لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> 6 کابین فرست یا بیزنس کلاس ایرلاین‌های مختلف که تا نبینید باور نمی‌کنید
6 کابین فرست یا بیزنس کلاس ایرلاین‌های مختلف که تا نبینید باور نمی‌کنید

6 کابین فرست یا بیزنس کلاس ایرلاین‌های مختلف که تا نبینید باور نمی‌کنید

همه ما هر با که با هواپیما سفر می‌کنیم دلمان می‌خواهد که در قسمت فرست یا بیزنس کلاس باشیم. اما متأسفانه اغلب ما از پس هزینه گزاف آن برنمی‌آییم. من به عنوان یک روزنامه‌نگار هواپیمایی، می‌توانم بهترین کابین‌های ایرلاین‌ها را امتحان کنم و تجربیاتم را با شما در میان بگذارم. در ادامه با فهرستی از 6 ایرلاینی که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار بهترین مشتریان خود قرار می‌دهند آشنا خواهید شد. پس با ایران هتل آنلاین همراه باشید و هوشمندانه سفر کنید.
1. سنگاپور ایرلاینز- سوئیت‌ها

هواپیماهای ایرباس A380 این ایرلاین سوئیت‌هایی مجهز به درب‌هایی کشویی و پنجره‌هایی با اطمینان کامل از حفظ حریم خصوصی هستند. این سوئیت‌ها دارای طراحی منحصربه‌فرد و تخت خواب‌هایی مجلل با بالش‌های سایز بزرگ هستند.
گرسنه هستید؟ شما می‌توانید غذای خود را از قبل سفارش دهید. پس از صرف غذا می‌توانید از سیستم سرگرمی حین پرواز که یک ال‌سی‌دی 23 اینچ با سیستم نمایشی VOD(سیستمی که به کاربران اجازه می‌دهد تا محتواهای صوتی یا تصویری را هر زمان که خودشان خواستند تماشا کنند) است لذت ببرید. این نمایشگر همچنین به چندین پورت و پورت مخصوص USB نیز مجهز است.
2. هواپیمایی اتحاد-اقامتگاه

در ماه دسامبر سال 2014، ایرلاینی که دفتر اصلی آن در ابوظبی قرار دارد با معرفی اقامتگاه خود که سوئیتی 3خوابه برای 2نفر در هواپیماهای A380 این ایرلاین بود، نظر مسافران ویژه را به خود جلب کرد. این سوئیت‌ها دارای اتاق نشیمن، تخت‌خواب و یک حمام هستند. مسافران همچنین می‌توانند دربان، پیشخدمت و سرآشپزی اختصاصی داشته باشند.
3. ویرجین آتلانتیک-سوئیت مجلل

سوئیت‌های این ایرلاین که دفتر اصلی آن در لندن واقع شده دارای صندلی‌های تخت خواب شویی به عرض55 سانتی‌متری‌ست که عرض آن به 83 سانتی‌متر و طول 1 متر و 15 سانتی‌متر تغییر پیدا می‌کند. این صندلی‌ها همچنین مجهز به برق، میزی بزرگ و محلی برای قرار دادن لپ‌تاپ هستند. مسافران همچنین تلویزیونی 10.4 اینچی همراه با فیلم‌های سینمایی، شوهای تلویزیونی و بازی‌های متعدد را در اختیار خواهند داشت. هر سوئیت مستقیماً به راهرو دسترسی دارد و فضایی برای گپ زدن با دوستان و همکاران نیز موجود است.
4. لوفتانزا-فرست کلاس

هواپیمای مافوق صوتی جدید در آسیا
ادامه مطلب

این یکی دیگر از ایرلاین‌هایی‌ست که من قسمت فرست کلاس آن را تجربه کردم. من طرفدار پر و پا قرص صندلی‌های با طراحی ارگونومیکی آن هستم که شما می‌توانید آنها را به راحت‌ترین حالت ممکن تنظیم کنید. این صندلی‌های تخت خواب‌شو همراه با تشک، بالش و لحاف هستند. سرگرمی‌های موجود در این ایرلاین طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها به 8 زبان دنیا، برنامه‌های تلویزیونی، اخبار و برنامه‌های ورزشی، مجله‌های موسیقی سراسر دنیا، سی‌دی‌ها، کتاب‌های صوتی، برنامه‌های 30 ایستگاه رادیویی و بازی‌های کامپیوتری‌ست. اگر حین پرواز باید به کارتان برسید و از وسایل الکترونیکی استفاده کنید، باید بدانید که صندلی‌ها مجهز به برق و میزهای بزرگ تاشو هستند.
5. قطر ایرویز- بیزنس کلاس

من این شانس را داشتم تا در قسمت بیزنس کلاس هواپیمای بوئینگ 777 هواپیمایی قطر ایرویز که دفتر اصلی آن در دوحه واقع شده پرواز کنم. این هواپیما دارای صندلی‌های تخت خواب‌شویی با بالش محافظ پشت کمر، ملحفه‌های ایتالیایی Frette، یخچالی مخصوص بطری‌های آب، فضاهای بیشماری برای قرار دادن وسایل، پریز برق و خروجی USB، منوی غذایی که توسط شورای سرآشپزهای مشهور دنیا تهیه شده، منوی شراب‌ها و شامپاین‌های‌ فوق‌العاده و سرگرمی‌های حین پرواز که بیش از 1000 فیلم، فایل‌های صوتی و بازی همراه با یک تلویزیون ال‌سی‌دی 15 اینچی‌ست.
6. کاتای پاسیفیک- بیزنس کلاس

هواپیماهای بوئینگ 777-300ER و ایرباس A330-300 این ایرلاین که دفتر اصلی آن در هنگ‌کنگ واقع شده دارای امکانات منحصربه فرد قسمت بیزنس کلاس است. صندلی‌های این کابین هم حریم شخصی‌تان را حفظ می‌کند و هم به شما امکان گپ زدن با همسفرتان را می‌دهد. این صندلی‌ها تخت‌خواب‌شو نیز هستند. مسافران، تلویزیون اختصاصی 15.4 اینچی با صفحه لمسی با سیستم نمایشی VOD با آرشیوی از 100 فیلم سینمایی، 500 شوی تلویزیونی، 888 سی‌دی موسیقی، 22 کانال رادیویی و 70 بازی به همراه هدفون‌های نویز کنسلینگ را در اختیار خواهند داشت. آنها همچنین به کانکتورهای چند پورتی دسترسی خواهند داشت که می‌توانند وسایل الکترونیکی خود را به آن متصل کنند و فایل‌های صوتی و تصویری خود را به تلویزیون منتقل کنند. پورت USB نیز برای شارژ کردن گوشی‌های موبایل در این صندلی‌ها تعبیه شده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر