لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> پنج مکان عالی و جذاب برای مراسم عروسی در اروپا
پنج مکان عالی و جذاب برای مراسم عروسی در اروپا

پنج مکان عالی و جذاب برای مراسم عروسی در اروپا

بیشتر زوج هایی که مشغول تدارک مراسم عروسی هستند به دنبال چیزهای بی مانند و کم نظیر و یا به عبارتی خاص ترین ها هستند از این رو مکان های مختلف برای مراسم عروسی در سراسر دنیا روز به روز مشهور تر می شوند . در این مقاله ایران هتل، برخی از بهترین مکان ها برای عروسی در اروپا که هنوز زیاد شناخته شده نیستند را معرفی می کنیم.

جزایر یونان

به احتمال زیاد جزایر یونانی مورد تمایل افراد زیادی هستند چون یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای ازدواج کردن می باشند . حقیقت این است که بسیاری از زوجین نمی توانند در برابر زیبایی خانه های سفید روی تخته سنگ ها و آبی تیره دریای مدیترانه خودداری کنند .

جزایر دانمارک
عروسی در اروپا

جزایر دانمارک در دریای بالتیک مکانی ایده آل برای عکس گرفتن و هنرنمایی کردن با سبک های مختلف در مراسم عروسی است . جزیره ” ارو ” در شهر” ارو اسکوبینگ ” دانمارک بخاطر نقش های مربوط به قرون وسطی ، خیابان های سنگ فرش ، خانه های رنگی و قدیمی ، فانوس های سنگی و کلبه های چوبی در ساحلش معروف است و دریا همانند پوششی شگفت انگیز همه چیز را احاطه می کند .

نروژ عروسی در اروپا

اگر سرما را دوست دارید و برف محبوب شماست ، نروژ مکانی انتخاب عالی برای عروسیتان خواهد بود .چرا عروسی را در طول زمستان برگزار نکنید ؟ با این روش ، پس زمینه شما فوق العاده ترین چراغ های شمالی خواهد بود . جزایر ترومسو ، سوالبارد و لوفوتن بهترین گزینه هایی هستند که این کشور شمالی برای شما به ارمغان می آورد .

راولو ( ایتالیا )
عروسی در اروپا

لیست بهترین مکان ها برای مراسم عروسی در اروپا ، سواحل ایتالیا را نیز در بر می گیرد . آیا دنبال باغ هایی باورنکردنی برای گرفتن عکس های عروسی تان هستید ؟ شما می توانید چنین باغ هایی را در شهر راولو واقع در ساحل آمالفی ایتالیا ببینید . در 400 متری بالای دریای تیرهنیان ، راولو همانند یک نقاشی طبیعی و زیبا است که اطراف جاده ها پر از درخت های لیمو ، باغ های زیتون ، تاکستان و کاخ های قدیمی چشمگیر است . بدون شک نمی شود از دیدن راولو صرف نظر کرد .

سانتیاگو د کمپوستلا ( اسپانیا )
عروسی در اروپا

گزینه جادویی سانتیاگو د کمپوستلا ( میراث جهانی یونسکو ) همیشه پیش روی شماست . شهر به خاطر تاریخ و معماری ماندگارش از کلیسای جامع مجلل گرفته تا صومعه ها و داشتن خانه ها و میدان های باشکوه که با دیدن آن ها گویی زمان از حرکت باز می ایستد ، بسیار قابل توجه است .

8 ایده فراموش ناشدنی برای یک مقصد جذاب عروسی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر