لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 شهر برتر جهان كه كودكان از سفر به آنها لذت می برند
10 شهر برتر جهان كه كودكان از سفر به آنها لذت می برند

10 شهر برتر جهان كه كودكان از سفر به آنها لذت می برند

مسافرت كردن با كودكان، در حین اینكه می تواند بسیار كار مشكل و سختی باشد، اما با توجه كردن به موارد مشخصی همانند تعیین مقصد مناسب، می تواند این گونه هم نباشد.
اگر بدانید كه به كجا قرار است سفر نمایید، اتفاقاً این سفر می تواند زمان خوبی برای تقویت پیوندهای عاطفی شما با كودكتان باشد.
در اینجا لیستی از 10 شهر برتر جهان كه برای كودكان بسیار جذاب و لذتبخش است را برای شما ارائه می نماییم؛ بنابراین برای داشتن سفری دلچسب با فرزندان خردسال خود می توانید قبل از برنامه ریزی برای سفر، این لیست را مطالعه نمایید و به این ترتیب با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.
10. سن دییگو

این شهر به منزلگاه و سرزمین لِگوها و همچنین دنیای دریاها معروف است. این موضوع باعث شده تا این شهر در میان كودكان به مكانی مطلوب و دلچسب تبدیل گردد. از دیگر جاذبه های سرگرم كننده در این شهر می توان به مواردی از جمله بازدید از ساحل و مسیرهای طبیعی تماشایی كه به عنوان یكی از بهترین باغ وحش های جهان نیز شناخته می شود، اشاره داشت.
9. لندن
لندن
سفر به لندن برای كودك شما بسیار مفرح و دلپذیر است. این، تاریخ و گذشته غنی و یا معماری حیرت انگیز این شهر نیست كه بخواهد آنها را سرگرم نماید، بلكه بازدید از مكان هایی مانند موزه مادام توسو است كه بدون شك برای آنها سرگرم كننده و شادی آور خواهد بود. گردشی در مركز لندن نیز قطعاً می تواند حیرت آور باشد. قطعاً و بدون شك تصمیم شما برای سفر همراه با كودك خردسالتان، لندن خواهد بود.
8. نیویورك
فراهم آوردن شرایط مناسب برای كودكان خردسال برای تجربه كردن عجایب نیویورك جزء بایدهای سفر به این شهر است. می توانید ساعت ها در پارك مركزی شهر به قدم زدن بپردازید و یا از بسیاری از پارك های مخصوص كودكان كه در سراسر شهر پراكنده شده اند، بازدید نمایید. نیویورك دارای برخی از جالب ترین غذاهای خیابانی جهان نیز می باشد كه نظر كودكان شما را نیز می تواند به خودش جلب نماید.
7. آمستردام
آمستردام
شهر آمستردام عموماً جزء شهرهایی از جهان می باشد كه مردمانی شاد دارد. آنچه كه به عنوان گل سرسبد این شهر شناخته می شود، كودكان هلندی هستند كه توسط اتحادیه اروپا به عنوان شادترین كودكان جهان لقب گرفته اند. در حالی كه برای شما به عنوان افراد بزرگسال تفریح های مختلفی برای لذت بردن وجود دارند، همزمان فعالیت هایی هم وجود دارند كه می توانید در قالب خانواده در آنها شركت نموده و پیوندهای عاطفی بین خود را تقویت نمایید. حتما همراه با كودكان به آمستردام سفر كنید.
6. منطقه تحت حفاظت مونتورد
منطقه تحت حفاظت مونتورد
كاستاریكا در زمینه اكو – توریسم پیشرو بوده و به این ترتیب برای داشتن سفری تفریحی همراه با كودكانتان جزء مكان های بسیار خوب به شمار می رود. وقتی فرزندان از همان سن كم با زیست بوم و محیط زیست آشنا می شوند، با بزرگتر شدن و گذشت زمان تبدیل به انسان های مسئولیت پذیرتری می گردند. بایستی برای سفری چند روزه به این منطقه همراه با كودكانتان برنامه ریزی كنید.
5. سان فرانسیسكو
پارك گلدن گِیت در سان فرانسیسكو به مثابه گنجینه ای ارزشمند برای فرزندان شما تلقی می گردد. هر بار كه با كودكانتان به این پارك كه در سرزمینی به وسعت هزاران هكتار گسترده شده است،‌ سر بزنید، متوجه خواهید شد كه ماجراجویی این بار با دفعه قبل بسیار متفاوت می باشد.
همچنین موزه های تماشایی، موزه های علوم و ترامواهای بسیاری نیز در این شهر احداث شده اند كه می توانید به آنها سر بزنید. هر روزِ حضور در سان فرانسیسكو همراه با كودكتان، روز دلپذیری خواهد بود.
4. ریكیاویك
ریكیاویك
یكی از امن ترین كشورهای جهان برای كودكان، ایسلند می باشد، به طوری كه نباید از دیدن اینكه كودكانی در بیرون از فروشگاه ها و در حین اینكه مادرانشان در داخل فروشگاه در حال خرید هستند، در داخل كالسكه خوابیده اند، شگفت زده شوید.
كودكان شما باید از عجایب طبیعی كشور ایسلند دیدن كنند و هیچ كجا بهتر از ریكیاویك برای این موضوع نیست.
3. كپنهاگن
كپنهاگن
غیر از اینكه می توانید همراه با كودكانتان در نقاط مختلف شهر به پیاده روی بپردازید و یا از موزه ها و قلعه ها دیدن نمایید، موارد دیگری نیز در شهر كپنهاگن وجود دارند كه حتی بیشتر از بقیه زمینه ها منجر به لذت بردن فرزندنتان می گردند. پارك تفریحی تیوولی همان مكان مورد اشاره است كه در تمام پیچ و خم های آن با داستان ها و كاراكترهای افسانه ای روبه رو می شوید.
2. نایروبی
نایروبی
اگر می خواهید كه كودكان شما دیدن حیوانات حیات وحش را همانطور كه در واقعیت وجود دارند، تجربه نمایند، بنابراین هیچ جایی بهتر از نایروبی را نمی توانید پیدا كنید. پارك ملی نایروبی یكی از بهترین جاذبه های شهر است كه در آن انواع شیرهای در حال غرش، زرافه ها، گورخرها و حیوانات دیگر یافت می شوند. كودكان شما از تجربه های عملی در زمینه حیوانات وحشی بسیار لذت خواهند برد.
1. بالی

بهشت ساحلی در اندونزی می تواند تفریحگاهی سرگرم كننده برای كودكان شما نیز باشد. حتی اگر سواحل طبیعی و دست نخورده را نیز كنار بگذارید، جاذبه های متعددی دیگری نیز وجود دارند كه می توانید به آنها سر بزنید. معابد، كشتزارهای برنج و تپه هایی كه می توانند بُعد ماجراجویی سفر شما همراه با خانواده را پررنگ نمایند، همه و همه از جاذبه های این منطقه به شمار می روند.

چگونه اجرای تصمیمات جدیدمان در سال نو را حتی با وجود سفر ادامه دهیم
ادامه مطلب

مسافرت با كودكان به هر كدام از این شهرها می تواند حقیقتاً تجربه ای عالی برای شما و تمام اعضای خانواده شما باشد. همین امروز برای سفر بعدی خود همراه با كودكانتان برنامه ریزی كنید و از آن لذت ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر