لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019

بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019

فصل تابستان نزدیک است و بسیاری از همین الان برای تعطیلات تابستان خود برنامه ریزی می کنند. بسیاری اقامت در هتل های کیش و هتل های قشم و برخی دیگر کمپ زدن در جنگل های شمال را گزینه مطلوب خود می دانند. بسیاری نیز به کوهنوردی و آب تنی فکر می کنند. اما علیرغم گزینه های داخلی متعدد، می توان به گزینه های خارج از کشور نیز فکر کرد زیرا سال 2019 سالی بسیار خاص برای صنعت گردشگری است. اگر هنوز هم مشغول فکر کردن به این موضوع هستید که تعطیلات تابستان 2019 خود را کجا بگذرانید، باید بدانید که 2019 سال سالگردهای بسیار مهم، مسیرهای پروازی جدید، گشایش موزه های بزرگ و بسیاری اتفاقات دیگر است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تعطیلات تابستان 2019 آشنا کنیم.
1- لاس وگاس

به نظر می رسد که همیشه یک هتل جدید در شهر لاس وگاس در حال افتتاح است اما هتل جدید Park MGM که به تازگی افتتاح شده به چندین دلیل از دیگر هتل های جدید متفاوت است. این هتل چیزی فراتر از یک هتل معمولی است و مهمانان می توانند از فضای 40.000 فوت مربعی موسوم به «Eataly» نیز استفاده کنند که اولین بازار خوراکی و غذای شهر لاس وگاس به شمار می آید که شعبه هایی از آن در شهر نیویورک و شیکاگو نیز وجود دارد. بعد از آن نوبت به Park Theater می رسد، جایی که بیش از 5.200 نفر می توانند در مکان هایی اقامت کنند که ستارگان و سلبریتی های طراز اول در آن ها اجرای برنامه دارند. لیدی گاگا تا ماه نوامبر در این مکان حضور دارد و جانت جکسون و شر نیز تابستان به آنجا خواهند آمد. همچنین باید بدانید که برونو مارس نیز در ماه سپتامبر در این سالن بزرگ اجرای برنامه دارد.
2- نووا اسکوتیا
1683368059 904 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019

از ماه ژوئن، مسیرهای پروازی جدید باعث می شوند که منطقه دریانوردی نووا اسکوتیا در کانادا بیش از گذشته در دسترس گردشگران قرار داشته باشد. آمریکن ایرلاینز، خدمات فصلی جدیدی از فیلادلفیا و فرودگاه لاگواردیای نیویورک را به این منطقه راه اندازی خواهد کرد در حالی که یونایتد ایرلاینز پروازهایی مستقیم از شیکاگو را به نووا اسکوتیا برقرار می کند. نووا اسکوتیا معمولاً به خاطر مناطق پرطرفداری مانند بریتیش کلمبیا و کبک، همواره پر از گردشگر می شود اما زیبایی ها و جذابیت منطقه ارزش گشت و گذار حتی در شلوغ ترین فصل سال را نیز دارد. جزیره کیپ برتون کمی به سختی در دسترس است اما در آنجا با مسیرهای کوهنوردی چالش برانگیز، یک مسیر زیبا و پرمنظره رانندگی بدون ترافیک و فرهنگ سلتیک واقعی از شما استقبال خواهد شد. فستیوال جاز هالیفاکس، که در پایتخت این منطقه برگزار می شود، بزرگ ترین فستیوال موسیقی نووا اسکوتیا بوده و از 9 تا 14 جولای در ساحل منطقه برقرار است.
بیشتر بخوانید:

3- لندن
1683368059 241 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
غیر از تنیس ویمبلدون، بچه ساسکس و هتل های جدید، دلایل بسیاری برای سفر به لندن در تابستان 2019 وجود دارد. برای تازه کارها باید بگوییم که علاقمندان به ورزش تنیس بدون شک تاریخ 1 تا 14 جولای را در تقویم سفرشان مشخص کرده اند تا شاهد مسابقات ویمبلدون باشند در حالی که علاقمندان به خاندان سلطنتی می توانند از گشت و گذار در منطقه وست مینستر اَبی و قصر ویندسور لذت ببرند. حالا که از خاندان سلطنتی صحبت به میان آمد باید بگوییم که سال 2019 مصادف با دویستمین سالگرد تولد ملکه ویکتوریاست. دو نمایشگاه جدید در 24 می در قصر کنزینگتون افتتاح خواهند شد: نمایشگاه «ویکتوریا: زن و سلطنت» که به زندگی شخصی ملکه می پردازد و «ویکتوریا: کودکی سلطنتی» که یک نمایشگاه جدید دائمی است که اقلامی تاکنون دیده نشده در آن به نمایش در می آید، از جمله کتابچه ای از عکس های بریده شده که توسط دایه بچه های ملکه ویکتوریا تهیه شده است. در زمینه هتل نیز هتل The Langley یک مکان اقامتی نسبتاً جدید است که در ماه ژوئن بازگشایی خواهد شد. این هتل در منطقه باکینگهام شایر واقع شده و روزگاری ملک شخصی سومین دوک مارلبورو بوده که کمتر از یک ساعت از شهر لندن فاصله دارد.
4- گرند کنیون
1683368059 584 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
امسال یکصدمین سالگرد تبدیل شدن گرند کنیون به یک پارک ملی محافظت شده است و روش های مختلفی برای جشن گرفتن این مناسبت وجود دارد. از 22 تا 29 ژوئن، علاقمندان به ستاره شناسی می توانند در مراسم Star Party در کنار ستاره شناسان حرفه ای به صورت رایگان حضور داشته باشند. تلسکوپ های زیادی در اختیار مهمانان قرار دارد تا به جست و جو برای سیاره ها و سیارک ها بپردازند. صحبت در مورد علم ستاره شناسی و کارگاه های عکاسی در شب نیز به صورت رایگان برگزار می شود. به یاد داشته باشید که با غروب آفتاب دمای هوا در این منطقه به شدت کاهش می یابد هرچند یک هفته خوشگذرانی در گرند کنیون ارزش کمی تحمل سرما را دارد.
5- تاسمانی
1683368059 56 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
اگر می خواهید با گرمای شدید و مقاصد گردشگری پرازدحام مواجه نشوید از زمستان استرالیا نهایت استفاده را برده و به تاسمانی سفر کنید، جزیره ای دیدنی در جنوب شهر ملبورن. پیاده روی یکی از بهترین گزینه های برای لذت بردن از زیبایی های این جزیره است و در حالی که این مسیر ماجراجویی با نام Lap of Tasmania مسیر تازه ای نیست اما با برنامه ریزی های آنلاین اخیر، این ماجراجویی بسیار آسان تر و در دسترس تر از گذشته شده است. طول این مسیر کمی بیش از 900 مایل بوده و برای اتمام آن به یک هفته وقت نیاز دارید و در طی این مدت می توانید از 12 نقطه مشخص که جاذبه های دیدنی اصلی مسیر هستند دیدن نمایید. در حالی که شهر هوبارت شناخته شده ترین مقصد گردشگری این منطقه است، در این مسیر گذرتان به تاکستان های مشهور منطقه Tamar Valley، شیطان های تاسمانی در شبه جزیره تاسمانی و سواحل شناخته شده ساحل شرقی منطقه خواهد خورد. در این میان، خلیج آتش ها که به خاطر صخره های نارنجی اش شناخته می شود و خلیج بینالونگ که سواحل شنی سفیدی دارد را نیز باید در فهرست تجربه های خود قرار دهید.
6- پولینزی فرانسه
1683368059 78 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
برای کسانی که به آب و هوا اهمیت می دهند شاید تاهیتی انتخاب مناسبی برای سفر در فصل تابستان نباشد اما از آنجایی که این منطقه در نیمکره جنوبی واقع شده، زمستان آن به معنای دماهای مناسب و متعادل و رطوبت پایین است. پولینزی فرانسه و جزایر مشهور تاهیتی و بورا بورا، جاذبه های بسیاری برای ارائه به گردشگران خارجی دارند. در میان 118 جزیره این منطقه می توان به جزیره رانگیروا اشاره کرد که بهشت غواصان و شیرجه روهایی است که به منطقه مشهور بلو لاگوون، مزرعه مروارید و تنها تاکستان دریایی جهان می آیند. بعد از آن نوبت به تاها می رسد، بهشتی با بوی وانیل که معمولاً به خاطر جزیره بورا بورا نادیده گرفته می شود. موری نیز یکی دیگر از جزایر مجاور است که هر چیزی که فکر کنید، از رستوران های مدرن تا مراکز خرید لوکس را به بدون اینکه احساس ازدحام کنید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مهمانخانه های محلی و کافه های فصلی نیز باعث می شوند که هزینه های اقامتی شما در این منطقه کاهش یابد.
7- آنکریج، آلاسکا
1683368059 446 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
برای اولین بار و از 6 جولای، یونایتد ایرلاینز یک مسیر فصلی مستقیم را از نیوآرک به سمت آنکریج راه اندازی خواهد کرد که تا 8 سپتامبر ادامه خواهد داشت. در حالی که علاقمندان به ساحل شرقی منطقه می توانند از سفرهای دریایی به آلاسکا لذت ببرند، دلایل زیادی برای سفر به منطق آنکریج نیز وجود دارد. دمای متوسط در این منطقه در فصل تابستان بسیار مناسب بوده و نور خورشید تا 21 ژوئن در حدود 22 ساعت از شبانه روز در دسترس قرار دارد و البته فستیوال تابستانه تحول آفتاب دانتون نیز هر ساله در این فصل برگزار می شود. روزهای تابستان در این منطقه بسیار طولانی هستند و همین موضوع به گردشگران اجازه می دهد که بیشتر از کافه ها و رستوران های شهر لذت ببرند. موزه آنکریج نیز در سال 2017 توسعه یافته و هنرهای دستی مدرن مردم محلی در آن به نمایش در می آیند در حالی که در پارک تاون اسکور شب های پنجشنبه شاهد کنسرت های شبانه رایگان در تابستان است.
8- سنگاپور
1683368059 723 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
به لطف کتاب و فیلم «آسیایی های خرپول» (Crazy Rich Asians) هنوز هم مورد توجه روزافزون گردشگران خارجی قرار دارد اما این موضوع تنها دلیل برای سفر به این جزیره ثروتمند نیست. سال 2019 با دویستمین سالگرد تاسیس این منطقه توسط سر استمفورد رافلز به عنوان یکی از گذرگاه های دریایی تجارت بریتانیا مصادف شده است و اقامت در هتل رافلز سنگاپور یکی از روش ها برای جشن گرفتن این مراسم بزرگ است. این هتل پس از آغاز بازسازی و توسعه در سال 2017، قرار است اول آگوست 2019 بازگشایی شود. اما این تمام ماجرا نیست. در هفت سال اخیر، فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان بهترین فرودگاه جهان انتخاب شده و این بی دلیل نیست زیرا این سازه چیزی فراتر از یک فرودگاه بلکه یک جاذبه گردشگری متنوع به شمار می آید. اخیراً یک بخش جدید به این فرودگاه اضافه شده که «جواهر» ( Jewel) نام دارد و یک سازه 1.25 میلیارد دلاری چند منظوره و بسیار مدرن است که از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و سه ترمینال از چهار ترمینال فرودگاه را به هم متصل می سازد و امکاناتی دارد که در هیچ فرودگاه دیگری نخواهید یافت. از این میان می توان به آبشار داخلی 130 فوتی، پارک قایقی که دارای یک پل 164 فوتی احاطه شده توسط باغ ها و مسیرهای پیاده روی متعدد است، یک سالن سینمای آی مکس، پارک گیاه شناسی داخلی و حدود 300 فروشگاه و رستوران اشاره کرد.
9- فرانسه
جام جهانی فوتبال زنان 2019 در فرانسه و مسابقات این فستیوال ورزشی بزرگ بین 7 ژوئن تا 7 جولای برگزار خواهند شد. این مسابقات در شهرهای پاریس، نیس و هفت شهر دیگر در سراسر کشور برگزار می شود، از مونت پلیه پر از دانشجو تا شهر رن با معماری قرون وسطایی. همچنین 75اُمین سالگرد عملیات معروف به «دی دَی» (D-Day) نیز امسال در فرانسه جشن گرفته خواهد شد، عملیاتی که در آن نیروهای متفقین در 6 ژوئن 1944 در ساحل نرماندی پیاده شدند و در ادامه فرانسه را آزاد کردند. آتش بازی و پیک نیک های عمده در ساحل اوماها در میان جشن های برنامه ریزی شده قرار دارد. در شهر پاریس، گالری مشهور Galeries Lafayette نیز یک نمایشگاه جدید را در ماه مارس افتتاح می کند. همچنین در تابستان 2019، پانصدمین سالگرد فوت لئوناردو داوینچی با برگزاری فستیوال های موسیقی و نمایش های متعدد گرامی داشته می شود.
10- رواندا
1683368059 127 بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
وقتی که به رواندا و سافاری فکر می کنیم، اولین چیزی که برای فصل تابستان به ذهنمان خطور می کند ماجراجویی سافاری برای ردیابی گوریل ها و دیدن آن ها از نزدیک است. برنامه سافاری تازه پارک ملی آکاگرا، که به تازگی راه اندازی شده مفهومی تازه به سافاری بخشیده و برای تعقیب و رویارویی نزدیک به شیرها، پلنگ ها، کرگدن ها، فیل های آفریقایی و بوفالوهای این پارک ملی بزرگ برنامه ریزی شده است. این برنامه با عنوان «ماگاشی کمپ» در ماه می افتتاح شده و یک گزینه فراتر از حد تصور برای دوستداران سافاری است که تنها دارای 6 چادر بزرگ با تختواب های بزرگ و دکوراسیون و تجهیزات محلی و راحت است. علاوه بر حیواناتی که اشاره کردیم، در طول این سافاری با حیوانات دیگری مانند زرافه ها، گورخرها و بیش از 500 گونه پرنده آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که پس از سال ها شکار غیرقانونی، پارک ملی آکاگرا از نو بازسازی شده است و در سال های 2015 و 2017، به ترتیب شیرها و کرگدن های سیاه بار دیگر به این پارک آورده شده اند.

بهترین مقاصد گردشگری جهان برای دوستداران حیات وحش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر