لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> با دختری که عاشق سفراست ازدواج کنید، به دلایل زیر!
با دختری که عاشق سفراست ازدواج کنید، به دلایل زیر!

با دختری که عاشق سفراست ازدواج کنید، به دلایل زیر!

آیا هنوز نیمه گمشده و عشق حقیقی خود را پیدا نکرده اید؟ شاید بد نباشد به دنبال دختری باشید که عاشق سفر است. با این انتخاب گفت و گو های هیجان انگیز و لذت های بیشماری در انتظار شما خواهد بود و هر کدام از این ویژگی های خارق العاده در او زندگی شما را رنگی تر می کند :
1. شوخ ، باهوش و جذاب است
با دختری که عاشق سفر است هرگز لحظه ای خسته کننده نخواهید داشت . چه او از شما بخواهد که یک ماجراجویی و سیاحت اکتشافی در جنگل داشته باشید یا اینکه بخواهد داستان سفرهای ماجراجویانه اش به شکل کوله گردی را با شما به اشتراک بگذارد ، همیشه راهی پیدا می کند تا شما را شیفته خود کند . بعلاوه ، او با شوخ طبعی و هوش جادویی خود باعث می شود گفتگوهایتان خوشایند و همراه با شوخی باشد .
دختری که عاشق سفر باشد اغلب باهوش ، کنجکاو و مشتاق است . هر چه باشد سفر یکی از بهترین انواع آموزش است . او می تواند با شور و اشتیاق ساعت ها در مورد کوله گردی هایش و ماجراهایش در داخل و خارج کشور، آثار تاریخی، طبیعت های ناشناخته، اقامت در خاص ترین هتل های ایران و جهان و…صحبت کند.

2. با دختری که عاشق سفر است زندگی هیچ گاه خسته کننده نمی شود

درست وقتی که فکر می کند زندگیتان در حال عادی شدن است ، او با یک پیشنهاد سفر می آید که باعث هیجان و جادو در زندگی شما خواهد شد . او سفری را برنامه ریزی خواهد کرد و حتی فکر رزرو هتل و پرواز را هم خواهد کرد . سپس شما را به جایی می برد که قبلا نرفته اید تا بتوانید چیزهای جدیدی را کشف کنید که این کار می تواند سرگرمی و هیجان بیشتری را در زندگی شما به وجود آورد .
همچنین دختری که عاشق سفر است از هر فرصتی برای ماجراجویی ، هیجان و سرگرمی استفاده می کند . چه در خانه یا در سفر، او همیشه مشتاق تجربه چیزهای غیر عادی و جدید همراه با شماست . از ساختن خانه در افریقا تا چتربازی در دبی ، یک حس ماجراجویی دارد که عملا بی پایان است و هرگز کنار او احساس خستگی و کسالت نخواهید کرد .
3. با نشاط و فعال است
چه دماوند را کوهنوردی می کند یا در حال قدم زدن در همین حوالی باشد ، او دختری همیشه فعال و کسی است که می خواهد شما را از حالت آسایشتان به محیط بیرون سوق دهد تا به فردی بهتر ، قوی تر و سالم تر تبدیل شوید .
4. خوشدل و خود انگیخته است
در حالت کلی ، مسافران عاشق سرگرمی و هیجان هستند و به ندرت به چیزهای جدید و مهیج ، نه می گویند و همین کار دختر را به مکملی مناسب برای پسر تبدیل می کند که می توانند در کنار هم اوقات خوش و رابطه ی مهیجی داشته باشند .

5. دختری که عاشق سفر است انعطاف پذیر بوده و سخت نمی گیرد
فواید سفر

پس از تاخیرهای فراوان ، پروازهای لغو شده ، رستوران های بد ، غذاهای نامناسب و نبود اسم شما در لیست افرادی که اقدام به رزرو هتل در کیش کرده اند، انصافا باید گفت او سازگار و آسان گیر است . مجازا یا واقعا او برای هر گونه برخورد ناگهانی در جاده آمادگی دارد . وقتی با ناملایمات زندگی مواجه می شود ، او با پرچم برافراشته و با موفقیت آن ها را سپری می کند .
6. مادی گرا نیست
نیازی نیست پول زیادی را صرف دختری کنید که عاشق سفر است . به عنوان خواستگار او مجبور نیستید برای تحت تاثیر قرار دادن و یا خوشحال کردن او هدایای پر زرق و برق مانند یک ماشین مجلل یا گوشی هوشمند بسیار پیشرفته بخرید . در حقیقت یک هدیه ساده اما معنی دار مانند قاب عکسی از سفر مشترکتان ، او را غرق شادی خواهد کرد .

7. به سادگی خوشحال می شود
دختری که عاشق سفر است قطعا می داند چگونه قدر ساده ترین و کوچکترین چیزها در زندگیش را بداند . دوست دارد به صدای جیک جیک پرندگان نزدیک پنجره گوش دهد یا ستاره های درخشان در شب را تماشا کند . او همچنین شیفته عود خوشبو کننده است که برای او یادآور بوهایی در بالی است و یا شکلات های وسابی برای او یادآور خاطرات فراموش نشدنی از غذاها در ژاپن است .
8. می تواند نا مرتبی اتاق شما را تحمل کند
دختری که عاشق سفر است به نامرتب بودن اتاق پسری که دوستش دارد ، اهمیت نمی دهد . در واقع تحمل فضای کثیف برای او خیلی راحت است . اگر بتواند در یک خوابگاه با کلی از کوهنوردان حمام نکرده بماند و یا در اقامت در یک اقامتگاه بومگردی بدون سرویس بهداشتی شخصی را با آغوش باز بپذیرد ، پس قطعا می تواند تمام ریخت و پاش های اتاق شما را نیز تحمل کند .
9. خود را خوب می شناسد
فواید سفر

سفر در اشکال مختلفش ، باعث می شود افراد خود را بهتر بشناسند . البته دختری که زیاد سفر می کند ، خودش را بهتر از هر کسی می شناسد .
10. به خوبی مشکلات را حل می کند
برای مسافران ، به ویژه آن هایی که چند ماه را در جاده و سفر سپری می کنند ، مواجه شدن با چندین مشکل اجتناب ناپذیر است . در حالیکه بیشتر افراد هنگام از دست دادن اتوبوس و یا دزدیده شدن پولشان از کوره در می روند ، چنین دختری می تواند عاقلانه فکر کند و به دنبال راه حلی برای مشکلش باشد.
در کناراو به عنوان شریک زندگی، همیشه فردی قابل اعتماد در کنارتان خواهید داشت که درهر بار مواجه شدن با مشکلی بزرگ ، او برای حل کردنش به شما مشاوره خواهد داد . صرف نظر از این ها ، میتواند هر زمان در رابطه تان مشکلی پیش بیاید ، عاقلانه به مسائل مختلف واکنش نشان دهد .

11. روشن فکر است
فواید سفر

هر چقدر که بیشتر با فرهنگ های دیگر خو می گیرد ، به همان اندازه روشن فکر تر می شود . به جای نگاه کردن به افراد و مکان های دیگر به عنوان چیزهای غیر عادی ، به سادگی یاد می گیرد که تمام آن ها را به عنوان چیزی متفاوت ببیند . بنا براین اگر نامزدتان علاقه مند سفر است ، نگران این نباشید که قضاوتی در مورد شما و چیزهای غیرعادی که شما قصد تجربه آن ها را دارید ، داشته باشد . همراه او می توانید هر چقدر می خواهید عجیب و غریب و منحصر به فرد باشید .
12. دوستان شما نیز او را دوست خواهند داشت
پیش خواهد آمد تا با مسافری برخورد کنید که خجالتی و غیر دوستانه است . ماه ها هم اتاقی شدن در خوابگاه ها با افراد غریبه و صحبت با خارجی ها به چنین دختری این فرصت را می دهد تا با هر کسی در هر موقعیتی و هر جایی دوست شود . نگران این نباشید که دوستانتان او را دوست نداشته باشند چون او اجتماعی است و در برقراری دوستی های فوری مشکلی ندارد .
13. سخت کوش است
احتمالا او سخت کوش ترین دختری است که در طول زندگیتان خواهید دید . او چندین شغل و یا حتی بیشتر نیز خواهد داشت تا بتواند هزینه های سفر و ماجراجویی هایش را تامین کند . مسئله پر اهمیت دیگر این است که او تجربیات سفرش را از طریق وبلاگ با کل دنیا به اشتراک میگذارد و این کار را به منبع درآمد اضافی برای خود تبدیل می کند .
14. مهارت های مدیریت مالی خوب
در بحث بودجه ، وقتی صحبت از مدیریت مالی می شود ، مسافران کاملا متبحر هستند . نه تنها آن ها پولشان را عاقلانه خرج می کنند بلکه می توانند روش های فراوانی برای کسب درآمد در طول سفر نیز پیدا کنند .

15. او فرد وابسته ای نیست
فواید سفر

او دختری نیست که بخواهد همه چیز را در مورد شما بداند . او می خواهد با شما باشد چون شما را دوست دارد و این کار مهیج است ، نه بخاطر اینکه نیاز دارد همیشه با شما باشد . بر خلاف بیشتر زنان و مردان تنها ، او نمی خواهد دوستش خلا های او را پر کند .

16. او نشانه مثبتی در زندگی شما به جا خواهد گذاشت
حتی اگر رابطه تان ادامه پیدا نکند ، او هنوز هم نشانه مثبتی در زندگی شما خواهد بود . او می تواند زندگی کنونی شما را به زندگی بهتری تغییر دهد و همچنین شما را به فردی با هیجان و کسی که چند مرده حلاج است ، تبدیل کند . علاوه بر این ، قادر است شما را با ایده ها و تئوری های زیادی آشنا کند تا فردی عاقل تر شوید .

17. به شیوه خاص و منحصر به فرد خودش زیبا است
فواید سفر
می تواند لباسی شیک بپوشد ، عطری خوش بو بزند و در موقعیت های خاص جواهرات پر زرق و برق نیز استفاده کند . اما او با شلوار، بلوز و موهای از پشت جمع کرده خود ، بسیار راحت تر ، زیباتر و خاطر جمع تر خواهد بود . پوستش برنزه و کک و مک دار است و تعدادی دست بند فنری در اطراف مچ دست و مچ پایش دارد که در طول جهانگردی هایش آن ها را جمع کرده است . او سیار بوده و حقیقتا موجودی زیبا است .
18. او دوست داشتنی و متفکر است
او ممکن است زیاد در جاده باشد ، اما دختری که شما را دوست دارد هرگز فراموشتان نمی کند . ممکن است صدایش را چند روزی نشنوید ، اما مدام در دفترچه خاطرات یا وبلاگش می نویسد که چقدر دلتنگ شما شده است . هر بار موقع خواب به شما فکر می کند و به تمام کوهنوردان هم اتاقی اش در خوابگاه می گوید که شما چقدر عالی و فوق العاده هستید . علاوه براین ، تمام تلاشش را خواهد کرد تا مکانی مجهز به وای فای پیدا کند تا بتواند در اسکایپ با شما تماس بگیرد یا در واتس آپ برایتان پیام بفرستد .
بنابراین ، فکر می کنید ارزشش را دارد یا نه ؟ به تجربه ثابت شده است ، بخاطر مسائل مختلف او دختری شیرین است و می تواند تاثیری مثبت در زندگی شما داشته باشد . چنین دختری با صفات عالی و چشم انداز خوش بینانه اش، همان فرد خاصی است که واقعا می خواهید کل زندگیتان را با او سپری کنید . و البته یک همراهی عالی است که علاقه شما را به سفر بیشتر خواهد کرد .
می خواهید او را خوشحال کنید ؟ با انتخاب یکی از زیباترین هتل های کاشان را برای اقامت در این شهر زیبا در فصل گلابگیری، غافلگیری زیبای او را به چشم ببینید.

فواید شگفت انگیز مسافرت
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر