لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین نرم افزار های چت در سفر
بهترین نرم افزار های چت در سفر

بهترین نرم افزار های چت در سفر

دور شدن از اطرافیان در سفر می تواند عالی بنظر برسد، اما گاهی اوقات ما می خواهیم با افرادی که در خانه اند چت کنیم. خوشبختانه، با وجود برنامه هایی که به ما امکان در تماس بودن با دوستانمان و اشتراک گذاری لحظاتمان را بدون هیچ هزینه ای و یا با حداقل هزینه می دهند اینکار بسیار ساده تر از گذشته برای ما میسر شده است.
با ایران هتل انلاین همراه شوید تا در این مقاله هشت بهترین برنامه های ویدئویی رایگان، پیام های صوتی و تصویری برای مسافران را معرفی کنیم که هر کدام به نوعی مفید هستند. توجه داشته باشید که نصب و استفاده از تمامی این برنامه ها رایگان است و اگر از Wi-Fiاستفاده کنید دیگر نیازی نیست به شرکت ارائه دهنده ی سیم کارت خود هیچ گونه مبلغی بپردازید، حتی اگر در آن سوی دنیا باشید.

Facetime
اگر شما و هر کسی که iPhone یا iPad دارد می خواهید با هم در ارتباط باشید ، Facetime یکی از ساده ترین گزینه های برقراری تماس های ویدیویی و صوتی است که در حال حاضر بر روی تمام دستگاه های iOS به صورت پیش فرض نصب شده است و تنظیم آن کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

هنگامی که تنظیمات را انجام دادید، می توانید با هر کسی که در مخاطبینتان است و Facetime را تنها با ضربه زدن بر روی تلفن یا نماد دوربین فعال کرده است تماس بگیرید. این نرم افزار با Wi-Fi یا داده های همراه کار می کند.

iMessage
برای کاربران iPhone و iPad که پیام های متنی را به ویدیو و صدا ترجیح می دهند، iMessage جواب است که درست مثل Facetime، در تمامی دستگاه iOS نصب شده است و به همان اندازه برای راه اندازی آسان است. این نرم افزار با Wi-Fi و یا داده های تلفن همراه کار می کند و بسیار بهتر ازچت کردن با اس ام اس است.

همچنین پیام های معمولی، همچنین می توانید تصاویر، فیلم ها، پیوندها و پیام های گروهی ارسال کنید. هنگامی که پیام های شما تحویل داده می شوند و زمانی که آن شخص دیگر آن را فعال کرده اید، زمانی خواهید دید که این پیام ها خوانده می شوند.

WhatsApp
اگر به دنبال برنامه ای هستید که به شما امکان دهد تا به سرعت و بدون توجه به نوع گوشی، رایانه یا تبلت افراد پیام بفرستید،برنامه WhatsApp آن چیزی است که شما می خواهید. شما می توانید پیام های متنی و یادداشت های صوتی تان را سریع به دیگر کاربران WhatsApp در iOS، Android، Windows Phone، Blackberry و سایر دستگاه ها ارسال کنید.
یک نسخه مبتنی بر وب نیز وجود دارد، اما لازم است گوشی شما روشن شود و WhatsApp نصب شود.

شما از شماره تلفن موجود خود برای ثبت نام برای WhatsApp استفاده می کنید، اما این برنامه پس از Wi-Fi یا داده های سلولی کار خواهد کرد – حتی اگر از یک سیم کارت دیگر استفاده کنید یا در خارج از کشور از رومینگ بین المللی خارج شوید.

مسنجر فیس بوک
در حالی که هیچ چیز نوآورانه ای در مورد مسنجر فیس بوک جز ارسال پیام متنی و برقراری تماس ویدئویی وجود ندارد، این حقیقت که فیس بوک با حدود 1.5 میلیارد کاربر عضو، تقریبا هر کسی که می خواهید با آن چت کنید، احتمالا یک حساب کاربری در فیس بوک دارد، یکی از مزیت های عمده ای است که نسبت به رقبایش دارد.

اگر در حال حاضر در این شبکه اجتماعی عضو هستید، نیازی به هیچ تنظیماتی نیست – فقط به آنها از وبسایت یا برنامه مسنجر اختصاصی فیس بوک در iOS، Android و Windows Phone یک پیام بفرستید. آسان تر از این دیگر ممکن نیست!
  مسنجر فیس بوک

Telegram
Telegram به شما امکان می دهد پیام های متنی، عکس ها و سایر فایل ها را ارسال کنید. بسیار شبیه به WhatsApp به نظر می رسد اما دارای چند تفاوت مهم است. برای کسانی که نگران امنیت هستند، این برنامه به شما اجازه می دهد که چت های خود را رمزگذاری کنید (بنابراین نمی توانید آنها را به طور ناگهانی مشاهده کنید) و پس از مدت زمان مشخصی آنها را در حالت “حذف خودکار” تنظیم کنید. آنگاه، پیام های شما از سرور شرکت تلگرام و هر دستگاهی که در آن خوانده شده اند حذف خواهند شد.

Telegram می تواند در چندین دستگاه همزمان اجرا شود، از جمله iOS، Android، Windows Phone، برنامه های دسکتاپ و در یک مرورگر وب. پارامتر مهمی که توسط این شرکت به خوبی پشتیبانی شده است این است که به خوبی از امنیت آن محافظت می کند و این پارامتر ها به خوبی توسعه یافته اند. تلگرام در حال حاضر پیام رسان مورد علاقه ی من است.

اسکایپ
شاید شناخته شده ترین برنامه ای که می توانید با آن تماس رایگان برقرار کنید اسکایپ باشد، که به شما امکان برقراری تماس های ویدئویی و صوتی را به هر کس دیگری که در این برنامه حساب کاربری داشته باشد، را می دهد. این برنامه بر روی ویندوز، مک و اکثر دستگاه های تلفن همراه اجرا می شود و علاوه بر تماس های ویدئویی و صوتی می توانید پیام های متنی را نیز ارسال کنید (اگرچه من بیشتر از اسکایپ WhatsApp یا Telegram را ترجیح می دهم).

راه اندازی نسبتا ساده است، و از آنجا که برنامه بسیار محبوب است، به احتمال زیاد خواهید دید که بسیاری از دوستان و خانواده شما از آن استفاده می کنند. اسکایپ همچنین انواع خدمات پرداخت شده را شامل می شود (از جمله شماره تلفن های تلفن معمولی)، اما تماس های برنامه به برنامه همیشه رایگان بوده است.

Google Hangouts
اگر در گوگل یک حساب کاربری داشته باشید، می توانید به Google Hangouts دسترسی داشته باشید. این نرم افزار بسیار شبیه به اسکایپ است، اما با چند ویژگی فوق العاده مفید. با استفاده از Google Hangouts می توانید پیام های صوتی، ویدئویی و پیام های متنی خود را بفرستید و همچنین با هر شماره ای در ایالات متحده و کانادا تماس بگیرید یا پیام متنی بفرستید و دریافت کنید.
مهم نیست در کجای دنیا هستید، شما می توانید برای تخصیص یک شماره تلفن در ایالات متحده ثبت نام کنید و در برنامه Google Voice با شماره مورد نظر تماس بگیرید و پیامک دریافت کنید. تا زمانی که به اینترنت داده های تلفن همراه یا Wi-Fi متصل باشید، تمام ویژگی های فوق بدون هیچ گونه هزینه ی اضافی در دسترس شما هستند.

Hangouts و Voice دو برنامه ی قوی اند که در مرورگر Chrome، و سیتم عامل های iOS و Android اجرا می شوند.
Heytell

Heytell
Heytell نسبت به سایر برنامه های لیست شده در اینجا کمی متفاوت تر عمل می کند. Heytell
به جای فراهم آوردن امکان مکالمه صوتی و یا فرستادن متن، بیشتر شبیه به یک بی سیم عمل می کند.
بعد از اینکه انتخاب کردید با چه کسی می خواهید صحبت کنید، یک دکمه را در برنامه نگه دارید و پیام صوتی را ضبط کنید. سپس هر زمانی که مخاطبتان آنلاین شد، به پیامتان گوش می دهد، پیام خودشان را ثبت می کنند، و غیره. این یک روش عالی است که بدون نیاز به اتصال به اینترنت سریع یا آنلاین بودن همزمان هردو طرف، صدای افرادی که مد نظر دارید را بشنوید.
این برنامه در iOS، Android و Windows Phone قابل نصب و تنظیم آن آسان است.

سفر با دوربین ممنوع
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر