لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن کنید
۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن کنید

۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن کنید

از نیویورک گرفته تا Napa Valley و نقاط مختلف بین آن ها٬ یکی از این هتل بوتیک های جدید را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید و بعد از بررسی کامل هتل های مدنظرتان آن را به صورت آنلاین رزرو نمایید تا با سایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

وقتی به یک مکان جدید سفر می کنید٬ محل اقامت شما می تواند باعث بهتر شدن سفر شما یا خراب شدن آن شود. با گزینه های قابل دسترس و متنوع تر مثل اجاره ی کوتاه مدت و هتل های ویژه٬ بسیاری از مسافران انتخاب کردن هتل بوتیک ها را به مراکز زنجیره ای استاندارد ترجیح می دهند. با توجه به تحقیقات شرکت IBISWorld٬ صنعت هتل بوتیک – که تقریبا ۵ درصد از بازار را تشکیل می دهد – از سال ۲۰۰۹ حدود ۶.۱ درصد در سال رشد کرده است و انتظار می رود این رشد در سال ۲۰۱۹ ادامه پیدا کند. نگاهی به این ۱۲ هتل بوتیک جدید بزنید که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شدند.

URBANICA The Meridian Hotel – Miami
در ژانویه ی سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است و در همسایگی محله ی بالانشین South of Fifth در ساحل میامی واقع شده است. با داشتن فقط ۷۱ اتاق٬ این هتل خدمات تعاملی و سبکی بی نظیر را ارائه می کند و سرگرمی های ساحلی فوق العاده ای دارد. اینجا برای بسیاری از فروشندگان محلی مثل Panther Coffee و Bachour Bakery با کافه ی درون آن و Food Marchand٬ مانند خانه ی دوم آن ها می باشد.

The Collector Luxury Inn & Gardens – St.Augustine, Florida
اولین اقامتگاه لوکس از این نوع٬ در سنت آگوستین به نام The Collector Luxury Inn Gardens در مارس 2017 در محل موزه خانه های تاریخی داو که یکی از محله های معروف و برجسته سنت آگوستین می باشد و از سال 1790 قدمت دارد، در مارس 2017 افتتاح شد. پیشنهادات های شگفت انگیز تختخواب و صبحانه مفصل و امکانات مدرن و خدمت رسانی یک مجتمع مسکونی پیشرفته، جمعا 30 اتاق منحصر به فرد را حاصل شد که بسیاری از آنها دارای اتاق نشیمن و بالکن جداگانه هستند. امکانات هتل شامل صبحانه اروپایی و پذیرایی منشی هتل می باشد. از دیگر برنامه ریزی ها برای میهمانان همچنین می توان به سمینارهای آکادمیک مستقل سنت آگوستین همراه با یک برنامه تلفیقی اشاره کرد. بازدیدکنندگان با دکوراسیون با کیفیت موزه مانند مجموعه ای از عتیقه جات، مصنوعات و مجسمه های مختلف، احاطه شده اند.

فوق العاده ترين هتل های كشور سوئيس
ادامه مطلب

21c Museum Hotel – Nashville
هتل موزه ۲۱ سی در خیابان دوم در مرکز شهر نشویل به عنوان یک موزه هنرهای معاصر، هتل، رستوران و بار شناخته می شود. این نمایشگاه، هم از بازدید کنندگان و هم از اعضای اجتماع استقبال می کند تا از بازدید نمایشگاه ها، برنامه های فرهنگی و ارائه محصولات آشپزی به رهبری سرپرست اجرایی لوون والاس، لذت ببرند. این بوتیک در بهار سال 2017 با 24 اتاق شامل بیش از 10،500 فوت مربع افتتاح شد و شامل نمایشگاه و سالن ایونت، رستوران سرآشپز، بار و سالن، سوئیت های روباز با تراس های در فضای باز، مرکز تناسب اندام و آبگرم می باشد و آماده خدمت به همگان است.
1683378863 76 ۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن
Hotel Hayden and Hotel Henri – Chelsea, New York City
به دلیل موفقیت های هتل هوگو در سوهو٬ گروه Fortuna reality دو مورد از املاک خود را به دو هتل بوتیک جدید در محله چلسی در همسایگی نیویورک تبدیل کرد: هتل Hayden و هتل Henri . هتل هایدن در فوریه سال ۲۰۱۷ در خیابان ۲۸ ام و کوچه ی ششم افتتاح شد و ادای احترامی به نماد منطقه ی گل منهتن که فضای زنده ای را در نمای بیرونی خود با استفاده از گیاهان بوجود آورده٬ کرده است و میز پذیرش در روشنایی قرار دارد و از سنگ مرمر در آن به کار رفته است. خواهر هتل هایدن٬ هتل هنری نیز در خیابان W24 قرار دارد و در ماه مارس ۲۰۱۷ مجددا گشایش یافت و اتاق های مهمان خود را کامل کرده و از چوب های ایتالیایی برای تزئین استفاده شده و گرافیتی های بسیار زیبایی بر روی آن نقاشی شده است و نمای فوق العاده ای نیز از برج آزادی دارد.
1683378863 258 ۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن
Hotel Brooklyn Bridge – Brooklyn
این هتل لوکس که به تازگی در محله ی Dumbo در بروکلین افتتاح شده است٬ نمای گسترده ی پانورامایی از رودخانه ی شرقی ارائه می دهد و نه تنها از برج معروف٬ بلکه از کل خط افق منهتن دید فوق العاده ای خواهید داشت. این هتل ۱۹۴ اتاق مهمان و سوئیت ٬ فضاهای عمومی برای کار کردن٬ استراحت کردن و لذت بردن از نوشیدنی٬ مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته٬ اتاق نمایش فیلم ۵۰ نفره و کافه های بیرون بر را ارائه می دهد. این هتل همچنین ویژگی های محیط زیست دوستانه ای دارد و در پاییز سال ۲۰۱۷ گواهینامه ی LEED را دریافت کرده است. آقای Harrison Green طراح چشم انداز٬ لابی و قطعه ی مرکزی دیوار ۲۵ فوتی که با گیاهان و انگورهای خزنده پوشیده شده است را طراحی کرده است. اتاق ها٬ ورقه های پنبه ای دارند و آب تصفیه شده و دوش حمام زمان بندی شده نیز از دیگر تجهیزات اتاق ها هستند. در واقع خود هتل سیستم بازیابی آب باران دارد و کل هتل نیز حتی با انرژی بادی کار می کند.

7 اقامتگاه برتر در گواتمالا
ادامه مطلب

Las Alcobas – Napa Valley
این هتل در St. Helena, California, Las Alcobas واقع شده است و اولین هتل بوتیک لوکس٬ رستوران و خدمات ماساژ در Napa Valley و در هفت سال گذشته می باشد و یکی از تنها دارایی هایی می باشد که از آن به تاکستان ها دید دارد. این هتل ۶۸ اتاق خواب و سوئیت دارد که تراس های فضای باز دارد که مشرف به تاکستان ها می باشند. ۱۰ اتاق دارای حمام بخار در فضای باز هستند که در بالکن های خصوصی قرار دارند. رستوران امضا دار Acacia House که توسط سرآشپز Chris Cosentino اداره می شود٬ به شما غذاهای مختلف کالیفورنیا را ارائه می کند. یکی دیگر از نکات برجسته ی این هتل٬ استخر آب نمک آن است. که فضایی حدود ۳۵۰۰ فوت مربع وسعت دارد و فضایی برای خدمات ماساژ و ملاقات را نیز برای آن در نظر گرفته اند. در فوریه ی سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است و به مهمانان دسترسی بسیار آسانی به اتاق تست Beringer Estates را می دهد و یک فضای خاطره انگیز را برای شما بوجود می آورد.
1683378863 292 ۷ هتل بوتیکی که امسال باید از آن ها دیدن
Graduate Hotels – Berkeley, Richmond, Lincoln and Minneapolis
این هتل در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است و اینجا یک هتل بوتیک با شش مکان دانشگاهی در سراسر کشور می باشد و در سال ۲۰۱۷ ۴ افتتاحیه و در سال ۲۰۱۸ سه افتتاحیه برگزار کردند. Berkeley در در ماه آوریل و Richmond و Licoln در ماه ژوئن و Minneapolis نیز در این زمستان افتتاح شد. در هرکدام از این مکان ها٬ هتل ویژگی های منحصر به فرد و مجللی دارد و از امکانات رفاحی نیز بهره می برد. این هتل دارای فضاهای نوستالژیکی برای دانشجویانی که است که در آن دانشگاه ها درس خوانده اند.

جدیدترین هتل های برتر و لوکس در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر