لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا
مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

یوتا منزلگاه کوه های بزرگ، هزاران هکتار زمین اسکی و هر چیزی از پیست های اسکی گرفته تا تپه های کوچک محلی با امکانات روزانه می باشد. همچنین یوتا یک مقصد بسیار مقرون به صرفه برای اسکی بازان می باشد، به ویژه در مقایسه با برخی از پیست های اسکی بزرگ ،در همسایگی خود، یعنی ایالت کلورادو.

مرکز اسکی در ایالت یوتا، سالت لیک سیتی (Salt Lake City) است. در حالی که هیچ تپه اسکی در شهر وجود ندارد، اما امکان دسترسی به هشت تا از بهترین پیست های اسکی یوتا با یک ساعت رانندگی وجود دارد و بسیاری از آنها تنها ۳۰ تا ۴۰ دقیقه با هم فاصله دارند. پارک سیتی، تنها ۴۰ دقیقه خارج از سالت لیک سیتی است و با وجود داشتن تفرجگاه ها و دییِر ولی در ورودی، این شهر های محبوب برای اسکی بازان است. توجه داشته باشید که همه مراکز تفریحی اسکی در یوتا برای اسکی بازی و اسنو برد ها خدمات رسانی نمی کنند. دییِر ولی و آلتا فقط برای اسکی بازان باز هستند.
شما می توانید با اقامت در سالت لیک سیتی و رفت و آمد به تپه های اسکی میزان قابل توجهی از پول خود را ذخیره کنید. اما اگر شما به دنبال تجربه پرش با اسکی، یا اسکی بازی و یا پیاده روی بر روی تپه های شنی هستید، همه نوع امکاناتی را در این پیست پیدا خواهید کرد. در این مقاله سعی شده تا به معرفی بهترین پیست اسکی ها در ایالت یوتا پرداخته شود تا به شما در یک برنامه ریزی مناسب برای گذراندن تعطیلات و رزرو هتل کمک کند.
1683368533 715 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۱.اسنوبرد Snowbird
اسنوبرد منطقه ای در ایالت یوتا است که برای همگان مناسب نیست اما برای اسکی بازان حرفه ای یک تفریگاه بسیار عالی است. اسکی کردن با سرعت زیاد و در کل اسکی کردن خود چالش برانگیز است اما سخت نیست. این پیست اسکی یکی از زیباترین پیست های اسکی در یوتا است، کوه هایی با قله های تیز احساس بودن در یک کوهستان واقعی را به شما می دهد.
اسنوبرد در مجاورت پیست اسکی آلتا قرار دارد. با تهیه یک بلیط مشترک می توانید بین هر دو پیست اسکی کنید. این دو پیست اسکی در قله به هم متصل می شوند و هر دو در کنار هم به اندازه کافی پیست دارند تا شما را بی نهایت مشغول نگه دارند. این تفرجگاه ها با مقادیر زیادی برف که از طوفان های برف به جای مانده است دره کاتن وود (Cottonwood Valley) را سفید پوش کرده اند.
از میان تفریگاه های بی نظیر یوتا، اسنوبیرد ۱۲۵واگن برقی مسافربری دارد که دسترسی به تمام مناطق کوهستان را از طریق یک آسانسور امکان پذیر کرده است. همچنین یک تونل در میان کوه دارد که اسکی بازان می توانند از طریق یک انتقال دهنده از درون این تونل عبور کنند.
منطقه اسنوبرد اخیرا ۳۵ میلیون دلار برای ارتقا و بهبود امکانات خود سرمایه گذاری کرده است. یکی از بزرگ ترین پیشرفت ها، افزودن رستوران درجه یک در بالای Hidden Peak است، تماشای تپه ها از بالا و کوه های باشکوه Little Cottonwood Canyon است.

امکانات مکان های اقامتی اسنوبرد بسیار ابتدایی هستند اما نبود هیچ شهر و روستایی این مکان را تنها برای اسکی بازان کوهستان مناسب کرده تا فعالیت های اجتماعی. معمولا یک پارکینگ های وسیع در این مکان وجود دارد، که با فاصله خیلی زیاد از هم قرار دارند و تعداد بسیار زیاد از آن ها هزینه کمی دریافت می کنند. اگر علاقمند به انجام فعالیت هایی قبل از اسکی هستید، بهترین گزینه تماشای هتل ها در سالت لیک سیتی می باشد که به فاصله یک ساعت از پیست قرار دارد.
1683368533 482 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا
۲. تفرجگاه دییِر ولی Deer Valley

منطقه تفریحی دییِر ولی یک پیست اسکی دیگر در یوتا است. با استفاده از امکانات درجه یک و یک تفریگاه مناسب برای همه سطوح اسکی بازان، قابلیت ساخت برف شدید و پرسنلی که از هیچ خدمتی برای سرگرم کردن شما و سپری کردن اوقاتی خوش فروگذار نیستند. این مرکز تفریحی تنها برای اسکی بازان است و تنها با دو مایل فاصله از پارک سیتی و حدود ۴۵ دقیقه از سالت لیک سیتی فاصله دارد.
اگرچه این مرکز تفریحی عمدتا به عنوان یک اقامتگاه خانوادگی شناخته می شود و با وجود کوه های شگفت انگیزی برای اسکی بازان حرفه ای نیز مناسب است. برای داشتن بهترین تجربه اسکی و حداقل استفاده از خطوط اسکی، مرکز تفریحی دییِر ولی تعداد اسکی باز را به ۷،۵۰۰ نفر در روز محدود کرده است، یعنی در اوج روز های تعطیل، کوهستان هرگز آنقدر شلوغ نیست که نتوانید از آن لذت ببرید.
خدمات رسانی به اسکی بازان یکی از بزرگترین ویژگی های دییِر ولی است. انبار اسکی رایگان، لوازم جانبی و نگهداری لوازم جانبی با هزینه جزئی و نگهداری از وسایل اسکی بازان این تفرجگاه را از دیگران متمایز می کند. دییِر ولی همچنین یکی از معدود مناطق کوهستانی است که دارای یک مرکز مراقبت از کودکان است.

یکی دیگر از تجربه های شگفت انگیز در دییِر ولی، صرف شام بر روی تپه است. خانه های لوکس با بخاری های چوبی، پنجره های بلند و صندلی های راحتی.

1683368533 665 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۳ . اقامتگاه کوهستانی پارک سیتی Park City
تفریحگاه کوهستانی پارک سیتی به دلیل زمین وسیعی که دارد، یک انتخاب عالی برای اسکی بازان برای سفر به یوتا است. این تفریگاه به تازگی امکاناتی نظیر قابلیت ساخت برف، زیر ساختار بزرگ پیست اسکی گسترش داده است و شهر پارک سیتی در قسمت شیب دار آن قرار دارد. اقامتگاه تفریحی کوهستانی پارک سیتی در اواخر سال ۲۰۱۵ با پیست اسکی کانیون (Canyons Ski Resort) ادغام شد تا به یکی از بزرگ ترین پیست های اسکی در یوتا و دومین نسبت به پیست Powder Mountainتبدیل شود. این پیست اسکی دارای ۷۳۰۰ هکتار زمین اسکی می باشد و اسکی بازان در هر سطحی می تواند در این پیست اسکی کنند. هر آنچه که به دنبالش هستید در این اقامتگاه می توانید پیدا کنید.
اگر چه این دو با هم ترکیب شده اند اما پایگاه های جداگانه ای دارند و هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را حفظ کرده اند. همچنین بسیاری از اسکی بازان هنوز ترجیح می دهند اگر تنها برای یک روز اسکی کردن بیرون بروند یا در این پیست و یا در آن پیست اسکی کنند چون رفتن از یک طرف به طرف دیگر و برگشتن به مقدار قابل توجهی زمان و برنامه ریزی نیاز دارد.
قبل از ادغام این دو پیست اسکی، کانیونس (Canyons) بزرگترین تفریگاه اسکی در میان آن دو بود و ترکیب واقعی از پیست، سرو غذایی لذیذ در رستوران هایی عالی بر روی تپه و یک منطقه سر زنده را دارد به خصوص در فصل بهار، و هنگامی که کنسرت ها و دیگر رویداد ها در اینجا برگزار می شود.

پارک سیتی به دلیل پیست های اسکی متوسط اش شناخته شده است، اما همچنین دارای فضای زیادی برای اسکی بازان جدید و مناطق چالش برانگیزی برای آن هایی که حرفه ای هستند، می باشد. یکی از مزایای عالی تفریگاه پارک سیتی نبست به دیگر تفریحگاه موجود در یوتا شهر پارک سیتی است. پارک سیتی یک شهر واقعی با یک خیابان اصلی شلوغ و پر رفت و آمد است و تنها یک روستای اسکی نیست. اگرچه پارک سیتی شهر کوچکی است اما دارای بیشترین رستوران ها و هتل ها بزرگ می باشد که میزبان جشنواره فیلم ساندنس است.
بیشتر بخوانید:

1683368533 935 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۴. ناحیه اسکی آلتا
آلتا جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن اسکی بازان دارد. از سال ۱۹۳۸، این مدرسه قدیمی که تنها برای اسکی بازان مناسب است در Little Cottonwood Valley قرار دارد و بیش از ۵۰۰ اینچ برف سالانه در آن می بارد. ناحیه ای که در اینجا متغیر است و مناطق زیادی برای گردشکران و اسکی بازان جدید وجود دارد. اما در کل، کوهستان برای اسکی بازان حرفه ای و متوسط مناسب است.
این تفریحگاه دارای شش بالابر اصلی (تنها غرفه های دیگر) است که به بیش از ۲،۰۰۰ هکتار زمین قابل اسکی دسترسی دارد. در این پیست دو ناحیه وجود دارد: ناحیه اصلی ویلکت است که در آن پارکینگ وسیع و امکانات اسکی وجود دارد و ناحیه البیون که کمی دورتر از کانیون و جایی است که مدرسه اسکی در آن قرار دارد، اما پارکینگ نسبتا محدود دارد. برای دسترسی سریع به زمین پیست در منطقه ویلکت و کالینز نیز بالابر وجود دارد.
از سمت اسنوبرد، پیست آلتا درست در بالای ولی قرار دارد و آن هایی که به دنبال زمین اضافی هستند با تهیه یک بلیط بالابر ترکیبی می توانند از طریق یک دروازه در بالای گردنه Sugarloaf Passبه کوهستان اسنوبرد دسترسی داشته باشند. یک گزینه خوب هنگامی که که شرایط جوی خیلی سرد است این است که در صبح در آلتا اسکی کنید و سپس به منطقه اسنوبیرد مینرال باسین تغییر جهت دهید تا از آفتاب بعد از ظهر و شرایط ملایم خورشید آن استفاده کنید. گذرگاه دوگانه کوهستان نیز یک گزینه بسیار خوب در فصل بهار است.

امکانات و رستوران ها در آلتا نسبتا ابتدایی هستند، گرچه کافه جدید واتسون یک قدم جلوتر از بقیه است. آلتا یک مقصد سفری خوب از سالت لیک سیتی است. گفته می شود در اینجا برای خانواده هایی تمایل دارند بر روی تپه ساکن شوند امکانات اقامتی زیادی وجود دارد، با هتل هایی که سرویس دهی خوبی برای خانواده ها دارد، با اتاق های بزرگ و یا اتاق های مجاور و تمام بسته های غذا که همه چیز را ساده می کنند. اقامت در پیست اسکی به معنای عدم رانندگی و احتمالا نبود غذایی برای طبخ است و یک مدرسه اسکی خوب با برنامه های روزانه کامل برای کودکان وجود دارد. اقامتگاه راستلیر آلتا یکی از بهترین گزینه ها است.
1683368533 527 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۵. اسنوباسین Snowbasin
تنها کمتر از یک ساعت رانندگی کردن از شمال شهر سالت لیک سیتی و به فاصله ۳۰ دقیقه از اوگدن (Ogden)، اقامتگاه تفریحی اسنوباسین قرار دارد. این تفریحگاه یک مکان غیرمنتظره و اغلب نادیده گرفته شده ای است، با امکانات درجه یک، خدمات باور نکردنی و برای امکاناتی مناسب برای اسکی بازان در همه سطوح، با بیش از ۳۰۰۰ هکتار زمین اسکی و ۳۰۰۰ فوت ارتفاع است.
رستوران ها و اقامتگاه های روزانه به سبک ساختمان های مجلل، با سقف های بلند از چوب، بخاری های سنگی بزرگ، دیوار هایی با پنجره های بزرگ و لوستر های بزرگ طراحی شده اند.

تنها عیب این تفریگاه این است که کمبود امکانات است. اقامتگاه اصلی بازدید کنندگان که به اسنوباسین می آیند در اٌگدن است، یک شهر جذاب و زیبا که تقریبا ۳۰ دقیقه با آن فاصله دارد. راه رسیدن به پیست از اگدن می تواند در شرایط برفی چالش برانگیز باشد. نکته مثبت این پیست، این است که شاهد ترافیک سنگین اسکی را سوی سالت لیک سیتی نیست. اسنوباسین یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین پیست های اسکی در ایالات متحده آمریکا است. این تفریگاه همچنین میزبان برخی از رویداد های اسکی برای المپیک زمستانی ۲۰۰۲ بود و محل فیلمبرداری فیلم ترسناک آمریکایی منجمد در سال ۲۰۱۰ بود.
1683368533 386 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۶. مرکز تفریحی اسکی Powder Mountain
مرکز تفریحی اسکی Powder Mountain تنها به فاصله بیش از یک ساعت از شمال شهر سالت لیک قرار دارد که دامنه وسیعی از امکانات اسکی شامل اسکی به شکل گربه را در بر می گیرد. با اضافه شدن دو بالابر جدید در سال ۲۰۱۷، مرکز تفریحی اسکی کوه پادر با ۸،۴۶۴ هکتار زمین به بزرگ ترین پیست اسکی در آمریکای شمالی از نظر پرش با اسکی تبدیل شد که شامل حدود ۳۸۰۰ هکتار از زمین اسکی که قابلیت دسترسی به بالابر را دارد. بلیط های بالابر در روز به ۱۵۰۰ بلیط و در تعداد فصل ها به ۳۰۰۰ تا بلیط می رسد.

این تفریحگاه به خاطر برفی طبیعی زیادی که در آن است معروف است. اگر شما فقط به دنبال انجام برخی کارها و یا فعالیت بر روی تپه هستید، سطح خدمات آسانسورر مناسب است، و این تفریحگاه دارای سرویس رایگان میزبان برای تازه واردها در اطراف کوهستان است.
1683368534 538 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۷. مرکز تفریحی اسکی Solitude
این مرکز تفریحی یک گوهر پنهان است و برای افراد محلی بیشتر و بهتر شناخته شده است تا مسافرانی که برای تعطیلات به آنجا می آیند. این مکان همانطور که از اسمش پیداست، یک مکان آرام در نزدیکی بیگ کاتن وود ولِی است با ۸۰ پرش اسکی و سه زمین اسکی که بیش ۱۲۰۰ هکتار وسعت دارد. این مکان برای اسکی بازان آماتور و سطح متوسط و آنهایی که به دنبال چیزی چالش برانگیز هستند مناسب است. این تفریگاه مکان عالی برای اسکی کردن با خانواده یا گروه به خاطر چشم اندازه تپه های آن است. تمام اسکی بازان تمایل دارند که با دو آسانسور اصلی رفت و آمد کنند، بنابراین گم شدن یا از جدا شدن از خانواده کمتر اتفاق می افتد.
این مرکز پیست اسکی دو منطقه اقامتگاه اصلی دارد. دسترسی از طریق ورودی ۱ که محل اصلی مسافران و اسکی بازان است که دارای کلبه بزرگ و پارکینگ وسیع می باشد. منطقه اقامتگاه دیگر، که از طریق ورودی 2 قابلدسترسی است بیشتر منطقه روستایی و آپارتمان ها را سرویس دهی می کند. در اینجا هیچ رستوران و یا امکانات کاربری روزانه ای وجود ندارد. می توانید یک پیاده روی کوتاه از تپه تا رستوران های موجود خیابان دهکده داشته باشید. پارکینگ در این ورودی بسیار محدود است.
غذاخوری بر روی تپه عبارتند از غذاخوری Himalayan- styled Roundhouse که به عنوان آفتابی ترین نقطه کوه شناخته می شود و لژ Moonbeam در محل ورودی شماره ۱ است. در عصر، غذاخوری و سرگرمی فقط در دهکده یافت می شوند و بسیاری از مردم ترجیح می دهد که در اقامتگاه های شان غذای خود را تهیه کنند. در دهکده امکانات اقامت محدود است و یک هتل و بسیاری از مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها و خانه خصوصی همگی توسط این تفریحگاه اداره می شوند. بسیاری از مردم سفر روزانه از سالت لیک سیتی که حدود ۴۵ دقیقه با خودور فاصله دارد انجام می دهند.

تغییرات بزرگی در اینجا در جریان است. این پیست اسکی که به تازگی توسط مالکان دییِر ولی خریداری شده، به زودی امکانات بهتری را خواهد داشت که آن را حتی بهتر نیز می کند، برنامه هایی برای صندلی های متحرک که اسکی بازان را به بالا کوه می برد در دست بررسی است، کلبه های پیشرفته و خدمات مواد غذایی و نوشیدنی های جدید که توسط خریدار افسانی دییِر ولی برای رسیدن به خمات درجه یک حمایت می شود.

1683368534 291 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۸. تفریحگاه برایتون
برایتون حدود ۴۵ دقیقه از سالت لیک سیتی فاصله دارد و بالای بیگ کاتن وود کانین و فراتر از پیست اسکی solitude است. این اقامتگاه تماما در مورد اسکی و اسکی برد است، این مکان برای آمدن و لذت بردن از یک روز در کوهستان مناسب است.. با بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین پرش با اسکی و از همه سطوح اسکی بازان. اما اگر شما به دنبال اسکی کردن هستید، برایتون قطعا مکان مناسبی است. همان طور که گفته شد اسکی بازان حرفه ای فضای زیادی و برف پودر می تواند پیدا کنند.

یکی از مزایای اصلی برایتون نسبت به دیگر کوهستان ها، تجهیزاتی است که بر روی تپه دارد. همچنین کودکان ۱۰ ساله و جوانان می توانند رایگان اسکی کنند. اسکی شبانه هر شب بجز یکشنبه ها از اوایل دسامبر تا مارس در دسترس است.
1683368534 791 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

۹. مرکز تفریحی اسکی Sundance

مکز تفریحی اسکی Sundance تقریبا یک ساعت از جنوب با سالت لیک سیتی و یک ساعت و نیم از Provo فاصله دارد و در سال ۱۹۶۹ توسط بازیگری به نام رابرت ردفورد آغاز به کار کرد. این تفریحگاه با کلبه ها و رستوران های ساخته شده از چوب دارای یک جذابه روستایی ساده است. چشم انداز های زیبایی در این مرکز تفریحی وجود دارد. بهترین کلمه برای توصیف این مکان این است که محیط آن بسیار شکفت انگیز است.

1683368534 780 مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا

مکان های تفریحی اسکی دیگر
در جنوبی ترین بخش یوتا، حدود 5/2 ساعت به سمت شمال لاس وگاس، مرکز تفریحی برایان هد (Brian Head) قرار دارد که یک پیست اسکی خانوادگی است که مردم برای تفریح با خانواده های شان به آنجا می روند تا از دیدن برف لذت ببرند، اینجا یک تپه عالی است، حتی اگر آنها تمایل نداشته باشند اسکی یا اسنوبرد را انجام دهند برای همه افراد مناسب است. این منطقه با ارتفاع ۹،۶۰۰ فوت یکی از بلندترین تپه های اسکی در یوتا است. این مرکز تفریحی اسکی دارای بیش از ۶۵۰ هکتار زمین پرش با اسکی است که روی دو کوه قرار دارد و ۱،۳۲۰ فوت آن مربوط به خدمات عمومی است. همه امکانات در اینجا برای اسکی بازان حرفه ای، متوسط و آماتور برابر است. در تپه و یا در نزدیکی سدار سیتی چند محل اقامت با فاصله 40 دقیقه ای وجود دارد. تعداد کمی از رستوران های این مرکز تفریحی یک شام خوردن معمولی سرو می کنند.

10 جاذبه توریستی برتر در شیکاگو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر