لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> سفر لوکس افسانه ای با شرکت هواپیمایی امارات
سفر لوکس افسانه ای با شرکت هواپیمایی امارات

سفر لوکس افسانه ای با شرکت هواپیمایی امارات

مسافران ثروتمند و مرفه سفر با شرکت های هواپیمایی که تجربه ی واقعی لاکچری و راحتی به همراه دارند را ترجیح می دهند و هنگام پرواز با آنها گویی در مهمانی آسمانی شرکت کرده اند. در جهان شرکت های انگشت شماری وجود دارد که از عهده این خدمات لوکس و مجهز بر آیند و خدمات این شرکت ها مانند داستان های افسانه ای می باشند. یکی از این افسانه های مشهور را می توانید در امارات بیابید، شرکت هواپیمایی امارات فوق العاده لوکس می باشد. قبل از سفر رزرو آنلاین هتل را فراموش نکنید. شرکت هواپیمایی امارات یکی از ایرلاین های دبی، در کشور امارات متحده عربی می باشد که با واقع شدن در آسمان خراشی بزرگ یکی از لوکس ترین شرکت های خاورمیانه محسوب می شود.

2. انواع جت های موجود در ایرلاین امارات
ایرلاین لوکس امارات در سال 1985 افتتاح شد و با دو هواپیما کار خود را شروع کرد، اما امروزه این شرکت هواپیمایی یکی از بزرگ ترین ایرلاین های جهان به شمار می رود و هواپیما های معروف و بزرگی همچون ایرباس A380s و بوئینگ 777 در این شرکت به پرواز در می آیند.

پرواز هواپیمای لوکس ارباس A380 در ایرلاین امارات
هم اکنون شرکت امارات دارای 96 هواپیمای A380 می باشد که در حال سرویس دهی بوده و به مدت 48 ساعت خدمات ارائه می دهند. گفتنی است که هواپیمای A380s، اولین بار در سال 2008 فعالیت خود را شروع کرد. این جت ها ظرفیت حمل مسافران زیادی دارند و تقریبا 615 نفر را در پرواز های طولانی به همراه دارند. به طور کلی شرکت هواپیمایی امارات بیش از 23 هزار خدمه کابین هواپیما دارد و بیش از 1500 خلبان به این شرکت خدمت می کنند. هواپیمای A380’s طولانی ترین مسافت را می تواند طی کند و طولانی ترین پرواز این شرکت را بر عهده دارد که از دبی به سوی شهر اوکلند در شمال جزیره زلاندنو در نیوزلند، مسافت 14193 کیلومتری را به پرواز ادامه می دهد. کوتاه ترین پرواز امارت تنها 851 کیلومتر می باشد که از دبی به سوی کویت حرکت می کند. گفتنی است که این ایرلاین با کمترین خروجی دی اکسید کربن طرفدار محیط زیست بوده و پرواز امنی به همراه دارد.

راهنمای سفر نوروزی | 11 کاری که نباید در داخل هواپیما انجام دهید
ادامه مطلب

پرواز به سوی مقصد های ایالت متحده امریکا
شرکت ایرلاین امارات 160 پرواز جهانی بدون توقف دارد که برای نمونه می توان به مقصد های ایالت متحده امریکا مانند شهر نیویورک، بوستون، واشنگتن، شیکاگو، هیوستن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیتیل، دالاس، اورلاندو، بندر یا فورت لادردیل و شهر نیوآرک، بزرگ ترین شهر در ایالت نیوجرزی اشاره کرد.

3. پرواز با کلاس اقتصادی در هواپیمای A380 شرکت هواپیمایی امارات
هواپیما های A380 ایرلاین امارات دو طبقه را به مسافران ارائه می دهند. صندلی ‌های کلاس اکونومی در قسمت پایین بوده، صندلی های کلاس تجاری و فرست کلاس در طبقه بالا قرار گرفته اند. صندلی های کلاس تجاری در هواپیمای A380’s مانند محفظه ای خصوصی کوچک می باشند. این کلاس تمام نیاز های مسافران را برای راحتی آنها فراهم می کند.
– این کلاس در ردیف های متناوب مانند زیگ زاگ قرار گرفته تا فضای دسترسی به راهرو بیشتر باشد.
– در این کلاس تجاری صندلی ها به صورت 1-2-1 می باشند.
– تمام صندلی ها به راهرو دسترسی دارند.
– صندلی های کنار پنجره A و Kفضای بیشتری داشته و نیز دید بهتری دارند.
– زوج هایی که در کنار هم سفر می کنند بهتر است که صندلی های میانی E و F را انتخاب کنند.
محفظه اتاق مانند در کلاس تجاری آرامش را برای مسافران به همراه دارد و آنها می توانند در طول پرواز های طولانی مدت هر طور که می خواهند زمان خود را سپری کنند.

خوابیدن در هواپیما
در کلاس تجاری خوابیدن نیز راحت بوده و گردشگران با آمادگی و راحتی بیشتری در دبی فرود خواهند آمد یا به خانه باز خواهند گشت. صندلی ها به تخت خواب کامل تبدیل می شوند و مهماندار هواپیما نیز بالش و تشک و پتویی نرم در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین صدا های هدفون در صورت آزار قطع شده و ماسکی برای آرامش و خواب خوب در اختیار خواهید داشت.
نحوه ی پذیرایی در صندلی ها
روش های زیادی برای سرگرم شدن در طول پرواز و در صندلی خود خواهید داشت. سیستم اطلاعات، ارتباطات، سرگرمی، همه چیز از دوربین های پرواز به دبی تا بیش از 3500 کانال فیلم، تلویزیون، موسیقی و بازی در زبان های مختلف در صفحه ی نمایش 23 اینچی در خدمت مسافران می باشد. همچنین پورت ارتباطی HDMI نیز در این سیستم برقرار می باشد و در صورتی که هر فردی بخواهد می تواند لوازم خود را به صفحه نمایش وصل کند.

واقعا پتوهای داخل هواپیما شسته نمی شوند!
ادامه مطلب

ناهار خوری و سالن استراحت
وعده های غذایی شامل شام، خوراکی میان وعده، و صبحانه می باشد و غذا ها به خوبی در رومیزی های بسیار شیک و در ظروف چینی پذیرایی می شوند. همچنین مسافرانی مانند مسلمان ها و یهودی ها که غذا های حلال میل می کنند یا مسافرانی که گیاه خوار باشند می توانند از گزینه های مورد علاقه ی خود میل نمایند. گردشگران می توانند نوشابه ی الکلی یا شراب میل کنند. هنگام پرواز انواع نوشیدنی ها و شامپاین فرانسوی نیز تعارف می شود و مسافران می توانند در طول پرواز طعم هر یک را جدا بچشند یا فقط یک نوشیدنی میل کنند. اگر فردی بخواهد لیوانش بارها و بار ها پر شود، مهماندار هواپیما این کار را انجام خواهد داد. اگر فردی بخواهد مدتی از صندلی اش دور باشد، با وجود سالن استراحت این امر نیز ممکن بوده و مسافران می توانند لحظاتی در سالن استراحت کنند، در این سالن متصدی بار نیز وجود دارد و در خدمت مسافران می باشد. اگر می خواهید ساندویچ کوچک، ماهی دودی، میگو و چندین خوراک دیگر را سفارش دهید بهنر است به سوی سالن استراحت بروید، در این سالن با میل کردن یک نوشیدنی می توانید با دیگر مسافران گفتگو کنید و یا به تماشای برنامه سرگرمی های زنده در صفحه ی 55 اینچی بپردازید.

4. استراحت در کلاس تجاری ایرلاین امارات
انتخاب بلیط های کلاس تجاری امارات امکانات بسیار زیادی به همراه دارد و به راحتی می توانید از مزایای این کلاس بهره مند شوید. با انتخاب این کلاس پروازی یک راننده خصوصی خواهید داشت که از محل اقامت تا فرودگاه همراهی تان خواهد کرد. علاوه بر این مسافرین کلاس تجاری می توانند بار و چمدان بیشتری نزدیک به 32 کیلوگرم (71 پوند) داشته باشند.

دلیل علمی جنگ بر سر دسته صندلی- چه افرادی هر دو دسته صندلی را به زور تصاحب می کنند؟
ادامه مطلب

سالن استراحت امارات
سالن استراحت این شرکت هواپیمایی مانند یک هتل لوکس می باشد و با غذا و نوشیدنی های مختلف از مهمان ها پذیرایی می کند.
صندلی های راحت و بزرگ همراه با خدمات دیگر مانند وای فای، تلویزیون بزرگ، انواع روزنامه ها و مجله ها و کلی امکانات مجهز دیگر در سالن انتظار به چشم می خورد. گفته می شود که خوردنی و نوشیدنی ها بدون پرداخت هزینه ارائه می گردد. این سالن به قدری آرام و دوست داشتنی است که هر مسافری در انتظار تجربه و سوار شدن به هواپیما می باشد.

5. خدمه شرکت هواپیمایی امارات
خدماتی که توسط پرسنل ایرلاین امارات ارائه می گردد با خدمات یک هتل پنج ستاره لوکس برابری می کند. خدمه هواپیما برای آشنایی و درک بهتر نیاز های مسافران به نرمی و صمیمی برخورد می کنند. جوانکی که در این هواپیما کار می کنند افراد تحصیل کرده ای از کشور های مختلف می باشند و دارایی موقعیت با کلاس و مهمی می باشند. بسیاری از آنها تحصیلات عالی داشته و در بهترین کالج ها دانش آموخته شده اند، و فرصت سفر به سراسر دنیا همراه با لوکس ترین ایرلاین را ترجیح می دهند.
همگی خدمه ایرلاین امارات از هر کشوری که باشند به زبان انگلیسی صحبت می کنند و تقریبا همه اعضا بین المللی می باشند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر