لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> این 10 خطوط هوایی بهترین سرگرمی در پرواز را ارائه می دهند
این 10 خطوط هوایی بهترین سرگرمی در پرواز را ارائه می دهند

این 10 خطوط هوایی بهترین سرگرمی در پرواز را ارائه می دهند

در گذشته، گزینه های ایجاد سرگرمی برای مسافرین هواپیما بسیار محدود بود. اکثر خطوط هواپیمایی دارای یک صفحه نمایش مرکزی بودند که در آن فیلم هایی با محتوای ویرایش شده را نمایش می دادند علاوه بر این چندین کانال صوتی وجود داشت که در حالیکه از هدفون های ناراحت کننده و لوله مانندی که به هیچ عنوان کیفیت پخش صدا نداشتند استفاده می کردید می توانستید به ژانرهای مختلف موسیقی گوش دهید و اگر خسته می شدید، می توانستید مجلات، روزنامه ها یا کتاب های در دسترستان را بخوانید.
اما امروزه بسته به شرکت هواپیمایی، مسافران دارای گزینه های زیادی از جمله Wi-Fi، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، بازی ها و موسیقی اند. بعضی از آن ها خودشان دارای تجهیزات مخصوص هستند اما در برخی دیگر این امکان وجود دارد که بتوانید دستگاه های الکترونیکی خود را به سیستمشان متصل کنید و به گزینه های سرگرمی درون پروازی دسترسی داشته باشید.در یک امتیاز دهی لیستی از بهترین هواپیماهایی های جهان در سال 2017 را منتشر شد که یکی از این دسته بندی ها رتبه بندی هواپیمایی هایی که بهترین سرگرمی برای مسافرین در جهان ر ا به وجود آورده بودند بود. با ایران هتل آنلاین همراه شوید تا در این مقاله 10 هواپیمایی برتر از لحاظ تامین بهترین سرگرمی عنوان کنیم.

شرکت هواپیمایی امارات Emirates
این شرکت حمل و نقل دبی در لیست بهترین خطوط هواپیمایی Skytrax شماره چهارم بود، اما به خاطر استفاده از ” سیستم یخ ” در پرواز هایش در تامین سرگرمی مسافرین پرواز رتبه اول شد. شرکت هواپیمایی امارات نمی خواهد در پروازهای طولانی مدتتان حوصله تان سر برود، بنابراین بیش از 2500 کانال فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و بازی ها را چندین زبانه و بسته به تقاضای مسافر ارائه می دهد. این سیستم حتی فیلم هایی با توضیحات صوتی و زیرنویس را برای کسانی که ناشنوا یا نابینا هستند ، ارائه می دهد. علاوه بر این یک کانال اختصاصی برای علاقه مندان به eSports وجود دارد و فرصتی برای افزایش مهارت زبانی خود با فیلم های uTalk با تدریس زبان های عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی یا اسپانیایی به مسافرین می دهد و در پروازهای طولانی مدتش، Wi-Fi محدودی را ارائه می دهد.
Qatar Airways
هواپیمایی قطر Qatar Airways
این شرکت هواپیمایی مستقر در دوحه، در این لیست جایگاه بهترین خط هوایی جهان را به خود اختصاص داده است، اما سیستم سرگرمی هواپیماییش به نام Oryx One در جایگاه دوم قرار دارد. این
سیستم بیش از 3000 گزینه صوتی و تصویری به مسافران ارائه می دهد. این شرکت هواپیمایی معمولا فیلم های هالیوودی را پیشنهاد می دهد، اما گزینه های دیگری مانند فیلم های عربی، بالیوودی، آسیایی، هندی و اروپایی هم موجود است. فیلم های تلویزیونی شامل مستند، اروپا، آسیا، هندی، اردو، مذاکرات TED و ورزش نیز در این لیست وجود دارد. گزینه های صوتی شامل هزاران ساعت موسیقی در هر ژانر و بازی های مختلف از چکرز گرفته تا بازی های کازینو. همچنین در ایرباس A380s، A350s و A319s همراه با Boeing 787s خود انتخاب کرده و A320، A321 و A330-200 ، Wi-Fi در دسترس است.
Singapore Airlines
خطوط هوایی سنگاپور Singapore Airlines
این شرکت هواپیمایی که مدت ها به عنوان رهبر در زمینه سرگرمی ایفای نقش کرده است، در لیست بهترین خطوط هوایی جهان دومین جایگاه را به خود اختصاص داده است و با سیستم سرگرمیش به نام KrisWorld شماره 3 در رده بندی تامین سرگرمی می باشد. سیستم نامبرده دارای بیش از 1000 فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و بازی های طراحی شده است تا مسافران را در پرواز های طولانی خود سرگرم و خوشحال کنند. این مجموعه ترکیبی از فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و موسیقی از سراسر جهان را ارائه می دهد. همچنین بازی های سنتی و مدرن برای تمام رده های سنی وجود دارد. علاوه بر این خطوط هوایی سنگاپور Wi-Fi در ناوگان خود A380s ، A350s و Boeing 777-300 ERsوای فای را در اختیار مسافرین قرار می دهد.
Turkish Airlines
خطوط هوایی ترکیه Turkish Airlines
خطوط هوایی ترکیه سیستم سرگرمی “سیاره دیجیتال هواپیمایی” – که شامل اطلاعات، سرگرمی و ارتباطات است – را در مسیرهای انتخابی خود در ناوگان A330، A340، B777 و A321 قرار داده است. در بخش سرگرمی فیلم های بین المللی و فیلم کودک، کانالی با فیلم های کوتاه و موسیقی از پاپ و راک گرفته تا موسیقی مورد علاقه مردم محلی سنتی ترکیه گزینه هایی است که مسافرین می توانند انتخاب کنند. همچنین یک کانال بازی برای بازی های یک نفره یا چند نفره وجود دارد. در قسمت ارتباطات، مسافرین می توانند SMS یا ایمیل را ارسال و دریافت کنند، علاوه بر این هر چهار ساعت گزارش های آب و هوا و هر ساعت به روز رسانی اخبار را دریافت کنند. بخش اطلاعات شامل اطلاعات هواپیمایی ها، محموله ها، برنامه پرواز، راهنمای مقصد، فرودگاه ها و نقشه های پرواز و دوربین های پرواز است که به مسافران اجازه می دهد پرواز و فرود هواپیما را تماشا کنند.
Virgin Atlantic
ویرجین آتلانتیک Virgin Atlantic
در سال 1991، این شرکت هواپیمایی مستقر در لندن برای اولین بار تلویزیون های پشت صندلی را به نمایش گذاشت. این صفحه نمایش ها گزینه های سرگرمی را در تمام کلاس های کابین هواپیما ارائه می دهد. سیستم سرگرمی Vera، شامل ترکیبی از فیلم های هالیوود و جهانی، نمایش های تلویزیونی و سریال هایی است که می توان آنها را تماشا کرد، یک کانال اختصاصی برای کودکان، صدها ساعت موسیقی در ژانرهای مختلف و بازی هایی از کشتی جنگی تا “کسی که می خواهد یک میلیونر باشید” نیز وجود دارد. این هواپیما در ناوگان A330، A340، 747 و 787 Wi-Fi ارائه می دهد.
Lufthansa
لوفت هانزا Lufthansa
این شرکت حمل و نقل آلمانی بیش از 100 فیلم را در هشت زبان، بیش از 200 نمایش تلویزیونی و امکان انتخاب گسترده ای از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، کتاب های صوتی و موسیقی که مناسب خانواده ها و کودکان است را ارائه می دهد. اگر بخواهید ساعت ها فیلم تماشا کنید، این شرکت هواپیمایی تمام فصل های سریال تلویزیونی را در اختیارتان قرار می دهد. در بخش موسیقی بیش از 50 لیست پخش در تمام ژانرهای مختلف، همراه با 60 کتاب صوتی در زبان آلمانی و انگلیسی وجود دارد. همچنین با سرویس FlyNet این شرکت می توانید از Wi-Fi استفاده کنید.
Qantas
Qantas
شرکت حمل و نقل استرالیایی در پرواز های طولانی خود سرگرمی هایی از جمله فیلم های جدید، برنامه های تلویزیونی و CD کتابخانه بزرگی را برای مسافران هواپیمای A380، A330 و Boeing 747 s ارائه می دهند. سیستم سرگرمی این شرکت دارای بیش از 1500 گزینه سرگرمی هستند که بیش از 100 فیلم، 500 برنامه تلویزیونی، 800 گزینه موسیقی، 18 کانال رادیویی و خبر های روزانه ی Sky News را پوشش می دهند. همچنین یک کانال تلویزیونی اختصاصی برای کودکان با برنامه های جذاب و بازی های مختلف وجود دارد.
در پرواز 747 و A330، 500 گزینه برای سرگرمی وجود دارد، شامل بیش از 60 فیلم، بیش از 250 برنامه تلویزیونی، 250 گزینه موسیقی، 18 برنامه رادیویی و بازی ، حدود 4،000 مجله و روزنامه از سراسر جهان در برنامه Qantas طراحی شده که توسط PressReader، که بزرگترین پلت فرم روزنامه و مجله در جهان است می توان آنها را مطالعه نمود. PressReader یک دوره 12 ساعته رایگان را برای دانلود مستقیم روی گوشی هوشمند یا تبلت را از طریق iTunes و Google Play به مسافران ارائه می دهد. همچنین این خطوط هواپیمایی در حال نصب وای فای سریع و رایگان در پروازهای داخلی خود است که تا پایان سال 2017 کامل خواهد شد.
Etihad
اتیهاد Etihad
این شرکت هواپیمایی مستقر در ابوظبی، در لیست بهترین هواپیمایی Skytrax رتبه هشت و رتبه شش ازسرگرمی در پرواز را به خود اختصاص داده است. سیستم E-Box فیلم های جهانی، فیلم های کلاسیک، تنوع در برنامه های تلویزیونی، امکان انتخاب از لیست پخش ویدئو، آهنگ های چند زبانه و زیرنویس و در برخی پرواز ها، اخبار زنده و رویدادهای ورزشی را ارائه می دهد. با سیستم صوتی، مسافران به بیش از 500 سی دی در کتابخانه موسیقی دسترسی دارند که می توانند لیست های پخش شخصی ایجاد کنند. این سیستم همچنین بیش از 60 بازی مبتنی بر Android را ارائه می دهد.همچنین دسترسی Wi-Fi را فراهم کرده است.
Delta Air Lines
خطوط هوایی دلتا Delta Air Lines
این شرکت تاسیس شده در آتلانتا ادعا کرد که اولین شرکت هواپیمایی ایالات متحده بود که به طور رایگان سرگرمی های پرطرفدار را ارائه کرده است. بر اساس سیستم Delta Studio product این شرکت، مسافران می توانند به بیش از 1000 ساعت سرگرمی، هم روی رایانه تبلت یا گوشی هوشمند خود هم از طریق مانیتور پشت صندلی ازفیلم، تلویزیون و موسیقی لذت ببرند. مسافران باید برنامه Gogo (از طریق iTunes یا Google Play) را دانلود کنند تا برنامه نویسی Delta Studio را دریافت کنید. دلتا همچنین از Gogo برای ارائه دسترسی Wi-Fi برای پرواز های طولانی استفاده می کند.
thai airways
هواپیمایی تایلندی thai airways
این شرکت هواپیمایی بیش از 1000 ساعت فیلم، فیلم کوتاه، بازی، موسیقی، اخبار و اطلاعات ارائه می دهد که همه آنها روی صفحه نمایش بزرگ پشت صندلی هر نفر نمایش داده می شود. همچنین یک کانال اختصاصی با فیلم های خانوادگی و نمایش های تلویزیونی وجود دارد. این هواپیمایی در برخی پرواز های خود امکان وای فای را فراهم کرده است.

کوتاه ترین مسیرهای هوایی جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر