لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی 12 هتل خاص و عجیب و غریب در دنیا
معرفی 12 هتل خاص و عجیب و غریب در دنیا

معرفی 12 هتل خاص و عجیب و غریب در دنیا

اقامت در یک هتل تنها به معنی تخت دو نفره و دیوارهای سفید نیست. رزرو هتل در یکی از این اقامتگاه های خاص و غیر معمول می تواند برنامه تعطیلات آینده شما باشد. از قلعه گرفته تا خانه های درختی و همچنین کارخانه های شراب سازی، همه چیز برای سرگرم کردن افراد وجود دارد. این هتل ها تنها برای نوجوانان و افراد بیست و چند ساله ساخته نشده اند، بسیاری از این هتل ها برای تمامی سنین مناسب هستند بنابراین شما تجربه یک سفر خاص را خواهید داشت و البته پولتان را برای روزهای مبادا ذخیره خواهید کرد.

747 ژامبو مهمانسرا، سوئد

اگر شما به دنبال پیدا کردن یک مهمانسرای خاص و عجیب و غریب هستید، سوئد این امکان را برای شما فراهم کرده است. در فرودگاه آرلاندای استکهلم، شما تجربه بودن در یک هواپیمای واقعی را خواهید داشت که به یک مهمانسرای کوچک، ارزان اما مجلل تبدیل شده است. حتی اگر این هواپیمایی که در آن اقامت دارید از روی زمین بلند نشود، شما قطعا فرود و پرواز هواپیماهای زیادی را خواهید دید.

خانه درختی خدیر، ترکیه
هتل های خاص

خانه درختی خدیر ترکیبی از یک خانه درختی همراه با لحظاتی پر جنب و جوش شاد. در نمای بیرونی آن، این هتل همانند یک خانه درختی با تزئینات رنگارنگ اش مناسب کودکان به نظر می رسد. با این حال، شما از اینترنت وای فای، سیستم تهویه هوا و دیگر امکانات دنیای مدرن برخوردار هستید. اجازه دهید کودک درونتان نمایان شود و در اطراف این خانه درختی به بازی بپردازد. نمای این مهمانسرا و موقعیت آن منحصر به فرد است زیرا شما می توانید به سمت تپه Olympos که در پشت آن قرار دارد، پیاده روی کنید. البته این موضوع را به افرادی که در خواب راه میروند توصیه نمی کنیم.

لژ دوستدار محیط زیست گیرویوم، ایرلند
هتل های خاص

تغییرات اقلیمی یک مشکل واقعی است و صنعت گردشگری نیز هیچ کمکی به این موضوع نکرده است. اگر می خواهید که مقدار کربن تولیدی را کاهش دهید و یا تنها از سپری کردن تعطیلات در ایرلند زیبا لذت ببرید، مهمانسرای گیرویوم انتخاب خوبی برای شماست. همچنین از نقطه نظر دوستدار محیط زیست بودن، این هتل خاص به حساب می آید. این بنای چوبی، که ساخت آن دوازده سال طول کشید، با طبیعت احاطه شده است و در حقیقت مانند یک UFO بزرگ است که در وسط خاک ایرلند قرار گرفته است.

کِیولند، یونان
هتل های خاص

اسناتورینی(شهری جزیره ای در یونان) خود به تنهایی مقصد تفریحی فوق العاده ای است اما شما می توانید با ماندن در یک کارخانه شراب سازی قدیمی این سفر را فوق العاده تر کنید. این کارخانه شراب سازی قدیمی در قرن 18 ساخته شده، زمانی که افراد محلی برای ساخت خانه هایشان زمین را حفر می کردند. این غارها هم اکنون به یک مهمانخانه دنج و عالی تغییر کرده اند. اتاق های کیولند یا بهتر بگویم، اتاق های این غارها فضای خوبی فراهم می کند تا شما از گرما و آفتاب یونان محافظت شوید.

کتاب و تختخواب، ژاپن
هتل های خاص

شما همیشه می توانید برای تجربه های منحصر به فرد از جمله بودن در مهمانسراها، به ژاپن اعتماد کنید. مهمانسرای زنجیره ای توکیو و کایوتو رویای شما را به حقیقت مبدل می کند. در این مهمانسرا، تختخواب ها بروی قفسه های کتابخانه قرار گرفته است که مهمان می توانند انبوهی از کتاب های موجود را مطالعه کنند. اگر شما علاقه ای به کتابخوانی ندارید، در این مهمانسرا، کلیکسیون بزرگی از کتابهای کمیک و دیگر کتاب های جالب برای خواندن وجود دارد. تنها نکته منفی که ممکن است شما را از خواب تان غافل کنند درگیر شدن با کتابهای جالب و خواندنی است.

مهمانسرای زندان،لاتیوا
هتل های خاص

اگر به داستان های جنایی، داستان های مرموز حل نشده و یا تجربه های خاص علاقمند هستید، این مهمانسرای زندان در شهر کاروستا مکان مناسبی برای شما خواهد بود. شما در این مکان که در واقع یک زندان ارتشی و قدیمی می باشد همانند یک زندانی واقعی زندگی خواهید کرد. شما باید یک فرم پر کنید تا با شما همانند یک زندانی رفتار کنند، اما صبر کنید، برای تجربه یک مسافرت خاص تا کجا پیش خواهید رفت؟ در این مکان با شما مانند یک زندانی واقعی رفتار خواهد شد اما برای شما یک تور رایگان به منظور آشنایی با محوطه اطراف و بازدید رایگان از موزه کاروستا در نظر گرفته شده است.

رادکا ، استرالیا
هتل های خاص

اگر از خوابیدن در زیر زمین و یا مکان های بسته و تنگ هراسی ندارید، این خوابگاه برای شما تجربه ای می شود که به این زودی ها فراموش نخواهید کرد. رادکا مهمانسرایی غیر معمول می باشد که در یک معدنی قدیمی و در زیر زمین واقع شده است. شعار این مهمانسرا این است: ” گرم در زمستان، سرد در تابستان” که آن را به مکانی عالی در طول سال تبدیل کرده است.

قلعه بریاول، بریتانیا
هتل های خاص

آیا اقامت در یک قلعه واقعی بدون صرف هزینه زیاد مانند یک رویای غیر ممکن نیست؟ در انگلستان شما می توانید در این مهمانسرای ارزان و عجیب و غریب که در قلعه نورمن واقع شده و دارای خندق می باشد، اقامت داشته باشید. قدمت این قلعه به بیش از 800 سال پیش بر می گردد. طرح اتاق های این هتل متغیر هستند. از اتاق های روی برج گرفته تا اتاق های به شکل زندان، اما هر کدام را که انتخاب کنید، تجربه بی نظیری از بودن در یک مهمانسرا را خواهید داشت.

آناک رنچ در شهر مغولستان، مغولستان
هتل های خاص

آناک رنچ یک مهمانسرای غیر معمول است که سپری کردن اوقات تان در آن تجربه ای است که یک بار در زندگی برای شما اتفاق خواهد افتاد. شما در یک خانه سنتی محلی اقامت خواهید داشت. دختران و پسران شهری باید در مورد ماندن در اینجا خوب فکر کنند چون حتی اگر بتوانید گاوها را بدوشید، اسب سواری و یا ماهیگیری کنید استراحت جای مناسبی نیست. جاذبه های تفریحی زیادی در نزدیکی این مکان وجود ندارد اما این مهمانسرای بی نظیر همه ی آن چیزی که شما برای داشتن یک تعطیلات پر جنب و جوشی در مغولستان نیاز دارید را برای شما فراهم می کند.

مهمانخانه فانوس دریایی در منطقه کبوتران، ایالات متحده آمریکا
هتل های خاص

در میان آفتاب کالیفرنیا و مناظر شگفت انگیز، یک مهمانسرای به شکل یک برج فانوس دریایی کوچک که به یک خوابگاه تبدیل شده، پیدا کنید. از دریا، هوای تازه و یک برج فانوس دریایی در منطقه کبوتران لذت ببرید. سپری کردن شبی در یک برج فانوس دریایی یکی از تجربه هایی است که هر کسی باید آن را به لیست تجربه های زندگی اش اضافه کند. تنها نکته منفی این مکان این است که هزینه اقامت در این مهمانسرا از بیشتر دیگر مکان های این ناحیه است.

مهمانخانه آرکابارکا شهر بلگراد، صربستان
هتل های خاص

بر بالای رود دانوب معلق باشید و از رنگ های روشن موجود در این مهمانسرای شناور و غیر معمول صربستانی لذت ببرید. روزتان را با نشستن بر روی لبه سکوی این هتل سپری کنید و انگشتان پای تان را در آب سرد فرو ببرید. علاوه بر اینکه مانند یک قایق بر روی آب شناور هستید، آرکابارکا دارای تعدادی کافه و محلی است که در آنجا می توانید با افراد جالب از سراسر دنیا ملاقات داشته باشید. صرف یک صبحانه رایگان در کنار رود و یا در کافه های مفرح و رنگارنگ، حق انتخاب با شماست.

میدان راه آهن YHA شهر سیدنی، استرالیا
هتل های خاص

یک شب عالی را در یک واگن قطار در مرکز سیدنی و نزدیک به تمامی جاذبه های گردشگری مهم شهر سپری کنید. معمولا همه این مکان را به عنوان یک مهمانخانه که در آن پارتی و مهمانی برگزار می شود می شناسند و خودشان آن را “خودمانی ترین مهمانخانه سیدنی ” می دانند. با این وجود، همه از اقامت در قطاری که به شکل اتاق است لذت خواهند برد، بنابراین حتی اگر اهل مهمانی نباشید هراسی از این موضوع نداشته باشید. همچنین این مکان دارای استخر، آشپزخانه، باربیکیو و البته اینترنت وای فای می باشد.
اگر تا به حالا تجربه بودن در مهمانسرا را نداشته اید، این مهمانخانه های منحصر به فرد ارزش امتحان کردن را دارند. خودتان را محدود به اتاق هتل های قدیمی نکنید. دنیای کاملا متفاوتی در این بیرون وجود دارد که می توانید با افراد مختلف ملاقات داشته باشید، هزینه سفرتان را برای فعالیت های هیجان انگیز کاهش دهید و با خاطرات عالی به خانه برگردید.

پيش نمايشی پنهان و انحصاری از داخل اولين هتل هارد راك در لندن
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر