لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 5 توقع اساسی گردشگران امروزی از یک هتل
5 توقع اساسی گردشگران امروزی از یک هتل

5 توقع اساسی گردشگران امروزی از یک هتل

گردشگر امروزی عاشق تکنولوژی‌ست. افراد بسیاری حاضرند تا برای مقاصد و هتل‌های نوآورانه و مدرن پول بیشتری بپردازند. مهم‌ترین مواردی که برای مهمانان هتل‌ها حائز اهمیت است را، همچون فن‌آوری‌های جدید برمی‌شمریم. اگر شما نیز عاشق تکنولوژی هستید با ما همراه باشید و پیش از رزرو هتل در مشهد با این موارد آشنا شوید.
1. دسترسی به اینترنت با کیفیت

اینترنت وای‌فای ابتدایی‌ترین سرویسی‌ست که هر هتلی باید در اختیار مهمانان خود قرار دهد. برای بسیاری از گردشگران، دسترسی به اینترنت ویژگی تعیین‌کننده در انتخاب محل اقامت است. چه این گردشگران سفری ماجراجویانه داشته باشند، چه علاقه‌مند به آشپزی باشند و چه تنها برای گردش و تفریح سفر کرده باشند، اینترنت با کیفیت خواست تمامی آنهاست.
2. خدمات اولیه بی‌نقص
خدمات اولیه بی‌نقص
در نظرسنجی‌ای که اخیراً انجام شده، 44.5 درصد پاسخ‌دهندگان مایل به پرداخت پول بیشتر برای هتل‌هایی با فن‌آوری پیشرفته بودند. هرچند هتل‌ها همیشه باید خدمات اولیه مورد نیاز را به مهمانان ارائه دهند، مخصوصاً در روند رزرو.
3. چک اوت خلاقانه
چک اوت
زمان تسویه با هتل یکی از لحظاتی‌ست که در شبکه‌های اجتماعی بیشترین انتقاد از آن می‌شود. هتل‌هایی که خدمات متفاوتی همچون فن‌آوری‌های جدید و خلاقانه در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، وفاداری آنان را نسبت به خود افزایش می‌دهند.
4. ضرورت طراحی وبسایت و معرفی آنلاین
وبسایت
هتل‌هایی که وبسایت‌های آنها به‌خوبی مدیریت می‌شوند و دربرگیرنده تمامی اطلاعاتی هستند که گردشگر امروزی به‌دنبال آن است، گردشگران بیشتری را به سوی خود جلب می‌کنند. برخی از این اطلاعات عبارتند از: نمایش تمامی جاذبه‌ها و دیدنی‌های آن منطقه، ارائه اطلاعات کافی در مورد مقصد مورد نظر و بهینه‌سازی سایت از طریق SEO(Search Engiene Optimization) و روش‌های مفید دیگر.
5. تجربه شخصی و منحصربه‌فرد
تجربه شخصی و منحصربه‌فرد
هتل‌ها لازم است تا با مهمانان خود آشنا شوند و انگیزه‌ها، علایق و ارزش‌های آنها را بشناسند. آنها باید اقامت مهمانانشان را منحصربه‌فرد کنند، با فن‌آوری‌های خلاقانه تجربه‌ای به‌یادماندنی را برایشان رقم بزنند و آنها را با خدمات شخصی غافلگیر کنند.
معرفی اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر