لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 8 مورد از بهترین شرکت های اجاره اتومبیل در سال 2019
8 مورد از بهترین شرکت های اجاره اتومبیل در سال 2019

8 مورد از بهترین شرکت های اجاره اتومبیل در سال 2019

برخی مواقع در طول سفر معمولی، سفر کاری، شرکت در یک کنفرانس تجاری و یا برای داشتن یک آخر هفته طولانی در خارج از شهرتصمیم می گیرید وارد دنیای پیچیده شرکت های اجاره اتومبیل شوید. در مورد این شرکت ها باید بسیار تحقیق و پی گیری انجام دهید تا بتوانید قیمت مناسب را بین آن ها پیدا کنید و مطمین شوید که شما و اتومبیل اجاره ای شما در طول سفر پشتیبانی می شوید. با مطالعه دقیق این مطالب و آگاهی کامل، با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

در آمریکا تعداد کمی از این شرکت ها وجود دارند، اگرچه بسیاری از آن ها متعلق به شرکت مادر یا اصلی هستند. ) برای مثال شرکت های Enterprise، Alamo و National Car Rental شرکت های وابسته هستند(. ما لیستی از بهترین شرکت ها برای اجاره اتومبیل را گردآوری کرده ایم، فرقی نمی کند سفر شما کاری باشد یا تفریحی و یا صرفا برای گشت زدن با یک ماشین عجیب و غریب به دل جاده می زنید) برخی شرکت ها ماشین های لوکس شگفت انگیزی دارند. ( برخی از بهترین شرکت های اجاره اتومبیل را بر حسب خدمات و پشتیبانی گردآوری کرده ایم تا به راحتی بتوانید گزینه مناسب را از بین آن ها انتخاب کنید.


1. بهترین گزینه برای اجتناب از هزینه های اضافی: شرکت Enterprise

این شرکت یکی از گران ترین کارپردازان صنعت اجاره اتومبیل است که میانگین نرخ روزانه آن نزدیک به 50 دلار می باشد. با این حال، همین کار باعث پس انداز پول شما می شود به شرطی که بتوانید از این نرخ میانگین عبور کنید به این معنا که شرکت بسیاری از هزینه های اضافی را که اکثر شرکت های دیگر از آن طریق کسب درآمد می کنند، کاهش می دهد. بنا به گفته روزنامه Time، نرخ این شرکت برای رانندگان جوان یعنی برای افراد 21 تا 25 سال نصف نرخ شرکت های دیگر است. دسترسی به این شرکت بسیار راحت است چون 6000 شعبه در سراسر امریکا دارد و اگر می خواهید سفر کاری داشته باشید یا برای انجام کاری مدتی در جایی ساکن شوید، این شرکت نرخ های ویژه ای دارد یعنی هر چه روزهای اجاره اتومبیل بیشتر باشد به همان اندازه صرفه جویی در میزان اجاره بها بیشتر می شود. برای موقعیت های خاص، شرکت اتومبیل های شگفت انگیزی ارایه می دهد. ) جالب است بدانید این شرکت بعد از شرکت هواپیمایی aircraft carrier که بنیان گذار آن در طول جنگ جهانی دوم خدمت کرده بود، نام گذاری شد(.


2. بهترین گزینه از لحاظ خدمات پشتیبانی مشتریان: شرکت National

شرکت National Car Rental که شرکت وابسته شرکت های Alamo و Enterprise است در گزارش سالانه J.D. Powers از لحاظ ارایه خدمات به مشتریان در جایگاه دوم قرار دارد و هم از لحاظ رضایت کلی مشتریان و هم از لحاظ روند رزرواسیون بین مشتریان، موفق به کسب پنج ستاره شده است. از ماشین های کوچک گرفته تا کامیون های باری، تعداد متنوعی از ماشین های اجاره ای دارد. پشنهادات و برنامه های این شرکت مخصوص مسافران تجاری و با شرکت هایی است که از برنامه های اجاره تجاری این شرکت بهره می گیرند و همین امر باعث می شود که کارمندان در هر شرکتی چه بزرگ و چه کوچک، به جای پرداخت نرخ بیشتر در دقایق آخر سفرهای پرمشغله شان، با نرخ های توافق شده و کمتر اتومبیل اجاره کنند. اجاره کنندگان همچنین می توانند با استفاده از برنامه های رایج مانند Delta SkyMiles، American Airlines AAdvantage و Southwest Rapid Rewards و همچینین با استفاده از برنامه های هتل ها مانند Hilton Honors، از نقاط خاصی شروع مسافت را نشانه گذاری کنند. به طور کلی، اگر روشی آسان برای رزرو ماشین با نرخ تقریبا استاندارد می خواهید این شرکت گزینه مناسبی است.


3. بهترین گزینه برای مسافت های نامحدود و برای رانندگان دوم: شرکت Alamo

این شرکت ممکن است از لحاظ نرخ زیاد مناسب نباشد ولی حتی بدون در نظر داشتن میزان صرفه جویی ، اتومبیل های این شرکت حدود روزانه حدود 42 دلار به کرایه می روند که بنا به گفته روزنامه حدودا 7 درصد کمتر از میانگین نرخ روزانه صنعت کرایه اتومبیل است. این شرکت محبوب نسل جدید است و مسافت سنج نامحدود دارد به این معنی که اگر بخواهید مسیر نامحدودی را همراه با یک گروه یا شخص دیگری طی کنید، هزینه برای راننده دوم کمتر خواهد بود. همچنین برنامه رایگان Alamo Insider وجود دارد که به مشتریان تخفیف ضمانت شده 5 درصدی کمتر از نرخ تک فروشی می دهد. از معلمان پشتیبانی می کنند و اعضای انجمن آموزش ملی با اجاره ماشین به میزان پنج روز یا بیشتر، یک روز بیشتر مرخصی می گیرند. البته هیچ کس نمی خواهد ماشین اجاره ای را بازگرداند اگر ارایه دهنده آن ماشین عملکرد خوبی داشته باشد و در طول این پروسه خدمات مشتریان خوبی ارایه دهد. با این وجود، مشتریان این شرکت می گویند این بخشی است که این شرکت در آن برتری دارد.

4. بهترین موقعیت های فرودگاهی: شرکت Hertz

اگرچه این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه اجاره اتومبیل است و به تنهایی در امریکا حدود 1600 موقعیت فرودگاهی دارد اما قطعا ارزانترین نیست چون میانگین نرخ روزانه 48.50 دلار است که آن را همتراز شرکت Enterprise قرار می دهد. شرکت انواع مختلفی از اتومبیل ها را ارایه می دهد یعنی در حالیکه اتومبیل های مناسب برای سفرهای تجاری، اتومبیل های با ظرفیت بالا برای خانواده ها و اتومبیل های کوچک برای افراد با بودجه کم وجود دارد اتومبیل های هایبرید، اتومبیل های لوکس برای سفرهای خاطره انگیز و اتومبیل مشترک شرکت های Mustang Hertz و Ford نیز وجود دارند. این شرکت همچنین برنامه جی پی اس “NeverLost” دارد به این معنی که شما به برنامه ریز آنلاین سفر نیز دسترسی پیدا می کنید و سپس می توانید مسیر خود را از طریق فلش روی جی پی اس دانلود کنید که یک سرویس برای کمک به برنامه ریزی است و ویژگی های هوشمندانه ای مانند راهنمای سفر و پارک های ملی قابل دانلود دارد.


5. بهترین تخفیفات: شرکت Avis
این شرکت تاکنون با میانگین نرخ روزانه 60 دلار، به عنوان گرانترین شرکت اجاره اتومبیل شناخته شده است. با این حال

، این شانس وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از کدهای تخفیف و تبلیغات موجود برای مشتریانی که از کار تحقیقاتی ابایی ندارند، قیمت را کمی کاهش دهید. اگر در قسمت شمال شرقی اتومبیل اجاره می کنید، عوارض الکترونیکی شامل اجاره است و نیازی نیست هزینه عوارض اضافی پرداخت کنید. همچنین برای شرکت هایی که کارکنان آن ها به اتومبیل برای انجام کارهای کوچک نیاز دارند مناسب است و تخفیفات تا 30 درصد برای آن ها اعمال می شود. اگرچه مشتریان خدمات این شرکت را بسیار خوب ارزیابی می کنند، چیزی که ما دوست داریم این است که یک برنامه اختصاصی برای مدیریت مستقیم رزرواسیون شما وجود دارد که شما را از دردسرهای سر و کله زدن با گوشی نجات می دهد.


6. بهترین از لحاظ پیش پرداخت : شرکت Budget

این شرکت که معنای اسم آن بودجه است دارای کمترین میزان اجاره ماشین است و میانگین اجاره اتومبیل در آن 35 دلار در روز است و اگر مبلغ اجاره را در زمان رزرواسیون پرداخت کنید از تخفیف تا حدود 35 درصد برخوردار می شوید. این شرکت همچنین برنامه ای برای آخر هفته به نام Mustang دارد که با استفاده از آن می توانید با اجاره سه روز، روز سوم را بدون پرداخت هزینه از اتومبیل استفاده کنید، اگرچه این برنامه مناسب گروه های رده سنی متوسط است اما برای خانواده هایی که می خواهند برای تعطیلات آخر هفته به گشت و گذار بروند نیز مناسب است. اگر دنبال اتومبیلی مانند اتومبیل عادی و همیشگی خود نیستید، این شرکت پیشنهادات متنوعی دارد و اتومبیل های آن فقط محدود به Honda Accords نیست بلکه می توانید اتومبیل های هایبریدی مانند Toyota Prius یا Chevy Camaro هم اجاره کنید. توصیه می شود که رضایت مشتریان از زمان رزرواسیون تا پایان کار در این شرکت اندکی ضعیف است بنابراین اگر خدمات مشتریان برای شما بسیار مهم است بهتر است با پرداخت مبلغی بیشتر سراغ شرکتی دیگر بروید.

7. بهترین از لحاظ برنامه های پاداش دهی : شرکت Dollar

این شرکت برعکس نامش که به معنای دلار است با اجاره 30 دلار در روز یکی از ارزانترین شرکت ها در زمینه اجاره اتومبیل است) در صورتیکه عضر خبرنامه آن ها شوید از تخفیف اضافی حدود 15 درصدی نیز برخوردار می شوید(. اگر میزان پول بسیار برای شما مهم است این شرکت برای شما مناسب است، اما دیگر به دنبال خدمات مشتریان با کیفیت بالا و یا پروسه بازگرداندن آسان اتومبیل نباشید. این شرکت گستره ای از خودروهای اقتصادی از لحاظ مصرف سوخت و … تا ون هایی را دارد که مناسب برای سفرهای خانوادگی هستند. با این حال، این شرکت برای مشتریانی خوب است که در برنامه های پاداش دهی ثبت نام می کنند برای مثال وقتی یک اتومبیل را برای بیشتر از سه روز اجاره می کنید، پیشنهاداتی از طرف امریکن ایر لاینز دریافت می کنید. این شرکت خودش نیز برای مسافران تجاری که به طور مرتب اتومبیل اجاره می کنند برنامه های پاداش دهی مانند رزرواسیون سریع تر و مسیرهای کوتاه تر ارایه می دهد.

8. بهترنی از لحاظ سیستم ثبت نام آنلاین: شرکت Thrifty
مانند شرکت های Budget و Dollar، این شرکت هم از لحاظ خدمات مشتریان ضعیف عمل می کند. با این حال، به این نتیجه می رسیم که رضایت مشتریان تنها چیزی نیست که فقط در شرکت های رده بالا مانند Enterprise و Avis وجود دارد. گفته می شود اگرچه این شرکت قیمت هایی پایینی دارد اما مزایای دیگری نیز دارد مانند سیستم ثبت نام آنلاین که با وارد کردن نام و اطلاعات رزرو قبل از مراجعه برای دریافت اتومبیل رزرواسیون را کامل می کنید و در این مورد از شرکت های همتا ارزان تر می باشد. نگاهی به پیشنهادات مناسب با مکان های خاص به ویژه با نرخ های خوب برای آخر هفته هم بیندازید. همچنین مکان های زیادی تقریبا با 500 محل دریافت و تحویل اتومبیل در امریکا و کانادا وجود دارند. با این وجود، خدمات مشتریان در این شرکت رتبه بالایی ندارد و انتظار نداشته باشی موقع بازگرداندن اتومبیل زیر پای شما فرش قرمز پهن کند.

اجاره ماشین در ترکیه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر