناسب سفر های رمانتیک و رویایی بوده و دارای اسپا های خصوصی با پنج اتاق ویژه و استخر های بزرگ است. زوج های جوان در زیر درخشش ستاره ها در نزدیکی ساحل سفری فراموش نشدنی را رقم می زنند.

هیلتون گاردن این کائوآئی وایلو بی، کاپا

4 – هیلتون گاردن این کائوآئی وایلو بی، کاپا
(Hilton Garden Inn Kauai Wailua Bay, Kapaa)

هتل هیلتون گاردن این کائوآئی وایلو بی مناسب برای اقامت خانواده ها بوده و مشرف به سوی باغ های هیلتون در خلیج تماشایی وایلو و در نزدیکی پارک ساحلی لیدگیت می باشد. این هتل لوکس 216 اتاق دارد که در پشت پنجره می توانید چشم انداز های زیبای اقیانوس، باغ ها یا کوهستان ها را تماشا کنید. اتاق ها دارای ماکروفر، یخچال های کوچک، قهوه ساز و وای فای می باشند تا در کنار اعضای خانواده اقامتی آرام بخش تجربه نمایید. این هتل لوکس دارای کلبه های ساحلی نیز می باشد. گردشگران می توانند در دو استخر بزرگ، مرکز تناسب اندام یا در مسیر های طبیعت گردی و دوچرخه سواری هتل سرگرم شوند و از خدمات 24 ساعته هتل بهره مند شوند.

 وستین پرنسویل اوشین ریزورت ویلا، پرنسویل

5 – د وستین پرنسویل اوشین ریزورت ویلا، پرنسویل
(The Westin Princeville Ocean Resort Villas, Princeville)

اگر خانواده پر جمعیتی باشید یا ترجیح می دهید همراه با گروه دوستان سفر کنید، د وستین پرنسویل اوشین ریزورت ویلا مکان مناسبی برای اقامت و آرمش در دل جزیره می باشد. ویلا های هتل 1310 متر مربع می باشند ظرفیت 8 نفر نیز دارند. ویلا ها دارای اتاق نشیمن و غذاخوری بوده و آشپزخانه، ماشین ظرف شویی و خشک کن، حمام های گردابی شکل، تلویزیون های بزرگ هوشمند و کلی امکانات دیگر را در خدمت مهمانان قرار می دهند. این هتل در کنار ساحل قرار نگرفته است اما تا ساحل خلیج هانالی فاصله ی زیادی ندارد. گفتنی است که گردشگران می توانند از فرصت های ویژه زیپ لاین سواری یا غواصی در آب های کم عمق لذت ببرند.

آستون آیلندیر آن د بیچ، کاپا

6 – آستون آیلندیر آن د بیچ، کاپا (Aston Islander on the Beach, Kapaa)

هتل آستون آیلندیر آن د بیچ در قسمت شرقی ساحل کوکونات واقع شده است و یکی از اقامتگاه های رویایی و رمانتیک در جزیره کائوآئی محسوب می شود. این هتل در اطراف باغ های زیبایی با مساحت شش هکتاری رو به ساحل گسترده شده است. این هتل که در محیط کشت و کار و باغ قرار دارد برای دوستداران طبیعت و افرادی که مکان های دنج و خلوت را ترجیح می دهند، مناسب می باشد. در نزدیکی بازار کوکونات 60 بوتیک و رستوران وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کرده و غذای لذیذی را نیز در رستوران های معروف میل کنید. این هتل نیز مانند دیگر هتل ها امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد تا اقامتی همراه با لذت را در خاطرات خود ثبت کنند.

کوالا لندینگ ریزورت ات پویپو، اوتوگرف کالکشن، پویپو

7 – کوالا لندینگ ریزورت ات پویپو، اوتوگرف کالکشن، پویپو
(Koloa Landing Resort at Poipu, Autograph Collection, Poipu)

کوالا لندینگ ریزورت ات پویپو یکی دیگر از هتل های لوکس و مجهز در جزیره کائوآئی است که دارای ویلا های بزرگ و چندین خوابه می باشد، بزرگ تری ویلا های هتل 3600 فوت مربع می باشند که امکانات مجهزی برای گردشگران دارند. ویلا ها دارای آشپزخانه های کوچک بوده و ماشین ظرف شویی و خشک کن نیز دارند، ایوان های بزرگی در ویلا ها وجود دارد که می توانید در آرامش از محیط زیبای اطراف لذت ببرید. این هتل لوکس در نزدیکی ساحل معروف پویپو واقع شده است و با شاخ و برگ های درختان احاطه شده است. کوالا لندینگ ریزورت با یک اسپای معروف از مهمانان استقبال کرده و دارای مرکز تناسب اندام می باشد که بصورت 24 ساعته در خدمت گردشگران است. خانواده در این هتل لوکس می توانند اقامت آرام و خوشی را تجربه کنند.

وایپولی بیچ ریزورت اند اسپا کائوائی، کاپا

8 – وایپولی بیچ ریزورت اند اسپا کائوائی، کاپا
(Waipouli Beach Resort & Spa Kauai, Kapaa)

گفتنی است که هتل لوکس وایپولی بیچ ریزورت اند اسپا در کاپا قرار دارد و مشرف به سوی اقیانوس می باشد. هتل دارای مبلمان لوکس با چوب سخت، لوازم لوکس آشپزخانه و حمام های بسیار بزرگ است. از پشت پنجره اتاق می توانید شاهد مناظر و چشم انداز های فوق العاده زیبایی باشید و در کنار آبشار های رویایی، غار ها، اسپا ها و سرسره های آبی از اقامت خود لذت ببرید. این هتل امکانات مناسبی برای کودکان نیز ارائه می کند.

هتل شراتون کائوآئی ریزورت، پویپو

9 – هتل شراتون کائوآئی ریزورت، پویپو (Sheraton Kauai Resort, Poipu)

هتل شراتون کائوآئی ریزورت یکی دیگر از هتل های لوکس جزیره می باشد که چند قدم بیشتر از آب های زلال و فیروزه ای فاصله ندارد. این هتل 4 ستاره همچون گوهری در دل جزیره می باشد که اقامتی آرام بخش در کائوآئی را به همراه دارد. گردشگران در این هتل می توانند به شنا، اسنورکلینگ کایاک سواری و غیره بپردازند یا در کنار ساحل به تماشای فک های دریایی بنشینند. هتل با 394 اتاق مجهز که در چندین ساختمان جدا پراکنده شده اند و مانند یک بوتیک هتل می باشد از مسافران پذیرایی می کند و امکانات لوکس و مجهزی در هر یک از اتاق ها وجود دارد.

هتل ولیرز کوو اوشینفرانت ریزورت، پویپو

10 – هتل ولیرز کوو اوشینفرانت ریزورت، پویپو (Whalers Cove Oceanfront Resort, Poipu)
هتل لوکس و اعیانی ولیرز کوو رو به اقیانوس قرار گرفته است و دارای چشم انداز های زیبای اقیانوسی و کوهستانی است. اتاق های هتل دارای بالکن های خصوصی بوده و می توانید از نزدیک در کنار ساحل یا از پشت پنجره اتاق شاهد مهاجرت وال ها باشید. هتل با امکانات کامل و مجهزی مانند استخر و اسپای تندرستی و زیبایی و مکانی مناسب باربیکیو کنار ساحل از گردشگران استقبال می کند.

هتل قصر امارات ابوظبی (Emirates Palace Hotel Abu Dhabi)
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر