لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند
نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

جمهوری ایسلند به سرزمین آتش و یخ معروف است و بر روی یخچال های طبیعی شناور می باشد. این سرزمین شمالی ترین کشور اروپا بوده و جزیره ای کوچک در دل اقیانوس اطلس می باشد. ایسلند مملو از آتش فشان های سر به فلک کشیده و چشمه های آب گرم شگفت انگیز است. شهر ریکیاویک پایتخت مدرن و زیبای این کشور بوده و یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی در جهان می باشد. این سرزمین نه تنها مملو از جاذبه های طبیعی می باشد بلکه فرهنگ های بیشماری نیز در ایسلند می درخشند و ارزش و قدمت خود را نشان می دهند. گردشگران می توانند با رزرو آنلاین هتل در سایت ایران هتل آنلاین از تخفیف های خوبی بهره مند شوند.

جمهوری ایسلند بهترین نقطه ی زمین برای تماشای نور های شمالی یا شفق قطبی می باشد، و با نمایش این کشور زیبا در فیلم های معروفی مانند بازی تاج و تخت، افراد علاقه مند به گردشگری فیلم و سینما دوست دارند که از مکان های فیلمبرداری شده در این مجموعه دیدن کنند و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند. در ادامه به روش هایی که ایسلند در خاطر مردم ظاهر می شود اشاره می کنیم:


فیلم تاج و تخت

به سوی ایسلند سفر کنید و خود را در نقش بازیگران مورد علاقه خود قرار دهید و به همراه تور گردشگری به سوی طبیعت وحش حرکت کنید، در این مکان سومین فصل از این سریال تلویزیونی فیلمبرداری شده است. این تور از آبشار معروف گودافاس، چشمه های آب گرم طبیعی دریاچه میواتان در نزدیکی شهر آکوریری بازدید می کند. تور راهنمایی به همراه مسافران قدم به قدم حرکت می کند که قبلا بازیگران این فیلم را راهنمایی کرده و آنها را به سوی مهم ترین جاذبه های ایسلند هدایت کرده است تا در طبیعت زیبای ایسلند داستان هفت پادشاهی را به نمایش بگذارند.
1683367967 146 نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

راه پیمایی فانتزی و تخیلی

مردم ایسلند به موجودات افسانه ای و خیالی یعنی الف ها توجه زیادی دارند و به زندگی آنها اعتقاد دارند و تور های گردشگری سفر به سوی گام های الف ها را شکل داده اند، اگر می خواهید قدم به دنیای اسرار و فولکلور بگذارید، همراه با این تور ها می توانید دنیای عجیبی را کشف کنید. این تور از آبدره ایستری بورگارفیرور بازدید می کند این مکان معروف در میان آبدره های شرقی پنهان است و زیستگاه موجودات عجیبی می باشد. چشم انداز های فوق العاده زیبا، خطوط ساحلی و افسانه های باستانی در مورد الف ها و موجودات نامرئی که زمانی در این مکان زندگی می کردند را می توانید در این آبدره تماشا کنید. هتل های مختلفی در این نزدیکی وجود دارند که هر یک برنامه های متفاوتی ارائه می کنند و می توانید با پیاده روی آرام از میان آبدره های پر پیچ و خم، شکارگاه ها و سواحل زیبا با شن های سیاه رنگ عبور کنید.


در جستجوی نور های شمالی

تماشای نور های زیبایی در این سرزمین طرفداران بسیار زیادی دارد و علاقه مندان به نجوم و آسمان همواره به ایسلند سفر می کنند تا لحظات نابی را به خاطر بسپارند. شرکت مسافرتی آلتیمیت تور هایی برای مسافران برگزار می کند که به شفق قطبی در ایسلند معروف است و گردشگران را در طول روز به سوی زیبا ترین جاذبه های گردشگری هدایت می کنند و شب هنگام مسافران می توانند شفق های قطبی که در نیم کره شمالی ایجاد می شوند را تماشا کنند، گفتنی است که این نور ها از زیبا ترین پدیده های آسمانی می باشند. مسیر دایره طلایی ایسلند از مشهور ترین جاذبه های گردشگری می باشد که بهتر است فرصت بازدید از این مکان را از دست ندهید، در این مسیر پارک ملی و پارک زمین شناسی وجود دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، مکان قدیمی ترین پارلمان جهان، چشمه ی آب گرم تالاب آبی، آتشفشان ها، یخچال های طبیعی و آبشار های موجود در سواحل جنوبی ایسلند از دیگر جاذبه های توریستی می باشند که می توانید لحظات به یاد ماندنی را در این مکان ها تجربه کنید.
1683367967 569 نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

زیبایی های طبیعی ایسلند

بسیاری از تور های گردشگری به جاذبه های زیبای جنوب غربی این جزیره تمرکز دارند و از دیگر مناطق ایسلند غافل می شوند. هنگام سفر به سرزمین آتش و یخ بهتر است همراه با تور های تیتان در مجموعه ماجراجویی های ایسلندی شرکت کنید و از زیبا ترین جاذبه های طبیعی آن دیدن کنید، که برای نمونه می توان به چشمه آب گرم تالاب آبی یا بلو لاگون، آبدره بورگارفیرو ، دریاچه میواتان، یخچال بزرگ و طبیعی واتنایوکوت، فوران چشمه آب گرم گیزیر یا آبفشان بزرگ اشاره کرد. همچنین آبشار گولفوس یا همان آبشار طلایی یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های توریستی طبیعت ایسلند می باشد و آب های آبشار از ذوب شدن یخ های بزرگ ترین یخچال ایسلند جاری می شوند.


جاذبه های کشف نشده ایسلند

مسافران همراه با تور گردشگری ناتورتریک تعطیلات را در حیات وحش ایسلند سپری می کنند، گردشگران به سوی نواحی مرتفع رفته و پرواز پرندگان را تماشا می کنند، به سوی اوج تمام زیبایی های ایسلند در شبه جزیره اسنافِلزنِس بروید و از تماشای مناظر آن لذت ببرید، از پارک ملی زینگوتلیر و دریاچه میواتان نیز بازدید کنید. با گردش در میان حیات وحش با حیوانات جالب و دوست داشتنی روبرو خواهید شد، غواص گلو سرخ پرنده ای غواص است که در نیمکره شمالی زندگی می کند و می توانید در آب های نیلی آن را مشاهده کنید، شناگر گردن‌ سرخ گونه ی دیگری از پرندگان زیبا می باشد، قوی فریادکش که در نیمکره شمالی زندگی می کند، کشیم گوشک‌ دار یا کشیم شاخدار نیز در نیم کره شمالی و همچنین در کرانه های دریای خزر در ایران دیده شده است، پرنده زردپره برفی، باز سیاه‌ چشم و دیگر پرندگان دریایی کشف نشده و زیبا را می توانید در طبیعت بکر ایسلند تماشا کنید. همچنین شهر کوچک و زیبای هوساویک بهترین مکان در روی زمین برای تماشای نهنگ ها می باشد که دوستداران این حیوان عظیم الجثه می توانند لحظات نابی را تجربه کنند، گفتنی است که هوساویک پایتخت تماشای نهنگ ها در اروپا می باشد.
1683367967 51 نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

سفر دریایی به ایسلند گردشگرانی که عاشق سفر در میان آب های نیلی باشند می توانند همراه با تور هایی مانند ایسلند لا چمپیون، بر کشتی های کوچک قایق مانند سوار شوند. کاوش دریایی از تایک در شهر رکیاویک پایتخت ایسلند شروع می شود و به سوی شهر ها، نواحی، روستا ها و جزیره های دورافتاده ادامه دارد. تمام سوئیت های کشتی دارای چشم اندازی زیبا از پشت پنجره ی اتاق به سوی اقیانوس است و تعداد زیادی از آنها بالکن خصوصی نیز دارد. در این سفر در دور دایره یا مدار قطب شمال همراه با راهنما های تور گردش می کنید و از جزیره ی کوچک و دورافتاده گریمسی که صخره هایی بسیار بلند دارد، بازدید خواهید کرد.

حیوانات زیبایی مانند پرستوی دریایی شمالگان یا پرستوی دریایی بهشتی و طوطی دریایی در انتظارتان خواهند بود و با تماشای این موجودات زیبا همانند یک طبیعت شناس آگاهی و آرامش خواهید یافت. با بازدید از جزیره ی دورافتاده ویگیر مزرعه های زیادی که نسل ها در میان خانواده ها دست به دست شده اند را خواهید دید، همراه با تور دریایی ایسلند از کنار پارک ملی زینگوتلیر، مسیر دایره طلایی و چشمه آب گرم تالاب آبی یا بلو لاگون نیز عبور خواهید کرد.


دوچرخه سواری در نواحی جنوبی ایسلند

گردشگرانی که می خواهند با دوچرخه در اطراف ایسلند گردش کنند می توانند در طول تابستان به تنهایی یا همراه با تور هایی مانند ماجراجویی های فریولینگ در مدت هشت روز به تفریح خود ادامه دهند و اطراف یخچال های طبیعی و بزرگ، فواره چشمه های بزرگ آب گرم، آبشار ها و مناظر آتشفشانی پدال بزنند. در اطراف شهر رکیاویک، ویک، جزایر غربی و پارک ملی زینگوتلیر می توانید جاذبه های طبیعت را نظاره کرده و با دوچرخه سواری تعطیلات خوشی را تجربه کنید. در این نوع سفر می توانید چمدان ها را به ماشین های ون و راهنما تحویل دهید و به راحتی به گردش خود ادامه دهید.

1683367967 230 نگاهی متفاوت به سرزمین آتش و یخ، ایسلند

ماجراجویی های پر هیجان

در سفر به ایسلند می توانید ماجراجویی های به یاد ماندنی را رقم بزنید و همچنین از مناظر و جاذبه های زیبای این سرزمین بازدید کنید. این سرگرمی ها بی نهایت می باشند و برای نمونه می توان به ماهیگیری در اعماق دریا، اسب سواری در دوردست ها، قایق سواری، شرکت در تور کروز برای تماشای نهنگ ها، پیاده روی به سوی یخچال های طبیعی همراه با راهنما و یخ نوردی اشاره کرد که هر یک هیجان خاصی دارد. همچنین در شبه جزیره آتشفشانی رکیاویک و در کناره های اقیانوس اطلس سوار بر خودرو همه جا رو ATV شوید و به کاوش بپردازید، در کوهستان ها کوهنوردی کرده و به سوی کوه های آتشفشان در جنوب غرب ایسلند بروید. در هر یک از این سرگرمی ها خاطرات خوبی در انتظار مسافران می باشد.


عبور از جاده های دورافتاده

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند از خیابان های دورافتاده و کم رفت و آمدی مانند مسیر کیولور عبور کنند و نقاط دورافتاده و جاذبه های پنهان این سرزمین را مشاهده نمایند. گردشگران به تنهایی یا همراه با تور های توریستی از مسیر کیولور سفر خود را شروع می کنند و از قسمت های داخلی کشور، فلات ها و کوهستان ها عبور کرده و تا شهر آکوریری به گشت و گذار ادامه می دهند. این تور برای افرادی که ترجیح می دهند از محیط داخلی ایسلند بدون کرایه کردن خودرو دیدن کنند، گزینه خوبی می باشد. در طول سفر مسافران می توانند از شهر رکیاویک پایتخت ایسلند، مراکز خرید مستقل و بوتیک های مد و طراحی خرید کنند. در طول سفر توریست ها می توانند در فعالیت های مختلف شرکت کنند و در حمام های طبیعی با املاح معدنی و آب گرم خستگی سفر را از تن خود دور کنند یا سوار بر کشتی به تماشای نهنگ ها بنشینند.


اسپا های طبیعی
چشمه های آب گرم طبیعی و اسپا های تندرستی و زیبایی در شهر رکیاویک مکان مناسبی برای استراحت و آرامش در تعطیلات آخر هفته محسوب می شود. جهانگردان همراه با تور یا به تنهایی می توانند از جاذبه ی تالاب آبی و حمام بخار فونتانا دیدن کنند و در اسپای معروف پایتخت به نام لوگر از خدمات ماساژ بهره برده و در استخر های گرم شنا کنند. جمهوری ایسلند برای توریست ها با سلیقه های مختلف خدمات و جاذبه های متفاوتی دارد و هر فردی از سفر به این سرزمین خاطرات خوشی را تجربه می کند.

10 جزيره برتر در اسپانيا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر