لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا
فصل  ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا

فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا

در ایالت کولورادو فصل بهار یا فصل گل و لای، کوه ها زیبا هستند و اتاق های هتل ها نصف قیمت می شوند و هر لیوان آب جو فقط ۲ دلار می باشد.تعطیلات آخر هفته قبل از کریسمس، هزینه هر شب اقامت در هتل ریتزکارلتون بچیلورگیواچ که یک هتل لوکس در مرکز پیست اسکی بیرو کریک در کلرادو است، ۱۴۸۹ دلار است. در ماه ژوئیه، قیمت آن به ۶۵۹ دلار می رسد. اما در شنبه شب گذشته من و همسرم مجبور شدیم ۱۸۹ دلار برای یک اتاق مشترک پرداخت کنیم و 30 دلار اضافی نیز برای یک پارکینگ مخصوص بپردازیم، اما صبحانه رایگان بود و هزینه استفاده از اسپا نیز نصف قیمت بود. ما فقط ۸۰ دلار برای نیم ساعت در یک وان مس دو نفر دادیم که شامل شامپاین، روپوش ها، دمپایی و موسیقی طنین دار به سبک جدید بود. کافی است با رزرو آنلاین هتل، اقامت خوب و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.من شهرهای اسکی کلورادو را بعد از پایان یافتن فصل اسکی دوست دارم، درست زمانی که محلی ها آن را فصل گل می نامند. ( این عبارت برای شهر آسپن بسیار زشت است که آن را ” فصل رازها ” می نامند) برای حدود دو ماه، روستا های کوهستانی زیبا خالی می شوند، اقامت در هتل های لوکس مقرون به صرفه می شود و مغازه داران قیمت اجناس خود را به نصف کاهش می دهند.

البته که در این موقع از سال در ایالت کلورادو نمی توانید اسکی کنید اما فعالیت های فراوان دیگری برای انجام دادن وجود دارد. پارک استراوبری هات اسپرینگز درست بیرون از اسپرینگز استیم بوت قرار دارد و دارای استخر های صخره ای ۱۰۴ درجه و در شکل و اندازه های مختلف می باشد. در آسپن، آب شدن زود هنگام برف ها منجر به جریان سریع آب ها و به تبع آن ۲۰ درصد تخفیف برای قایق رانی در امتداد رودخانه روارینگ فورک و رودخانه های کلورادو می شود. در شهر برکنریج، بازدیدکنندگان می توانند خود را برای شرایط آب و هوایی آماده کنند و هم دوچرخه و هم کفش های مخصوص برف را با خود به همراه بیاورند تا یا در دامنه های دریاچه موهاوک به سمت بالای شهر و یا از فلومز به سمت شمال دوچرخه سواری کنند.

همه چیز بعد از روز کارگر، به خصوص در اکتبر تکرار می شود، اما به دلیل شروع فصل پاییز و رنگ های پاییزی ای مکان بسیار شلوغ و پر هزینه می شود.
1683378888 942 فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا

در آخرین تعطیلات آخر هفته در شهر دنور، جمعه شب را به 120 دلار در هتل استیم بوت گرند سپری کردیم (در مقایسه با 229 دلار برای یک شب که در ماه جولای پرداخت کردیم) و با یک زوج دیگر ملاقات کردیم. شنبه صبح، من از پنجره طبقه پنجم به سمت شرق نگاه کردم و کوه یخی مت ورنر که هنوز پوشیده از برف بود و همچنین یک ماشین (یک وسیله تعمیر و نگهداری) و یک نفر (نفر دونده ) را در خیابان ها دیدم.

دیوید اس.کریستی گفت ” این مکان خیلی ساکت است. من می توانم به راحتی در خیابان لینکلن راه بروم و هیچ ترافیکی در اینجا وجود ندارد. اخر هفته چهارم جولای، در اینجا مشکل ترافیک وجود دارد، از یک طرف شهر به طرف دیگر. در فصل بهار ما می توانیم وارد هر رستوران شویم و در آنجا بنشینیم. اینجا هیچ کس وجود ندارد.”
1683378888 196 فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا

در وسط بارندگی شدید به سمت استیم بوت رانندگی کردیم و شام را در مازولا، اولین رستورانی که در سر راه بود میل کردیم. هزینه دو لیوان نوشیدنی ۷۰ دلار بود. رستوران بدی نبود اما ارزان هم نبود. سپس با دیدن این تابلو “فصل قدردانی مردم محلی” در جلوی در بار محلی، که یک کافه محلی در خیابان لینکلن، در مرکز خیابان اصلی شهر بود، توقف کردیم. بر روی صندلی های جلوی پیشخوان نشستیم و از ۳ عصر تا ۸ شب نوشیدنی سفارش دادیم. خوشحالی و شادمانی که تا ساعت ها طول کشید. قیمت هر آبجو ۴.۵۰ دلار و شراب ۵ دلار است.
طولی نکشید که این فصل تجارت ارزان روی خوشش را ب ما نشان داد: 1 دلار برای قهوه در Powder Day Donuts ، ۲۰ درصد تخفیف برای خرید جواهرات و بدلیجات در فروشگاه Remember Me گرفتیم و در وقت ناهار یک همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و یک لیوان بزرگ آبجوی اسنک کولد مانتیکوی در رستوران Back Door Grill سفارش دادیم که هزینه آنها فقط ۱۰ دلار بود.

شب شنبه را در Vail برای صرف شام سپری کردیم، دهکده ای بسیار جذاب که برای اسکی بازان ساخته شده بود اما اکنون خالی سکنه شده است. رستوران Terra Bistro، در اقامتگاه کوه ویل، در این فصل سال، قیمت نوشیدنی های خود را از ۳۵ تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. بنابراین ما یک سالاد استیک، مرغ، دو لیوان شراب و یک نان آرد ذرت و تکه های گوشت با دسر بلوبری یخ زده سفارش دادیم که مجموع هزینه آنها ۸۵ دلار شد. شام آن را در ساعت ۱۰ شب تمام کردیم،و زمانی که برای قدم زدن در میدان دهکده رفتیم همه مغازه ها و رستوران ها بسته بودند و خیابان ها برای بانوانی که در آخر هفته به دنبال بارها می گردنند به طرز عجیبی امن بودند.
1683378888 918 فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا
در اینجا چیزی که در طول فصل بهار در برخی از شهر های متنوع کلورادو در دسترس است می پردازیم:

آسپن

برجسته ترین شهر اسکی در کلرادو صرفا در فصل تعطیل مسابقات اسکی کاملا مقرون به صرفه می شود که از میانه ماه می تا میانه ماه ژوئن شروع می شود. طبق گزارشات دفتر بازرگانی آسپن، قیمت اقامتگاه ها ۴۰ درصد کمتر از فصل اوج خود می شود، از جمله اقامت در هتل آسپن که در مرکز شهر آسپن واقع شده است (هزینه یک شب در آخر هفته در ماه می ۱۱۹ دلار است ) و حتی هتل جیرمی، یکی از هتل های لوکس و عالی در ایالت کلرادو ( در مقایسه با ماه جولای که ۵۱۸ دلار است در ماه می کمتر از ۲۷۵ دلار می شود). رستوران فرانسوی- آمریکایی Betula Aspen که دارای منظره ای از کوه آژاکس می باشد، قیمت شام از ۱۰ تا ۳۱ ماه می، ۵۹ دلار است و در فصل بهار رستوران Mezzaluna، پیتزا های مخصوص خود را با هزینه ۱۳ دلار برای ناهار سرو می کند. اما در طول فصل بهار و فصل مخفی برای خرید غذا به آسپن نروید زیرا آنجا تقریبا با جمعیت زیادی از اسکی بازان پر می شود.


برکنریج (Breckenridge)

فصل تجارت ارزان تا روز ۲۷ ماه می ادامه دارد اما بازار های برکنریج در فصل بهار بسیار ارزان هستند. اداره گردشگری برکنریج گزارش می دهد که رستوران ها در ماه ژوئن در مقایسه با فصل زمستان ممکن است ۴۸ درصد ارزان تر باشد.

کرستد بیوت(Crested Butte)

بیشتر روزهای ماه می، شهر کرستد بیوت که شهر اسکی بازان با لباس های رنگارنگ است در جنگل های کوهستانی بین شهر آسپن و شهر جونیسن برای افراد محلی غذا تهیه می کند. رستوان The Last Steep که پابیست بلو ریبون برای ۲ دلار، بالدی مری ( مشروبی از ودکا و سوس گوجه فرنگی) برای ۶ دلار، مارگارین و همبرگر برای ۸ دلار سرو می کند. معبد تیوکالوی دو مارگارین مخصوص برای یک نفردر تمام طول روز سرو می کند. در مقایسه با قصل اسکی یا فصل تابستان، در این فصل رستوران ها ممکن است تا تصف قیمت هزینه های خود را کاهش دهد از جمله در هتل های جذاب شهر مثل هتل و سویئت گرند لادیج کرستد بیوت، که قیمت هر سویئت برای هر شب ۹۰ دلار و در مقایسه با ماه جولای ۱۹۰ دلار هزینه دارد.

تلورید (Telluride)
در این فصل تجمع بازدیدکنندگان در این دهکده واقع در جنوب غربی کلرادو، به طور چشمگیری کاهش می یابد. بیشتر رستوران ها و بارها که بین دهکده کوهستانی و جاده اصلی در خیابان وست کلرادو قرار دارند بسته می شوند. اما چند مکان برای مردم محلی باز می ماند، از جمله رستوران ایتالیای راستک که سه شنبه و پنجشنبه شب ها، علاوه بر سرو یک پیش غذا اشتها آور، یک دوره آموزشی با هزینه ۲۵ دلار نیز برگزار می کند. رستوران Smuggler Union ، دو همبرگر برای یک نفر را در رستوران خود سرو می کند.
تام واتکینسون، یکی از اعضای شورای شهر و رئیس ارتباطات، در بازدید از شهر تلورید گفت: ” من نمی دانم چگونه این شهر را به درستی هدایت کنم – این شهر ارواح است. اما ما آن را دوست داریم. ”

5 دلیل برای سفر به ازبکستان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر