لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 8 هتل حیرت انگیز در فرانسه
8 هتل حیرت انگیز در فرانسه

8 هتل حیرت انگیز در فرانسه

وقتی صحبت از زیباترین هتل های ایران و جهان به میان می آید، نام فرانسه جزو صدرنشینان فهرست کشورهایی است که خاص ترین هتل ها را می توان در آن یافت. فرانسه لبریز از معماری شگفت انگیز، تمدن پرشور و مناظر دیدنی است و برترین هتل های این کشور این سه ویژگی را تمام و کمال و با هم ارائه می دهند. اگر در تدارک سفری به فرانسه هستید، احتمالا در سفر خود توقف هایی در مناطق متنوعی مثل پاریس و شهر آنسی و آنتیب در جنوب شرقی فرانسه برنامه ریزی کرده اید. برای اینکه از زمان خود در فرانسه استفاده حداکثری بکنید، حتما اقامتگاه هایی فراخور سفر خود انتخاب کنید. این هتل های شگفت انگیز در فرانسه از مجلل ترین، عجیب ترین و شکیل ترین مکان هایی است که می توان برای اقامت در سرتاسر اروپا برگزید.
هتل شاتو گرند بریل (Chateau Grand Barrail)

اقامت در هتل شاتو گرند بریل (Chateau Grand Barrail) همانند آن است که شبی را در قصر اختصاصی خویش سپری می کنید. از آن رو که این هتل در قرن نوزدهم ساخته شده است مزین به دکوراسیونی آراسته و مجلل و مبلمانی باشکوه است. این هتل در فضای سبز گسترده ای واقع شده که امکان پیاده روی خصوصی و نگریستن به نمای 360 درجه ساختمان آن را فراهم می کند. تجهیزات آب گرم این هتل که مفتخر به برتریش از سطح جهانی است، استخر شنای گرم این هتل که در فضای بیرون واقع شده و در طول سال قابل استفاده است و اتاق پذیرائی افسانه ای که آراسته به پنجره های مشبک است شما را مجذوب و شیفته این هتل خواهد کرد.
هتل « دو کپ آیدن راک » (du Cap Eden Roc) در شهر آنتیب فرانسه
هتل های زیبا
یکی از شایسته ترین مقصدهای توریستی در نوار ساحلی جنوب شرقی فرانسه موسوم به فرنچ ریویرا، شهر آنتیب است و یکی از مطلوب ترین مکان ها برای اقامت در شهر آنتیب «هتل دو کپ آیدن راک » است. از جهت واقع شدن این هتل در لبه آب و دارابودن ساحلی خصوصی، این هتل قرن نوزدهم میلادی جامع زرق و برق های معماری قدیمی فرانسوی است. دکور این هتل، سنتی و به سبک «فرنچ کانتری» هست و برخی سوئیت ها دارای بالکن های خصوصی رو به دریا، پیش خدمت و حتی ویلاهای خصوصی هستند. شما مطمئنا عاشق حس بودن در این تفرجگاه، امکانات آن، زمین تنیس و استخرهای آن خواهید شد و پیاده روی سریع به نقطه ی مرتفع و چشم نواز شبه جزیره ی Cap d’Antibes شما را شیفته ی خود خواهد کرد.
هتل پلازا آتین در شهر پاریس
هتل های زیبا

هتل های زیبا
اگر قصد سفر به پاریس را دارید و میخواهید بهترین ها را تجربه کنید، هتل پلازا آتین احتمالا گزینه ی ایده آلی باشد. این هتل مفتخر به داشتن چهار رستوران مشهور، کافه ی نوشیدنی و سر آشپز مشهور الین دوکاس(Alain Ducasse) است که دانستن این ویژگی ها افراد غذادوست را بسیار خوشحال خواهد کرد. این هتل در سال 1913 افتتاح شد و از آن پس مکانی دنج برای سرمایه داران و اشخاص مشهور بوده است. این هتل به سبک فرانسوی اعلا ساخته شده، دارای دیوارهایی پوشیده شده از پیچک و چترهای سرخ در حیاط کر جاردین است و تنها در چند قدمی خیابان des Champs-Élysées واقع شده است.

هتل کارلتن در شهر کن پاریس
هتل های زیبا
معروفیت شهر کن به جشنواره فیلم سالانه اش است و همه می دانند حرفه ای های صنعت سرگرمی در هنگام حضور خود در این منطقه در هتل بین قاره ای کارلتن اقامت می کنند. هتل کارلتن به خلیج کن اشراف دارد و بسیاری از اتاق ها نمای مستقیمی از آب این خلیج دارند. ساحل خصوصی آن، انسان را برای یک شنای طراوت دهنده فرا می خواند و عجیب نیست اگر فرد مشهور یا فردی از خانواده سلطنتی را در حال نوشیدن در کافه ی مجلل لابی هتل ملاقات کنید.
کاخ لمپریال در شهر انسی
هتل های زیبا
سبک بلپاک اکنون در کاخ لمپریال حیاتی دیگر یافته است. این هتل باشکوه در سال 1913 ساخته شد. این هتل با اشرافش بر دریاچه انسی مکانی خیره کننده و دنجی است که شما را از زندگی شهری می رهاند و شما را غرق در زندگی رو به آب با نمای دلنواز سرسبز می کند. خیلی از اتاق ها مجهز به بالکن های خصوصی است که مناظر و نماها را دو چندان می کند.

بهترين هتل های ديزنی ورلد همراه با رتبه بندی های آنها
ادامه مطلب

هتل شاتو ایزا (Château Eza)
هتل های زیبا
هتل شاتو ایزا که در کنار دریای مدیترانه واقع شده و تنها چند مایل با ایالت موناکو فاصله دارد مسافران و میهمانان را خیره کرده است. سازه ی این هتل با 400 سال قدمت در اعماق تاریخ جای دارد، اما اتاق هایش با مدد ویژگی هایی مثل دسترسی به اینترنت از طریق وای فای و تلویزیون های صفحه تخت قطعا مدرن به شمار می رود. خیلی از اتاق ها هنوز دیوارهای اصلی سنگی خود را داراست و برخی از آنها مناظر چشم نواز اقیانوسی ارائه می دهند. شاید بزرگ ترین محل گفتگو در این هتل رستوران آن باشد که دارای دیوارهای شیشه ای است و به آب های دریای مدیترانه اشراف دارد.
هتل لمولن دو راک (Le Moulin du Roc)
هتل های زیبا
این هتل اختصاصی و خلوت مکانی دنج و تماشایی است که تنها دقایقی با خلوتگاه و سبزه زارهای پارک جنگلی
régional Périgord-Limousin فاصله دارد. این هتل در حوزه ی رودخانه ی Dronne قرار دارد، در قرن هفدهم آسیاب خانه بوده است و تنها 15 اتاق دارد. از این رو میهمانان می توانند انتظار محلی خلوت را داشته باشند. تخت های چهارچوب دار، تیرهای چوبی عمارت و شومینه های بزرگ آن متعارف است، اما زمین این هتل واقعا منحصر به فرد است. اقامت کنندگان می توانند از استخر، سالن مخصوص کشیدن سیگار، کافه نوشیدنی، زمین تنیس و حتی کلاس های آشپزی – که دستپخت فرانسوی محلی را آموزش می دهند- استفاده کنند.
هتل شانگری لا در پاریس
هتل های زیبا
اگر در نظر دارید در هتلی اقامت کنید که در اعماق تاریخ فرانسه جای دارد، به سختی می توان گزینه ای مناسب تر از هتل شانگری لای پاریس تصور کرد. این هتل روزگاری خانه ی خانواده بناپارت بوده است و محیط مجلل آن حقیقتا مورد پسند شخص ناپلئون بوده است. به گونه ای عجیب پرینس بناپارت – نوه ی برادر او- از مناظر شگفت انگیز برج ایفل که امروزه این هتل را به شهرت رسانده است خوشش نمی آمد. هتل شنگری لا تنها یک دقیقه پیاده روی از یک ایستگاه اصلی مترو فاصله دارد، اما با وجود رستوران های فرانسوی مجلل، اتاق پذیرایی غیررسمی کانتونی و حمام هایی با سنگ مرمر و سطوح گرم شده، شاید میهمانان هیچ وقت نخواهند محوطه ی آن را ترک کنند.

بهترین و مجلل ترین هتل های جدید قاره آسیا در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر