لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان
هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان

هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان

شهر اصفهان از استان اصفهان واقع در بخش مرکزی کشور ایران شهری است که برای همگان شناخته شده می باشد. این شهر به قدری جذابیت دارد که لقب نصف جهان را نصیب خود کرده است. یکی از جنبه های جذاب شهر اصفهان وجود بناهای جدید در کنار معماری قدیمی شهر است. یکی از این بناهای جدید هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان است که در آن می توان انواع امکانات تفریحی و گردشگری را یکجا دید. مجموعه ای که بخش مهمی از آن یک هتل آپارتمان 30 طبقه است. هتل آپارتمانی که در خاورمیانه یا حتی در جهان بی نظیر است. اصفهان یکی از قطب های گردشگری ایران است و دارای هتل های مجلل فراوانی است. برای اقامت در هر یک از این هتل ها می توانید وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و بعد از مشاهده هتل های اصفهان یکی را انتخاب و رزرو آنلاین کنید.

معرفی کلی هتل آپارتمان مجموعه سیتی سنتر اصفهان

مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان یک مجموعه ی تجاری، تفریحی و توریستی است که در بزرگراه جنوبی شهر، در تقاطع دو بزرگراه شهید دستجردی و کمربندی شهر اصفهان در کمال زیبایی و شکوه و ابهت واقع شده است. این مجموعه ی کم نظیر که دارای تمام امکانات رفاهي، تجاري و خدماتي است دارای مساحتی در حدود 470 هزار مترمربع می باشد و در قالب چند بخش مختلف که به طرز جالبی به هم مرتبط شده اند آماده ی خدمترسانی به گردشگران داخلی و خارجی است. مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان به عنوان بزرگترین و جدید ترین مجتمع تجاری – تفریحی – توریستی در جهان شناخته شده است. طراحی این مجموعه ی عظیم به وسیله ی دو گروه از مهندسان زبردست ایرانی و خارجی صورت گرفته و امروزه در معرض دید و استفاده ی همگان قرار دارد.
سیتی سنتر اصفهان
مجموعه ی بزرگ سیتی سنتر اصفهان دارای سه بخش اصلی شامل هتل، مرکز خرید و برج های اداری- مسکونی است. از دیگر بخش‌ های آن می ‌توان به هایپراستار، سینماها، فودکورت، رستوران و … اشاره کرد. یکی از مهم ترین بخش های آن یک هتل آپارتمان 30 طبقه است که 7 طبقه از آن دارای کاربری هتل و 23 طبقه ی ديگر آپارتمان هاي لوكس مسكوني است. افرادی که در این آپارتمان ها زندگی می کنند در عین حال که در منزل شخصی خود ساکن هستند می توانند از تمام امكانات يك هتل مجلل بهره مند شوند به طوری که انگار در یک سوئیت اقامتی مجهز به امکانات روز دنیا سکونت دارند. قسمت ورودی و خروجی اين آپارتمان ها با هتل موجود در مجموعه یکی است در نتیجه ساکنین می توانند از تمام امكانات هتل مانند سرويس نگهداري، خدمات رفاهي، رستوران، سرويس امنيتي و … استفاده کنند.
از طرفی ساکنان آپارتمان ها مي توانند هر زمان که اراده کنند در لابی هتل بنشینند و با خیال راحت یک فنجان قهوه ی ناب بنوشند و یا اینکه برای رفتن به یک سالن ورزشی از منزل دور نشوند و از همان سالن ورزشي هتل (Gym) استفاده کنند. خلاصه اینکه در آپارتمان شخصی خود حضور دارند اما در اوج رفه و اسایش یک مهمان هتل به سر می برند. در این مجموعه یک پل شیشه ای وجود دارد که بخش های مختلف مجموعه را به هم متصل می کند. با عبور از روی این پل می توان چهره ی زيباي مجموعه ی سیتی سنتر را نیز تماشا کرد و از آن لذت برد. برای طراحی این پل از معماری بازارهاي قديمي اصفهان الگو گرفته شده است لذا جذابیت خاصی دارد. در دو طرف پل نیز رستوران و مرکز خرید وجود دارد که می تواند در وقت و انرژی مهمانان هتل و ساکنین آپارتمان ها صرفه جویی کند و مایحتاج آنها را به خوبی تامین نماید. عبور از داخل این پل که چند دقیقه ای طول می کشد بسیار جالب و دیدنی و سرگرم کننده است.
سیتی سنتر اصفهان

شناخت دقیق تر مجموعه ی سیتی سنتر

مجموعه ی سيتي سنتر اصفهان در نوع خود بزرگترين و مدرن ترین پروژه ی تجاري – تفريحي – گردشگری خاورميانه است. اجرای طرح این مجموعه سرمايه ای در حدود يك ميليارد دلار در برداشته است. لازم به ذکر است که بيش از 70 درصد این سرمایه از طریق سرمایه گذاران خارجی تامین شده است. این مجموعه شامل هتل بين المللي 5 ستاره، هايپر ماركت، سينماهايي با آخرين تكنولوژي های روز دنيا (Imax)، بزرگترين شهربازي سرپوشيده خاورميانه به مساحت حدودی 34500 متر مربع، بيش از 750 فروشگاه از برندهاي معروف ايران و دنيا، شعبه هایی از بانك ايراني و بين المللي، فودكورت، رستوران‌ هاي ملل، نمازخانه، سالن هاي نمايش و آمفي تئاتر، گالري ‌هاي هنري و نمايشگاهي و … مي باشد كه به وسيله ی يك پل شيشه ‌اي زیبا به دیگر برج‌ هاي مجموعه شامل مركز مبادلات مالي بين المللي گيت‌وي(IFC) ، برج اداري مجموعه و هتل آپارتمان آن متصل شده است. این مجموعه در نزدیکی شهرك ‌هاي سپاهان و بهارستان و شهید کشوری قرار گرفته است.
از این مجموعه تا فرودگاه بين المللي اصفهان تنها 15 دقیقه و تا یکی از زيباترين ورودي های شهر اصفهان (میدان ازادی) تنها 4 دقیقه راه در پیش است. از دیگر ویژگی های خوب و جالب توجه در مورد این مجموعه فاصله ی 700 متري تا گمرك اصفهان، فاصله ی 400 متري تا ايستگاه مترو، فاصله ی 300 متري تا ايستگاه مسافربري راه آهن، دسترسي آسان به شهرستان ‌هاي اطراف و دیگر مناطق اصفهان بدون عبور از ترافيك مركز شهر و مجاورت با دو بزرگراه ورودي و كمربندي شهر اصفهان است. مجموعه ای مانند سیتی سنتر که 12 كيلومتر خيابان را به خود اختصاص داده یک وان‌ استپ (ONE STOP) می باشد؛ يعني مكاني كه با توقف در آن می توان تمام نيازهاي‌ خود را رفع کرد.
سیتی سنتر اصفهان

هتل آپارتمان مجموعه ی سیتی سنتر

هتل آپارتمان مجموعه ی سیتی سنتر یک هتل بین المللی 5 ستاره با امكانات و استانداردهاي به روز در قالب 7 طبقه است. اين هتل که در مجموعه ی سیتی سنتر در يكي از مناطق خوش آب و هوای شهر اصفهان واقع شده است گزینه ی بسیار مناسبي براي مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به شهر نصف جهان می باشد. برای ساخت این هتل مجلل که توسط گروه روتانا مدیریت می‌ شود از معماری سایر بناهای معروف و قدیمی اصفهان مانند برج کبوتر، میدان نقش‌ جهان، عالی ‌قاپو، چهل ستون و چهار باغ الهام گرفته شده لذا معماری آن برای هر گردشگر داخلی و خارجی جالب و جذاب است.
سیتی سنتر اصفهان
در پنجره ی واحدهای اقامتی این هتل بین المللی می توان چشم اندازهاي فوق العاده ای از كوه صفه، شاه كوه و دشت جنوبي زاينده رود را مشاهده کرد و در اوج استفاده از مدرن ترین امکانات روز دنیا از چهره ی زیبای طبیعت هم لذت برد. از جمله مزایای اقامت در این هتل دسترسی آسان به اداره ی کل گمرک، دانشگاه شهید اشرفی و ایستگاه راه آهن است. یکی از ویژگی های مهم هتل سیتی سنتر وجود اتاق های VIP است. این اتاق ها دارای امکاناتی مانند تغییر رنگ و وسایل اتاق مطابق با سلیقه ی مهمانان می باشد به طوری که فرد می تواند در هنگام رزرو اتاق رنگ دکوراسیون و تخت خود و نیز نوع حمام و سونای داخلی آن را مطابق سلیقه و نیازش انتخاب کند. این هتل از طریق پل شیشه ای که قبل تر اشاره شد به دیگر پروژه هاي شركت پرستيژ لند ايران مانند مرکز تجارت جهانی (WTC) و مركز مبادلات مالي و تجاري اصفهان مرتبط می شود.
سیتی سنتر اصفهان

خلاصه ای از امکانات مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان

مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان مجموعه ای است که امکانات رفاهی و خدماتی و گردشگری به شکلی مناسب در آن موج می زند. هر یک از این امکانات در بخشی از مجموعه قرار گرفته است. با اقامت در هتل آپارتمان مجموعه می توان از امکانات موجود در هر یک از بخش ها استفاده کرد و از سفر خود در اصفهان کمال لذت را برد. در ادامه به لیستی این امکانات اشاره می شود.
1. 750 واحد فروشگاه برندهای ايرانی و خارجی، رستوران‌ های ملل، دفاتر هواپيمايي، شعب بانكي، نمازخانه و …در مجتمع تجاری در قالب 3 طبقه.
2. 400 اتاق اقامتی و سالن‌ های ورزشی، آمفی ‌تئاتر، سوئیت ‌های خصوصی، اتاق ‌هاي يك و دو نفره، سوئیت ‌های ویژه V.I.P، سالن ‌هاي جلسات و کنفرانس، جایگاه مخصوص فرود بالگرد و … در هتل آپارتمان بین ‌المللی 5 ستاره در قالب 30 طبقه.
3. مراکز فروش بزرگ (فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای) در یک هایپر مارکت یک طبقه.
4. 10 سالن سینما، سالن ‌های بازی کودکان و بازی‌ هاي کامپیوتری، شهر اسباب بازی‌ ها و … در مجتمع تفریحی و سینمایی در قالب 2 طبقه.
5. فضای سبز، آب نماهای بزرگ، رقص نور و آب و …
6. پارکینگ سرپوشیده در قالب2 طبقه با ظرفیت 5500 ماشین، تاسیسات، انباري ‌ها و سرويس نگهداري اتومبیل V.I.P
سیتی سنتر اصفهان

مسیر دسترسی به مجموعه سیتی سنتر

برای رفتن به مجموعه ی سیتی ‌سنتر بعد از خروج از شهر اصفهان وارد بزرگراه شهید دستجردی شوید و به سمت شیراز حرکت کنید. بعد از شهرک سپاهان ‌شهر و بهارستان تابلوی مربوط به مجموعه را می بینید. این مسیر دیگر ترافیک مرکز شهر را ندارد. البته در روزهای تعطیل ممکن است در مسیر ورود به پارکینگ چند دقیقه ای معطل شوید. نکته ی مهمی که در مورد مجموعه ی عظیم سیتی سنتر وجود دارد اینکه در شهر اصفهان پاساژی به نام سیتی ‌سنتر در خیابان چهارباغ عباسی در نزدیکی سی ‌و ‌سه‌ پل وجود دارد که هیچ ربطی به مجموعه ی سیتی ‌سنتر اصلی ندارد.

بهترین زمان برای سفر به اصفهان

هنگامی که صحبت از سفر به نقاط مختلف به میان می‌آید یکی از مهم‌ترین مسائل شرایط آب و هوایی است؛ زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند زمانی به اصفهان سفر کنند که بتوانند با خیالی آسوده از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید نمایند. اگر شما نیز قصد سفر به اصفهان را دارید باید بدانید که بهترین زمان، فصل بهار است چراکه در این ایام نه از سرمای طاقت فرسای زمستان خبری است و نه از گرمای سوزان تابستان.

2/5 - (3 امتیاز)
قدیمی‌ترین هتل‌های ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر