لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین و بدترین هتل های لوکس سال ۲۰۱۸
بهترین  و بدترین هتل های لوکس سال ۲۰۱۸

بهترین و بدترین هتل های لوکس سال ۲۰۱۸

دوازده محقق با تجربه و باهوش در سال جاری برای افتتاح هتل های لوکس در سراسر جهانی و همچنین بازدید از فضای درونی این هتل ها درکنار هم جمع شدند. آنها هر کدام از این هتل ها، همانند ملک خودشان، را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دادند. آنها از ۴۲ هتل جدید در این بازدید کردند و ۱۵ هتل استثنایی را کشف کردند – و تنها امکانات دو مورد از این هتل ها نا امید کننده بود. در این مقاله به معرفی بهترین بدترین هتل های جهان در سال 2018 می پردازیم. با رزرو آنلاین هتل، شما می توانید اقامت راحتی و سفر آسوده و بدون دردسری داشته باشید.

بهترین هتل ها
۱5. هتل گلوریا دو سانتا جایومی ، مالورکا

یک عمارت باشکوه متعلق به قرن ۱۶ میلادی که در قلب پالما ساخته شده است. این هتل توسط هتلدارانی با نام های هیدی وولف و جردی کابایو که عاشق و معشوق بودند مرمت شد. اسپای زیر زمینی دنج با استخر بزرگ یکی از ویژگی خاص این هتل به شمار می رود.

 هتل گلوریا دو سانتا جایومی ، مالورکا

۱۴. هتل حس ششم، فیجی

این هتل با راه اندازی چندین امکانات جدید و خاص با مکان های چشمگیر دیگر، یک سال بسیار پرمشغله را سپری کرده است. این هتل در فیجی یک هتل واقعی و چشمگیر برای افراد تجمل گرا است که ما به ویژه تحت تاثیر ویلاهای کنار ساحلی آن قرار گرفته ایم.
هتل حس ششم، فیجی

۱۳. هتل نوبا ، ماربلا

این هتل مشهور ممکن است در چند سال گذشته چند قدم اشتباه برداشته باشد، ولی ما در مورد این ملک که در ماربلا است بسیار هیجان زده هستیم. هتلی در درون هتلی دیگر که نشان دهنده سبک و انحصار واقعی هتل نوبا است. این یک شکوفایی بسیار شیک است که دیگر هتل های مشهور این موقعیت را ندارند.

هتل نوبا ، ماربلا

۱۲. هتل موری، هنگ کنگ

بر کسی پوشیده نیست که هنگ کنگ پر از هتل های لوکس است، اما هتل موری برای کسب جایگاه خود در صحنه جهانی چیز خاصی عرضه کرده است. حمام های مرمرین کلکته به راستی جالب هستند، به طوری که دارای چهار طبقه سوئیت و طبقه پنجم سالن های ناهارخوری می باشد.

هتل موری، هنگ کنگ

۱۱ .سولاز، لوس کابوس

این هتل در موقعیت مناسب و دقیقا در سمت راست ساحل قرار دارد، این هتل لوکس با ۱۲۸ اتاق و در مساحتی به وسعت ۳۴ جریب ساخته شده است. پنج استخر شنا و چشمه آب گرم درمانی ثلاساوتراپی در این هتل وجود دارد که نقش بسزایی در بدست آوردن این جایگاه برای این هتل داشته است.
سولاز، لوس کابوس

۱۰. هتل کومو یوما کانگجیو، بالی

هتل کومو هنوزه یکی از اقامتگاه خیلی آرام و راحت در بالی است. این هتل در یک مکان بسیار آرام و بسیار شیک در منطقه کانگجیو در اندونزی واقع شده است. این هتل دارای پنت هوس هایی با اتاق های سه خوابه که هر یک دارای استخر مخصوصی بر روی پشت بام های خود می باشند.
هتل کومو یوما کانگجیو، بالی

۹. رویال شامپاین، منطقه شامپاین

هتل رویال شامپاین به خاطر لوکشین خاص که دارد پرطرفدار است. این هتل تنها دارای ۴۹ اتاق، یک رستوران عالی و یک اسپای معدنی استثنایی است که مشرف به تاکستان می باشد. شایان ذکر است که هر چهار اتاق که در هر گوشه از این هتل قرار دارند، دارای نمای بسیار وسیع و حریم خصوصی بیشتری است.

رویال شامپاین، منطقه شامپاین

۸ .هتل کاپلا ، بالی

طراح برجسته بیل بنسلی یک هتل دیگری برای فرار کردن از شلوغی طراحی کرده است که در این هتل ۲۲ خلوتگاه چادری مانند ساخته شده است. هر چادر به وسیله یک پل معلق کوچک به همدیگر متصل هستند و همچنین دارای استخر آب شور و اتاق های خصوصی نیز می باشند. این هتل دارای دکوراسیون بسیار جذاب و خارق العاده است.

هتل کاپلا ، بالی

۷. رزوود لوئانگ پرابانگ، لائوس

هتل رزوود تمام تعریف و تجمید های را در به اتمام رساندن پروژه هیجان انگیز خود که فقط با ۲۳ اتاق است، برانگیخت. طراحی این هتل یک بار دیگر به طراح مشهور بیل بنسلی ارتباط پیدا می کند. او فضاهای بزرگ و منحصر به فردی را در این هتل ایجاد کرده است، چهار اتاق دوبلکس مجلل، چهار سوئیت ویژه، سه ویلای کنار دریا، شش ویلای ساحلی و شش چادر لوکس دیگر در هتل رزوود ساخته شده است.

رزوود لوئانگ پرابانگ، لائوس

۶. چابلی ماروما ) (Chable Maroma ، مکزیک

این هتل بهترین هتل برای فرار از شلوغی است. این هتل رویایی که دارای ۷۰ ویلای خصوصی با استخر، یک اسپای معدنی دارای ۱۷،۰۰۰ فوت مربع و با ۸ اتاق آب درمانی و یک ساحل زیبا و برخی از امکانات غذاخوری در سطح جهان را داراست.
Chable Maroma

۵. زیری ، زنگبار

این هتل زیبا و لوکس با قیمتی مناسب در یک ساحل زیبا قرار دارد که دارای ۵۵ ویلا با سقف های کاشی کاری شده و همچنین دارا بودن جایگاه دوم از نظر امکانات رفاهی می باشد. این هتل شما را شگفت زده می کنند.
زیری ، زنگبار
۴. شینتا مانی والید، کامبوج
نام بیل بنسلی بار دیگر در لیست طراح های هتل قرار گرفت. او این بار هتلی در ملک شخصی خود با نام شینتا مانی والید در کامبوج طراحی و ساخته است. این هتل یک تجربه جدید برای چادر زدن با مفهومی نوین است که در یک حیات وحش و در کوهستان کارداموم واقع شده است.

شینتا مانی والید، کامبوج

۳. آمانیانگیون، شانگهای

این هتل و تفریحگاه مملو از نور و روشنایی است که در یک روستای جنگلی قدیمی در حومه شانگهای چین واقع شده است. اما در واقع این هتل و تفریحگاه از درختان باستانی کافور و ساختمان های به جا مانده از سسله مینگ و چینگ ۴۰۰ مایل دورتر در استان جیانگشی قرار داشتند که بعدها توسط فردی به نام امان به منظور جلوگیری از آنها توسط سد جدید بنا شده به جای دیگری انتقال داده شدند. ساختمان ها آجر به آجر برای ایجاد فضای صلح آمیز و مکانی آرام شبیه سازی شده اند.
آمانیانگیون، شانگهای

2. جوالی، مالدیو

در این هتل دارای زرق و برق فراوانی است. این هتل طوری طراحی شده که در یاد و خاطره خانواده ها بماند. ۷۰ ویلای شیک و چهار خوابه، چهار رستوران استثنایی، یک بار ساحلی و یک اسپای با شکوه در این هتل وجود دارد. در تمام این مدت اقامت تان، استیون فیلیپس اطمینان می دهد که هر مهمانی به نحو احسن پذیرایی خواهد شد.
جوالی، مالدیو
بهترین هتل لوکس سال ۲۰۱۸

جزیره خصوصی کودادو ، مالدیو

کودادو یک تفریحگاه و جزیره خصوصی و به معنای واقعی کلمه خاص در مالدیو است که دارای تنها ۱۵ واحد مسکونی روی آب اقیانوس است. همه چیز از غذا خوری گرفته تا ماجراجو هایی بر روی آب و همچنین اسپا های درمانی و لوکس در این هتل وجود دارد. و یک پاداش واقعی؟ ملک خواهری آن هیورواهی بسیار دیدنی است و تنها به فاصله یک قایق سواری کوچک به آنجا می رسید.
جزیره خصوصی کودادو ، مالدیو
بدترین هتل ها

NoMad، لاس وگاس

این هتل که در نیویورک مستقر بود به لس آنجلس نقل مکان کرد و یک هتل مشابه دیگر مانند هتل اش در نیویورک بنا کرد اما بازسازی ضعیف هتل قدیمی مونت کارلو در لاس وگاس مشکلات اساسی را به همراه داشته است. اما یک ذهن هوشمند در پشت این طرح وجود دارد و بسیاری از مسائلی که با این “هتل درون هتل دیگر ” پیدا کردیم ( هتل نومد دارای چهار طبقه در بالای پارکMGM است) می تواند در طول زمان برطرف شود.

سیتای، تل آویو
هتل سیتای در ساحل میامی مورد تحسین بوده است و یکی از انتخاب های برتر در گزارش میامی باقی مانده است. با این حال، هتل سیتای جدید که در تل آویوو ساخته شد، داستان بسیار متفاوتی دارد. در حالی که خود ساختمان جذاب است و به دنباله آن یک نوسازی خوب اجرا شده است اما لوکیشن آن بسیار ضعیف است و امکانات خدمات کمی در آن وجود دارد. قبل از این که این هتل به عنوان یک گزینه ارزشمند برای مسافران تجمل گرا در نظر گرفته شود، باید کارهای زیادی در آن انجام شود.

افتتاح هتل رزوود (Rosewood) هنگ کنگ در سال 2018
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر