لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> تورهای «مردگان متحرک» سایت های زامبی محور در آتلانتا و شهر کوچک جورجیا
تورهای «مردگان متحرک» سایت های زامبی محور در آتلانتا و شهر کوچک جورجیا

تورهای «مردگان متحرک» سایت های زامبی محور در آتلانتا و شهر کوچک جورجیا

این روزها همه مشغول تماشای سریال های جدید (داخلی و خارجی) هستند به همین دلیل به درستی عصر حاضر را عصر طلایی تلویزیون نامیده اند. سریال های تلویزیونی پا را از تنها یک سرگرمی کوتاه بصری برای مخاطبان فراتر گذشته و وارد عرصه کسب و کارهای متفاوتی شده اند. یکی از این موارد تورهای گردشگری با محوریت سریال های محبوب است، بدین ترتیب که برای تماشای لوکیشن های محل فیلم برداری این سریال ها و خرید اقلام و یادگاری هایی با تم آن ها و حتی در مواردی روبرو شدن و تماس از نزدیک با سازندگان و بازیگران آن ها رزرو هتل خود را در یکی از این شهرها یا ایالت ها انجام داده و تجربه گردشگری متفاوتی را کسب خواهید کرد.

حتی یک آخرالزمان زامبی محور نیز نکته ای مثبت در خود دارد، دستکم در جورجیای ایالات متحده. طرفداران سریال محبوب «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از شبکه AMC در حال پیدا کردن راه خود به سوی آتلانتا و اطراف شهر کوچک جورجیا هستند تا رد افراد باقیمانده از گروه ریک گریمز و زامبی های حریصی که آن ها را تعقیب می کنند را بیابند.

در روزهای گذشته دو تور اتوبوسی «زامبی بزرگ» بازدیدکنندگانی خارج از ایالت آتلانتا را در کنار طرفداران سریال که از ایندیانا، ایلینوی، میشیگان، واشنگتن و دیگر نقاط جنوب شرقی کشور آمده بودند و حتی گروهی از برزیل که سفری یک ماهه به ایالات متحده را تجربه کرده بودند دور هم جمع کرد. بسیاری برای دیدن لوکیشن های سریال «مردگان متحرک» از نزدیک آمده بودند. ماری کولودزیج و شوهرش، اریک، از ایندیاناپولیس به آتلانتا پرواز کرده بودند تا یک تجربه گردشگری زامبی محور را کسب کنند. این زوج از طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» بوده که اکنون در فصل نهم خود به سر می برد. این دو از فصل اول همچنان از طرفداران سریال بوده و حتی برای دیدار با بازیگران و سازندگان سریال بارها به شیکاگو سفر کرده و در مراسم کامیک کان با آن ها دیدار کرده اند.
بیشتر بخوانید:

1683368166 860 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
کولودزیج، 48 ساله، در حالی که انتظار شروع دومین تور زامبی آخر هفته خود را می کشد می گوید: «همه ما همیشه به خودمان می گوییم اگر چیزی اتفاق بیفتد چه؟ نمی دانم چکار خواهم کرد. خب، این سریال به نوعی به شما نشان می دهد که مردم چکار خواهند کرد. هر کسی می تواند با یکی از شخصیت های این سریال همزاد پنداری کند». گردانندگان و راهنمایان این تور زامبی محور کسانی هستند که در سریال نقش زامبی ها را بازی کرده اند.
1683368166 261 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
پاتریک ویلیامز، 42 ساله، که از راهنمایان تور است از زمان حضور در «مدرسه زامبی ها» (تست بازیگری سریال) پیش از فصل دوم، هم به عنوان انسان و هم زامبی در سریال حضور داشته است اما همچنان برای یک سکانس از زامبی های اصلی که در آن باید گریم های صورت سنگین و لنزهای تماسی دردناک و کور کننده پوشید انتظار می کشد. به گفته ویلیام زامبی های اصلی سریال آن دسته از زامبی هایی هستند که گریم کامل شده و دوربین روی آن ها تمرکز می کند و تعاملاتی با بازیگران سریال دارند یا کسی را گاز می گیرند.
مردگان متحرک آدمخوار بسیار متفاوت از تنها گونه هایی هستند که در جورجیا دیده می شوند. در سال 2008 فیلم برداری های بسیاری در این منطقه صورت گرفت که از آن میان می تواند به دو بخش فیلم «بازی های گرسنگی» (The Hunger Games) اشاره کرد. بیش از 150 فیلم و سریال تنها در سال 2014 در جورجیا فیلم برداری شده اند که مالیات کم این ایالت باعث محبوبیت آن در میان فیلمسازان شده است. سال گذشته این ایالت یک تور گردشگری با عنوان «ComeTourGeorgia.com» را راه اندازی کرد تا طرفداران دنیای سرگرمی را به جورجیا بکشاند.
1683368166 325 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
از سال 2010، چندین استودیو فیلم و سریال سازی اعلام کرده اند که در حال برنامه ریزی برای انجام کارهای تصویربرداری خود در این ایالت و یا توسعه کسب و کارهای قبلی خود در آن هستند. استودیو فیلم سازی بریتانیایی Pinewood Studios اخیراً یک ساختمان جدید در این منطقه ساخته است، جایی که بخش هایی از سکانس های فیلم «مرد مورچه ای» (Ant-Man) در آن فیلم برداری شد. تایلر پری، غول صنعت سرگرمی آتلانتا نیز اعلام امیدواری کرده که بتواند فضای استودیو خود در پایگاه قدیمی ارتش در فورت مک فرسون را توسعه دهد.
هجوم سازندگان فیلم و سریال به ایالت آتلانتا به مزایای فیلم سازی در این ایالت باز می گردد که از سال 1972 و با فیلم «رستگاری» (Deliverance) آغاز شد. تورهای «زامبی بزرگ» که هزینه شرکت در آن ها 65 دلار است توسط کمپانی Atlanta Movie Tours راه اندازی شده که در سال 2012 و تنها با یک تور با تم «مردگان متحرک» کار خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون تقریباً تمام کسب و کار این کمپانی زامبی محور بوده است. کلیپ های تصویری که در این تورهای اتوبوسی به نمایش در می آید فیلم را با دنیای واقعی مقایسه می کنند.
لوکیشن های فیلم برداری فصل اول در آتلانتا
محله ای که اولین فصل از «مردگان متحرک» در آن فیلم برداری شد در فاصله ای بسیار کم از پارک المپیک آتلانتا قرار دارد. در انتهای خیابانی که دفتر تور در نلسون استریت بریج قرار دارد، جایی است که ریک گریمز سوار بر اسب در فصل اول از روی خط راه آهن گذشت تا جایی برای پنهان شدن در آتلانتا بیابد. آنسوی پل ساختمان خالی از سکنه نورفولک جنوبی است که بسیاری از سکانس های پشت بامی و برخی از تصمیم های سختی که بعد از آمدن ریک به صحنه دیدیم در آن رخ داده اند. سکانس مشهور تانک در فصل اول نیز چند ساختمان پایین تر به سمت شمال این منطقه فیلم برداری شد.
لوکیشن های شهری فصل اول در دنیای واقعی بسیار سهل الوصول هستند و علاقمندان و شرکت کنندگان در تور براحتی به آن ها سرک می کشند اما وقتی به دنبال لوکیشن هایی در جنوب، غرب یا شمال مرکز شهر باشید استفاده از اتوبوس مناسب ترین گزینه است. با استفاده از اتوبوس، بازدید کنندگان می توانند لوکیشن منطقه موسوم به «ترمینوس» (Terminus) بیمارستانی که ریک در آن و پس از شروع آخرالزمان زامبی ها بیدار می شود را از نزدیک ببینند.
1683368166 658 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
«مردگان متحرک» در فصل دوم و برای سکانس های اکشن تر از آتلانتا خارج شده و به فضاهای غیرشهری وارد شد. دومین مرحله از تور «زامبی بزرگ» از حدود 35 مایلی جنوب آتلانتا در منطقه سنویا آغاز می شود که در سریال از آن با نام وودبری یاد شد. در این شهر فعالیت های زامبی محوری زیادی رخ می دهد. یک بازار بزرگ با تم «مردگان متحرک» به نام «Woodbury Shoppe» در ورودی این شهر زیبا قرار دارد که تی شرت ها، کیف های دستی، تقویم ها، کمربندها و چیزهای بسیار زیاد دیگری با تم «مردگان متحرک» به فروش می رساند.
برای مثال سکه هایی که روی آن ها نوشته شده «من عاشق داریل هستم» هر کدام 25 سنت فروخته می شوند. استخدام راهنمای تور فصل اول تا چهارم نیز 25 دلار هزینه دارد و بازدید کنندگان می توانند تورهای دقیق تر را با قیمت 15 دلار در فروشگاه بزرگ ابتدای شهر رزرو کنند. کافه مردگان متحرک نیز به تازگی در طبقه پایین ساختمانی نزدیک زندان معروف سریال افتتاح شده است.
1683368167 306 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
دومین تور «زامبی بزرگ» بازدید کنندگان را به لوکیشن های متعددی در کوتا کانتی مانند Zombie Arena، شهر خفته گرانتوایل جایی که یکی از اپیزودهای فصل سوم در آن فیلم برداری شده و اصطبل و آسیابانی متروکه در هارالسون، جایی که ریک برای اولین با فرماندار ملاقات می کند و بعدها مرل و فرماندار با هم روبرو می شوند می برند.
متاسفانه خانه ییلاقی که در فصل دوم به کار گرفته شده بود در دسترس بازدید کنندگان قرار ندارد زیرا ظاهراً مالکان و ساکنان آن از حضور مزرعه خود در داستان پشیمان شده و اجازه ورود بازدید کنندگان به ملک خود را نمی دهند. زندان نیز جزو تور نیست زیرا سازه ای بوده که در Raleigh Studios ساخته شده و اکنون دیگر وجود خارجی ندارد. اما چیزهای بسیار بیشتری از لوکیشن های «مردگان متحرک» در انتظار بازدید کنندگان است.
1683368167 620 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
قبل از تور اخیر، برخی از طرفداران سریال متوجه حضور لورن کوهن، بازیگر شخصیت مگی در سریال، در یک کافی شاپ تازه تاسیس در Woodbury Shoppe شدند. در آتلانتا نیز دستکم یک موسسه کلاسیک وجود دارد که سلبریتی های بسیار زیادی را در خود می بیند. جنیفر لارنس، وودی هارلسون، مورگان فریمن، رابرت دنیرو، بیل ماری، جک بلک و جان هام همگی در کافه قدیمی اما زیبای Clermont Lounge دیده شده اند.
1683368167 301 تورهای مردگان متحرک سایت های زامبی محور در آتلانتا و
استیون یئون، که در سریال نقش شخصیت گلن را بازی می کرد، در سال 2013 و در جریان فیلم برداری ها این کافه را به کونان اوبراین توصیه کرد و آن را «جذاب و متفاوت با فضای باز» توصیف کرد.

معرفی لوکیشن های سریال بازی تاج و تخت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر