لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه در سفر شخصیت جذابی داشته باشیم؟ (قسمت دوم)
چگونه در سفر شخصیت جذابی داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

چگونه در سفر شخصیت جذابی داشته باشیم؟ (قسمت دوم)

درباره ی سفر زیاد مشاوره کنید

سفر به مکانی جدید سوالاتی در ذهن شما به وجود می آورد مانند :
• بهترین مکان ها برای غذا خوردن کجا هستند ؟
• مناسب ترین گزینه برای رزرو هتل یا پانسیون کدام است؟
• چه کار باید بکنم تا مانند یک فرد محلی این شهر را تجربه کنم ؟
• کجا می توانم …( فعالیت یا نام مکان وا وارد کنید ) ؟
بنابراین وقتی کسی با شما صحبت می کند ، موارد آسان و موضوعات گفتگوی خوب در سفر دیگری هم وجود دارن تا بتوانید باب گفتگو را باز کنید مانند :
• جالب ترین چیزی که تا به حال دیده اید چیست ؟
• آیا تا کنون هنگام سفر افراد جذابی را ملاقات کرده اید ؟
• نکته ای در مورد این شهر ؟
• آیا محل مخفی برای خوردن …( نام خوراک یا نوشیدنی را وارد کنید ) یافته اید ؟

همچنین پیشنهاد می کنم که از گوگل استفاده نکنید . این کار ساده است . اما به جای اینکه پاسخ این سوالات را خودتان پیدا کنید ، دنبال پیشنهادات افراد محلی و مسافران نزدیک خودتان باشید . این ساده ترین روشی است که جواب واقعی این سوالات را بگیرید و سفرتان را بهتر کرده و افراد جدید را ملاقات کنید .
مطالعات نشان می دهند که افرادی که از دیگران درخواست مشورت می کنند ، ماهر تر و دوست داشتنی تر هستند . اینجا دلیل این امر را ذکر می کنیم :
مشورت گرفتن از دیگران تائیدی است بر آگاهی افراد دیگر با اذعان بر این که آن ها اطلاعات مورد نیاز شما را دارند .
بیشتر افراد از کمک به دیگران احساس خوشحالی می کنند .
مردم تمایلی غریزی دارند که از آن ها قدردانی شود و وقتی شما در مقابل مشورتی که آن ها می دهند ، تشکر می کنید این خواسته آن ها برآورده می شود .
وقتی که درخواست مشورت می کنید ، تاثیر زیادی می گذارید و شروع مکالمه با پیشنهاداتی که آن ها به شما می دهند نیز آسان است .
نکته مثبت : قبل از ترک محل ، از هر کسی که می شناسید بپرسید آیا کسی را می شناسند که هنگام شروع سفر بتوانید او را ملاقات کنید ؟ با استفاده از شبکه های اجتماعی حتی می توانید دوستانی پیدا کنید که قبل رسیدن شما منتظرتان هستند .

مانند یک روزنامه نگار سفری فکر کنید
جذابیت در سفر

وقتی روزنامه نگاران سفری مکان های جدید را می بینند ، ماموریت خود می دانند که تا می توانند راجع به شهر و افراد محلی اطلاعات جمع کنند . آن ها همه چیز را مشاهده می کنند و مکالماتشان را روی سوال کردن از افراد متمرکز می کنند . این کار نه تنها اطلاعاتی که می خواهند را برایشان فراهم می کند ، بلکه باعث می شود با افراد زیادی ارتباط برقرار کنند .
همانند نکته قبلی یعنی مشورت گرفتن ، این تاکتیک نیز خوب جواب می دهد چون گفتگوی شما را روی فرد متقابل متمرکز می کند نه خود شما . تحقیقات نشان می دهند که مرکز خوشی در ذهن افراد زمانی که در مورد خودشان صحبت می کنند بیشتر فعال است تا وقتی که غذا می خورند یا پولی دریافت می کنند .
در هواپیما یا هنگامیکه در نواحی مشترک در خوابگاه یا فضاهای عمومی دیگر هستید ، با پرسیدن سوالاتی این چنین باب گفتگو با افراد را باز کنید :
در مورد … (چیزی در مورد مکان مربوطه ) چه فکر می کنید ؟
از کجا برا بازدید این مکان آمده اید ؟
چرا این مکان را برای بازدید انتخاب کردید ؟
چه چیزی در مورد بودن در اینجا را دوست دارید ؟
رستوران مورد علاقه تان کجاست و چرا؟
با شروع گفتگو و دعوت افراد برای صحبت در مورد خودشان ، تعاملتان را در سطح بالایی شروع می کنید ، اطلاعات جالبی به دست می آورید و فردی می شوید که مردم دوست دارند با او صحبت کنند .

وعده های غذایی با افراد غریبه رزرو کنید
جذابیت در سفر

اگر دوست دارید هنگام سفر افراد جدید ملاقات کنید اما فکر دسترسی و یافتن افراد به صورت اتفاقی باعث ایجاد تشویش اجتماعی در شما می شود ، از برنامه های کاربردی برای سفر استفاده کنید تا با افراد نزدیک خودتان ارتباط برقرار کنید . دیگر مسافرانی که از این برنامه ها استفاده می کنند نیز مشتاق ملاقات افراد جدید هستند ، پس با استفاده از این برنامه ها و رفتن به مکانی مشترک و شرکت در فعالیت های مشترک ، شما همان فردی می شوید که افراد دیگر به دنبال برقراری ارتباط با او هستند .
در اینجا چند مورد خوب برای شروع ذکر می کنیم :
Vizeat
Eat With
Flip the Trip
افراد بهترین قسمت یک مسافرت هستند و هیچ کسی بیشتر از من در این مورد غافلگیر نشد ! منظورم خاطرات محبوبم در سفرهستند یعنی ملاقات با دوستان جدید ، گرفتن اطلاعاتی خیلی خوب از افراد محلی و روابطی خود به خودی که من در سراسر دنیا برقرار کردم . بنابراین از این نکات برای هر چه بیشتر جذاب شدن سفر و داشتن گفتگوهایی بهتر استفاده کنید و از اشتراک گذاری تجربیات سفرتان با دیگران لذت ببرید .

چرا مسافرت برای کارکنانتان بسیار اهمیت دارد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر