لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بهترین های هندوستان
بهترین های هندوستان

بهترین های هندوستان

تا وقتی دندان دارید، لبخند بزنید، تا وقتی جوان هستید، سفر کنید، طوری زندگی کنید که انگار هیچ فردایی وجود ندارد و هر چیزی که می خواهید جستجو کنید، امروز جستجو کنید و فکر کنید که امروز زندگی شما تا ابد طول می کشد.
اگر این شعار زندگی شماست، هند باید اولین مقصد سفر شما باشد. هندوستان کشوری است که از نظر جغرافیایی بسیار غنی است. دره های سرسبز، بیابان های وسیع، سواحل زیبا و فرهنگ متنوع آن است که سفر به هند را سفری به یاد ماندنی می کند. حتماً باید در طول عمر خود یک بار هم که شده به هند سفر کنید.
پس منتظر چه هستید؟! زمان آن است که ساک خود را جمع کنید و به یک سفر کاوشگرانه بروید. با ایران هتل آنلاین همراه شوید تا بهترین مقاصد گردشگری هند در ادامه معرفی کنیم.
دهلی، جواهر هند
دهلی، پایتخت هند است و در زمینه تاریخ، فرهنگ، طبیعت و غذاهای عجیب و غریب بسیار غنی است. جاذبه های گردشگری برای مسافران این شهر شلوغ و پر جنب و جوش شامل صنایع دستی مختلف، آثار باشکوه باستانی، سالن های نمایش هنری و غذاهای فوق العاده آن است.
تعدادی از جاذبه های گردشگری اصلی این شهر عبارتند از قلعه سرخ، قطب منار، معبد لوتوس، دروازه هند، مسجد جامع، آرامگاه همایون و پارک ملی حیات وحش.
گوا، بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی
گوا، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در هند است که با آب های درخشان، سواحل شنی سفید و درختان نخل شناخته می شود. گوا کوچکترین کشور در سواحل غربی هند است که در فصل های توریستی مملو از مسافران محلی و خارجی می شود. گوا با میراث جهانی در زمینه معماری و کلیساهای شگفت انگیز قدیمی خود معروف است.
آبشارهای بسیار زیبا و سواحل معروف آن مانند کاندولیم، باگا، کالانگوت،آرامبول، مارجیم در شمال گوا و سواحل پالولم، کولوا، پروانه و بولیم در بخش جنوبی گوا بسیار تماشایی هستند.
بمبئی، شهری که در آن نخواهید خوابید
این شهر به عنوان شهری شب زنده دار شناخته می شود. بمبئی مرکز نیروی انسانی هند، مد و فشن و همچنین مرکزی برای تجمع گرایشات مذهبی است. اینجا پرورش دهنده صنعت فیلم سازی هند است و برخی از بزرگترین زاغه های آسیایی در آن قرار دارند. روحیه مردم بمبئی به صورتی است که از کلاب های شبانه و البته سینمای بالیوود بسیار لذت می برند.
جاذبه های اصلی بمبئی عبارتند از: دروازه هند، درگاه حاجی علی، غار و جزیره فیل ها، معبد سیدهیوینایاک، اسل ورلد، غارهای کنهری، برج ساعت، پلانتاریوم، دریانوردی و غیره.

19 جاذبه گردشگری برتر در سئول کره جنوبی
ادامه مطلب

کلکته، شهری جذاب با ذهن هایی خلاق
کلکته به عنوان یک شهر شاد شناخته می شود و سومین شهر بزرگ هند است. این شهر بسیار هنری، فرهنگی و پر از فکر است. خیابان های کلکته زنده، پر سر و صدا و سرشار از زندگی و خلاقیت هستند. کلکته جلوه هایی زیبا از عناصر استعماری قدیم را در خود دارد که با فرهنگ ساکنان شهر، ترکیب زیبایی ایجاد کرده است.

جاذبه های گردشگری کلکته، کاخ یادبود ویکتوریا، پل هورا، موزه هند، رستوران داکشین، معبد کالی، کلیسای سنت پل و غیره می باشند.
بیشتر بخوانید:

آگرا، سرزمین تاج
آگرا جایگاه مهمی در تاریخ دارد به طوری که این شهر مکان بسیاری از شگفتی های معماری متعلق به دوران مغول است که یکی از مشهورترین آنها تاج محل می باشد.
تاج محل مظهر عشق و دلدادگی و یکی از هفت عجایب جهان است. برای بسیاری از گردشگران، هند مترادف با تاج محل است و این بنا به افزایش گردشگران آگرا کمک شایانی کرده است.
از دیگر جاذبه های موجود در آگرا، قلعه سرخ، باغ مهتاب آگرا، مسجد جامع، فاتح پور سیکری، سیکاندرا، عمارت اکبر بزرگ و غیره می باشند.
امریتسار
امریتسار، ترکیبی از فرهنگ، تاریخ و غذا
امریتسار، مرکز بزرگ تجاری، معنوی و فرهنگی مذهب سیک و محل هارماندیر صاحب که به معبد طلایی معروف است، می باشد. شهر نمادین امریتسار، شخصیت های قهرمان پنجاب را نشان می دهد. اینجا یک مکان توریستی برای بازدید از افسانه های باستانی، آثار تاریخی، مراسم عبادی، بازارهای قدیمی و جشنواره های رنگارنگ در هند است. معابد و موزه های اینجا بسیار تماشایی هستند.

استراحتگاه لوکس جدید در لوآنگ پرابانگ لائوس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر