لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان

برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان

بسته به این که در کدام کشور زندگی می کنید، دسترسی شما به خدمات درمانی با کیفیت ممکن است بسیار آسان یا به شدت دشوار باشد. در هر کشور، درمان به شکل متفاوتی مدیریت می شود، اما تعداد کمی از این کشورها، آنچنان سیستم خوبی ترتیب داده اند که مردم اقصی نقاط دنیا را برای رزرو هتل در آنها به تکاپو می اندازد.
به این دلیل که آنها تعادل صحیحی بین کیفیت و هزینه ارائه داده اند، بازدید از این کشورها برای خدمات درمانی چه بحرانی و چه بهداشتی و آرایشی، حس خوبی به دست می دهد.
وقتی متوجه شوید در زادگاه خودتان کمترین اهمیتی به سلامتی شما داده نمی شود، حسی از خشم و یأس به شما دست می دهد. اما با انگیزه و مطلع باشید و این قدرت را در خود ببینید که برای دریافت درمانی که نیاز دارید به جایی دیگر سفر کنید.
در صورتی که به هر یک از 7 کشور این لیست سفر کنید، شاید مسئولان زادگاهتان از خواب غفلت بیدار شوند وقتی ببینند چه مقدار ارز به جهت درمان در حال خروج از مرزهایش است.
7. مکزیک

مکزیک مقصدی محبوب برای گردشگری بخاطر هنر، فرهنگ و غذاهایش است. این کشور مرزهایش را بر روی گردشگری درمانی نیز کاملا باز کرده است.
به خصوص آمریکایی ها برای خدمات درمانی به مکزیک می روند زیرا نزدیک است. چیزی بین 200000 تا 1/1 میلیون آمریکایی در سال از خدمات درمانی در مکزیک بهره می برند.
به چه دلیل خوب است:
خدمات دندانپزشکی در صدر لیست هستند، و پس از آن جراحی زیبایی است. درمان های مربوط به کاهش وزن و جراحی های عمومی نیز پر طرفدار هستند.
هزینه ی درمان در مکزیک حدودا 40 تا 60 درصد کمتر از خدمات مشابه در آمریکاست. مکزیک دارای 98 بیمارستان دارای مجوز از وزارت بهداشت فدرال این کشور و 7 بیمارستان تحت اعتبار کمیسیون مشترک اعتباربخشی سازمان‌های مراقبت سلامت (JCI) است.
6. سنگاپور
1683282874 136 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
سنگاپور کشوری کاملا توسعه یافته با تاریخی پر جنب و جوش، جاذبه هایی برای خانواده ها، غذاهای عالی و فضاهای عمومی دوست داشتنی است. این کشور همچنین شهرتی جهانی برای خدمات درمانی اش دارد.
دولت منابعی را برای سرمایه گذاری در بیمارستان های شناخته شده ی بین المللی هزینه کرده است. در نتیجه ی آن، سایت بلومبرگ سنگاپور را به عنوان یکی از کارآمدترین سیستم های بهداشتی درمانی در دنیا رتبه بندی کرده است.
به چه دلیل خوب است:
برای خدمات درمانی پر اهمیتی همچون کاردیولوژی، انکولوژی، گاسترونترولوژی و پیوند اعضا به سنگاپور سفر کنید. به هر مرکز درمانی می توانید سر بزنید، اما یکی از بهترین آنها، بیمارستان Gleneagles است که امکاناتی با جدیدترین تکنولوژی ها و متخصصانی آموزش دیده را ارائه می دهد. 25 تا 40 درصد از هزینه ای که در آمریکا قرار است بکنید را در اینجا صرفه جویی کنید.
5. هندوستان
1683282874 434 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
این کشور اقتصادی رو به رشد دارد که استعدادهای برتر را به خود جذب می کند. افراد بیمار، هندوستان را نه تنها برای برای کیفیت و هزینه ی مناسب خدمات درمانی اش بلکه همچنین برای زیبایی مناظر و آسایشی که در هنگام بهبودی از آن لذت می برند انتخاب می کنند.
برای انتظاری که برای دریافت ویزایتان باید بکشید نگران نباشید، زیرا تقریبا هیچ زمان انتظاری در هند برای درمان وجود ندارد. بعضی از بیمارستان های خصوصی همچنین بسته های درمانی پیشنهاد می دهند که حمل و نقل از فرودگاه به بیمارستان، اینترنت وای فای رایگان در اتاق و آشپز اختصاصی! را شامل می شود. این مورد حسی از تفریح و تعطیلات را نیز به سفر درمانی شما اضافه می کند.
به چه دلیل خوب است:
افراد اغلب هندوستان را برای درمان های بارداری، ارتوپدی، جراحی قلب و پیوند اعضا انتخاب می کنند. بسیاری از بیمارستان ها مجوز خود را از هیئت ملی تخصیص اعتبار بیمارستان ها و ارائه دهندگان خدمات سلامتی (NABH) و کمیسیون مشترک اعتباربخشی سازمان‌های مراقبت سلامت (JCI) دریافت کرده اند. انتخاب هند برای نیازهای درمانی تان چیزی بین 65 تا 90 درصد از هزینه درمانی مشابه در آمریکا برای شما صرفه جویی به همراه دارد.
4. تایلند
1683282874 193 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
تایلند مقصدی شناخته شده و توریستی، مخصوصا برای سواحل بی نظیرش است. اما گزینه ی درمان را با در نظر داشتن مواردی همچون باغ های خصوصی برای بهبودی پس از درمان، ماساژ تایلندی و دیگر روش های آرامش درمانی نمی توان از قلم انداخت. تایلند گزینه های زیادی برای سلامتی شما با داشتن بالاترین تعداد بیمارستان های معتبر جهانی در جنوب شرقی آسیا دارد.
به چه دلیل خوب است:
بیشتر افرادی که برای خدمات درمانی به تایلند سفر می کنند برای برداشتن چین و چروک و زیبایی است. اگرچه جراحی های زیبایی در صدر لیست قرار دارد، اما دندانپزشکی و درمان امراض پوستی نیز محبوب هستند.
بانکوک بهترین بیمارستان های کشور را در اختیار دارد، که بیمارستان بین المللی Bumrungrad یکی از آنهاست، بیمارستانی که نه تنها مجوز جهانی بهداشت را کسب کرده بلکه بیش از 900 دکتر در بین کارکنان خود دارد. بین 50 تا 75 درصد با خدمات درمانی تایلند در مقایسه با آمریکا صرفه جویی کنید.
3. مالزی
1683282874 294 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
مالزی کشوری زیباست که پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است. انگلیسی زبان ها مخصوصا به علت جمعیت زیاد بومیانی که به انگلیسی صحبت می کنند بسیار راحتند و همچنین آسایشی که برای بیماران فراهم می شود را نیز باید در نظر گرفت.
اتاق های بیمارستان تداعی کننده ی هتل های 5 ستاره هستند و امکاناتی همچون استخرهای آب درمانی سرپوشیده وجود دارد. حتی سازمانی به نام شورای خدمات سلامتی مسافرتی مالزی (MHTC) وجود دارد که خدمات آسایشی و محافظتی برای مسافرین درمانی را به محض پای گذاشتن به این کشور ارائه می دهد.
به چه دلیل خوب است:
درمان های ناباروری و سوختگی دو مورد از مهم ترین دلایل حضور توریست های درمانی هستند. مالزی همچنین غربالگری درمانی جامع و با کیفیت و ارتوپدی و جراحی های ستون فقرات و قلبی-عروقی پیشرفته را ارائه می دهد. تقریبا 40 بیمارستان در مالزی به بیماران بین المللی خدمات می دهند. مسافران درمانی بین 65 تا 80 درصد برای درمان های مشابه در مقایسه با آمریکا صرفه جویی می کنند.
2. برزیل
1683282874 405 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
هوای مطبوع و محیط آرامش بخش، هزاران گردشگر درمانی را هر ساله به برزیل می کشاند. شهر پر ساحل فلوریانوپولیس و شهر پر جمعیت سائو پائولو دو مرکز شناخته شده برای تکنولوژی های به روز درمانی هستند. از سوی دیگر، کلینیک Ivo Pitanguy در ریو دو ژانیرو بیش از هر بیمارستان دیگری در جهان جراحی های زیبایی انجام داده است.
اینکه در کجای برزیل باشید بسیار در اینکه چه می خواهید بکنید تاثیر دارد.
به چه دلیل خوب است:
عمل های زیبایی در این کشور حرف اول را می زند، همچنین تغییر جنسیت عملی پذیرفته و غیر تابو در این کشور است. در نتیجه، پزشکان زیادی در برزیل حضور دارند که در متودها و عمل های زیبایی پیشرفته کاملا متجرب هستند.
اما این تمام چیزی نیست که در برزیل خواهید یافت. سازمان جهانی بهداشت، برزیل را در صدر خدمات درمانی در آمریکای لاتین با وجود 43 بیمارستان دارای مجوز از JCI قرار داده است. در این کشور تخفیف خیلی زیادی گیرتان نخواهد آمد، چون هزینه ها چیزی حدود 20 تا 30 درصد ارزانتر از آمریکا است.
1. ترکیه
1683282875 512 برترین مقاصد گردشگری درمانی جهان
جایگاه این کشور شاید باعث تعجبتان شود. اما بسیاری از پزشکان ترکیه در آمریکا یا اروپا تحصیل کرده اند که خدمات درمانی آنها را در سطح جهانی قابل رقابت می کند. مورد دیگری که جالب است این است که خطوط هوایی ترکیه پروازهایی با تخفیف به و از کشور را برای مسافرین درمانی ارائه می دهد.
با بازدید از این کشور بی نظیر و دست کم گرفته شده حسی خوب خواهید داشت. ترکیه مدت زیادی است که برابری جنسیتی بنیادی برای زنان و برنامه ی ملی صلح را در پیش گرفته، بعلاوه اینکه این کشور محل نخستین تمدن های بشری پیشرفته است.
به چه دلیل خوب است:
ترکیه در زمینه ی جراحی پیوند عضو، قلب، درمان سرطان، ارتوپدی، جراحی اعصاب و درمان های ژنتیکی شناخته شده است. بسیاری از افراد نیز برای جراحی لیزر چشم به ترکیه سفر می کنند. زمان انتظاری برای درمان های کم هزینه و اقامت راحت نیست. آمریکایی ها 50 تا 65 درصد کمتر برای درمان در ترکیه نسبت به کشور خود باید بپردازند.

راهنمای پزشکان تبریز
ادامه مطلب

همانطور که می بینید، شما محدود به خدمات درمانی کشور خود نیستید. اگرچه درمان به طور کلی می تواند هزینه بر باشد، اما کشورهای این لیست این موضوع را فراهم می کنند که به آنجا بروید و در طول مدت درمان هزینه ای کمتر از آنچه در زادگاهتان است بپردازید. همچنین تجربه ی گردشی هیجان انگیز را نیز داشته اید.
کشورهای این لیست این پتانسیل را شناسایی کرده و در گردشگری درمانی سرمایه گذاری کرده اند و آن را جذابتر از همیشه نموده اند.
بسیار ضروری است که پیش از سفر، تحقیق خود را در مورد آن کشور و بیمارستان یا مرکز درمانی مورد نظر بکنید. اما با این وجود، 7 کشور این لیست بیش از آنچه نیاز داشته باشید برای انتخاب دارند تا خیلی زود سلامتی خود را به دست بیاورید.

4.8/5 - (20 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر